Dat roep ik al langerquote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie liever verstandige, lokale regels. Geen landelijke symboolpolitiek.
Dat zijn face shields, die mogen niet. Alleen als extra bij een mondkapjequote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef ToT het volgende:
Zal wel zoiets worden voor bij de kapper!
[ afbeelding ]
Ga je heel leuke kapsels van krijgen!
Dat laatste alleen voor niet-essentieel verkeer. Mensen moeten wel gewoon naar het werk kunnen blijven gaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat roep ik al langer
Maar dan wel per gemeente en dat dan iedereen in zijn eigen gemeente moet blijven
Ah.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn face shields, die mogen niet. Alleen als extra bij een mondkapje
ZOveel mogelijk thuis werken en dan wat niet kan naar het werkquote:Op maandag 8 februari 2021 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat laatste alleen voor niet-essentieel verkeer. Mensen moeten wel gewoon naar het werk kunnen blijven gaan.
Iedereen in zijn eigen gemeente blijven? Dan kunnen sommige mensen niet werken, niet naar het ziekenhuis, niet recreëren etc.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat roep ik al langer
Maar dan wel per gemeente en dat dan iedereen in zijn eigen gemeente moet blijven
Ik zou m'n kinderen ook niet meer op kunnen zoekenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen in zijn eigen gemeente blijven? Dan kunnen sommige mensen niet werken, niet naar het ziekenhuis, niet recreëren etc.
Of een heel eind naar de supermarkt omdat ze net aan de rand wonen.
Klopt. Wat als effect kan hebben dat als corona voorbij is iedereen extra hard geraakt wordt omdat je lichaam moet blijven trainen om ziektekiemen buiten de deur te houden.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:52 schreef ToT het volgende:
Anyway, wat betreft je helemaal afschermen voor ziektekiemen enzo; m'n keel was gisteren aardig verrot na het sneeuwscheppen, maar ik ben verder niet verkouden geworden. Volgens mij heb je dit jaar historisch weinig verkoudheidjes en griepjes door de corona-regels.
Dat krijg je ervan als niemand meer in tochtige steegjes staat te tongen met gewillige meisjesquote:Op maandag 8 februari 2021 14:52 schreef ToT het volgende:
Anyway, wat betreft je helemaal afschermen voor ziektekiemen enzo; m'n keel was gisteren aardig verrot na het sneeuwscheppen, maar ik ben verder niet verkouden geworden. Volgens mij heb je dit jaar historisch weinig verkoudheidjes en griepjes door de corona-regels.
De scholen gaan weer open, dus die snotteren elkaar zo wel weer flink onder.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Wat als effect kan hebben dat als corona voorbij is iedereen extra hard geraakt wordt omdat je lichaam moet blijven trainen om ziektekiemen buiten de deur te houden.
Nog maar te zwijgen voor al die kinderen die geen bacillen binnen krijgen door al die hygiëne en de invloed daarvan op hun immuunsysteem.
Corona belemmert de seksualiteit van jongerenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als niemand meer in tochtige steegjes staat te tongen met gewillige meisjes
Niet alleen van de jongerenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Corona belemmert de seksualiteit van jongeren
Ook al zo onzin, we hadden het er er vanmorgen hier al over.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Corona belemmert de seksualiteit van jongeren
Het lijkt er op dat alleen de jongeren moeten lijden onder corona, ik word er niet goed vanquote:
Geen konijn spelen met mevr konijn?quote:
Dat is zeker geen onzin, dat is een zeer pijnlijk onderwerp op meerdere uni's heb ik gehoordquote:Op maandag 8 februari 2021 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al zo onzin, we hadden het er er vanmorgen hier al over.
Door de maatregelen alleen nog maar met mevr konijnquote:
Ja op anderhalve meter afstand kun je idd geen gewillige hertjes aan de paal rijgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zeker geen onzin, dat is een zeer pijnlijk onderwerp op meerdere uni's heb ik gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |