Misschien wil Nick een poging wagenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef Benny het volgende:
Ik mis nu Jowi die het haar van Jerrel zou verpesten. Dat zou pas leuke beelden opleveren
Ja weet ook niet of dat starterszenuwen zijn of gewoonweg karakter.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK hoopte dat Jerrel wat stil viel maar die heeft precies nog heel veel te vertellen
zoveel tijd om die allemaal te spelen gaat hij niet krijgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel heeft al 100 spellen voorbereid die ze wel kunnen spellen.
Daar zeg je me wat... Nick vs. Jerrelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Misschien wil Nick een poging wagen
Ook die ogen van Huub alleen heeft die ze verder uit elkaar staan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook Huub in hem. Beetje dikker, minder fel..
Hij kent ook wel iets van fruitteelt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK hoopte dat Jerrel wat stil viel maar die heeft precies nog heel veel te vertellen
The never ending stooooorryyyyyyyy!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:08 schreef Kinga het volgende:
Ben gister in slaap gevallen en schakel nu eventjes in en zie dat Jerrel nog steeds aan het woord is? Wat een vermoeiende gast..
Echt he?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Ferret is er in BB een trend gezet: broccoli met kaas. Iedereen doet het nu.
Daarmee weer suggereren dat BB zo ongeveer het best bekeken programma is en dat de bewoners een soort influencers zijn.
Oh ja.....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is één van de camera's. Ze zijn begonnen de camera's namen te geven.
Doet me denken aan Ferry van "undercover"quote:
Nou met zijn pepermunten bekkie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jerrel is een irritant eikeltje. Wat is dst ventje te dominant aanwezig. Ik zou hem als vliegenmepper gebruiken
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is één van de camera's. Ze zijn begonnen de camera's namen te geven.
en hoe weet hij dat dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Ferret is er in BB een trend gezet: broccoli met kaas. Iedereen doet het nu.
Daarmee weer suggereren dat BB zo ongeveer het best bekeken programma is en dat de bewoners een soort influencers zijn.
Is er nog een ander forum met uitvoerige BB gesprekken of zo?!quote:
Gisteren waren het er nog 10....gaat hard.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zoveel tijd om die allemaal te spelen gaat hij niet krijgen.
Past prima. Maar niet op de kookplaat leggen, want dan gaat ie weer stuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:14 schreef Whuzz het volgende:
Zou Ferret in de oven passen? Gewoon een gedachte hoor... niet dat je dat zou moeten doen. Maar je weet wel... zou het passen? Probeer gewoon.
hij heeft er nog1 en op die heeft die meerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?
De insta had al 100.000 volgers.
En ik denk alleen: maar 100k?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |