Ik ook niet, nog geen sec gehad ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb van de avondklok toch geen last.
WEG MET DIE BB FOTO'S VERDOMMEquote:Op maandag 8 februari 2021 16:40 schreef mario390 het volgende:
daar is superbadendje,hij werd geknuddelt
[ afbeelding ]
Nee daarom, voor je lol ga je nu ook niet naar buitenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
Als het nu toch niet 20+ graden is en minstens licht tot 21.00 vind ik avondklok toch niet erg.
maar dat is superbadendjequote:Op maandag 8 februari 2021 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
WEG MET DIE BB FOTO'S VERDOMME
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:40 schreef mario390 het volgende:
daar is superbadendje,hij werd geknuddelt
[ afbeelding ]
Pas maar op straks heb je net als Mario er ook een gat in zittenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
/ME gooit een mes naar zijn radiatoren
Ik moet nog.quote:
Ik zou maar snel gaan, hier was er een ware run op bierquote:
Ik ben een beetje lui vandaag en heb nergens zin in.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou maar snel gaan, hier was er een ware run op bier![]()
Je vrouw bier laten halen?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje lui vandaag en heb nergens zin in.
Lekker, ik las in de krant dat ze moeite met de bevoorrading hebben. Waren er veel schappen leeg of viel dat mee bij jullie?quote:
Ik heb alleen een parkiet.quote:
Hier viel het wel mee, alleen groente afdeling was beetje leeg maar dat is vrij normaal tegen het einde van de middag.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik las in de krant dat ze moeite met de bevoorrading hebben. Waren er veel schappen leeg of viel dat mee bij jullie?
Heb je die niet afgericht om bier te halenquote:
Wel om vrouwen tussen zijn lakens uit te nodigenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je die niet afgericht om bier te halen![]()
Wel geprobeerd maar ze bakt er niet veel van. Leren stofzuigen en zo lukt ook niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je die niet afgericht om bier te halen![]()
Man man man, ik zou haar inruilenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel geprobeerd maar ze bakt er niet veel van. Leren stofzuigen en zo lukt ook niet.
Ikkuh welquote:Op maandag 8 februari 2021 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee daarom, voor je lol ga je nu ook niet naar buiten
Owjah, we hebben hier ook een badeendje en een blije Mini-ToT; kan ik ook wel ff een bolk van maken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |