iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo. Ik heb het zo zwaar met de lockdown. Ik moest wel kapen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Echt he die kudt DJMOmet der kudtkaap
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij hebt de minste last van de lockdowm dan wie dan ook Je kan gewoon je gang gaanquote:Op maandag 8 februari 2021 14:16 schreef DJMO het volgende:
Zo. Ik heb het zo zwaar met de lockdown. Ik moest wel kapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maakte maar een geintjuhquote:Op maandag 8 februari 2021 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt de minste last van de lockdowm dan wie dan ook Je kan gewoon je gang gaanik kan idd gewoon m'n ding blijven doen godzijdank. Anders zou ik serieus knettergek worden.
Tijd zal ik ook wel nodig hebben.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt tijd zat nu om te bouwen, straks als je werk weer een heel stuk minder tijd.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Gelukkig niet, ik heb genoeg wintervetjes opgedaan afgelopen zomerquote:Op maandag 8 februari 2021 12:56 schreef Dotteke het volgende:
IK heb lief konijntjuh gemist vandaag @:DerRabbit je bent toch niet bevroren ???
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Meer psychische hulp nodig, dit is echt niet normaalquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef ToT het volgende:
Maar der Mario heeft idd wel een temperamentje!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu snap ik waarom het kapen zo makkelijk ging, jij doet nooit moeite om snel te openen hahaquote:Op maandag 8 februari 2021 14:16 schreef Dotteke het volgende:
Echt he die kudt DJMOmet der kudtkaap
Nou dat ben ik ondertussen wel aan het worden hierquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik maakte maar een geintjuhik kan idd gewoon m'n ding blijven doen godzijdank. Anders zou ik serieus knettergek worden.
SneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jemig SBEquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd zal ik ook wel nodig hebben.
[ afbeelding ]
Dat krijg je van je gekaapquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef DJMO het volgende:
@:SuperwormJim
kun je even een spatie in de TT frotten tussen het topicnummer en de titel?
Wie komt even koffie brengen?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Hey lief konijntjuhquote:Op maandag 8 februari 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik heb genoeg wintervetjes opgedaan afgelopen zomerhad je al gemist vanmorgen
Heb je geen vrouwmensch daarvoor aangenomen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Het zijn ook niet de kleinste dozen. Ik heb alleen ook weer lijm en verf nodig.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Tsja, mijn baas had me nodig vanmorgenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lief konijntjuhhad je al gemist vanmorgen
Die is net naar der werk gegaan...quote:Op maandag 8 februari 2021 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je geen vrouwmensch daarvoor aangenomen?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Je bent niet de enige. Die avondklok boeit me niet echt, maar dat de sportschool en normale winkels enzo dicht zijn, daar ben ik helemaal klaar mee. Ja nu komt er click and collect, en kun je de meeste dingen nog wel halen.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat ben ik ondertussen wel aan het worden hierCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Zit dat er niet bij in die dozen dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het zijn ook niet de kleinste dozen. Ik heb alleen ook weer lijm en verf nodig.
Ze heeft een bijbaan naast jouw voorzien van alles wat een man nodig heeftquote:![]()
Hoe durft diequote:Op maandag 8 februari 2021 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, mijn baas had me nodig vanmorgen
Avondklok en winkels dicht geen moeite meequote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Die avondklok boeit me niet echt, maar dat de sportschool en normale winkels enzo dicht zijn, daar ben ik helemaal klaar mee. Ja nu komt er click and collect, en kun je de meeste dingen nog wel halen.
Maar kinderen en kleinkinderen niet zien. Heel erg het contact met mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga komende zondag demonstreren, dit kan echt niet!quote:![]()
Koud hoor, op het museumplein.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga komende zondag demonstreren, dit kan echt niet!
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
O nee he de streamers van BB zijn weer massaal aan het klagen geweest.en als je zit waarvoor ik lig in eeen deuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou ik doen als ik jou was,quote:Op maandag 8 februari 2021 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga komende zondag demonstreren, dit kan echt niet!
Nagenoeg zit dat er nooit bij. Soms zie je het wel bij (kinder) beginnerssetjes.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit dat er niet bij in die dozen dan?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Heb je wel regelmatig een skype of facetime gesprek met je kleinkinderen?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Avondklok en winkels dicht geen moeite mee
Maar kinderen en kleinkinderen niet zien. Heel erg het contact met mensenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dit kan je overal doenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
Sportschool dicht boeit me ook niet
Uw ADH vitamine Worst
Dure hobby dusquote:Op maandag 8 februari 2021 14:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nagenoeg zit dat er nooit bij. Soms zie je het wel bij (kinder) beginnerssetjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker, maar is toch anders. En een komt af en toe buiten langs dan ga ik in de deuropening zitten en hij bij de plantenbak. Maar nooit lang veel te koud.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je wel regelmatig een skype of facetime gesprek met je kleinkinderen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Plastic crack noemen ze het somsquote:
I'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1373 / +138 / +153 / 2185 / 2790
2. Mrsloveable / 494 / +25 / +23 / 1151 / 1505
3. Superbadeendje / 387 / +33 / +28 / 702 / 1007
4. FreshFruit / 342 / +87 / +210 / 465 / 601
5. Homijn / 335 / +68 / +1 / 345 / 456
6. mario390 / 300 / +24 / +14 / 393 / 625
7. DerRabbit / 271 / +19 / +0 / 438 / 585
8. Maanvis / 245 / +0 / +0 / 321 / 469
9. ToT / 220 / +40 / +6 / 630 / 769
10. chufi / 213 / +11 / +22 / 160 / 262
11. Fogel / 174 / +3 / +3 / 214 / 290
12. PlymouthFury / 151 / +2 / +9 / 189 / 234
13. hemarookworst / 121 / +14 / +10 / 356 / 441
14. ChocoFan / 114 / +11 / +0 / 93 / 124
15. Straatverlichting / 95 / +24 / +1 / 150 / 218
16. mazaru / 94 / +16 / +3 / 297 / 337
17. DJMO / 88 / +15 / +6 / 230 / 314
18. gebrokenglas / 88 / +0 / +12 / 291 / 348
19. devzero / 78 / +0 / +0 / 34 / 51
20. ieniminimuis / 73 / +6 / +16 / 209 / 275SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het meeste heb ik op mp gevonden. Daar kan je voor een leuk prijsje wel wat vinden.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gelukkig wonen ze dus dichtbij genoeg dat ze echt langs kunnen komen. Maar het is absoluut knudde zo.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, maar is toch anders. En een komt af en toe buiten langs dan ga ik in de deuropening zitten en hij bij de plantenbak. Maar nooit lang veel te koud.
Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1373 / +138 / +153 / 2185 / 2790
2. Mrsloveable / 494 / +25 / +23 / 1151 / 1505
3. Superbadeendje / 387 / +33 / +28 / 702 / 1007
4. FreshFruit / 342 / +87 / +210 / 465 / 601
5. Homijn / 335 / +68 / +1 / 345 / 456
6. mario390 / 300 / +24 / +14 / 393 / 625
7. DerRabbit / 271 / +19 / +0 / 438 / 585
8. Maanvis / 245 / +0 / +0 / 321 / 469
9. ToT / 220 / +40 / +6 / 630 / 769
10. chufi / 213 / +11 / +22 / 160 / 262
11. Fogel / 174 / +3 / +3 / 214 / 290
12. PlymouthFury / 151 / +2 / +9 / 189 / 234
13. hemarookworst / 121 / +14 / +10 / 356 / 441
14. ChocoFan / 114 / +11 / +0 / 93 / 124
15. Straatverlichting / 95 / +24 / +1 / 150 / 218
16. mazaru / 94 / +16 / +3 / 297 / 337
17. DJMO / 88 / +15 / +6 / 230 / 314
18. gebrokenglas / 88 / +0 / +12 / 291 / 348
19. devzero / 78 / +0 / +0 / 34 / 51
20. ieniminimuis / 73 / +6 / +16 / 209 / 275Kieks aan @inieminimuis ook binnen in de top 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat wordt weer witte poeders verhandelenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:30 schreef mario390 het volgende:
8.2 de lockdown is over
handel opent weer
maar Gastronomie blijft gesloten
Uw ADH vitamine Worst
Hier zijn we nog niet van de lockdown af.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:30 schreef mario390 het volgende:
8.2 de lockdown is over
handel opent weer
maar Gastronomie blijft gesloten
En vandaag of morgen horen we of de avondklok verlengd gaat worden.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ja 1. Maar die was 10 jaar lang hier 4 dagen in de week en vaak in de weekendequote:Op maandag 8 februari 2021 14:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig wonen ze dus dichtbij genoeg dat ze echt langs kunnen komen. Maar het is absoluut knudde zo.
Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.
En zo in een keer naar 0Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is verlengd t/m 2 maart gappiequote:Op maandag 8 februari 2021 14:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou de lockdown a.s woensdag ook aflopen?Uw ADH vitamine Worst
@mario390
Wat voor gezichtsmasker moeten jullie dragen dan?
Zo moeten Oostenrijkers die naar de kapper gaan een negatief testresultaat overleggen dat niet ouder mag zijn dan 48 uur. Klanten die winkels bezoeken, moeten - anders dan slechts een mondkapje - complete gezichtsmaskers dragen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FFP 2 maar te huis nietquote:Op maandag 8 februari 2021 14:36 schreef Dotteke het volgende:
@:Mario390
Zo moeten Oostenrijkers die naar de kapper gaan een negatief testresultaat overleggen dat niet ouder mag zijn dan 48 uur. Klanten die winkels bezoeken, moeten - anders dan slechts een mondkapje - complete gezichtsmaskers dragen.![]()
Dat is een mondkapje, ze hebben het over een totaal gezichtmaskerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vaccineer die mannen met obesitas eens (of laat ze doodgaan) dan kan de rest van de wereld ook weer normaal doorgaan.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik zou blij zijn als die ellende achter de rug is.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wordt steeds gekker met die coronaActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
We gaan ons steeds meer afschermen van bacillen dat we straks andere problemen hebben. Maar dat vergeten we maar even.Trotste mama van Ambar
Het zijn niet alleen die mannen hequote:Op maandag 8 februari 2021 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Vaccineer die mannen met obesitas eens (of laat ze doodgaan) dan kan de rest van de wereld ook weer normaal doorgaan.
Er liggen momenteel meer jongeren op hun buik, waaronder ook zwanger vrouwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen wel.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als die ellende achter de rug is.
Ik denk dat die rellen steeds extremer worden als de regels steeds debieler gaan worden hier.![]()
Ik had begrepen dat het merendeel mannen met overgewicht was.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen die mannen he
Er liggen momenteel meer jongeren op hun buik, waaronder ook zwanger vrouwenTrotste mama van Ambar
Is echt niet alleen hier, in andere landen is het nog erger geweest met de maatregelenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Iedereen wel.
Ik denk dat die rellen steeds extremer worden als de regels steeds debieler gaan worden hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel mensen wel misschien, ik absoluut niet. Ik weiger ook al vrijwel vanaf het begin categorisch m'n handen te desinfecteren. Dat doe ik alleen als ik in een trein naar een plee ben geweestquote:Op maandag 8 februari 2021 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
We gaan ons steeds meer afschermen van bacillen dat we straks andere problemen hebben. Maar dat vergeten we maar even.handen wassen na het toilet doe ik ook gewoon netjes, voor de rest houd ik me aan de afstandsregels en mondkapjesplicht, maar ik weiger ten enemale ziek te worden doordat ik té schoon op mezelf ben
Klopt, maar daar wonen we niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is echt niet alleen hier, in andere landen is het nog erger geweest met de maatregelen
In Saudi-Arabië kreeg je al massale rellen na een lockdown van een week of zo.![]()
Ja, maar niet alleen die. Laatste was er een ziekenhuis die vertelde dat er momenteel veel jongeren in het ziekenhuis op de buik liggen, dat was zo week of 3 /4 geledenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het merendeel mannen met overgewicht was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit liever een week langer in lockdown dan een week te snel er uit en dan mijn vader of een van mijn kinderen/kleinkinderen besmet wordt.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar daar wonen we niet.
In Saudi-Arabië kreeg je al massale rellen na een lockdown van een week of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet alleen i know. Het gaat vooral over wie het meeste de IC bezetten zodat we weer wat losser kunnen gaan zodat de IC meer ademruimte heeft.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar niet alleen die. Laatste was er een ziekenhuis die vertelde dat er momenteel veel jongeren in het ziekenhuis op de buik liggen, dat was zo week of 3 /4 geledenTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:36 schreef Dotteke het volgende:
@:Mario390
Zo moeten Oostenrijkers die naar de kapper gaan een negatief testresultaat overleggen dat niet ouder mag zijn dan 48 uur. Klanten die winkels bezoeken, moeten - anders dan slechts een mondkapje - complete gezichtsmaskers dragen.
Uw ADH vitamine Worst
Ik zie liever verstandige, lokale regels. Geen landelijke symboolpolitiek.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit liever een week langer in lockdown dan een week te snel er uit en dan mijn vader of een van mijn kinderen/kleinkinderen besmet wordt.![]()
Dat roep ik al langerquote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie liever verstandige, lokale regels. Geen landelijke symboolpolitiek.
Maar dan wel per gemeente en dat dan iedereen in zijn eigen gemeente moet blijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn face shields, die mogen niet. Alleen als extra bij een mondkapjequote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef ToT het volgende:
Zal wel zoiets worden voor bij de kapper!
[ afbeelding ]
Ga je heel leuke kapsels van krijgen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat laatste alleen voor niet-essentieel verkeer. Mensen moeten wel gewoon naar het werk kunnen blijven gaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat roep ik al langer
Maar dan wel per gemeente en dat dan iedereen in zijn eigen gemeente moet blijven![]()
Ah.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn face shields, die mogen niet. Alleen als extra bij een mondkapje![]()
![]()
ZOveel mogelijk thuis werken en dan wat niet kan naar het werkquote:Op maandag 8 februari 2021 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat laatste alleen voor niet-essentieel verkeer. Mensen moeten wel gewoon naar het werk kunnen blijven gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anyway, wat betreft je helemaal afschermen voor ziektekiemen enzo; m'n keel was gisteren aardig verrot na het sneeuwscheppen, maar ik ben verder niet verkouden geworden. Volgens mij heb je dit jaar historisch weinig verkoudheidjes en griepjes door de corona-regels.![]()
Iedereen in zijn eigen gemeente blijven? Dan kunnen sommige mensen niet werken, niet naar het ziekenhuis, niet recreëren etc.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat roep ik al langer
Maar dan wel per gemeente en dat dan iedereen in zijn eigen gemeente moet blijven
Of een heel eind naar de supermarkt omdat ze net aan de rand wonen.Trotste mama van Ambar
Ik zou m'n kinderen ook niet meer op kunnen zoekenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen in zijn eigen gemeente blijven? Dan kunnen sommige mensen niet werken, niet naar het ziekenhuis, niet recreëren etc.
Of een heel eind naar de supermarkt omdat ze net aan de rand wonen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Klopt. Wat als effect kan hebben dat als corona voorbij is iedereen extra hard geraakt wordt omdat je lichaam moet blijven trainen om ziektekiemen buiten de deur te houden.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:52 schreef ToT het volgende:
Anyway, wat betreft je helemaal afschermen voor ziektekiemen enzo; m'n keel was gisteren aardig verrot na het sneeuwscheppen, maar ik ben verder niet verkouden geworden. Volgens mij heb je dit jaar historisch weinig verkoudheidjes en griepjes door de corona-regels.
Nog maar te zwijgen voor al die kinderen die geen bacillen binnen krijgen door al die hygiëne en de invloed daarvan op hun immuunsysteem.Trotste mama van Ambar
Een absolute lockdown (dus ook niet recreëren en geen bezoekjes) van 3 weken zou enorm effectief kunnen zijn, maar vorig jaar werd ook al geroepen dat de corona-regels maar een paar weekjes van kracht zouden zijn, dus lijkt me dat absoluut geen goed idee.![]()
![]()
Dat krijg je ervan als niemand meer in tochtige steegjes staat te tongen met gewillige meisjesquote:Op maandag 8 februari 2021 14:52 schreef ToT het volgende:
Anyway, wat betreft je helemaal afschermen voor ziektekiemen enzo; m'n keel was gisteren aardig verrot na het sneeuwscheppen, maar ik ben verder niet verkouden geworden. Volgens mij heb je dit jaar historisch weinig verkoudheidjes en griepjes door de corona-regels.
De scholen gaan weer open, dus die snotteren elkaar zo wel weer flink onder.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Wat als effect kan hebben dat als corona voorbij is iedereen extra hard geraakt wordt omdat je lichaam moet blijven trainen om ziektekiemen buiten de deur te houden.
Nog maar te zwijgen voor al die kinderen die geen bacillen binnen krijgen door al die hygiëne en de invloed daarvan op hun immuunsysteem.
Mini-ToT is op de opvang ook verkouden geworden, en wij weer door hem. (Geen corona.)![]()
Corona belemmert de seksualiteit van jongerenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als niemand meer in tochtige steegjes staat te tongen met gewillige meisjes![]()
Niet alleen van de jongerenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Corona belemmert de seksualiteit van jongeren
Ook al zo onzin, we hadden het er er vanmorgen hier al over.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Corona belemmert de seksualiteit van jongerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het lijkt er op dat alleen de jongeren moeten lijden onder corona, ik word er niet goed vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen konijn spelen met mevr konijn?quote:I'm surrounded by morons!
Dat is zeker geen onzin, dat is een zeer pijnlijk onderwerp op meerdere uni's heb ik gehoordquote:Op maandag 8 februari 2021 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al zo onzin, we hadden het er er vanmorgen hier al over.
Het is echt waar dat single mensen weinig meer doen met lust en liefde.Trotste mama van Ambar
Door de maatregelen alleen nog maar met mevr konijnquote:
Ja op anderhalve meter afstand kun je idd geen gewillige hertjes aan de paal rijgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zeker geen onzin, dat is een zeer pijnlijk onderwerp op meerdere uni's heb ik gehoord
Forum Opties Forumhop: Hop naar: