Erge is niet alleen hier....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heb die “Djill-hype” hier nooit begrepen.
Trek het je niet aan. Dat hij druk is heeft niets te maken met zijn geaardheid. Niets mis mee om gay te zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Echt he. Gelijk een oordeel klaar. Hij is een drukke gay, dus relnicht, blablabla. Sorry maar ik zou ook zo zijn, als ik net 1 uur in dat huis was
Denkt slim te zijn maar hanteert een domme tactiek.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:52 schreef Hitchslap het volgende:
Elke zin is "ja ik heb niks gezien hoor, maar ik heb toevallig wel dat stukje gezien dat.."
Deze gast heeft overduidelijk alles gevolgd en laat dat overduidelijk doorschemeren. Waarom houdt hij in godsnaam vol dat hij niks gekeken heeft?
Waarschijnlijk moet ie van de Febo zijn bek houden. Maar dat lukt hem niet hahahaquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:52 schreef Hitchslap het volgende:
Elke zin is "ja ik heb niks gezien hoor, maar ik heb toevallig wel dat stukje gezien dat.."
Deze gast heeft overduidelijk alles gevolgd en laat dat overduidelijk doorschemeren. Waarom houdt hij in godsnaam vol dat hij niks gekeken heeft?
Jammer van die siliconenkit in haar borsten, voor de rest een leuk vrouwtjequote:
Moet er niet aan denken. Boringquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip en allemaal hetzelfde eten en drinken. Enz.
Dan komen ze diep in het rood te staan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:54 schreef dorkie94 het volgende:
Volgende opdracht van BB: Jerrel moet 24u ze smoel houden. Voor elke 5 minuten dat hij ze bek opentrekt gaat er 100eur uit de pot.
Faillissement aangevraagd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:54 schreef dorkie94 het volgende:
Volgende opdracht van BB: Jerrel moet 24u ze smoel houden. Voor elke 5 minuten dat hij ze bek opentrekt gaat er 100eur uit de pot.
Ja, nu weer aan Matt vragen of ze onzeker overkomt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Djill lieg niet, het boeit je reten veel hoeveel volgers je hebt op het walgelijke instagram.
Jip, verschrikkelijk saai.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Boring
Och, dat geldt dan voor iedereen nu, kippies go *tokquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:54 schreef dorkie94 het volgende:
Gelukkig is iedereen hier verder perfect.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Echt he. Gelijk een oordeel klaar. Hij is een drukke gay, dus relnicht, blablabla. Sorry maar ik zou ook zo zijn, als ik net 1 uur in dat huis was
nichten zijn sowieso niet te vertrouwen, alle minpunten van een vrouw zonder de positieve puntenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:51 schreef odie22 het volgende:
wat lult die jerrul nou, ik weet niks, maar heeft wel alles gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |