Hi zegt dat dat op de socials wordt gedeeld. Niet dat hij er ook zo over denktquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel: "De belgen hebben de nederlanders weggepest"
Mijn tinnitus vind dit niet fijn zeg maarquote:
Nee, want daar moet je zelf een mening voor hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hi zegt dat dat op de socials wordt gedeeld. Niet dat hij er ook zo over denkt
Nee pap.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Hup, naar bed jij, je hebt duidelijk koorts
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
jij ben zeker de moeder van jerrul
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef Harry het volgende:
Stream 2 (rust):
Matt Jerrel zegt dat de Nederlanders eruit zijn gestemd door de samenspannende Belgen.
Naomie (met de mond open) ontploft bijna.....
ze hebben vast wel nagedacht wat een sterke speler zou kunnen zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ben benieuwd naar de éérlijke reacties van de vrouwtjes, die allemaal Jerrel erin hebben gestemd
ik heb ook niets tegen Gay hoor als het een hetro was geweest had ik hem ook zo relnicht kunnen noemenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met gay te maken, want ik hebben vrienden die gay zijn, maar dit ventje trek ik niet en dan bedoel ik niet zijn penis..Het is een rattelslang
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef Tourniquet het volgende:
Als ze Jerrel mogen geloven denken ze nu dat het 8 uur Journaal elke dag eerst met 10 minuten nieuws uit Big Brother opent.
I feel you brahquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn tinnitus vind dit niet fijn zeg maar
Die storen mij nog het minst van al.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef Pokkehandtas het volgende:
Die wenkbrauwen zijn wel een beetje jammer.
Jawel, alleen in dit geval heeeel raaaaaarrrquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]nee, waarom mag ik iemand niet geinig vinden zonder gelijk familie of vriend te zijn.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef Tourniquet het volgende:
Als ze Jerrel mogen geloven denken ze nu dat het 8 uur Journaal elke dag eerst met 10 minuten nieuws uit Big Brother opent.
Is niet verstandig om te zeggen dat je alles weet over de bewoners. Bij eerdere BB'S leverde dat gelijk een zooi nominaties opquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Patrick heeft ze nu al door![]()
" Ge weet nixs? Ik snap da nie"
Ik heb liever een kaassouflequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zal ik die bloemkool soufle nog dr in doen?
Dus dat. Maar gaat hij echt rellen, dan mag hij blijven, maar dan wel met ducktape op zijn smoelwerkquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb ook niets tegen Gay hoor als het een hetro was geweest had ik hem ook zo relnicht kunnen noemen
zo waar heb jij last van?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet meer. Simpel zat
Dan ga je nog vaak naar de keuken moeten komende tijd met Jerrelquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef suzi1 het volgende:
ik was even naar de keuken gegaan, word stapelgek van ze
De helft hier luistert sowieso maar half volgens mij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hi zegt dat dat op de socials wordt gedeeld. Niet dat hij er ook zo over denkt
Had ze alquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef Sestra666 het volgende:
jill heeft nu een britt accent .. faker
Dan zijn zijn batterijen wel op..Wedden die kan morgen niet opstaan, ik hoor het hem zo al jammeren"ik sta nooit zo vroeg op..."quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:41 schreef Keep_on_Track het volgende:
Geef m een uurtje en hij heeft zichzelf compleet de tent uitgewerkt.
nou omdat er ook 1 persoon hier zit die rené leuk vindtquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]nee, waarom mag ik iemand niet geinig vinden zonder gelijk familie of vriend te zijn.
Echt he......ga me steeds meer ergeren aan haar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef Sestra666 het volgende:
jill heeft nu een britt accent .. faker
Smaken verschillen. Gelukkig maar toch.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Jawel, alleen in dit geval heeeel raaaaaarrr
Idd. Manmanman....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |