Wat voor een beest is dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn ouders hebben een Rhodesian Ridgeback die regelmatig met een dooie fret aan komt zetten.
Wilden ze in het BB-huis niet een huisdier hebben?![]()
[ afbeelding ]
Op zulke momenten mis je Els.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
geheim opdracht: verzuip jerrel in de hottub
Google zegt een hondquote:
Ik mis Els sowieso.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:17 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Op zulke momenten mis je Els.
Die had een partij lekker gegaan op zo'n knullie…! Not.
Eerst een halve dag als een donderwolk naar m zitten kijken met dr strakke face, om vervolgens met een sliding - poing- die gozert zo over de muur te sliden….
quote:
Els had ook heel anders geweest zonder Daan en Natquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis Els sowieso.
Ik vond haar leuke TV
Komt misschien nog, zijn ze geloof ik pas gisteren mee begonnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Whaha. Waarom noemen ze DAT soort dingen nou niet in de show/samenvatting?
Wij eten al een jaar of 20 broccoli met kaas. Toen was dat ventje nog niet eens geboren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Ferret is er in BB een trend gezet: broccoli met kaas. Iedereen doet het nu.
Daarmee weer suggereren dat BB zo ongeveer het best bekeken programma is en dat de bewoners een soort influencers zijn.
Dat was mijn middelbare school pauze spelquote:
Hondquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat voor een beest is dat?
ze komen hem al ophalen.. hoor de sirenes op de achtergrondquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:14 schreef Whuzz het volgende:
Zou Ferret in de oven passen? Gewoon een gedachte hoor... niet dat je dat zou moeten doen. Maar je weet wel... zou het passen? Probeer gewoon.
Ja hier ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was mijn middelbare school pauze spel
Maar geen idee meer hoe t moet.
Iemand belde misdaad anoniem, over een relnicht...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze komen hem al ophalen.. hoor de sirenes op de achtergrond
ssst niet vertellenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:20 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Iemand belde misdaad anoniem, over een relnicht...
gewoon weer eruit die schreeuwerdsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:21 schreef Keep_on_Track het volgende:
Patje sneeuwt onder in al dat kabaal...hij kwam net een beetje lekker los...
Geen probleem, hij werkt het best vanop de achtergrond. Heerlijk commentaar geven vanop de tweede rij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:21 schreef Keep_on_Track het volgende:
Patje sneeuwt onder in al dat kabaal...hij kwam net een beetje lekker los...
Dat introduceerde ik bij ons op school toen het pokeren door de schoolleiding werd verboden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was mijn middelbare school pauze spel
Maar geen idee meer hoe t moet.
of sluit hem op in de sauna en zet hem op 120 gradenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
geheim opdracht: verzuip jerrel in de hottub
Dat kan hogerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:23 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
of sluit hem op in de sauna en zet hem op 120 graden
ja wist ff niet hoe ik het logisch moest formuleren..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat mochten we niet horen. Je babbelt vrijwel nooit met Big Brother dus, gewoon met iemand. De stem wordt er later ingeplakt.
ok even terugspoelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat mochten we niet horen. Je babbelt vrijwel nooit met Big Brother dus, gewoon met iemand. De stem wordt er later ingeplakt.
Ik moet zeggen dat ik inmiddels een leuk stemmetje vindquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Aan de vent Nick ben ik inmiddels gewend.
Aan de stem Nick zal ik nooit wennen.
Zo nasaal zeikerig lijzig.....
De doos gaat open...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill over de makup koffer van Jerrel : Oh my God .. je hebt zoveel mooie kleuren
Wisten we al toch? We konden pas ook een stukje horen toen ze vergaten een microfoon uit te zetten bij Patrick.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wisten we al toch? We konden pas ook een stukje horen toen ze vergaten een microfoon uit te zetten bij Patrick.
Pas bij Zoey in de DBK tijdens de dansmarathon was het wel de "echte" stem toch?
denk het hahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar had hij nog geen nieuwe tandjes zeker?
ik vind ze afschuwelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:30 schreef suzi1 het volgende:
jerrel over zijn brownies, het was een russische piep ???
Voor een weekje mag deze pilot durenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:30 schreef engine het volgende:
Dat moet helemaal geen dagelijks ding worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |