André Rouvoet?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:27 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Michel zijn stem doet me heel erg aan die van een BNer denken, maar ik kan ff niet plaatsen wie...
De ballen waren ook niet de juiste temperatuur. Het zit allemaal niet mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:30 schreef aswesleep het volgende:
Nick duidelijk niet goed op dit vervroegde tijdstip.
Godsamme Jillquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Wordt er ook gefilmd als je in de hottub zit?
Jill is echt alleen maar bezig met hoe ze overkomt en hoeveel volgers ze heeft op het walgelijke instagram heh? Weg ermee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
En terechtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:34 schreef aswesleep het volgende:
Scheidsrechter Michel heeft geen gezag.
Jill is veel te veel bezig met de camera's, de buitenwereld, de productie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
vdP gewonnen en hij dacht een oost-europeaan 2e, of een nederlander.. in ieder geval geen belgquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft Mike veel details gegeven over WK veldrijden of zei hij gewoon dat VDP heeft gewonnen?
Meent ze die? Waarom zou dat niet zo zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja hier ook. Schijt irritant dat ze zo bezig is met hoe de buitenwereld haar ziet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill is veel te veel bezig met de camera's, de buitenwereld, de productie.
Als BB eerlijk is, spreekt hij haar daar een keer op aan.
Word er een beetje misselijk van. Ze verliest per dag punten bij mij.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vdP gewonnen en hij dacht een oost-europeaan 2e
Snap ik. Hier hangt ook bijzonder veel van afquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:37 schreef diditje64 het volgende:
Oeh zo spannend ik durf bijna geen koffie te halen.
Moet nog ontbijten maar wil niet naar benedenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:37 schreef diditje64 het volgende:
Oeh zo spannend ik durf bijna geen koffie te halen.
Bij mij ook ik ben een beetje klaar met Jill . Ik ben alleen benieuwd of ze nu met a Thomas blijft optrekken of dat zij hem laat vallen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill is veel te veel bezig met de camera's, de buitenwereld, de productie.
Als BB eerlijk is, spreekt hij haar daar een keer op aan.
Word er een beetje misselijk van. Ze verliest per dag punten bij mij.
Denk dat ze vooral haar pijlen richt op Matt en Jerrel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bij mij ook ik ben een beetje klaar met Jill . Ik ben alleen benieuwd of ze nu met a Thomas blijft optrekken of dat zij hem laat vallen.
Hij lijkt op de zoon van Rob de Nijs.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bij mij ook ik ben een beetje klaar met Jill . Ik ben alleen benieuwd of ze nu met a Thomas blijft optrekken of dat zij hem laat vallen.
Dus is ze valsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral haar pijlen richt op Matt en Jerrel.
Jerrel omdat broerfiguur, Matt omdat potentie.
Thomas zal ze minder mee omgaan.
Heb een nathalie gevoel hier bijquote:
Is ze ook. Ze was al vanaf minuut een doorprikbaar, en ook nu ze zo loopt te geilen op de aandacht...quote:
Hij mag ook wel iets aan zijn kleding doen. Loopt er bij als een clown met die joggingbroek tot aan zijn borst opgetrokkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:40 schreef Jockari het volgende:
Wacht tot Jerrel zijn beauty-case boven haalt...
Als ze Thomas laat vallen kon het wel eens het begin van het einde zijn voor Jill. Als ze aan Jerrel gaat kleven denk ik dat ze vrij snel met hem mee naar buiten kleeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ieder zijn mening maar dit vind ik overdreven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is ze ook. Ze was al vanaf minuut een doorprikbaar, en ook nu ze zo loopt te geilen op de aandacht...Min 1 voor Jill
Hahaha, goed verwoordquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ze Thomas laat vallen kon het wel eens het begin van het einde zijn voor Jill. Als ze aan Jerrel gaat kleven denk ik dat ze vrij snel met hem mee naar buiten kleeft.
Hij geeft zich niet zomaar gewonnen maar dit is wel een grote achterstand al.quote:
Da's ook niet echt empatisch van Jerrel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:41 schreef suzi1 het volgende:
bij het woord empathie moet jerrel al schreien
Dat mag. Maar Jill maakt er nu iets te veel een punt van dat die camera's er zijn, laat lekker gaan zeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:43 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ieder zijn mening maar dit vind ik overdreven.
Bij mij heeft ze nooit heel hoog gestaan dus mijn mening is hierin niet heel relevant.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
oeie Jill zakt in de lijstjes wat krijgen we nu een totale ommekeer in de COS
Oh how the turns have tabled!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
oeie Jill zakt in de lijstjes wat krijgen we nu een totale ommekeer in de COS
Dat denk ik ook, maar hopen dat ze het snel inziet. Als hij nog kleffer wordt gaat zij zich denk ik wel ergeren!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ze Thomas laat vallen kon het wel eens het begin van het einde zijn voor Jill. Als ze aan Jerrel gaat kleven denk ik dat ze vrij snel met hem mee naar buiten kleeft.
Zou ook een beste klap gevenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:43 schreef suzi1 het volgende:
ik geloof nooit dat jill thomas laat vallen
Jill wordt huismeester, dus immuun.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk Jill tegenover Jerrel volgende week.
Jerrel
Zou voor Thomas wel eens heel gunstig kunnen zijn, die is dan zielig enzo, daar houden veel mensen van man.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's zeker zo, ze moeten de camera's lekker laten voor wat ze zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat mag. Maar Jill maakt er nu iets te veel een punt van dat die camera's er zijn, laat lekker gaan zeg.
Daan was ook zielug. Daar hield niemand van.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zou voor Thomas wel eens heel gunstig kunnen zijn, die is dan zielig enzo, daar houden veel mensen van man.
Die ogen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij lijkt op de zoon van Rob de Nijs.
Bij mij nog altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:45 schreef Yolk het volgende:
Kleine update, die vast behoorlijk gaat verschuiven de aankomende week
1. Jill
2. Thomas
3. Zoey
4. Naomi
5. Patrick
6. Liese
7. Nick
8. Michel
9. Mike
10. Matt
11. Julie
12. Jerrel
Ja, eindelijk. Mike wist het.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:47 schreef Juan_Roman het volgende:
Weer Pat nu eigenlijk al wie het WK veldrijden gewonnen heeft?
Naomi is liefquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bij mij nog altijd hetzelfde.
1. Naomi
2. Naomi
3. Naomi
4. Naomi
5. Naomi
6. Naomi
7. Naomi
8. Naomi
9. Naomi
10. Naomi
11. Naomi
12. Naomi
1.Nickquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:45 schreef Yolk het volgende:
1. Jill
2. Thomas
3. Zoey
4. Naomi
5. Patrick
6. Liese
7. Nick
8. Michel
9. Mike
10. Matt
11. Julie
12. Jerrel
Hey, dat lijkt op mijn wegstem-lijstje!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
1. Naomi
2. Naomi
3. Naomi
4. Naomi
5. Naomi
6. Naomi
7. Naomi
8. Naomi
9. Naomi
10. Naomi
11. Naomi
12. Naomi
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
1. Naomi
2. Naomi
3. Naomi
4. Naomi
5. Naomi
6. Naomi
7. Naomi
8. Naomi
9. Naomi
10. Naomi
11. Naomi
12. Naomi
Het woord "matennaaier" komt zo maar in me op.quote:
Ik doe ook een pogingquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:45 schreef Yolk het volgende:
1. Jill
2. Thomas
3. Zoey
4. Naomi
5. Patrick
6. Liese
7. Nick
8. Michel
9. Mike
10. Matt
11. Julie
12. Jerrel
Nee, deze week doen ze elke dag een toernooi, gisteren en vandaag petanque.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is deze petanke?
dat heb ik niet door? weekopdracht vor mannen?
Moet Mike nog ff beter leren kennen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er in Nederland niet een paar leukere knullen te vinden waren dan deze 3.
Matt gaat nog, maar die andere 2 zijn wat mij betreft gewoon kanonnenvoer.
Is één van de regels van huismeester Naomi. Er moet elke dag een toernooi worden gespeeld. Gisteren was het Petanque, maar er was geen tijd meer om de finale te spelen. Daarom wordt de finale nu gespeeld tussen Nick en Thomas.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is deze petanke?
dat heb ik niet door? weekopdracht vor mannen?
wat is en petanque?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee, deze week doen ze elke dag een toernooi, gisteren en vandaag petanque.
Ik lig meer met jou op 1 lijn. Van mij mag Michel zelfs op 1.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:50 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik doe ook een poging
1 Liese
2 Michel
3 Nick
4 Patje
5 Naomi
6 Jill
7 Matt
8 Mike
9 Julie
10 Zoey
11 Thomas
12 Ferrel
okequote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is één van de regels van huismeester Naomi. Er moet elke dag een toernooi worden gespeeld. Gisteren was het Petanque, maar er was geen tijd meer om de finale te spelen. Daarom wordt de finale nu gespeeld tussen Nick en Thomas.
Dat is dat spel dat ze spelen, word ook jeu de boules genoemd.quote:
Yeahquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Nick is de nieuwe wereldkampioen jawel!!
SPOILER: SpelverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi zo'n bal tegen zijn kop, dan weet hij meteen door welke deur Jill werd afgevoerd.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:57 schreef Whuzz het volgende:
Ok, en nu Petanque met Ferrel als bewegend doelwit graag!
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:57 schreef Benny het volgende:
Gister vond het WK Petanque plaats in het Big Brother-huis. Nick en Thomas streden vandaag de finale. Onder het toeziend oog van scheidsrechter Michel en enkele toeschouwende bewoners vond het spel plaats op het grasgezon van de Big Brother-tuin. Vooral Patrick liet zich nadrukkelijk horen.
Na een sterke start van Nick kwam Thomas al snel sterk terug. Het ging gelijk op, maar Thomas liep uit tot 3 punten verschil. Nick liet zich niet kennen en sloeg hard terug. Na de 6-9 maakt Nick drie 2-punters, waarmee hij de voorsprong pakt en deze lange tijd niet weg geeft. Nick loopt uit tot 6 punten verschil en lijkt de winst niet weg te geven. Thomas doet echter een dappere poging en verkleint het verschil tot 3 punten. Daarna blijven de tweepunters lange tijd uit en behalen beide spelers om en om een puntje richting de 25.
Nick is de eerste die de 20-punten haalt, met 4 punten verschil ten opzichte van Thomas. Thomas geeft echter niet snel op en loopt in tot 2 punten verschil. Een vijfde punt lijkt in de maak, wanneer de ballen van Nick en Thomas beiden tegen de houten bal liggen. Het zorgt voor extra spanning die de rest van het spel is te voelen.
Nick laat zich echter niet kennen en gaat prima om met de zenuwen. Bij matchpoint is het verschil 4 punten. Thomas kan de bal van Nick echter niet overtreffen... Nick wint met 5 punten verschil en is wereldkampioen!
Nick vs. Thomasklasse hoe je dat bij houd hoorSPOILER: SpelverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Boccia.quote:
heeft die jerrel echt gezegd dat michel een rat is??? wat een eikelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heel duidelijk en Michel heeft nog gelijk ook.
Ik heb duidelijk iets gemist..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft die jerrel echt gezegd dat michel een rat is??? wat een eikel
Geef'm 2 weken, ligt 'ie er uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vriend van Ferret.quote:
Ja, als er iemand behoorlijk neutraal is (op t suffe af bijna) dan is t wel Michelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Ik hoop dat dwergen smijten erbij zit dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel heeft al 100 spellen voorbereid die ze wel kunnen spellen.
Hij probeert hem uit de tent te lokken. Ben bang dat hij het onderspit zal delven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, als er iemand behoorlijk neutraal is (op t suffe af bijna) dan is t wel Michel
Matt hoeft van mij echt nog niet weg hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:05 schreef Collide het volgende:
Ik hoop echt dat de nieuwe bewoners genomineerd kunnen worden deze week
ho ho ho niet aan Andre Hazes komen hequote:
Die houdt het publiek er sowieso inquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:06 schreef engine het volgende:
[..]
Matt hoeft van mij echt nog niet weg hoor
Oh sorry..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ho ho ho niet aan Andre Hazes komen he
Haha hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:05 schreef Ang3l het volgende:
O, hehe. Ik kom net pas van de liveshow af en zet nu de stream pas weer aan.
Zie ik ineens Ons Mike t worstenbroodje. Duidelijk wie het publiek gekozen heeft dus
Zit niks anders opquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:06 schreef suzi1 het volgende:
ergens heb ik spijt dit programma te gaan volgen. maar ja nu moet ik de tijd maar uitzitten ook
Ik ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Vind die Jerrel heel vervelend aanwezig.
ik heb net even wat al tussendoor gedaan hahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:06 schreef diditje64 het volgende:
Als ze gaan weerwolven dan kan ik lekker even iets in het huis doen.
Ja, ik zie ook Huub in hem. Beetje dikker, minder fel..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is net een beta-versie van DGK's Huub
Heeft Jill toch d'r kipjes!quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:59 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Die komt naast den Danny te staan
quote:
Ja hopelijk gaat die er als eerste weer uitquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:08 schreef Kinga het volgende:
Ben gister in slaap gevallen en schakel nu eventjes in en zie dat Jerrel nog steeds aan het woord is? Wat een vermoeiende gast..
Nee, die zijn op. Hebben een recept gekregen van BB, maar lukt nog niet goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
ze hebben toch die pakken om brood te bakken... hoe kan het nu mislukken?
Ja te vlooien denk ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zit die jerrel hele tijd aan het haar van Liese
Misschien wil Nick een poging wagenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef Benny het volgende:
Ik mis nu Jowi die het haar van Jerrel zou verpesten. Dat zou pas leuke beelden opleveren
Ja weet ook niet of dat starterszenuwen zijn of gewoonweg karakter.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK hoopte dat Jerrel wat stil viel maar die heeft precies nog heel veel te vertellen
zoveel tijd om die allemaal te spelen gaat hij niet krijgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel heeft al 100 spellen voorbereid die ze wel kunnen spellen.
Daar zeg je me wat... Nick vs. Jerrelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Misschien wil Nick een poging wagen
Ook die ogen van Huub alleen heeft die ze verder uit elkaar staan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook Huub in hem. Beetje dikker, minder fel..
Hij kent ook wel iets van fruitteelt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK hoopte dat Jerrel wat stil viel maar die heeft precies nog heel veel te vertellen
The never ending stooooorryyyyyyyy!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:08 schreef Kinga het volgende:
Ben gister in slaap gevallen en schakel nu eventjes in en zie dat Jerrel nog steeds aan het woord is? Wat een vermoeiende gast..
Echt he?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Ferret is er in BB een trend gezet: broccoli met kaas. Iedereen doet het nu.
Daarmee weer suggereren dat BB zo ongeveer het best bekeken programma is en dat de bewoners een soort influencers zijn.
Oh ja.....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is één van de camera's. Ze zijn begonnen de camera's namen te geven.
Doet me denken aan Ferry van "undercover"quote:
Nou met zijn pepermunten bekkie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jerrel is een irritant eikeltje. Wat is dst ventje te dominant aanwezig. Ik zou hem als vliegenmepper gebruiken
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is één van de camera's. Ze zijn begonnen de camera's namen te geven.
en hoe weet hij dat dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Ferret is er in BB een trend gezet: broccoli met kaas. Iedereen doet het nu.
Daarmee weer suggereren dat BB zo ongeveer het best bekeken programma is en dat de bewoners een soort influencers zijn.
Is er nog een ander forum met uitvoerige BB gesprekken of zo?!quote:
Gisteren waren het er nog 10....gaat hard.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zoveel tijd om die allemaal te spelen gaat hij niet krijgen.
Past prima. Maar niet op de kookplaat leggen, want dan gaat ie weer stuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:14 schreef Whuzz het volgende:
Zou Ferret in de oven passen? Gewoon een gedachte hoor... niet dat je dat zou moeten doen. Maar je weet wel... zou het passen? Probeer gewoon.
hij heeft er nog1 en op die heeft die meerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?
De insta had al 100.000 volgers.
En ik denk alleen: maar 100k?
Wat voor een beest is dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn ouders hebben een Rhodesian Ridgeback die regelmatig met een dooie fret aan komt zetten.
Wilden ze in het BB-huis niet een huisdier hebben?![]()
[ afbeelding ]
Op zulke momenten mis je Els.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
geheim opdracht: verzuip jerrel in de hottub
Google zegt een hondquote:
Ik mis Els sowieso.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:17 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Op zulke momenten mis je Els.
Die had een partij lekker gegaan op zo'n knullie…! Not.
Eerst een halve dag als een donderwolk naar m zitten kijken met dr strakke face, om vervolgens met een sliding - poing- die gozert zo over de muur te sliden….
quote:
Els had ook heel anders geweest zonder Daan en Natquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis Els sowieso.
Ik vond haar leuke TV
Komt misschien nog, zijn ze geloof ik pas gisteren mee begonnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Whaha. Waarom noemen ze DAT soort dingen nou niet in de show/samenvatting?
Wij eten al een jaar of 20 broccoli met kaas. Toen was dat ventje nog niet eens geboren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat was mijn middelbare school pauze spelquote:
Hondquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat voor een beest is dat?
ze komen hem al ophalen.. hoor de sirenes op de achtergrondquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:14 schreef Whuzz het volgende:
Zou Ferret in de oven passen? Gewoon een gedachte hoor... niet dat je dat zou moeten doen. Maar je weet wel... zou het passen? Probeer gewoon.
Ja hier ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was mijn middelbare school pauze spel
Maar geen idee meer hoe t moet.
Iemand belde misdaad anoniem, over een relnicht...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze komen hem al ophalen.. hoor de sirenes op de achtergrond
ssst niet vertellenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:20 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Iemand belde misdaad anoniem, over een relnicht...
gewoon weer eruit die schreeuwerdsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:21 schreef Keep_on_Track het volgende:
Patje sneeuwt onder in al dat kabaal...hij kwam net een beetje lekker los...
Geen probleem, hij werkt het best vanop de achtergrond. Heerlijk commentaar geven vanop de tweede rij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:21 schreef Keep_on_Track het volgende:
Patje sneeuwt onder in al dat kabaal...hij kwam net een beetje lekker los...
Dat introduceerde ik bij ons op school toen het pokeren door de schoolleiding werd verboden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was mijn middelbare school pauze spel
Maar geen idee meer hoe t moet.
of sluit hem op in de sauna en zet hem op 120 gradenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
geheim opdracht: verzuip jerrel in de hottub
Dat kan hogerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:23 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
of sluit hem op in de sauna en zet hem op 120 graden
ja wist ff niet hoe ik het logisch moest formuleren..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat mochten we niet horen. Je babbelt vrijwel nooit met Big Brother dus, gewoon met iemand. De stem wordt er later ingeplakt.
ok even terugspoelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat mochten we niet horen. Je babbelt vrijwel nooit met Big Brother dus, gewoon met iemand. De stem wordt er later ingeplakt.
Ik moet zeggen dat ik inmiddels een leuk stemmetje vindquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Aan de vent Nick ben ik inmiddels gewend.
Aan de stem Nick zal ik nooit wennen.
Zo nasaal zeikerig lijzig.....
De doos gaat open...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill over de makup koffer van Jerrel : Oh my God .. je hebt zoveel mooie kleuren
Wisten we al toch? We konden pas ook een stukje horen toen ze vergaten een microfoon uit te zetten bij Patrick.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wisten we al toch? We konden pas ook een stukje horen toen ze vergaten een microfoon uit te zetten bij Patrick.
Pas bij Zoey in de DBK tijdens de dansmarathon was het wel de "echte" stem toch?
denk het hahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar had hij nog geen nieuwe tandjes zeker?
ik vind ze afschuwelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:30 schreef suzi1 het volgende:
jerrel over zijn brownies, het was een russische piep ???
Voor een weekje mag deze pilot durenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:30 schreef engine het volgende:
Dat moet helemaal geen dagelijks ding worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |