Ja ik ook behalve toilet en douchequote:
Die 2 plekken uitgezonderd idd.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook behalve toilet en douche
Hij wil nog geen handschoenen aan?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel sneeuw we hier hebben, met 1 Mini-ToT er op voor de maat!
Mooi Zie hem zittenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel sneeuw we hier hebben, met 1 Mini-ToT er op voor de maat!
Hij wordt nog steeds overstuur van dat ski-pak en dan kun je de handschoenen echt wel vergeten.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij wil nog geen handschoenen aan?
En sokken?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wordt nog steeds overstuur van dat ski-pak en dan kun je de handschoenen echt wel vergeten.Dus nu steeds gewoon uitstapjes van 5 minuten en af en toe binnenshuis die handschoenen uitproberen.
Dank je voor het melden, dan weten tenminste wat je aan het doen bentquote:Op maandag 8 februari 2021 13:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo maar even een lekker broodje maken.
Ik dacht dat jij het wel belangrijk vindt om te weten.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je voor het melden, dan weten tenminste wat je aan het doen bent
Veel plezierquote:Op maandag 8 februari 2021 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben aan het naaien mocht iemand dat willen weten
A mooi zo. Toch maar begonnen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik denk dat als we van plan zijn om langer naar buiten te gaan, dat dat wel een optie is; EERST de sokjes over z'n handjes en DAN die skipak aan.quote:
En ik heb hier Mini-ToT aan het schoonmaken gezet.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het altijd raar dat iemand komt melden dat die gaat poepen, gaat douchen of een broodje gaat pakken.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het wel belangrijk vindt om te weten.
Sokjes vond het wel leuk toch? Misschien lukt dat ook met handschoentjes, eerst die aan en dan zijn pak?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik denk dat als we van plan zijn om langer naar buiten te gaan, dat dat wel een optie is; EERST de sokjes over z'n handjes en DAN die skipak aan.
Dat past nooit door de mouwen, en de handschoenen maken hem sowieso overstuur; we moeten daar eerst meer binnenshuis mee oefenen.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sokjes vond het wel leuk toch? Misschien lukt dat ook met handschoentjes, eerst die aan en dan zijn pak?
En dan gaat hij natuurlijk zo meteen met zijn voetjes op de mat staanquote:Op maandag 8 februari 2021 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik heb hier Mini-ToT aan het schoonmaken gezet.
[ afbeelding ]
Haha nou feitelijk was het zo dat ik de vloer zat te moppen en hij de dweil bij de achterdeur vandaan haalde en daar zelf bij de voordeur aan de slag ging,quote:Op maandag 8 februari 2021 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan gaat hij natuurlijk zo meteen met zijn voetjes op de mat staan
Anders wantjes aanschaffen, dat lijkt wel wat op sokkenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat past nooit door de mouwen, en de handschoenen maken hem sowieso overstuur; we moeten daar eerst meer binnenshuis mee oefenen.
Mooi he en je ziet die kleine voetafdrukjes van hem op de vloerquote:Op maandag 8 februari 2021 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou feitelijk was het zo dat ik de vloer zat te moppen en hij de dweil bij de achterdeur vandaan haalde en daar zelf bij de voordeur aan de slag ging,De deurmat heeft hij ook afgeveegd!
Dat verstaat hij nog niet echt.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Anders wantjes aanschaffen, dat lijkt wel wat op sokken
Snap niet dat hij daar zo van overstuur raakt.
Noem het sokjes voor de handen of zo voor de koude sneeuw
Echt he!quote:Op maandag 8 februari 2021 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he en je ziet die kleine voetafdrukjes van hem op de vloer
Nee, dat geloof ik graag. Maar ze snappen meer dan wij denken hoor. Kijk maar jij gaat moppen en hij weet precies wat je aan het doen bent, hij gaat zelf ook aan de schoonmaak. Lekker jochiequote:Op maandag 8 februari 2021 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat verstaat hij nog niet echt.
Maar we gaan gewoon aan de slag, komt goed.Hij is hier niet uniek in.
Dat is in de zomer niet zo erg, maar in de winter als je ze zoveel moet aan en uit kledenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Ow hij wil weer naar buiten toe!
Moet kunnenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd raar dat iemand komt melden dat die gaat poepen, gaat douchen of een broodje gaat pakken.
Snap ik, moet je ver?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet er zo ook nog op uit maar ik heb nog geen zin.
Ja, dat wil wel lukken nu buitenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
Heb lekker een frisse neus gehaald
Ligt eraan, ik moet even kijken wat ik nodig heb.quote:
Al een TL buis gevonden?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik moet even kijken wat ik nodig heb.
Vast welquote:
Denk niet dat hij maar een lamp in huis heeft om aan te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |