Nee, deze week doen ze elke dag een toernooi, gisteren en vandaag petanque.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is deze petanke?
dat heb ik niet door? weekopdracht vor mannen?
Moet Mike nog ff beter leren kennen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er in Nederland niet een paar leukere knullen te vinden waren dan deze 3.
Matt gaat nog, maar die andere 2 zijn wat mij betreft gewoon kanonnenvoer.
Is één van de regels van huismeester Naomi. Er moet elke dag een toernooi worden gespeeld. Gisteren was het Petanque, maar er was geen tijd meer om de finale te spelen. Daarom wordt de finale nu gespeeld tussen Nick en Thomas.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is deze petanke?
dat heb ik niet door? weekopdracht vor mannen?
wat is en petanque?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee, deze week doen ze elke dag een toernooi, gisteren en vandaag petanque.
Ik lig meer met jou op 1 lijn. Van mij mag Michel zelfs op 1.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:50 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik doe ook een poging
1 Liese
2 Michel
3 Nick
4 Patje
5 Naomi
6 Jill
7 Matt
8 Mike
9 Julie
10 Zoey
11 Thomas
12 Ferrel
okequote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is één van de regels van huismeester Naomi. Er moet elke dag een toernooi worden gespeeld. Gisteren was het Petanque, maar er was geen tijd meer om de finale te spelen. Daarom wordt de finale nu gespeeld tussen Nick en Thomas.
Dat is dat spel dat ze spelen, word ook jeu de boules genoemd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |