Dat introduceerde ik bij ons op school toen het pokeren door de schoolleiding werd verboden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was mijn middelbare school pauze spel
Maar geen idee meer hoe t moet.
of sluit hem op in de sauna en zet hem op 120 gradenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
geheim opdracht: verzuip jerrel in de hottub
Dat kan hogerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:23 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
of sluit hem op in de sauna en zet hem op 120 graden
ja wist ff niet hoe ik het logisch moest formuleren..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat mochten we niet horen. Je babbelt vrijwel nooit met Big Brother dus, gewoon met iemand. De stem wordt er later ingeplakt.
ok even terugspoelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat mochten we niet horen. Je babbelt vrijwel nooit met Big Brother dus, gewoon met iemand. De stem wordt er later ingeplakt.
Ik moet zeggen dat ik inmiddels een leuk stemmetje vindquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Aan de vent Nick ben ik inmiddels gewend.
Aan de stem Nick zal ik nooit wennen.
Zo nasaal zeikerig lijzig.....
De doos gaat open...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill over de makup koffer van Jerrel : Oh my God .. je hebt zoveel mooie kleuren
Wisten we al toch? We konden pas ook een stukje horen toen ze vergaten een microfoon uit te zetten bij Patrick.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wisten we al toch? We konden pas ook een stukje horen toen ze vergaten een microfoon uit te zetten bij Patrick.
Pas bij Zoey in de DBK tijdens de dansmarathon was het wel de "echte" stem toch?
denk het hahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar had hij nog geen nieuwe tandjes zeker?
ik vind ze afschuwelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:30 schreef suzi1 het volgende:
jerrel over zijn brownies, het was een russische piep ???
Voor een weekje mag deze pilot durenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:30 schreef engine het volgende:
Dat moet helemaal geen dagelijks ding worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |