iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Geen eens een TT?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, vandaag even niet. De volgende mag weer een mooie titel bedenken.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ja hier al even aan het sneeuwenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is weer begonnen met sneeuwen
Ga je naar je werk vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er valt ook niet veel vandaag, volgens de berichten 3.2 mmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak dan eens een foto voor m'n sneeuwpretblogquote:Op maandag 8 februari 2021 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet prachtig? Het is schitterend...![]()
Sneeuwpret op FOK! #2Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is weer van die poeder sneeuwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Collega die dorp dichterbij werk woont doet zonder sneeuw 15-20 min over fietsen deed er nu 50 min over. Deze wiskundige som dat ik er normaal 30 min over doe leert mij dat ik uren onderweg ben.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier al even aan het sneeuwen
Ga je naar je werk vandaag?
En mijn vaste route naar werk is nu onderwater gelopen. Dus sowieso langer onderweg.
De bussen rijden wel tot nu toe, maar ik weet niet hoe het vanavond is.
Zoveel onduidelijkheid nog op dit moment.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
"Maar ik WIL naar de opvang, papa! Ik heb al een muts op!"
Helaas, weer flink ingesneeuwd hier.Hee peeps!
![]()
Vindt je werkgever goed dat je vandaag thuis blijft? Of wordt er gezegd dat je dan maar een vakantiedag moet opnemen?Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Mag je thuisblijven dan denk je van je baas?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Collega die dorp dichterbij werk woont doet zonder sneeuw 15-20 min over fietsen deed er nu 50 min over. Deze wiskundige som dat ik er normaal 30 min over doe leert mij dat ik uren onderweg ben.
En mijn vaste route naar werk is nu onderwater gelopen. Dus sowieso langer onderweg.
De bussen rijden wel tot nu toe, maar ik weet niet hoe het vanavond is.
Zoveel onduidelijkheid nog op dit moment.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah - Mini-ToT is er klaar voor om weer de sneeuw in te gaan. De opvang is ook dicht vandaag?Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Lekker koppie, hij heeft er zin in vandaagquote:Op maandag 8 februari 2021 09:28 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Maar ik WIL naar de opvang, papa! Ik heb al een muts op!"
Helaas, weer flink ingesneeuwd hier.Hee peeps!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso vakantiedag want geen code rood. Maar daar hebben we er nog een stuk of 40 van.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Vindt je werkgever goed dat je vandaag thuis blijft? Of wordt er gezegd dat je dan maar een vakantiedag moet opnemen?Trotste mama van Ambar
Wat een gedoe.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sowieso vakantiedag want geen code rood. Maar daar hebben we er nog een stuk of 40 van.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Baas mag er wel een mening over hebben maar als ik er niet kan komen heeft hij toch echt pech. En als ik uitglijd zijn we nog verder van huisquote:Op maandag 8 februari 2021 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag je thuisblijven dan denk je van je baas?Trotste mama van Ambar
Dat is waar. Hopelijk denken de mensen in de zorg niet zoquote:Op maandag 8 februari 2021 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Baas mag er wel een mening over hebben maar als ik er niet kan komen heeft hij toch echt pech. En als ik uitglijd zijn we nog verder van huis
Nee, maar ze hebben wel veel afzeggingen binnen gekregen omdat er naar toe gaan bijna niet te doen is. Ik zou hem in de wandelwagen moeten doen en er naar toe moeten lopen. Nu is dat niet echt meteen een wereldreis, maar het waait nog best wel, en ik denk dat hij het wel verrekte koud gaat krijgen, en die stuifsneeuw in zijn oogjes is hij ook geen fan van.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah - Mini-ToT is er klaar voor om weer de sneeuw in te gaan. De opvang is ook dicht vandaag?![]()
Hoezo gedoe? Is toch niet het probleem van de baas dat ik niet naast het werk woon?quote:
En toch mijn verantwoordelijkheid dat ik op werk kan komen?
Al maak ik mij op dit moment meer zorgen of ik wel thuis kan komenTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 8 februari 2021 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker koppie, hij heeft er zin in vandaagHij is in een ongelooflijk aanhankelijke bui!
Is niet van m'n schoot af te krijgen, maar hij is tenminste eindelijk een keer uitgeknuffeld!
![]()
![]()
Lekker toch, beter dan dat hij in paniek wakker wordtquote:Op maandag 8 februari 2021 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]Hij is in een ongelooflijk aanhankelijke bui!
Is niet van m'n schoot af te krijgen, maar hij is tenminste eindelijk een keer uitgeknuffeld!
ZO lekker even naar de opvang, als die open is tenminsteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hij blijft vandaag thuis.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, beter dan dat hij in paniek wakker wordt
ZO lekker even naar de opvang, als die open is tenminste
En hij werd vanmorgen voor half 6 wel in paniek wakker toen ik me moest aankleden om de elektrische fiets van mevrouw ToT over deladingen sneeuw heen te tillen. Zonder het sneeuwruimen van gisteren was dat echt niet te doen geweest, nu was het alleen maar ultiem kut.![]()
Morguh Plymquote:
O, ze is toch op de fiets gegaan, dacht dat jij haar zou brengen?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hij blijft vandaag thuis.
En hij werd vanmorgen voor half 6 wel in paniek wakker toen ik me moest aankleden om de elektrische fiets van mevrouw ToT over deladingen sneeuw heen te tillen. Zonder het sneeuwruimen van gisteren was dat echt niet te doen geweest, nu was het alleen maar ultiem kut.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh binnenkomers
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Was gevaarlijker dan met de fiets. Gisteren kwam een dikke Mercedes hier continu muurvast te zitten. Ik denk dat het met ons Priusje nog slechter zou gaan, en ik weet niet precies of hij wel all-season banden heeft. Laatst kwam ik al aardig aan het glijden, dus ik vermoed zomerbandjes.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ze is toch op de fiets gegaan, dacht dat jij haar zou brengen?
Binnenkort maar ff naar de bandjes kijken en als de rekening van de te plaatsen cv-ketel betaald is, eventueel andere banden bestellen dus.![]()
Ja mijn dochter ging gisteren ook met de fiets, met de auto was het niet te doenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Was gevaarlijker dan met de fiets. Gisteren kwam een dikke Mercedes hier continu muurvast te zitten. Ik denk dat het met ons Priusje nog slechter zou gaan, en ik weet niet precies of hij wel all-season banden heeft. Laatst kwam ik al aardig aan het glijden, dus ik vermoed zomerbandjes.
Binnenkort maar ff naar de bandjes kijken en als de rekening van de te plaatsen cv-ketel betaald is, eventueel andere banden bestellen dus.
Maar ze heeft maar klein stukje kunnen fietsen de rest moeten lopen was geen doorkomen aan met de fiets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, ik heb ook al een berichtje van mevrouw ToT gekregen van dat ze het grootste deel van de weg naar het werk heeft moeten lopen en dat ze de fiets straks op het werk zal laten staan en verder terug zal lopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn dochter ging gisteren ook met de fiets, met de auto was het niet te doen
Maar ze heeft maar klein stukje kunnen fietsen de rest moeten lopen was geen doorkomen aan met de fiets.
Ik kijk even aan wat er hier met de sneeuw gaat gebeuren; ik wil haar het liefst wel ophalen, maar aan de andere kant; die banden....ik wil ook geen ongelukken.![]()
Taxi evt een optie?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik heb ook al een berichtje van mevrouw ToT gekregen van dat ze het grootste deel van de weg naar het werk heeft moeten lopen en dat ze de fiets straks op het werk zal laten staan en verder terug zal lopen.
Ik kijk even aan wat er hier met de sneeuw gaat gebeuren; ik wil haar het liefst wel ophalen, maar aan de andere kant; die banden....ik wil ook geen ongelukken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Scheelt enorm eel, maar tegen deze sneeuw is geen winterband bestand hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Was gevaarlijker dan met de fiets. Gisteren kwam een dikke Mercedes hier continu muurvast te zitten. Ik denk dat het met ons Priusje nog slechter zou gaan, en ik weet niet precies of hij wel all-season banden heeft. Laatst kwam ik al aardig aan het glijden, dus ik vermoed zomerbandjes.
Binnenkort maar ff naar de bandjes kijken en als de rekening van de te plaatsen cv-ketel betaald is, eventueel andere banden bestellen dus.Banden wat leeg laten lopen, slappe banden fietst 3x beter in de sneeuwquote:Op maandag 8 februari 2021 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn dochter ging gisteren ook met de fiets, met de auto was het niet te doen
Maar ze heeft maar klein stukje kunnen fietsen de rest moeten lopen was geen doorkomen aan met de fiets.![]()
of anders gewoon sneeuwkettingen bestellen
https://www.bol.com/nl/l/(...)wk&_requestid=168942Ik heb er één en ik ben er trots op
Zal het haar doorgeven. Maar gisterenwas ook eng donker en geen obstakels zoals stoepranden te zienquote:Op maandag 8 februari 2021 09:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Scheelt enorm eel, maar tegen deze sneeuw is geen winterband bestand hoor.
[..]
Banden wat leeg laten lopen, slappe banden fietst 3x beter in de sneeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat laatste vind ik overdag ook gevaarlijk hoor, als je misstapt breek je zo een enkel in dit weer. Tijdens m'n wandeling gisteren ook zoveel mogelijk het fietspad aangehouden ipv het trottoir.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal het haar doorgeven. Maar gisterenwas ook eng donker en geen obstakels zoals stoepranden te zienIk heb er één en ik ben er trots op
Ik dacht dat die niet legaal waren in Nederland?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:45 schreef DJMO het volgende:
of anders gewoon sneeuwkettingen bestellen
https://www.bol.com/nl/l/(...)wk&_requestid=168942![]()
![]()
Mag idd nietquote:Op maandag 8 februari 2021 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat die niet legaal waren in Nederland?
U mag in Nederland niet met sneeuwkettingen op de openbare weg rijden. Sneeuwkettingen kunnen namelijk het wegdek of de wegmarkeringen beschadigen. Dit kan de verkeersveiligheid in gevaar brengen.
https://www.rijksoverheid(...)n%20gevaar%20brengen.![]()
Vreemd dat je iets wel kunt kopen in Nederland, maar het dan niet mag gebruikenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag idd niet
U mag in Nederland niet met sneeuwkettingen op de openbare weg rijden. Sneeuwkettingen kunnen namelijk het wegdek of de wegmarkeringen beschadigen. Dit kan de verkeersveiligheid in gevaar brengen.
https://www.rijksoverheid(...)n%20gevaar%20brengen.![]()
Omdat je het wel mag gebruiken in Duitsland, dus als je bijv op vakantie gaat naar Duitsland dat je ze dan al in de auto hebt liggen of ander land bijv Denemarken Belgiequote:Op maandag 8 februari 2021 09:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vreemd dat je iets wel kunt kopen in Nederland, maar het dan niet mag gebruiken![]()
![]()
Lastig is het he,quote:Op maandag 8 februari 2021 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik heb ook al een berichtje van mevrouw ToT gekregen van dat ze het grootste deel van de weg naar het werk heeft moeten lopen en dat ze de fiets straks op het werk zal laten staan en verder terug zal lopen.
Ik kijk even aan wat er hier met de sneeuw gaat gebeuren; ik wil haar het liefst wel ophalen, maar aan de andere kant; die banden....ik wil ook geen ongelukken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, voor je het weet lig je op je muil en breek je wat, zit je ook niet op te wachtenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik overdag ook gevaarlijk hoor, als je misstapt breek je zo een enkel in dit weer. Tijdens m'n wandeling gisteren ook zoveel mogelijk het fietspad aangehouden ipv het trottoir.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed, even naar de opticien en boodschappen doen. Ciao
voorzichtigquote:Op maandag 8 februari 2021 10:00 schreef DJMO het volgende:
Goed, even naar de opticien en boodschappen doen. Ciao
IK heb zaterdag netjes met pinda's opgehangen. Veel vogeltjes ook roodborstjes. Dat is een moo\oi gezicht als die in de sneeuw zitten.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo schattig net een vogeltje door de sneeuw hier, kan je ze wel iets beter zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AArme diertjes met die kouquote:Op maandag 8 februari 2021 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo schattig net een vogeltje door de sneeuw hier, kan je ze wel iets beter zien
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Die zijn daar wel tegen beschermd hoor met dat verenpak van hunquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb mezelf vrij gegeven. Ik maak me iets teveel zorgen of ik vanavond wel thuis kan komen. Ik ga er maar vanuit dat morgen alles een beetje weer normaal rijdt enzo.Trotste mama van Ambar
We stoppen niet met kletsen omdat jij punten wil hebben.quote:Het is niet persoonlijk tegen jou als bolken bedoeld.
![]()
Gelijk heb je Muisquote:Op maandag 8 februari 2021 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mezelf vrij gegeven. Ik maak me iets teveel zorgen of ik vanavond wel thuis kan komen. Ik ga er maar vanuit dat morgen alles een beetje weer normaal rijdt enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van de nood een deugd maken... Verwen jezelf maar vandaag, en geniet van deze 'onverwachte' vrije dag.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mezelf vrij gegeven. Ik maak me iets teveel zorgen of ik vanavond wel thuis kan komen. Ik ga er maar vanuit dat morgen alles een beetje weer normaal rijdt enzo.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Als het komisch is dan valt er wat te lachenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je bent er bijna niet en toch heb je 12 punten dus niet zo zeurenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anders had ik hem volgende maandag. Zoveel verschil maakt dat ook niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van de nood een deugd maken... Verwen jezelf maar vandaag, en geniet van deze 'onverwachte' vrije dag.Trotste mama van Ambar
Hey Muskusbolkquote:
Ah dan ga je die cancelen? Dan zal het onder de streep je geen extra vrije dagen kosten.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders had ik hem volgende maandag. Zoveel verschil maakt dat ook niet.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Gewoon wisselen ja.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah dan ga je die cancelen? Dan zal het onder de streep je geen extra vrije dagen kosten.Trotste mama van Ambar
Je hebt genoeg vrije dagen staan zag ik je kan nog even doorquote:
4 weken vakantie, 10 random dagen vrij en ik heb er nog meer
Trotste mama van Ambar
ooooquote:Op maandag 8 februari 2021 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
4 weken vakantie, 10 random dagen vrij en ik heb er nog meerCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Lekkuhhhhhhhhhhhhhquote:
Lekker toch. Maar jij baalde toch van vrije dagen? Of was jij dat niet?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
4 weken vakantie, 10 random dagen vrij en ik heb er nog meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
NOg harder nog fijner, man wat een verwennerij op deze witte maandagmorgenquote:
Wie baalt er nu van vrij zijn...quote:Op maandag 8 februari 2021 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Maar jij baalde toch van vrije dagen? Of was jij dat niet?Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Lekker hè poes.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOg harder nog fijner, man wat een verwennerij op deze witte maandagmorgen![]()
Ja vaak weet ik niet zo goed wat ik er mee moet doenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Maar jij baalde toch van vrije dagen? Of was jij dat niet?Trotste mama van Ambar
Heerlijk schat,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mensen die werk leuk vinden en waarschijnlijk een therapie sessie of 10 kunnen gebruiken waarom ze liever op werk zijn dan alleen thuis.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie baalt er nu van vrij zijn...
Zulke mensen.Trotste mama van Ambar
Grote schoonmaak misschien? stofzuigen, opruimen, de was doen, de tuin op orde brengen...quote:Op maandag 8 februari 2021 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja vaak weet ik niet zo goed wat ik er mee moet doenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Normaal ook niet of alleen in deze corona tijd?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja vaak weet ik niet zo goed wat ik er mee moet doenO dat is vervelend, kan je dan niet beter die therapie sessies gaan nemen? Of heb je die al?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen die werk leuk vinden en waarschijnlijk een therapie sessie of 10 kunnen gebruiken waarom ze liever op werk zijn dan alleen thuis.
Zulke mensen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd al gehad. Hield ook niet van schoolvakanties.
Het is een ding. Ik houd gewoon van de regelmaat en alle andere dingen die werk gevenTrotste mama van Ambar
Als ik mijn verbeelding.....................quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OKe, wel heel vervelend dan. Dan zal je ergens regelmaat in moeten vinden als je thuis bentquote:Op maandag 8 februari 2021 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd al gehad. Hield ook niet van schoolvakanties.
Het is een ding. Ik houd gewoon van de regelmaat en alle andere dingen die werk geven
Hoe is het trouwen met je naaiwerk? Momenteel nog ergens mee bezig?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al maanden bezig met een jasje, maar kan me ook niet verzetten om het af te maken of een ander creatief project te beginnen.
Weet niet zo goed wat er aan de hand is, want er is helemaal niets. Ben gewoon veel aan het gamen.Trotste mama van Ambar
Misschien wil je gewoon even wat anders doen. Vaak als je weer begint komt de zin ook wel terug.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Al maanden bezig met een jasje, maar kan me ook niet verzetten om het af te maken of een ander creatief project te beginnen.
Weet niet zo goed wat er aan de hand is, want er is helemaal niets. Ben gewoon veel aan het gamen.
Is het een winter of een lente jasje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is 100% wol met voering jasje.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wil je gewoon even wat anders doen. Vaak als je weer begint komt de zin ook wel terug.
Is het een winter of een lente jasje?Trotste mama van Ambar
O dat is een echt winterjasje, was nu wel goed uitgekomen met deze kouquote:Op maandag 8 februari 2021 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is 100% wol met voering jasje.
Je bent vrij vandaag, misschien een idee om het af te maken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is echt bagger hier, deze weg is hier nog geen 3 min rijden vandaan
https://webcam.gelderland.nl/n314.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dan wissel je afquote:
Een halve dag naaien, eten, een halve dag gamen en dan de avond vrijEn tussen door Dtsen
Je meent hetquote:
Hey MazBen je blij nu met deze sneeuwval?
Goedemorgen
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ja hoor ik vind het mooiquote:Op maandag 8 februari 2021 11:05 schreef Dotteke het volgende:
Hey MazBen je blij nu met deze sneeuwval?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Morguh Fogelquote:Ja, het ziet er mooi uit maar op de wegen zoals altijd baggerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mensen moeten gewoon met sneeuw leren omgaan. Goede banden zijn een pre, beetje rustiger rijden in het begin zodat je snapt hoeveel (of weinig) grip je hebt. Aanpassen op het weer, want het past zich toch niet aan aan ons.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Is het ook, maar velen doen dat niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:15 schreef Fogel het volgende:
Mensen moeten gewoon met sneeuw leren omgaan. Goede banden zijn een pre, beetje rustiger rijden in het begin zodat je snapt hoeveel (of weinig) grip je hebt. Aanpassen op het weer, want het past zich toch niet aan aan ons.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En andere meesleuren dat is vaak de ellende.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Die gaan lekker scheuren, tot dat ze van de weg rakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep, dat ze zelf van de weg raken is hen eigenschuld, maar vaak knallen ze een andere ook van de wegquote:Op maandag 8 februari 2021 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En andere meesleuren dat is vaak de ellende.![]()
Ja en die komen er vaak minder goed onder uit als hunzelfquote:Op maandag 8 februari 2021 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, dat ze zelf van de weg raken is hen eigenschuld, maar vaak knallen ze een andere ook van de wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gek is dat eigenlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en die komen er vaak minder goed onder uit als hunzelf![]()
Klopt, maar in landen met veelal veel sneeuw is men niet zo afhankelijk van de fiets zoals ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:15 schreef Fogel het volgende:
Mensen moeten gewoon met sneeuw leren omgaan. Goede banden zijn een pre, beetje rustiger rijden in het begin zodat je snapt hoeveel (of weinig) grip je hebt. Aanpassen op het weer, want het past zich toch niet aan aan ons.Trotste mama van Ambar
Mensen met een auto laten nu de auto staan en gaan met de fiets of lopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar in landen met veelal veel sneeuw is men niet zo afhankelijk van de fiets zoals ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb vanmorgen om 5.30 onze elektrische fiets meerdere meters over een dik pak sneeuw heen getild zodat mevrouw ToT naar d'r werk kon, maar ze heeft dat hele klotestuk voor het grootste deel toch moeten lopen.quote:![]()
Ik zou nu liever eigenlijk met de auto gaan dan op de fiets. Gelukkig hoef ik alleen naar de fysio vandaag en dat kan ik wel lopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen met een auto laten nu de auto staan en gaan met de fiets of lopen.
Ben toch een beetje angstig om nu met de fiets te gaan en dan uit te glijden.
Morning trouwens
Do what you love, love what you do!![]()
Hey Kreequote:Op maandag 8 februari 2021 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou nu liever eigenlijk met de auto gaan dan op de fiets. Gelukkig hoef ik alleen naar de fysio vandaag en dat kan ik wel lopen.
Ben toch een beetje angstig om nu met de fiets te gaan en dan uit te glijden.
Morning trouwens
Snap ik zou het ook doen als ik het kon.
Ik hoop dat het woensdag een beetje minder is, want met de scootmobiel kom ik er nu echt niet door
Jij moet helemaal uitkijken met je schouderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is niet te doen op de fiets, zoals grote wegen en fietspaden zullen wel redelijk schoon zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen om 5.30 onze elektrische fiets meerdere meters over een dik pak sneeuw heen getild zodat mevrouw ToT naar d'r werk kon, maar ze heeft dat hele klotestuk voor het grootste deel toch moeten lopen.![]()
Ja dat zei ik al, dochterlief ook gisteren. Vandaag is ze gelukkig vrij.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen om 5.30 onze elektrische fiets meerdere meters over een dik pak sneeuw heen getild zodat mevrouw ToT naar d'r werk kon, maar ze heeft dat hele klotestuk voor het grootste deel toch moeten lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij deze nog even een reminder aan mensen die menen dat ze echte wortels moeten gebruiken als ze een sneeuwpop maken. Dit is wat er dan gebeurt. Zeg niet dat we niet hebben gewaarschuwd.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:36 schreef Homijn het volgende:
Bij deze nog even een reminder aan mensen die menen dat ze echte wortels moeten gebruiken als ze een sneeuwpop maken. Dit is wat er dan gebeurt. Zeg niet dat we niet hebben gewaarschuwd.
[ twitter ]!
![]()
Ja vooral door die schouder, wil er niet aan denken wat er gebeurt als ik daar weer op val namelijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree
Snap ik zou het ook doen als ik het kon.
Ik hoop dat het woensdag een beetje minder is, want met de scootmobiel kom ik er nu echt niet door
Jij moet helemaal uitkijken met je schouder
Verder maar even lopen dan, donderdag wil ik eigenlijk wel met de fiets maar hoop dat er dan door het strooien en geen nieuwe sneeuw het weer beetje begaanbaar is overal.Do what you love, love what you do!![]()
Daar moet je ook helemaal maar niet aan denken. Blijf lekker binnen als jeniet naar buiten hoeftquote:Op maandag 8 februari 2021 11:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja vooral door die schouder, wil er niet aan denken wat er gebeurt als ik daar weer op val namelijk.
Verder maar even lopen dan, donderdag wil ik eigenlijk wel met de fiets maar hoop dat er dan door het strooien en geen nieuwe sneeuw het weer beetje begaanbaar is overal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BOLK
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou niet dus. Het is overal een baggerzooitjequote:Op maandag 8 februari 2021 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja is niet te doen op de fiets, zoals grote wegen en fietspaden zullen wel redelijk schoon zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
ze hebben wel op hun klotuh gekregen, niet in de gaten dat de webcam het opnam natuurlijk.
https://lokaalgelderland.(...)n-donut-op-kruispuntWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even naar de opticien en boodschappen doen. Ben gelijk failliet
Kom je mee spelen PWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nieuwe bril?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:02 schreef DJMO het volgende:
Even naar de opticien en boodschappen doen. Ben gelijk faillietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wel drie nieuwe brillen gescoord![]()
Linkeroog is flink achteruitgegaan. 0.75 in de verte, en voor dichtbij zelfs nog 1.5 extra nu dus aparte lees/beeldschermbril![]()
ik word oud
Doe dan zelf ook mee, dat gemopper steeds helpt niksquote:
Vinden de meesten alleen maar irritant dus kap er mee![]()
![]()
Waarom drie?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:03 schreef DJMO het volgende:
Linkeroog is flink achteruitgegaan. 0.75 in de verte, en voor dichtbij zelfs nog 1.5 extra nu dus aparte lees/beeldschermbril![]()
ik word oudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom drie?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:03 schreef DJMO het volgende:
ik word oud![]()
![]()
Omdat ik nu klaar ben met etenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:04 schreef mario390 het volgende:
hoezo zijn op en keer julie
weer hier?![]()
ja dat kann ik gelovenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat ik nu klaar ben met eten![]()
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat ik nu klaar ben met etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk je dat ze een Mario belletje hebben of zoquote:
We kunnen het ook aan jou vragen waarom je gelijk met andere binnen komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker. Ik heb de laatste dagen helemaal geen zin in eten.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Twee broodjes en een peer met een beker chocomelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Actie bij Hans anders: 1 bril kopen, tweede en derde gratis. Aangezien het sterkte verschil voor m'n linkeroog voor veraf en dichtbij behoorlijk groot werd nu dus een gewone bril voor in de verte, een aparte bril voor lezen en werken achter m'n pc, en de derde bril als reservebril voor in de verte .quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wel eens je bril wezen zoeken terwijl je je bril op hebt?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ah zo.. hebben ze wel vaker dat soort acties..quote:Op maandag 8 februari 2021 12:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Actie bij Hans anders: 1 bril kopen, tweede en derde gratis. Aangezien het sterkte verschil voor m'n linkeroog voor veraf en dichtbij behoorlijk groot werd nu dus een gewone bril voor in de verte, een aparte bril voor lezen en werken achter m'n pc, en de derde bril als reservebril voor in de verte .![]()
Oh hoe komt dat? Of weet je dan niet..?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Ik heb de laatste dagen helemaal geen zin in eten.![]()
Nee, ben nog niet dement gelukkigquote:Op maandag 8 februari 2021 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
nee maar komisch was je was over 20 min alleinquote:Op maandag 8 februari 2021 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat ze een Mario belletje hebben of zo
We kunnen het ook aan jou vragen waarom je gelijk met andere binnen komt
en ik heb dat gemist![]()
Ik niet heb geen bril, of heb ik wel maar nooit echt op gehadquote:Op maandag 8 februari 2021 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb wel lensen, maar die raak je niet snel kwijt![]()
Ik heb er meerquote:Op maandag 8 februari 2021 12:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Actie bij Hans anders: 1 bril kopen, tweede en derde gratis. Aangezien het sterkte verschil voor m'n linkeroog voor veraf en dichtbij behoorlijk groot werd nu dus een gewone bril voor in de verte, een aparte bril voor lezen en werken achter m'n pc, en de derde bril als reservebril voor in de verte .
EEn voor veraf een voor dichtbij met een gedeelte om te lezen. Eenvoor de pc en een gedeelte om te lezen. een alleen lezen. En een zonnebril op sterkte en een zonnebril om te lezen en het enige wat ik opheb is de zonnerbril
Goed in de gaten houden in het tabblad boven in zie je een getal staan , zodra er is gepostquote:Op maandag 8 februari 2021 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar komisch was je was over 20 min allein
en ik heb dat gemist![]()
Heb ik na dat ik dat boezemfibrilleren heb gehad. Voelt nog steeds niet lekker in mijn borstkasquote:Op maandag 8 februari 2021 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh hoe komt dat? Of weet je dan niet..?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soort drukkende pijn er op?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik na dat ik dat boezemfibrilleren heb gehad. Voelt nog steeds niet lekker in mijn borstkas![]()
Ja lichte druk, en een naar onrustig, opgejaagd gevoel. Volgens de artsen normaal nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopen dat het snel weg is danquote:Op maandag 8 februari 2021 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lichte druk, en een naar onrustig, opgejaagd gevoel. Volgens de artsen normaal nu![]()
Ja het sneeuwt we rustig op losquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoop ik ook, en soms lijkt het net of het stop, en dan krijg je twee van die harde tikken achter elkaarquote:
AL met al niet fijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt mij ook niet neequote:Op maandag 8 februari 2021 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook, en soms lijkt het net of het stop, en dan krijg je twee van die harde tikken achter elkaar
AL met al niet fijn.![]()
![]()
Middag.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
HHey SBEquote:
Elke keer als ik de temperatuur cijfers zie hoop ik dat ze een tikfout hebben gemaakt met hun -Trotste mama van Ambar
Het is zeker koud en het gaat nog kouder worden. Brrrrrquote:Op maandag 8 februari 2021 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Elke keer als ik de temperatuur cijfers zie hoop ik dat ze een tikfout hebben gemaakt met hun -
Nu al weer leuk geweest het winterweer
Do what you love, love what you do!![]()
Lekker eindelijk een keer een winterquote:Op maandag 8 februari 2021 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Elke keer als ik de temperatuur cijfers zie hoop ik dat ze een tikfout hebben gemaakt met hun -Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Maak maar eerst je mooie wollen jasje af danquote:Op maandag 8 februari 2021 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga dan maar een mummy pak maken dan.
Doe maar t/m het weekend blijft de temp. onder nul.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga dan maar een mummy pak maken dan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
2 weken lang zelfsquote:Op maandag 8 februari 2021 12:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe maar t/m het weekend blijft de temp. onder nul.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn achtertuin nu![]()
Over een week wordt het iets minder koud is de verwachting.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
We gaan het zien, vanmorgen gaf het voor volgende week nog een acht met -15, nu lees ik -13 en krijgen een melding op mijn telefoon dat ze -20 verwachtenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over een week wordt het iets minder koud is de verwachting.
Kom op, dikke sokken aan kachel aan voeten en voor en klaarquote:Op maandag 8 februari 2021 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn voeten zijn aan het afstervenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoppa![]()
Extra paar lange kousen aangedaan.
Verwarming staat aan.Trotste mama van Ambar
Hoeveel topics heb je nu al geopend dat je het koud hebtquote:Op maandag 8 februari 2021 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Extra paar lange kousen aangedaan.
Verwarming staat aan.
En dat houdt in?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1 pas. Mocht niet meerquote:Op maandag 8 februari 2021 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel topics heb je nu al geopend dat je het koud hebtTrotste mama van Ambar
Das flauwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met je tel in de handen, ben je zusje van DJMOquote:
Je wordt ook warm van stofzuigen en boenen en schrobben in huis.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Gratis tip voor ieniWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga niet elke dag schoonmakenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Je wordt ook warm van stofzuigen en boenen en schrobben in huis.
Trotste mama van Ambar
Ow? Toch minstens 1x per dag de stofzuiger erdoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag schoonmakenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Je moet er wat voor over hebben als je het warm wilt hebbenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag schoonmaken
Precies dit. En je slaat 2 vliegjes in 1 klap: het huis wordt weer mooi en jij bent lekker warm.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben als je het warm wilt hebbenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
IK heb lief konijntjuh gemist vandaag @DerRabbit je bent toch niet bevroren ???Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha ik lig helemaal dubbelquote:Op maandag 8 februari 2021 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow? Toch minstens 1x per dag de stofzuiger erdoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom niet meer bijTrotste mama van Ambar
Vertel?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahaha ik lig helemaal dubbel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom niet meer bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het blijft maar sneeuwen en sneeuwen hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Mrsloveable morgen zon
Elke dag stofzuigen![]()
Doe eens effe normaal.Trotste mama van Ambar
Hier is even wat gevallen maar nu is het weer opgehouden. Het vanochtend schoongeschrobte paadje kan er nog mee door.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Het blijft maar sneeuwen en sneeuwen hier.
ienimini: ook van sneeuwruimen krijg je het warm...
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik zwiffer hier wel iedere dag hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Elke dag stofzuigen![]()
Doe eens effe normaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
alweer 2 punten...
Moest dat trouwens even Googlen: zwiffer.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Jemig zeg wat houden jullie dat allemaal bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat valt wel mee. Ik ben trouwens zo weer weg hier...Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Heb jij geen laminaat of parket?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:04 schreef gebrokenglas het volgende:
alweer 2 punten...
Moest dat trouwens even Googlen: zwiffer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, vloerbedekking. En tegels in de keuken.quote:
Maar ik denk erover om er laminaat in te gaan leggen, want dit is wat lastig schoonhouden, en oppassen met knoeien.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik heb overal laminaat.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat zie je niet veel meer dat mensen vloerbedekking hebben.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, vloerbedekking. En tegels in de keuken.
Maar ik denk erover om er laminaat in te gaan leggen, want dit is wat lastig schoonhouden, en oppassen met knoeien.
Ik vind het heerlijk laminaat, veel schoner als vloerbedekkingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ook behalve toilet en douchequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, laminaat ga ik nu toch ook maar doen, straks in de zomer als de meubels even naar buiten kunnen...Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Die 2 plekken uitgezonderd idd.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook behalve toilet en doucheActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hij wil nog geen handschoenen aan?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel sneeuw we hier hebben, met 1 Mini-ToT er op voor de maat!
Mooi Zie hem zittenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel sneeuw we hier hebben, met 1 Mini-ToT er op voor de maat!
Hij wordt nog steeds overstuur van dat ski-pak en dan kun je de handschoenen echt wel vergeten.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij wil nog geen handschoenen aan?Dus nu steeds gewoon uitstapjes van 5 minuten en af en toe binnenshuis die handschoenen uitproberen.
![]()
![]()
En sokken?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wordt nog steeds overstuur van dat ski-pak en dan kun je de handschoenen echt wel vergeten.Dus nu steeds gewoon uitstapjes van 5 minuten en af en toe binnenshuis die handschoenen uitproberen.
Zo maar even een lekker broodje maken.
Dank je voor het melden, dan weten tenminste wat je aan het doen bentquote:Op maandag 8 februari 2021 13:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo maar even een lekker broodje maken.
Ik ben aan het naaien mocht iemand dat willen wetenTrotste mama van Ambar
Ik dacht dat jij het wel belangrijk vindt om te weten.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je voor het melden, dan weten tenminste wat je aan het doen bent
Veel plezierquote:Op maandag 8 februari 2021 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben aan het naaien mocht iemand dat willen wetenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
A mooi zo. Toch maar begonnen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben aan het naaien mocht iemand dat willen wetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik denk dat als we van plan zijn om langer naar buiten te gaan, dat dat wel een optie is; EERST de sokjes over z'n handjes en DAN die skipak aan.quote:![]()
![]()
En ik heb hier Mini-ToT aan het schoonmaken gezet.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben aan het naaien mocht iemand dat willen weten![]()
![]()
Ik vind het altijd raar dat iemand komt melden dat die gaat poepen, gaat douchen of een broodje gaat pakken.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het wel belangrijk vindt om te weten.
Sokjes vond het wel leuk toch? Misschien lukt dat ook met handschoentjes, eerst die aan en dan zijn pak?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik denk dat als we van plan zijn om langer naar buiten te gaan, dat dat wel een optie is; EERST de sokjes over z'n handjes en DAN die skipak aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat past nooit door de mouwen, en de handschoenen maken hem sowieso overstuur; we moeten daar eerst meer binnenshuis mee oefenen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sokjes vond het wel leuk toch? Misschien lukt dat ook met handschoentjes, eerst die aan en dan zijn pak?![]()
En dan gaat hij natuurlijk zo meteen met zijn voetjes op de mat staanquote:Op maandag 8 februari 2021 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik heb hier Mini-ToT aan het schoonmaken gezet.
[ afbeelding ]
Haha nou feitelijk was het zo dat ik de vloer zat te moppen en hij de dweil bij de achterdeur vandaan haalde en daar zelf bij de voordeur aan de slag ging,quote:Op maandag 8 februari 2021 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan gaat hij natuurlijk zo meteen met zijn voetjes op de mat staanDe deurmat heeft hij ook afgeveegd!
![]()
![]()
Anders wantjes aanschaffen, dat lijkt wel wat op sokkenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat past nooit door de mouwen, en de handschoenen maken hem sowieso overstuur; we moeten daar eerst meer binnenshuis mee oefenen.
Snap niet dat hij daar zo van overstuur raakt.
Noem het sokjes voor de handen of zo voor de koude sneeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi he en je ziet die kleine voetafdrukjes van hem op de vloerquote:Op maandag 8 februari 2021 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou feitelijk was het zo dat ik de vloer zat te moppen en hij de dweil bij de achterdeur vandaan haalde en daar zelf bij de voordeur aan de slag ging,De deurmat heeft hij ook afgeveegd!
Dat verstaat hij nog niet echt.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Anders wantjes aanschaffen, dat lijkt wel wat op sokken
Snap niet dat hij daar zo van overstuur raakt.
Noem het sokjes voor de handen of zo voor de koude sneeuw
Maar we gaan gewoon aan de slag, komt goed.Hij is hier niet uniek in.
![]()
Echt he!quote:Op maandag 8 februari 2021 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he en je ziet die kleine voetafdrukjes van hem op de vloer
Ow hij wil weer naar buiten toe!![]()
![]()
Nee, dat geloof ik graag. Maar ze snappen meer dan wij denken hoor. Kijk maar jij gaat moppen en hij weet precies wat je aan het doen bent, hij gaat zelf ook aan de schoonmaak. Lekker jochiequote:Op maandag 8 februari 2021 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat verstaat hij nog niet echt.
Maar we gaan gewoon aan de slag, komt goed.Hij is hier niet uniek in.
Dat is in de zomer niet zo erg, maar in de winter als je ze zoveel moet aan en uit kledenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Ow hij wil weer naar buiten toe!Succes papa
Het sneeuwt hier al de hele morgen en dan krijg je op de telefoon een melding dat je vanaf 14.00 uur neerslag kan verwachten
Ik moet er zo ook nog op uit maar ik heb nog geen zin.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Moet kunnenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd raar dat iemand komt melden dat die gaat poepen, gaat douchen of een broodje gaat pakken.Uw ADH vitamine Worst
Snap ik, moet je ver?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet er zo ook nog op uit maar ik heb nog geen zin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat wil wel lukken nu buitenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
Heb lekker een frisse neus gehaaldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt eraan, ik moet even kijken wat ik nodig heb.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Al een TL buis gevonden?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik moet even kijken wat ik nodig heb.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog niet, komt wel.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Vast welquote:
Denk niet dat hij maar een lamp in huis heeft om aan te doenquote:
Neeuh, ik gebruik hem alleen maar als ik met modelbouw bezig ben.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Treinen?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeuh, ik gebruik hem alleen maar als ik met modelbouw bezig ben.Uw ADH vitamine Worst
Huisjes of militaire modelbouw.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gaafquote:Op maandag 8 februari 2021 13:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huisjes of militaire modelbouw.Uw ADH vitamine Worst
De stapel van nog te maken begint alleen een beetje groot te worden.quote:
Je hebt tijd zat nu om te bouwen, straks als je werk weer een heel stuk minder tijd.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De stapel van nog te maken begint alleen een beetje groot te worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker aan de slag danquote:Op maandag 8 februari 2021 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De stapel van nog te maken begint alleen een beetje groot te worden.
en ik pak nog meer koffie ook al heb ik net een mok op
Uw ADH vitamine Worst
Mooie foto'sWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moeddder kijk nu de radiator,
tuurlijk zei ik niet dat ik en mes naar
gegooid heb,zij zei dit werd rostig zijn![]()
Man dat gekwijl over jongen die het moeilijk hebben ben ik zo zat. (Rutte net op NPO Politiek)
Iedereen heeft het moeilijk niet alleen de jongeren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is niet eerlijk van jouquote:Op maandag 8 februari 2021 14:07 schreef mario390 het volgende:
moeddder kijk nu de radiator,
tuurlijk zei ik niet dat ik en mes naar
gegooid heb,zij zei dit werd rostig zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mes gooien naar radiator zodat die kapot gaat? Waarom?Uw ADH vitamine Worst
Hij was boos dat de streams van BB het niet deden gisteren en heeft toen een mes naar de verwarming gegooid. Toen zat er een gat in en er kwam vies water uitquote:Op maandag 8 februari 2021 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
Mes gooien naar radiator zodat die kapot gaat? Waarom?
Specifiek de Braziliaanse stream.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was boos dat de streams van BB het niet deden gisteren en heeft toen een mes naar de verwarming gegooid. Toen zat er een gat in en er kwam vies water uit![]()
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was boos dat de streams van BB het niet deden gisteren en heeft toen een mes naar de verwarming gegooid. Toen zat er een gat in en er kwam vies water uit![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Doet hij ook vaak als hij geen punten krijgt gaat hij bv met zijn muis gooien.quote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: