Heb ik na dat ik dat boezemfibrilleren heb gehad. Voelt nog steeds niet lekker in mijn borstkasquote:Op maandag 8 februari 2021 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh hoe komt dat? Of weet je dan niet..?
Soort drukkende pijn er op?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik na dat ik dat boezemfibrilleren heb gehad. Voelt nog steeds niet lekker in mijn borstkas
Ja lichte druk, en een naar onrustig, opgejaagd gevoel. Volgens de artsen normaal nuquote:
Hopen dat het snel weg is danquote:Op maandag 8 februari 2021 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lichte druk, en een naar onrustig, opgejaagd gevoel. Volgens de artsen normaal nu
Ja het sneeuwt we rustig op losquote:
Ja hoop ik ook, en soms lijkt het net of het stop, en dan krijg je twee van die harde tikken achter elkaarquote:
Lijkt mij ook niet neequote:Op maandag 8 februari 2021 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook, en soms lijkt het net of het stop, en dan krijg je twee van die harde tikken achter elkaar
AL met al niet fijn.
Hey SBEquote:
Het is zeker koud en het gaat nog kouder worden. Brrrrrquote:Op maandag 8 februari 2021 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Elke keer als ik de temperatuur cijfers zie hoop ik dat ze een tikfout hebben gemaakt met hun -
Lekker eindelijk een keer een winterquote:Op maandag 8 februari 2021 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Elke keer als ik de temperatuur cijfers zie hoop ik dat ze een tikfout hebben gemaakt met hun -
Maak maar eerst je mooie wollen jasje af danquote:Op maandag 8 februari 2021 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga dan maar een mummy pak maken dan.
Doe maar t/m het weekend blijft de temp. onder nul.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga dan maar een mummy pak maken dan.
2 weken lang zelfsquote:Op maandag 8 februari 2021 12:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe maar t/m het weekend blijft de temp. onder nul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |