quote:Op maandag 8 februari 2021 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Door de maatregelen alleen nog maar met mevr konijn
Sowieso was dat al wel een ding wat de laatste jaren sterk aan het verminderen was, met Netflix en Xboxen enzo als alternatieven. (Is serieus in het nieuws geweest.)quote:Op maandag 8 februari 2021 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is echt waar dat single mensen weinig meer doen met lust en liefde.
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Door de maatregelen alleen nog maar met mevr konijn
quote:
Tv kijken en vrijen in de reclamepauze?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger zou dat chillen een heel andere betekenis hebben gehad, of in ieder geval dat het naar iets zou gaan leiden.
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tv kijken en vrijen in de reclamepauze?
TTssss nou er zijn tijden geweest dat men pas seks had als men ging trouwen en sommige er van leven nogquote:Op maandag 8 februari 2021 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zeker geen onzin, dat is een zeer pijnlijk onderwerp op meerdere uni's heb ik gehoord
Laat ik nou juist door het wandelen gelukkig zijn gewordenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Naar de kroeg gaan en de liefde van je leven tegen komen zit er niet in.
Tinder is Tinder![]()
Alle andere dating apps zijn ook in te huilen.
Men wordt toch voorzichtiger en betreft daten kom je niet verder dan wandelen ergens of er gelijk maar bovenop te duiken met alle gevolgen van dien.
Ik heb een relatie vinden uit het raam gegooid.
Mijn eigen zak knabbels had ik ook al voor corona. Kabbels, drank en drugs deel ik niet met anderequote:Op maandag 8 februari 2021 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Met ieder z'n eigen zak knabbels. (Is 1 van de anti-corona regels van de overheid.)
Ik zeg niet dat ik niet gelukkig ben en dat ik zonder relatie niet gelukkig zou zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat ik nou juist door het wandelen gelukkig zijn geworden![]()
Nou ja, ik wandel ook niet eindeloos hoor. Maar het is wel dankzij m'n (sponsor)wandelingen dat ik uiteindelijk toch de liefde gevonden heb.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet gelukkig ben en dat ik zonder relatie niet gelukkig zou zijn.
En niet iedereen heeft de tijd om eindeloos te gaan wandelen.
Het een sluit het ander toch niet uit. Het mag toch best benoemd worden dat dit voor een jongere echt een kuttijd is. Dat wil nog niet zeggen dat het voor de anderen niet kut is.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat alleen de jongeren moeten lijden onder corona, ik word er niet goed van
hmmm. knabbels.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn eigen zak knabbels had ik ook al voor corona. Kabbels, drank en drugs deel ik niet met andere
Het wordt een beetje te vaak genoemd naar mijn idee.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit. Het mag toch best benoemd worden dat dit voor een jongere echt een kuttijd is. Dat wil nog niet zeggen dat het voor de anderen niet kut is.
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En hoe jonger je bent hoe langer een jaar lijkt te duren. En we zitten er nu alweer bijna een jaar in de ellende.
Enig idee hoeveel je mensen had kunnen neuken in een jaar?
Mja ik vind ook dat het te vaak genoemd wordt, maar deze generatie is opgegroeid met veel bij elkaar over de vloer te komen, naar festivals te gaan, lekker samen gamen en later samen zuipen enz.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt een beetje te vaak genoemd naar mijn idee.
Zolang ik kan blijven wandelen houd ik het wel voor hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:17 schreef Haags het volgende:
Hoe lang blijven jullie de maatregelen nog slikken zoals ze nu zijn? En dan bedoel ik bijv zo'n flutmaatregel zoals zo'n totaal overbodige avondklok etc?
Dit houden jullie nog met gemak een jaar vol allemaal?
Je hoeft hier geen wappie meer voor te zijn om te zien dat het compleet van de pot gerukt is wat we nu aan het doen zijn.
We lijden allemaalquote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Jongeren worden ook continu als zondebok aangewezen voor het niet nastreven van regels. Mogen ze dan ook als meeste lijden?
Oud Nieuws:quote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef Fogel het volgende:
Over wandelen gesproken, de vierdaagse gaat ook dit jaar niet door.
Is dat al zeker, is nog een eind weg?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef Fogel het volgende:
Over wandelen gesproken, de vierdaagse gaat ook dit jaar niet door.
O dat is jammer dat is het tweede jaar al of niet?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oud Nieuws:
Nijmeegse Vierdaagse 2021 afgelast
Zie m'n post boven je.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat al zeker, is nog een eind weg?
Jep.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer dat is het tweede jaar al of niet?
Gezienquote:
Avondklok vind ik al ruk maar het zijt zo.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:17 schreef Haags het volgende:
Hoe lang blijven jullie de maatregelen nog slikken zoals ze nu zijn? En dan bedoel ik bijv zo'n flutmaatregel zoals zo'n totaal overbodige avondklok etc?
Dit houden jullie nog met gemak een jaar vol allemaal?
Je hoeft hier geen wappie meer voor te zijn om te zien dat het compleet van de pot gerukt is wat we nu aan het doen zijn.
quote:Deelnemers die in 2020 stonden ingeschreven en hebben betaald, blijven in ieder geval verzekerd van deelname bij de eerstvolgende editie van de Vierdaagse.
Dubbele maskers wordt juist afgeraden.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Avondklok vind ik al ruk maar het zijt zo.
Ik denk dat de grens toch wel leg bij belachelijke persoonlijke hygiëne maatregelen zoals dubbele maskers dragen of speciale maskers of maskers al moeten dragen zodra je buiten bent.
Totale lockdown zou ik ook niet zo snel accepteren.
DAT WEET IK DOT!quote:
Dan wordt 2022. Of misschien als het virus toch sneller weg is dan gedacht misschien toch dit jaar ? Wanneer was het ook altijd in welke maand?quote:
In usa doen ze bijna niets anders nuquote:Op maandag 8 februari 2021 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dubbele maskers wordt juist afgeraden.
standaard derde week van juli.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt 2022. Of misschien als het virus toch sneller weg is dan gedacht misschien toch dit jaar ? Wanneer was het ook altijd in welke maand?
Lijden is leven!quote:Op maandag 8 februari 2021 15:22 schreef Haags het volgende:
We lijden helemaal niet allemaal, als ik naar dit topic kijk krijg ik niet de indruk dat er heel veel geleden wordt.
Ik lijd niet heel erg neequote:Op maandag 8 februari 2021 15:22 schreef Haags het volgende:
We lijden helemaal niet allemaal, als ik naar dit topic kijk krijg ik niet de indruk dat er heel veel geleden wordt.
Maar de één wat erger dan de ander, voor vrijgezelle mensen is het een eenzaam leven nu, met max 1 persoon mogen ontvangen en ook nog eens een avondklok. Studenten hadden zich ook heel wat anders voorgesteld bij het studentenleven.quote:
Het is voor iedereen moeilijk behapbaar. Iedereen op zijn eigen manier. OOk voor jongeren ook voor tieners, twintigers, dertigers, veertigers, vijftigers, zestigers, zeventigers 80tigers 90ters en 100 jarigequote:Op maandag 8 februari 2021 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
DAT WEET IK DOT!
Maar snap je bijvoorbeeld ook dat het voor jongeren allemaal moeilijk behapbaar en verwerkbaar is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |