Haha hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:05 schreef Ang3l het volgende:
O, hehe. Ik kom net pas van de liveshow af en zet nu de stream pas weer aan.
Zie ik ineens Ons Mike t worstenbroodje. Duidelijk wie het publiek gekozen heeft dus
Zit niks anders opquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:06 schreef suzi1 het volgende:
ergens heb ik spijt dit programma te gaan volgen. maar ja nu moet ik de tijd maar uitzitten ook
Ik ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Vind die Jerrel heel vervelend aanwezig.
ik heb net even wat al tussendoor gedaan hahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:06 schreef diditje64 het volgende:
Als ze gaan weerwolven dan kan ik lekker even iets in het huis doen.
Ja, ik zie ook Huub in hem. Beetje dikker, minder fel..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is net een beta-versie van DGK's Huub
Heeft Jill toch d'r kipjes!quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:59 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Die komt naast den Danny te staan
quote:
Is één van de camera's. Ze zijn begonnen de camera's namen te geven.quote:
Ja hopelijk gaat die er als eerste weer uitquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:08 schreef Kinga het volgende:
Ben gister in slaap gevallen en schakel nu eventjes in en zie dat Jerrel nog steeds aan het woord is? Wat een vermoeiende gast..
Nee, die zijn op. Hebben een recept gekregen van BB, maar lukt nog niet goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
ze hebben toch die pakken om brood te bakken... hoe kan het nu mislukken?
Ja te vlooien denk ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zit die jerrel hele tijd aan het haar van Liese
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |