SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, voor een realiteitszin van kansen in de huidige maatschappij, Conjio!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
voor een meisje uit de congo vergat je nog
Precies en een prachtig lichaam zonder al die opsmuk .....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dan lees je het verkeerd.
Ik heb juist uitermate respect.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:43 schreef Kinga het volgende:
Ze mogen duidelijk NIETS zeggen over wat er op tv uitgezonden wordt. En vooral hoe ze neergezet worden![]()
Goh, hoe zou dat toch komen.
Dan kijk je toch niet meer. Simpel zatquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:39 schreef Joyce-43 het volgende:
als die relnicht er niet uit gaat vind ik er niets meer aan !
Uiteindelijk valt hij morgen keihard door de mand.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef Hitchslap het volgende:
De man die niks gevolgd heeft weet exact te melden hoeveel Instagram-volgers iedereen heeft.
Is goed, denk dat je er niet ver vanaf zit maar voor nu is ie leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik spreek je over een week nog wel
Hier hoef ik geen 24 uur voor te wachtenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk moeten we 24 uur wachten voor we een oordeel kunnen zeggen
hahaha.. we worden hier weer wakkergeschudquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel: "De belgen hebben de nederlanders weggepest"
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Bez jij één van zijn vrienden op de socials?
Blijft maar tetteren iddquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik wordt gewoon moe van dat gastje, mijn oren maken overuren.
Hij weet niks, hij heeft niks gezien, maar geeft wel ff verkeerde info....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit op de andere stream, zei hij dat echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij zei dat de Nederlandse pers dit zegtquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hou nu al van hemquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Iedereen is druk nu. Is logischquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik wordt gewoon moe van dat gastje, mijn oren maken overuren.
Hmmm tweespalt zaaienquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:46 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hij zei dat de Nederlandse pers dit zegt
Nou, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:46 schreef Juan_Roman het volgende:
Jerrel al aan het stoken.
Die weet heel goed waar hij mee bezig is.
Ja toch, was best wel saai, wel gemoedelijk maar vooral saai en nu weer wat reuring.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef cheanny het volgende:
[..]
hahaha.. we worden hier weer wakkergeschud![]()
waren al helemaal ingekakt door al die puZzzzelzzZzz enzZzz
en toen kwam Jarrel
Dit heeft niets met gay te maken, want ik hebben vrienden die gay zijn, maar dit ventje trek ik niet en dan bedoel ik niet zijn penis..Het is een rattelslangquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet meer. Simpel zat
Andere persoonlijkheid morgenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Hoop echt dat hij morgenochtend rustiger is..
Hi zegt dat dat op de socials wordt gedeeld. Niet dat hij er ook zo over denktquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mijn tinnitus vind dit niet fijn zeg maarquote:
Nee, want daar moet je zelf een mening voor hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hi zegt dat dat op de socials wordt gedeeld. Niet dat hij er ook zo over denkt
Nee pap.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Hup, naar bed jij, je hebt duidelijk koorts
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
jij ben zeker de moeder van jerrul
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef Harry het volgende:
Stream 2 (rust):
Matt Jerrel zegt dat de Nederlanders eruit zijn gestemd door de samenspannende Belgen.
Naomie (met de mond open) ontploft bijna.....
ze hebben vast wel nagedacht wat een sterke speler zou kunnen zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ben benieuwd naar de éérlijke reacties van de vrouwtjes, die allemaal Jerrel erin hebben gestemd
ik heb ook niets tegen Gay hoor als het een hetro was geweest had ik hem ook zo relnicht kunnen noemenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met gay te maken, want ik hebben vrienden die gay zijn, maar dit ventje trek ik niet en dan bedoel ik niet zijn penis..Het is een rattelslang
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef Tourniquet het volgende:
Als ze Jerrel mogen geloven denken ze nu dat het 8 uur Journaal elke dag eerst met 10 minuten nieuws uit Big Brother opent.
I feel you brahquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn tinnitus vind dit niet fijn zeg maar
Die storen mij nog het minst van al.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef Pokkehandtas het volgende:
Die wenkbrauwen zijn wel een beetje jammer.
Jawel, alleen in dit geval heeeel raaaaaarrrquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]nee, waarom mag ik iemand niet geinig vinden zonder gelijk familie of vriend te zijn.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef Tourniquet het volgende:
Als ze Jerrel mogen geloven denken ze nu dat het 8 uur Journaal elke dag eerst met 10 minuten nieuws uit Big Brother opent.
Is niet verstandig om te zeggen dat je alles weet over de bewoners. Bij eerdere BB'S leverde dat gelijk een zooi nominaties opquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Patrick heeft ze nu al door![]()
" Ge weet nixs? Ik snap da nie"
Ik heb liever een kaassouflequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zal ik die bloemkool soufle nog dr in doen?
Dus dat. Maar gaat hij echt rellen, dan mag hij blijven, maar dan wel met ducktape op zijn smoelwerkquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb ook niets tegen Gay hoor als het een hetro was geweest had ik hem ook zo relnicht kunnen noemen
zo waar heb jij last van?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet meer. Simpel zat
Dan ga je nog vaak naar de keuken moeten komende tijd met Jerrelquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef suzi1 het volgende:
ik was even naar de keuken gegaan, word stapelgek van ze
De helft hier luistert sowieso maar half volgens mij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hi zegt dat dat op de socials wordt gedeeld. Niet dat hij er ook zo over denkt
Had ze alquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef Sestra666 het volgende:
jill heeft nu een britt accent .. faker
Dan zijn zijn batterijen wel op..Wedden die kan morgen niet opstaan, ik hoor het hem zo al jammeren"ik sta nooit zo vroeg op..."quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:41 schreef Keep_on_Track het volgende:
Geef m een uurtje en hij heeft zichzelf compleet de tent uitgewerkt.
nou omdat er ook 1 persoon hier zit die rené leuk vindtquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]nee, waarom mag ik iemand niet geinig vinden zonder gelijk familie of vriend te zijn.
Echt he......ga me steeds meer ergeren aan haar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef Sestra666 het volgende:
jill heeft nu een britt accent .. faker
Smaken verschillen. Gelukkig maar toch.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Jawel, alleen in dit geval heeeel raaaaaarrr
Idd. Manmanman....quote:
Eens, anders hadden we allemaal dezelfde partnerquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Gelukkig maar toch.
Ze heeft het vaker gezegd dat'ze' vonden dat haar stem op die van Britt leekquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:51 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
als ze 'normaal' doet valt t mee en nu heel overdreven
Heb die “Djill-hype” hier nooit begrepen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt he......ga me steeds meer ergeren aan haar.
Ja ok, dat is wel een heel goed punt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou omdat er ook 1 persoon hier zit die rené leuk vindt
Echt he. Gelijk een oordeel klaar. Hij is een drukke gay, dus relnicht, blablabla. Sorry maar ik zou ook zo zijn, als ik net 1 uur in dat huis wasquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef Shenti het volgende:
[..]
De helft hier luistert sowieso maar half volgens mij.
Naaktquote:
Dit beeld geeft dat ventje precies weerquote:
Jip en allemaal hetzelfde eten en drinken. Enz.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens, anders hadden we allemaal dezelfde partner
Gladjanus..quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit beeld geeft dat ventje precies weer
en nu doen alsof hij de namen niet goed weetquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:51 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Idd. Manmanman....
Hij weet niks, maar dan weer, dit wel uitgezonden, dat ook, dat zag ik ook, etc.
Erge is niet alleen hier....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heb die “Djill-hype” hier nooit begrepen.
Trek het je niet aan. Dat hij druk is heeft niets te maken met zijn geaardheid. Niets mis mee om gay te zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Echt he. Gelijk een oordeel klaar. Hij is een drukke gay, dus relnicht, blablabla. Sorry maar ik zou ook zo zijn, als ik net 1 uur in dat huis was
Denkt slim te zijn maar hanteert een domme tactiek.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:52 schreef Hitchslap het volgende:
Elke zin is "ja ik heb niks gezien hoor, maar ik heb toevallig wel dat stukje gezien dat.."
Deze gast heeft overduidelijk alles gevolgd en laat dat overduidelijk doorschemeren. Waarom houdt hij in godsnaam vol dat hij niks gekeken heeft?
Waarschijnlijk moet ie van de Febo zijn bek houden. Maar dat lukt hem niet hahahaquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:52 schreef Hitchslap het volgende:
Elke zin is "ja ik heb niks gezien hoor, maar ik heb toevallig wel dat stukje gezien dat.."
Deze gast heeft overduidelijk alles gevolgd en laat dat overduidelijk doorschemeren. Waarom houdt hij in godsnaam vol dat hij niks gekeken heeft?
Jammer van die siliconenkit in haar borsten, voor de rest een leuk vrouwtjequote:
Moet er niet aan denken. Boringquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip en allemaal hetzelfde eten en drinken. Enz.
Dan komen ze diep in het rood te staan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:54 schreef dorkie94 het volgende:
Volgende opdracht van BB: Jerrel moet 24u ze smoel houden. Voor elke 5 minuten dat hij ze bek opentrekt gaat er 100eur uit de pot.
Faillissement aangevraagd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:54 schreef dorkie94 het volgende:
Volgende opdracht van BB: Jerrel moet 24u ze smoel houden. Voor elke 5 minuten dat hij ze bek opentrekt gaat er 100eur uit de pot.
Ja, nu weer aan Matt vragen of ze onzeker overkomt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Djill lieg niet, het boeit je reten veel hoeveel volgers je hebt op het walgelijke instagram.
Jip, verschrikkelijk saai.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Boring
Och, dat geldt dan voor iedereen nu, kippies go *tokquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:54 schreef dorkie94 het volgende:
Gelukkig is iedereen hier verder perfect.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Echt he. Gelijk een oordeel klaar. Hij is een drukke gay, dus relnicht, blablabla. Sorry maar ik zou ook zo zijn, als ik net 1 uur in dat huis was
nichten zijn sowieso niet te vertrouwen, alle minpunten van een vrouw zonder de positieve puntenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:51 schreef odie22 het volgende:
wat lult die jerrul nou, ik weet niks, maar heeft wel alles gezien
Over de vriendschap tussen haar en Michel????quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Juli vraagt bevestiging aan Matt
Die denkt, daar gaat mijn ochtend, middag en avonddutjequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit kan toch niet echt zijn?
[ afbeelding ]
Bijzonder irritant.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, nu weer aan Matt vragen of ze onzeker overkomt.
Hij moet Julie ff woowen !quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die denkt, daar gaat mijn ochtend, middag en avonddutje
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij moet Julie ff woowen !
Ja, Julie vroeg aan Matt of ze in beeld was gekomen als stelletje met Michel. Zij dacht dat dit gezegd was. Matt ontkent, en dat stelt Julie gerust. Julie: want ik heb wel drie kindertjes thuis....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Juli vraagt bevestiging aan Matt
Ja, hij heeft het paard van Troje binnengehaald.quote:
Ik weet gewoon niet wat ik er op moet zeggen..Je probeert steeds te prvocerenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:56 schreef 20100 het volgende:
[..]
nichten zijn sowieso niet te vertrouwen, alle minpunten van een vrouw zonder de positieve punten
Ja, maar heeft ze geweigerd omdat ze het niet eerlijk vond.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:58 schreef engine het volgende:
Zei Jill dat ze haar moeder mocht spreken?
ik vindt ze leuk met z'n drietjes. Klikt ook wel met Thomas denk ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
Driehoeksverhouding dadelijk, jaloerse thomas enz enz, goed script wel.
lieveling weet ik niet, maar kan hem beter hebben dan jerrelquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die matt gaat een publiekslieveling worden
Dankquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:58 schreef Shenti het volgende:
[..]
Ja, maar heeft ze geweigerd omdat ze het niet eerlijk vond.
Als ze echt met zijn 3en gaan lijkt me dat wel leuk. We wachten af en zien het de komende tijd. Leuk hoor weer gedoe in het huis, ik vind het geinig iig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:58 schreef cheanny het volgende:
[..]
ik vindt ze leuk met z'n drietjes. Klikt ook wel met Thomas denk ikMaar we gaan het zien of hij jaloers wordt. Zijn we meteen verlost van de discussie Thomas -> Jill / Friends or more..
Graag gedaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn favoriete gerecht. Lief van je
die komt niet met zijn hoofd boven het waterquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel is de nieuwe Hottubmaffia
Het schijnt Ferrel te zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Jerrel vindt zichzelf bijzonder grappig.
Daar heeft Jerell geen aandacht voor hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
Klopt de tijd in de keuken? Matt is jarig. Of loopt deze 1 uur achter,
Jeroen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie mag erin van jullie?
Geef die Mike maar.
nah nahquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jerrel en Jill,
went up the hill,
They wanted to have some fun,
but the streamers got bored,
and now we need a gun.
dat had ze al eerder verteld dat mocht ze ja toen ze in het ziekenhuis lag en hotel maar ze heeft het niet gedaan want dat vond ze niet kunnen tegen over de andere bewoners ze wilde ook aan de regels houdenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:58 schreef engine het volgende:
Zei Jill dat ze haar moeder mocht spreken?
Ik wil Els terug in plaats van die druktemakerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie mag erin van jullie?
Geef die Mike maar.
Ook Mike gestemd, die acteur lijkt me niksquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie mag erin van jullie?
Geef die Mike maar.
Monaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie mag erin van jullie?
Geef die Mike maar.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:02 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ratel blijft nog wel ff doorgaan.
T was gezellie
Morgenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vandaag of morgen pas, ik heb dat niet helemaal mee gekregen.
Ja ik wil ook Mike.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie mag erin van jullie?
Geef die Mike maar.
volgens mij over spanning tussen julie en michel, oftewel wordt er over hun verkeerd geroddeld willen ze weten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu al spanning
De ene zegt dat het waar is en de andere ontkent het:
Mona voor wat meer pit en opschudding. Jeroen gaat niets toe voegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even ter info
Wie mag er nog in:
[poll=1587]
hahahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:05 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jerrel draagt een geheime zender, zie dat antennetje op z'n hoofd.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Patje is een Baas.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:07 schreef TB-Spoelie het volgende:
Pat toen die dat Antwerpen lied weer begon te zingen: "Ik zit op een baaaaaank" hahahah
Hij heeft ook iets meisjesachtig in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die jarige doet me op een bepaalde manier denken aan die rooie uit Utopia die steeds kwam sporten.
andere stream opgevangen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel heeft hem al door die ratel.
Heel fijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel is precies stil gevallen
gelukkig
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die jarige doet me op een bepaalde manier denken aan die rooie uit Utopia die steeds kwam sporten.
Had je gedacht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
gelukkig
was van korte duur helaasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
gelukkig
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:08 schreef schizolientje het volgende:
Hij heeft ook zo n turks unisex gebitje a la de BN érs
"BoooM"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:10 schreef Fikkert2 het volgende:
Tarrel tegen Zoey: 'je hebt geen gele aanslag op je tanden'
Jill: 'aanslag ?!?!'
Wifi wel aardig dus?quote:
zo jong en al zo'n vormloos lichaamquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Wie is jij?"
[ afbeelding ]
vertel wat we hebben gemistquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel heeft hem al door die ratel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |