André Rouvoet?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:27 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Michel zijn stem doet me heel erg aan die van een BNer denken, maar ik kan ff niet plaatsen wie...
De ballen waren ook niet de juiste temperatuur. Het zit allemaal niet mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:30 schreef aswesleep het volgende:
Nick duidelijk niet goed op dit vervroegde tijdstip.
Godsamme Jillquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Wordt er ook gefilmd als je in de hottub zit?
Jill is echt alleen maar bezig met hoe ze overkomt en hoeveel volgers ze heeft op het walgelijke instagram heh? Weg ermee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
En terechtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:34 schreef aswesleep het volgende:
Scheidsrechter Michel heeft geen gezag.
Jill is veel te veel bezig met de camera's, de buitenwereld, de productie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
vdP gewonnen en hij dacht een oost-europeaan 2e, of een nederlander.. in ieder geval geen belgquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft Mike veel details gegeven over WK veldrijden of zei hij gewoon dat VDP heeft gewonnen?
Meent ze die? Waarom zou dat niet zo zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja hier ook. Schijt irritant dat ze zo bezig is met hoe de buitenwereld haar ziet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill is veel te veel bezig met de camera's, de buitenwereld, de productie.
Als BB eerlijk is, spreekt hij haar daar een keer op aan.
Word er een beetje misselijk van. Ze verliest per dag punten bij mij.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vdP gewonnen en hij dacht een oost-europeaan 2e
Snap ik. Hier hangt ook bijzonder veel van afquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:37 schreef diditje64 het volgende:
Oeh zo spannend ik durf bijna geen koffie te halen.
Moet nog ontbijten maar wil niet naar benedenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:37 schreef diditje64 het volgende:
Oeh zo spannend ik durf bijna geen koffie te halen.
Bij mij ook ik ben een beetje klaar met Jill . Ik ben alleen benieuwd of ze nu met a Thomas blijft optrekken of dat zij hem laat vallen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill is veel te veel bezig met de camera's, de buitenwereld, de productie.
Als BB eerlijk is, spreekt hij haar daar een keer op aan.
Word er een beetje misselijk van. Ze verliest per dag punten bij mij.
Denk dat ze vooral haar pijlen richt op Matt en Jerrel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bij mij ook ik ben een beetje klaar met Jill . Ik ben alleen benieuwd of ze nu met a Thomas blijft optrekken of dat zij hem laat vallen.
Hij lijkt op de zoon van Rob de Nijs.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bij mij ook ik ben een beetje klaar met Jill . Ik ben alleen benieuwd of ze nu met a Thomas blijft optrekken of dat zij hem laat vallen.
Dus is ze valsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral haar pijlen richt op Matt en Jerrel.
Jerrel omdat broerfiguur, Matt omdat potentie.
Thomas zal ze minder mee omgaan.
Heb een nathalie gevoel hier bijquote:
Is ze ook. Ze was al vanaf minuut een doorprikbaar, en ook nu ze zo loopt te geilen op de aandacht...quote:
Hij mag ook wel iets aan zijn kleding doen. Loopt er bij als een clown met die joggingbroek tot aan zijn borst opgetrokkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:40 schreef Jockari het volgende:
Wacht tot Jerrel zijn beauty-case boven haalt...
Als ze Thomas laat vallen kon het wel eens het begin van het einde zijn voor Jill. Als ze aan Jerrel gaat kleven denk ik dat ze vrij snel met hem mee naar buiten kleeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ieder zijn mening maar dit vind ik overdreven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is ze ook. Ze was al vanaf minuut een doorprikbaar, en ook nu ze zo loopt te geilen op de aandacht...Min 1 voor Jill
Hahaha, goed verwoordquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ze Thomas laat vallen kon het wel eens het begin van het einde zijn voor Jill. Als ze aan Jerrel gaat kleven denk ik dat ze vrij snel met hem mee naar buiten kleeft.
Hij geeft zich niet zomaar gewonnen maar dit is wel een grote achterstand al.quote:
Da's ook niet echt empatisch van Jerrel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:41 schreef suzi1 het volgende:
bij het woord empathie moet jerrel al schreien
Dat mag. Maar Jill maakt er nu iets te veel een punt van dat die camera's er zijn, laat lekker gaan zeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:43 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ieder zijn mening maar dit vind ik overdreven.
Bij mij heeft ze nooit heel hoog gestaan dus mijn mening is hierin niet heel relevant.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
oeie Jill zakt in de lijstjes wat krijgen we nu een totale ommekeer in de COS
Oh how the turns have tabled!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
oeie Jill zakt in de lijstjes wat krijgen we nu een totale ommekeer in de COS
Dat denk ik ook, maar hopen dat ze het snel inziet. Als hij nog kleffer wordt gaat zij zich denk ik wel ergeren!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ze Thomas laat vallen kon het wel eens het begin van het einde zijn voor Jill. Als ze aan Jerrel gaat kleven denk ik dat ze vrij snel met hem mee naar buiten kleeft.
Zou ook een beste klap gevenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:43 schreef suzi1 het volgende:
ik geloof nooit dat jill thomas laat vallen
Jill wordt huismeester, dus immuun.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk Jill tegenover Jerrel volgende week.
Jerrel
Zou voor Thomas wel eens heel gunstig kunnen zijn, die is dan zielig enzo, daar houden veel mensen van man.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's zeker zo, ze moeten de camera's lekker laten voor wat ze zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat mag. Maar Jill maakt er nu iets te veel een punt van dat die camera's er zijn, laat lekker gaan zeg.
Daan was ook zielug. Daar hield niemand van.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zou voor Thomas wel eens heel gunstig kunnen zijn, die is dan zielig enzo, daar houden veel mensen van man.
Die ogen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij lijkt op de zoon van Rob de Nijs.
Bij mij nog altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:45 schreef Yolk het volgende:
Kleine update, die vast behoorlijk gaat verschuiven de aankomende week
1. Jill
2. Thomas
3. Zoey
4. Naomi
5. Patrick
6. Liese
7. Nick
8. Michel
9. Mike
10. Matt
11. Julie
12. Jerrel
Ja, eindelijk. Mike wist het.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:47 schreef Juan_Roman het volgende:
Weer Pat nu eigenlijk al wie het WK veldrijden gewonnen heeft?
Naomi is liefquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bij mij nog altijd hetzelfde.
1. Naomi
2. Naomi
3. Naomi
4. Naomi
5. Naomi
6. Naomi
7. Naomi
8. Naomi
9. Naomi
10. Naomi
11. Naomi
12. Naomi
1.Nickquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:45 schreef Yolk het volgende:
1. Jill
2. Thomas
3. Zoey
4. Naomi
5. Patrick
6. Liese
7. Nick
8. Michel
9. Mike
10. Matt
11. Julie
12. Jerrel
Hey, dat lijkt op mijn wegstem-lijstje!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
1. Naomi
2. Naomi
3. Naomi
4. Naomi
5. Naomi
6. Naomi
7. Naomi
8. Naomi
9. Naomi
10. Naomi
11. Naomi
12. Naomi
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
1. Naomi
2. Naomi
3. Naomi
4. Naomi
5. Naomi
6. Naomi
7. Naomi
8. Naomi
9. Naomi
10. Naomi
11. Naomi
12. Naomi
Het woord "matennaaier" komt zo maar in me op.quote:
Ik doe ook een pogingquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:45 schreef Yolk het volgende:
1. Jill
2. Thomas
3. Zoey
4. Naomi
5. Patrick
6. Liese
7. Nick
8. Michel
9. Mike
10. Matt
11. Julie
12. Jerrel
Nee, deze week doen ze elke dag een toernooi, gisteren en vandaag petanque.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is deze petanke?
dat heb ik niet door? weekopdracht vor mannen?
Moet Mike nog ff beter leren kennen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er in Nederland niet een paar leukere knullen te vinden waren dan deze 3.
Matt gaat nog, maar die andere 2 zijn wat mij betreft gewoon kanonnenvoer.
Is één van de regels van huismeester Naomi. Er moet elke dag een toernooi worden gespeeld. Gisteren was het Petanque, maar er was geen tijd meer om de finale te spelen. Daarom wordt de finale nu gespeeld tussen Nick en Thomas.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is deze petanke?
dat heb ik niet door? weekopdracht vor mannen?
wat is en petanque?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee, deze week doen ze elke dag een toernooi, gisteren en vandaag petanque.
Ik lig meer met jou op 1 lijn. Van mij mag Michel zelfs op 1.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:50 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik doe ook een poging
1 Liese
2 Michel
3 Nick
4 Patje
5 Naomi
6 Jill
7 Matt
8 Mike
9 Julie
10 Zoey
11 Thomas
12 Ferrel
okequote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is één van de regels van huismeester Naomi. Er moet elke dag een toernooi worden gespeeld. Gisteren was het Petanque, maar er was geen tijd meer om de finale te spelen. Daarom wordt de finale nu gespeeld tussen Nick en Thomas.
Dat is dat spel dat ze spelen, word ook jeu de boules genoemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |