Ja hier ook. Schijt irritant dat ze zo bezig is met hoe de buitenwereld haar ziet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill is veel te veel bezig met de camera's, de buitenwereld, de productie.
Als BB eerlijk is, spreekt hij haar daar een keer op aan.
Word er een beetje misselijk van. Ze verliest per dag punten bij mij.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
vdP gewonnen en hij dacht een oost-europeaan 2e
Snap ik. Hier hangt ook bijzonder veel van afquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:37 schreef diditje64 het volgende:
Oeh zo spannend ik durf bijna geen koffie te halen.
Moet nog ontbijten maar wil niet naar benedenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:37 schreef diditje64 het volgende:
Oeh zo spannend ik durf bijna geen koffie te halen.
Bij mij ook ik ben een beetje klaar met Jill . Ik ben alleen benieuwd of ze nu met a Thomas blijft optrekken of dat zij hem laat vallen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill is veel te veel bezig met de camera's, de buitenwereld, de productie.
Als BB eerlijk is, spreekt hij haar daar een keer op aan.
Word er een beetje misselijk van. Ze verliest per dag punten bij mij.
Denk dat ze vooral haar pijlen richt op Matt en Jerrel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bij mij ook ik ben een beetje klaar met Jill . Ik ben alleen benieuwd of ze nu met a Thomas blijft optrekken of dat zij hem laat vallen.
Hij lijkt op de zoon van Rob de Nijs.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bij mij ook ik ben een beetje klaar met Jill . Ik ben alleen benieuwd of ze nu met a Thomas blijft optrekken of dat zij hem laat vallen.
Dus is ze valsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral haar pijlen richt op Matt en Jerrel.
Jerrel omdat broerfiguur, Matt omdat potentie.
Thomas zal ze minder mee omgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |