Eens, anders hadden we allemaal dezelfde partnerquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Gelukkig maar toch.
Ze heeft het vaker gezegd dat'ze' vonden dat haar stem op die van Britt leekquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:51 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
als ze 'normaal' doet valt t mee en nu heel overdreven
Heb die “Djill-hype” hier nooit begrepen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt he......ga me steeds meer ergeren aan haar.
Ja ok, dat is wel een heel goed punt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou omdat er ook 1 persoon hier zit die rené leuk vindt
Echt he. Gelijk een oordeel klaar. Hij is een drukke gay, dus relnicht, blablabla. Sorry maar ik zou ook zo zijn, als ik net 1 uur in dat huis wasquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef Shenti het volgende:
[..]
De helft hier luistert sowieso maar half volgens mij.
Naaktquote:
Dit beeld geeft dat ventje precies weerquote:
Jip en allemaal hetzelfde eten en drinken. Enz.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens, anders hadden we allemaal dezelfde partner
Gladjanus..quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit beeld geeft dat ventje precies weer
en nu doen alsof hij de namen niet goed weetquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:51 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Idd. Manmanman....
Hij weet niks, maar dan weer, dit wel uitgezonden, dat ook, dat zag ik ook, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |