Mensen die werk leuk vinden en waarschijnlijk een therapie sessie of 10 kunnen gebruiken waarom ze liever op werk zijn dan alleen thuis.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie baalt er nu van vrij zijn...
Grote schoonmaak misschien? stofzuigen, opruimen, de was doen, de tuin op orde brengen...quote:Op maandag 8 februari 2021 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja vaak weet ik niet zo goed wat ik er mee moet doen
Normaal ook niet of alleen in deze corona tijd?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja vaak weet ik niet zo goed wat ik er mee moet doen
O dat is vervelend, kan je dan niet beter die therapie sessies gaan nemen? Of heb je die al?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen die werk leuk vinden en waarschijnlijk een therapie sessie of 10 kunnen gebruiken waarom ze liever op werk zijn dan alleen thuis.
Zulke mensen.
Als ik mijn verbeelding.....................quote:
OKe, wel heel vervelend dan. Dan zal je ergens regelmaat in moeten vinden als je thuis bentquote:Op maandag 8 februari 2021 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd al gehad. Hield ook niet van schoolvakanties.
Het is een ding. Ik houd gewoon van de regelmaat en alle andere dingen die werk geven
Misschien wil je gewoon even wat anders doen. Vaak als je weer begint komt de zin ook wel terug.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Al maanden bezig met een jasje, maar kan me ook niet verzetten om het af te maken of een ander creatief project te beginnen.
Weet niet zo goed wat er aan de hand is, want er is helemaal niets. Ben gewoon veel aan het gamen.
Het is 100% wol met voering jasje.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wil je gewoon even wat anders doen. Vaak als je weer begint komt de zin ook wel terug.
Is het een winter of een lente jasje?
O dat is een echt winterjasje, was nu wel goed uitgekomen met deze kouquote:Op maandag 8 februari 2021 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is 100% wol met voering jasje.
Ja dan wissel je afquote:
Je meent hetquote:
Ja hoor ik vind het mooiquote:Op maandag 8 februari 2021 11:05 schreef Dotteke het volgende:
Hey MazBen je blij nu met deze sneeuwval?
Morguh Fogelquote:
Ja, het ziet er mooi uit maar op de wegen zoals altijd baggerquote:
Is het ook, maar velen doen dat niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:15 schreef Fogel het volgende:
Mensen moeten gewoon met sneeuw leren omgaan. Goede banden zijn een pre, beetje rustiger rijden in het begin zodat je snapt hoeveel (of weinig) grip je hebt. Aanpassen op het weer, want het past zich toch niet aan aan ons.
En andere meesleuren dat is vaak de ellende.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Die gaan lekker scheuren, tot dat ze van de weg raken
Yep, dat ze zelf van de weg raken is hen eigenschuld, maar vaak knallen ze een andere ook van de wegquote:Op maandag 8 februari 2021 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En andere meesleuren dat is vaak de ellende.
Ja en die komen er vaak minder goed onder uit als hunzelfquote:Op maandag 8 februari 2021 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, dat ze zelf van de weg raken is hen eigenschuld, maar vaak knallen ze een andere ook van de weg
Gek is dat eigenlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en die komen er vaak minder goed onder uit als hunzelf
Klopt, maar in landen met veelal veel sneeuw is men niet zo afhankelijk van de fiets zoals ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:15 schreef Fogel het volgende:
Mensen moeten gewoon met sneeuw leren omgaan. Goede banden zijn een pre, beetje rustiger rijden in het begin zodat je snapt hoeveel (of weinig) grip je hebt. Aanpassen op het weer, want het past zich toch niet aan aan ons.
Mensen met een auto laten nu de auto staan en gaan met de fiets of lopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar in landen met veelal veel sneeuw is men niet zo afhankelijk van de fiets zoals ik.
Ik heb vanmorgen om 5.30 onze elektrische fiets meerdere meters over een dik pak sneeuw heen getild zodat mevrouw ToT naar d'r werk kon, maar ze heeft dat hele klotestuk voor het grootste deel toch moeten lopen.quote:
Ik zou nu liever eigenlijk met de auto gaan dan op de fiets. Gelukkig hoef ik alleen naar de fysio vandaag en dat kan ik wel lopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen met een auto laten nu de auto staan en gaan met de fiets of lopen.
Hey Kreequote:Op maandag 8 februari 2021 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou nu liever eigenlijk met de auto gaan dan op de fiets. Gelukkig hoef ik alleen naar de fysio vandaag en dat kan ik wel lopen.
Ben toch een beetje angstig om nu met de fiets te gaan en dan uit te glijden.
Morning trouwens
Ja is niet te doen op de fiets, zoals grote wegen en fietspaden zullen wel redelijk schoon zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen om 5.30 onze elektrische fiets meerdere meters over een dik pak sneeuw heen getild zodat mevrouw ToT naar d'r werk kon, maar ze heeft dat hele klotestuk voor het grootste deel toch moeten lopen.
Ja dat zei ik al, dochterlief ook gisteren. Vandaag is ze gelukkig vrij.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen om 5.30 onze elektrische fiets meerdere meters over een dik pak sneeuw heen getild zodat mevrouw ToT naar d'r werk kon, maar ze heeft dat hele klotestuk voor het grootste deel toch moeten lopen.
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:36 schreef Homijn het volgende:
Bij deze nog even een reminder aan mensen die menen dat ze echte wortels moeten gebruiken als ze een sneeuwpop maken. Dit is wat er dan gebeurt. Zeg niet dat we niet hebben gewaarschuwd.
[ twitter ]
Ja vooral door die schouder, wil er niet aan denken wat er gebeurt als ik daar weer op val namelijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree
Snap ik zou het ook doen als ik het kon.
Ik hoop dat het woensdag een beetje minder is, want met de scootmobiel kom ik er nu echt niet door
Jij moet helemaal uitkijken met je schouder
Daar moet je ook helemaal maar niet aan denken. Blijf lekker binnen als jeniet naar buiten hoeftquote:Op maandag 8 februari 2021 11:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja vooral door die schouder, wil er niet aan denken wat er gebeurt als ik daar weer op val namelijk.
Verder maar even lopen dan, donderdag wil ik eigenlijk wel met de fiets maar hoop dat er dan door het strooien en geen nieuwe sneeuw het weer beetje begaanbaar is overal.
Nou niet dus. Het is overal een baggerzooitjequote:Op maandag 8 februari 2021 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja is niet te doen op de fiets, zoals grote wegen en fietspaden zullen wel redelijk schoon zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |