Dat doet het hier nog steedsquote:Op maandag 8 februari 2021 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Laten we het wel actueel houden en het over sneeuw hebben.
Polyamoreuze zomer dan, wil ik ookquote:Op maandag 8 februari 2021 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het nou eens het hele jaar door 20 tot 25 graden met een lekker zonnetje zou zijn zou ik met het weer trouwen
Maar dan wel in de laat in de avond/nacht regen..quote:Op maandag 8 februari 2021 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het nou eens het hele jaar door 20 tot 25 graden met een lekker zonnetje zou zijn zou ik met het weer trouwen
Voor dat maandje mag je wel een van mijn jets hebben om bij @Fogel op bezoek te gaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar wil ik wel voor tekenen met 2 kleine aanpassing. 1 maand sneeuw en vorst en daarna niet warmer dan 25 graden
Inderdaad, dat vindt Moeder Natuur fijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan wel in de laat in de avond/nacht regen..
Dat vind ik dan wel weer supertof van jequote:Op maandag 8 februari 2021 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor dat maandje mag je wel een van mijn jets hebben om bij @:fogel op bezoek te gaan.
Jij kunt die uitleg in FC lezen. Ik hoef echt niet iedereen op WhatsApp te hebben.quote:
En de de mensen ook goed voor de planten in de tuin, anders moet je steeds water uit de kraan halenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vindt Moeder Natuur fijn.
Zo ben ik gewoonquote:Op maandag 8 februari 2021 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer supertof van je
Er ligt best een dik pak nu.quote:
Ik snap het wel, maar dan nog steedsquote:Op maandag 8 februari 2021 15:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij kunt die uitleg in FC lezen. Ik hoef echt niet iedereen op WhatsApp te hebben.
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je het er mee eens bent of niet, als iedereen maar zijn eigen regels gaat bepalen zitten we voorlopig nog wel aan maatregelen vast.
Vanaf vanmorgen ik dacht een uurtje of 9 constantquote:
Planten horen toch bij de natuurquote:Op maandag 8 februari 2021 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En de de mensen ook goed voor de planten in de tuin, anders moet je steeds water uit de kraan halen
Hoeveel zal er nu liggen bij jouw achter thuis?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf vanmorgen ik dacht een uurtje of 9 constant
Gezellig hoor, kaarsjes aan, lekker knusquote:Op maandag 8 februari 2021 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker avondklokkie tot en met 2 maart
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Als de besmettingscijfers daar aanleiding toe geven, kan de avondklok, net als andere maatregelen, wel eerder weer afgeschaft worden.
De looppad voor en achter was gisteren helemaal schoongemaaktquote:Op maandag 8 februari 2021 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoeveel zal er nu liggen bij jouw achter thuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De looppad voor en achter was gisteren helemaal schoongemaaktZo ligt idd best veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik niet zo erg, kom in de avond toch nooit buiten. Of ik moet een vergadering hebben, maar die gaan u toch niet door.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
Kapper vast wel, gewoon een klant per keerquote:Op maandag 8 februari 2021 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
Kunnen we naar de kapper en de hoeren in maart?
Vergaderigen kunnen prima online tochquote:Op maandag 8 februari 2021 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg, kom in de avond toch nooit buiten. Of ik moet een vergadering hebben, maar die gaan u toch niet door.
Dat lukt bij de hoeren ook welquote:Op maandag 8 februari 2021 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kapper vast wel, gewoon een klant per keer
Ja dat geloof ik. Kleinzoon had ook mee gedaan met die challenge mee gedaan alleen in de onderbroek in de sneeuwliggen bbrrrrquote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmorgen die smoel in de sneeuw challenge gedaan, was koud!
Werd vast wel goed wakker vanquote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmorgen die smoel in de sneeuw challenge gedaan, was koud!
Ja die gaan wel door, maar daar hoef je niet voor naar buitenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vergaderigen kunnen prima online toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
En een sneeuwengeltje gemaakt?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik. Kleinzoon had ook mee gedaan met die challenge mee gedaan alleen in de onderbroek in de sneeuwliggen bbrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |