iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Geen eens een TT?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, vandaag even niet. De volgende mag weer een mooie titel bedenken.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ja hier al even aan het sneeuwenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is weer begonnen met sneeuwen
Ga je naar je werk vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er valt ook niet veel vandaag, volgens de berichten 3.2 mmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak dan eens een foto voor m'n sneeuwpretblogquote:Op maandag 8 februari 2021 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet prachtig? Het is schitterend...![]()
Sneeuwpret op FOK! #2Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is weer van die poeder sneeuwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Collega die dorp dichterbij werk woont doet zonder sneeuw 15-20 min over fietsen deed er nu 50 min over. Deze wiskundige som dat ik er normaal 30 min over doe leert mij dat ik uren onderweg ben.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier al even aan het sneeuwen
Ga je naar je werk vandaag?
En mijn vaste route naar werk is nu onderwater gelopen. Dus sowieso langer onderweg.
De bussen rijden wel tot nu toe, maar ik weet niet hoe het vanavond is.
Zoveel onduidelijkheid nog op dit moment.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
"Maar ik WIL naar de opvang, papa! Ik heb al een muts op!"
Helaas, weer flink ingesneeuwd hier.Hee peeps!
![]()
Vindt je werkgever goed dat je vandaag thuis blijft? Of wordt er gezegd dat je dan maar een vakantiedag moet opnemen?Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Mag je thuisblijven dan denk je van je baas?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Collega die dorp dichterbij werk woont doet zonder sneeuw 15-20 min over fietsen deed er nu 50 min over. Deze wiskundige som dat ik er normaal 30 min over doe leert mij dat ik uren onderweg ben.
En mijn vaste route naar werk is nu onderwater gelopen. Dus sowieso langer onderweg.
De bussen rijden wel tot nu toe, maar ik weet niet hoe het vanavond is.
Zoveel onduidelijkheid nog op dit moment.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah - Mini-ToT is er klaar voor om weer de sneeuw in te gaan. De opvang is ook dicht vandaag?Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Lekker koppie, hij heeft er zin in vandaagquote:Op maandag 8 februari 2021 09:28 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Maar ik WIL naar de opvang, papa! Ik heb al een muts op!"
Helaas, weer flink ingesneeuwd hier.Hee peeps!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso vakantiedag want geen code rood. Maar daar hebben we er nog een stuk of 40 van.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Vindt je werkgever goed dat je vandaag thuis blijft? Of wordt er gezegd dat je dan maar een vakantiedag moet opnemen?Trotste mama van Ambar
Wat een gedoe.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sowieso vakantiedag want geen code rood. Maar daar hebben we er nog een stuk of 40 van.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Baas mag er wel een mening over hebben maar als ik er niet kan komen heeft hij toch echt pech. En als ik uitglijd zijn we nog verder van huisquote:Op maandag 8 februari 2021 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag je thuisblijven dan denk je van je baas?Trotste mama van Ambar
Dat is waar. Hopelijk denken de mensen in de zorg niet zoquote:Op maandag 8 februari 2021 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Baas mag er wel een mening over hebben maar als ik er niet kan komen heeft hij toch echt pech. En als ik uitglijd zijn we nog verder van huis
Nee, maar ze hebben wel veel afzeggingen binnen gekregen omdat er naar toe gaan bijna niet te doen is. Ik zou hem in de wandelwagen moeten doen en er naar toe moeten lopen. Nu is dat niet echt meteen een wereldreis, maar het waait nog best wel, en ik denk dat hij het wel verrekte koud gaat krijgen, en die stuifsneeuw in zijn oogjes is hij ook geen fan van.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah - Mini-ToT is er klaar voor om weer de sneeuw in te gaan. De opvang is ook dicht vandaag?![]()
Hoezo gedoe? Is toch niet het probleem van de baas dat ik niet naast het werk woon?quote:
En toch mijn verantwoordelijkheid dat ik op werk kan komen?
Al maak ik mij op dit moment meer zorgen of ik wel thuis kan komenTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 8 februari 2021 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker koppie, hij heeft er zin in vandaagHij is in een ongelooflijk aanhankelijke bui!
Is niet van m'n schoot af te krijgen, maar hij is tenminste eindelijk een keer uitgeknuffeld!
![]()
![]()
Lekker toch, beter dan dat hij in paniek wakker wordtquote:Op maandag 8 februari 2021 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]Hij is in een ongelooflijk aanhankelijke bui!
Is niet van m'n schoot af te krijgen, maar hij is tenminste eindelijk een keer uitgeknuffeld!
ZO lekker even naar de opvang, als die open is tenminsteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hij blijft vandaag thuis.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, beter dan dat hij in paniek wakker wordt
ZO lekker even naar de opvang, als die open is tenminste
En hij werd vanmorgen voor half 6 wel in paniek wakker toen ik me moest aankleden om de elektrische fiets van mevrouw ToT over deladingen sneeuw heen te tillen. Zonder het sneeuwruimen van gisteren was dat echt niet te doen geweest, nu was het alleen maar ultiem kut.![]()
Morguh Plymquote:
O, ze is toch op de fiets gegaan, dacht dat jij haar zou brengen?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hij blijft vandaag thuis.
En hij werd vanmorgen voor half 6 wel in paniek wakker toen ik me moest aankleden om de elektrische fiets van mevrouw ToT over deladingen sneeuw heen te tillen. Zonder het sneeuwruimen van gisteren was dat echt niet te doen geweest, nu was het alleen maar ultiem kut.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh binnenkomers
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Was gevaarlijker dan met de fiets. Gisteren kwam een dikke Mercedes hier continu muurvast te zitten. Ik denk dat het met ons Priusje nog slechter zou gaan, en ik weet niet precies of hij wel all-season banden heeft. Laatst kwam ik al aardig aan het glijden, dus ik vermoed zomerbandjes.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ze is toch op de fiets gegaan, dacht dat jij haar zou brengen?
Binnenkort maar ff naar de bandjes kijken en als de rekening van de te plaatsen cv-ketel betaald is, eventueel andere banden bestellen dus.![]()
Ja mijn dochter ging gisteren ook met de fiets, met de auto was het niet te doenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Was gevaarlijker dan met de fiets. Gisteren kwam een dikke Mercedes hier continu muurvast te zitten. Ik denk dat het met ons Priusje nog slechter zou gaan, en ik weet niet precies of hij wel all-season banden heeft. Laatst kwam ik al aardig aan het glijden, dus ik vermoed zomerbandjes.
Binnenkort maar ff naar de bandjes kijken en als de rekening van de te plaatsen cv-ketel betaald is, eventueel andere banden bestellen dus.
Maar ze heeft maar klein stukje kunnen fietsen de rest moeten lopen was geen doorkomen aan met de fiets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, ik heb ook al een berichtje van mevrouw ToT gekregen van dat ze het grootste deel van de weg naar het werk heeft moeten lopen en dat ze de fiets straks op het werk zal laten staan en verder terug zal lopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn dochter ging gisteren ook met de fiets, met de auto was het niet te doen
Maar ze heeft maar klein stukje kunnen fietsen de rest moeten lopen was geen doorkomen aan met de fiets.
Ik kijk even aan wat er hier met de sneeuw gaat gebeuren; ik wil haar het liefst wel ophalen, maar aan de andere kant; die banden....ik wil ook geen ongelukken.![]()
Taxi evt een optie?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik heb ook al een berichtje van mevrouw ToT gekregen van dat ze het grootste deel van de weg naar het werk heeft moeten lopen en dat ze de fiets straks op het werk zal laten staan en verder terug zal lopen.
Ik kijk even aan wat er hier met de sneeuw gaat gebeuren; ik wil haar het liefst wel ophalen, maar aan de andere kant; die banden....ik wil ook geen ongelukken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Scheelt enorm eel, maar tegen deze sneeuw is geen winterband bestand hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Was gevaarlijker dan met de fiets. Gisteren kwam een dikke Mercedes hier continu muurvast te zitten. Ik denk dat het met ons Priusje nog slechter zou gaan, en ik weet niet precies of hij wel all-season banden heeft. Laatst kwam ik al aardig aan het glijden, dus ik vermoed zomerbandjes.
Binnenkort maar ff naar de bandjes kijken en als de rekening van de te plaatsen cv-ketel betaald is, eventueel andere banden bestellen dus.Banden wat leeg laten lopen, slappe banden fietst 3x beter in de sneeuwquote:Op maandag 8 februari 2021 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn dochter ging gisteren ook met de fiets, met de auto was het niet te doen
Maar ze heeft maar klein stukje kunnen fietsen de rest moeten lopen was geen doorkomen aan met de fiets.![]()
of anders gewoon sneeuwkettingen bestellen
https://www.bol.com/nl/l/(...)wk&_requestid=168942Ik heb er één en ik ben er trots op
Zal het haar doorgeven. Maar gisterenwas ook eng donker en geen obstakels zoals stoepranden te zienquote:Op maandag 8 februari 2021 09:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Scheelt enorm eel, maar tegen deze sneeuw is geen winterband bestand hoor.
[..]
Banden wat leeg laten lopen, slappe banden fietst 3x beter in de sneeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat laatste vind ik overdag ook gevaarlijk hoor, als je misstapt breek je zo een enkel in dit weer. Tijdens m'n wandeling gisteren ook zoveel mogelijk het fietspad aangehouden ipv het trottoir.quote:Op maandag 8 februari 2021 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal het haar doorgeven. Maar gisterenwas ook eng donker en geen obstakels zoals stoepranden te zienIk heb er één en ik ben er trots op
Ik dacht dat die niet legaal waren in Nederland?quote:Op maandag 8 februari 2021 09:45 schreef DJMO het volgende:
of anders gewoon sneeuwkettingen bestellen
https://www.bol.com/nl/l/(...)wk&_requestid=168942![]()
![]()
Mag idd nietquote:Op maandag 8 februari 2021 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat die niet legaal waren in Nederland?
U mag in Nederland niet met sneeuwkettingen op de openbare weg rijden. Sneeuwkettingen kunnen namelijk het wegdek of de wegmarkeringen beschadigen. Dit kan de verkeersveiligheid in gevaar brengen.
https://www.rijksoverheid(...)n%20gevaar%20brengen.![]()
Vreemd dat je iets wel kunt kopen in Nederland, maar het dan niet mag gebruikenquote:Op maandag 8 februari 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag idd niet
U mag in Nederland niet met sneeuwkettingen op de openbare weg rijden. Sneeuwkettingen kunnen namelijk het wegdek of de wegmarkeringen beschadigen. Dit kan de verkeersveiligheid in gevaar brengen.
https://www.rijksoverheid(...)n%20gevaar%20brengen.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Omdat je het wel mag gebruiken in Duitsland, dus als je bijv op vakantie gaat naar Duitsland dat je ze dan al in de auto hebt liggen of ander land bijv Denemarken Belgiequote:Op maandag 8 februari 2021 09:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vreemd dat je iets wel kunt kopen in Nederland, maar het dan niet mag gebruiken![]()
![]()
Lastig is het he,quote:Op maandag 8 februari 2021 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik heb ook al een berichtje van mevrouw ToT gekregen van dat ze het grootste deel van de weg naar het werk heeft moeten lopen en dat ze de fiets straks op het werk zal laten staan en verder terug zal lopen.
Ik kijk even aan wat er hier met de sneeuw gaat gebeuren; ik wil haar het liefst wel ophalen, maar aan de andere kant; die banden....ik wil ook geen ongelukken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: