Nieuwe bril?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:02 schreef DJMO het volgende:
Even naar de opticien en boodschappen doen. Ben gelijk failliet
Doe dan zelf ook mee, dat gemopper steeds helpt niksquote:
Waarom drie?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:03 schreef DJMO het volgende:
Maar wel drie nieuwe brillen gescoord![]()
Linkeroog is flink achteruitgegaan. 0.75 in de verte, en voor dichtbij zelfs nog 1.5 extra nu dus aparte lees/beeldschermbril![]()
ik word oud
Waarom drie?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:03 schreef DJMO het volgende:
Maar wel drie nieuwe brillen gescoord![]()
Linkeroog is flink achteruitgegaan. 0.75 in de verte, en voor dichtbij zelfs nog 1.5 extra nu dus aparte lees/beeldschermbril![]()
ik word oud
Omdat ik nu klaar ben met etenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:04 schreef mario390 het volgende:
hoezo zijn op en keer julie
weer hier?
ja dat kann ik gelovenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat ik nu klaar ben met eten
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat ik nu klaar ben met eten
Denk je dat ze een Mario belletje hebben of zoquote:
O lekker. Ik heb de laatste dagen helemaal geen zin in eten.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Twee broodjes en een peer met een beker chocomel
quote:
Actie bij Hans anders: 1 bril kopen, tweede en derde gratis. Aangezien het sterkte verschil voor m'n linkeroog voor veraf en dichtbij behoorlijk groot werd nu dus een gewone bril voor in de verte, een aparte bril voor lezen en werken achter m'n pc, en de derde bril als reservebril voor in de verte .quote:
Ah zo.. hebben ze wel vaker dat soort acties..quote:Op maandag 8 februari 2021 12:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Actie bij Hans anders: 1 bril kopen, tweede en derde gratis. Aangezien het sterkte verschil voor m'n linkeroog voor veraf en dichtbij behoorlijk groot werd nu dus een gewone bril voor in de verte, een aparte bril voor lezen en werken achter m'n pc, en de derde bril als reservebril voor in de verte .
Oh hoe komt dat? Of weet je dan niet..?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Ik heb de laatste dagen helemaal geen zin in eten.
Nee, ben nog niet dement gelukkigquote:Op maandag 8 februari 2021 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel eens je bril wezen zoeken terwijl je je bril op hebt?
nee maar komisch was je was over 20 min alleinquote:Op maandag 8 februari 2021 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat ze een Mario belletje hebben of zo
We kunnen het ook aan jou vragen waarom je gelijk met andere binnen komt
Ik niet heb geen bril, of heb ik wel maar nooit echt op gehadquote:Op maandag 8 februari 2021 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel eens je bril wezen zoeken terwijl je je bril op hebt?
Ik heb er meerquote:Op maandag 8 februari 2021 12:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Actie bij Hans anders: 1 bril kopen, tweede en derde gratis. Aangezien het sterkte verschil voor m'n linkeroog voor veraf en dichtbij behoorlijk groot werd nu dus een gewone bril voor in de verte, een aparte bril voor lezen en werken achter m'n pc, en de derde bril als reservebril voor in de verte .
Goed in de gaten houden in het tabblad boven in zie je een getal staan , zodra er is gepostquote:Op maandag 8 februari 2021 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar komisch was je was over 20 min allein
en ik heb dat gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |