Over een week wordt het iets minder koud is de verwachting.quote:
We gaan het zien, vanmorgen gaf het voor volgende week nog een acht met -15, nu lees ik -13 en krijgen een melding op mijn telefoon dat ze -20 verwachtenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over een week wordt het iets minder koud is de verwachting.
Kom op, dikke sokken aan kachel aan voeten en voor en klaarquote:Op maandag 8 februari 2021 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn voeten zijn aan het afsterven
Hoeveel topics heb je nu al geopend dat je het koud hebtquote:Op maandag 8 februari 2021 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Extra paar lange kousen aangedaan.
Verwarming staat aan.
En dat houdt in?quote:
1 pas. Mocht niet meerquote:Op maandag 8 februari 2021 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel topics heb je nu al geopend dat je het koud hebt
Das flauwquote:
Met je tel in de handen, ben je zusje van DJMOquote:
Ik ga niet elke dag schoonmakenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Je wordt ook warm van stofzuigen en boenen en schrobben in huis.
Ow? Toch minstens 1x per dag de stofzuiger erdoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag schoonmaken
Je moet er wat voor over hebben als je het warm wilt hebbenquote:Op maandag 8 februari 2021 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag schoonmaken
Precies dit. En je slaat 2 vliegjes in 1 klap: het huis wordt weer mooi en jij bent lekker warm.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben als je het warm wilt hebben
Hahaha ik lig helemaal dubbelquote:Op maandag 8 februari 2021 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow? Toch minstens 1x per dag de stofzuiger erdoor.
Vertel?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahaha ik lig helemaal dubbel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom niet meer bij
Hier is even wat gevallen maar nu is het weer opgehouden. Het vanochtend schoongeschrobte paadje kan er nog mee door.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Het blijft maar sneeuwen en sneeuwen hier.
Ik zwiffer hier wel iedere dag hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Elke dag stofzuigen![]()
Doe eens effe normaal.
Heb jij geen laminaat of parket?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:04 schreef gebrokenglas het volgende:
alweer 2 punten...
Moest dat trouwens even Googlen: zwiffer.
Nee, vloerbedekking. En tegels in de keuken.quote:
Dat zie je niet veel meer dat mensen vloerbedekking hebben.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, vloerbedekking. En tegels in de keuken.
Maar ik denk erover om er laminaat in te gaan leggen, want dit is wat lastig schoonhouden, en oppassen met knoeien.
Ja ik ook behalve toilet en douchequote:
Die 2 plekken uitgezonderd idd.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook behalve toilet en douche
Hij wil nog geen handschoenen aan?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel sneeuw we hier hebben, met 1 Mini-ToT er op voor de maat!
Mooi Zie hem zittenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel sneeuw we hier hebben, met 1 Mini-ToT er op voor de maat!
Hij wordt nog steeds overstuur van dat ski-pak en dan kun je de handschoenen echt wel vergeten.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij wil nog geen handschoenen aan?
En sokken?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wordt nog steeds overstuur van dat ski-pak en dan kun je de handschoenen echt wel vergeten.Dus nu steeds gewoon uitstapjes van 5 minuten en af en toe binnenshuis die handschoenen uitproberen.
Dank je voor het melden, dan weten tenminste wat je aan het doen bentquote:Op maandag 8 februari 2021 13:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo maar even een lekker broodje maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |