abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:49:50 #76
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197825178
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Patrick heeft ze nu al door *O*

" Ge weet nixs? Ik snap da nie"
Is niet verstandig om te zeggen dat je alles weet over de bewoners. Bij eerdere BB'S leverde dat gelijk een zooi nominaties op
pi_197825179
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zal ik die bloemkool soufle nog dr in doen?
Ik heb liever een kaassoufle
pi_197825180
Waarom zitten ze nu het spel uit te leggen. Alsof ze dat niet weten.
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:50:09 #79
494390 Keep_on_Track
Houd je roer recht...
pi_197825182
Die gast voelt niet aan wanneer hij het kleppie ff moet sluiten of wat hij ff op dit moment beter niet kan zeggen....
Dat heeft hij wel nodig wil hij verder komen straks....
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:50:10 #80
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197825183
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]

ik heb ook niets tegen Gay hoor als het een hetro was geweest had ik hem ook zo relnicht kunnen noemen
Dus dat. Maar gaat hij echt rellen, dan mag hij blijven, maar dan wel met ducktape op zijn smoelwerk
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_197825184
Jill doet weer een poging om ontzettend grappig te zijn.
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:50:15 #82
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_197825185
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef GayGuy het volgende:

[..]

Dan kijk je toch niet meer. Simpel zat
zo waar heb jij last van?
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:50:15 #83
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_197825186
jill heeft nu een britt accent .. faker
pi_197825188
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef suzi1 het volgende:
ik was even naar de keuken gegaan, word stapelgek van ze
Dan ga je nog vaak naar de keuken moeten komende tijd met Jerrel :+
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197825189
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:47 schreef GayGuy het volgende:

[..]

Hi zegt dat dat op de socials wordt gedeeld. Niet dat hij er ook zo over denkt
De helft hier luistert sowieso maar half volgens mij.
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:50:48 #86
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_197825190
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef Sestra666 het volgende:
jill heeft nu een britt accent .. faker
Had ze al :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_197825191
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:41 schreef Keep_on_Track het volgende:
Geef m een uurtje en hij heeft zichzelf compleet de tent uitgewerkt.
Dan zijn zijn batterijen wel op..Wedden die kan morgen niet opstaan, ik hoor het hem zo al jammeren"ik sta nooit zo vroeg op..."
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:50:57 #88
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197825192
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]

zo waar heb jij last van?
Zal wel ongesteld zijn
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_197825194
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

_O- nee, waarom mag ik iemand niet geinig vinden zonder gelijk familie of vriend te zijn.
nou omdat er ook 1 persoon hier zit die rené leuk vindt
Jolientje
pi_197825195
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef Sestra666 het volgende:
jill heeft nu een britt accent .. faker
Echt he......ga me steeds meer ergeren aan haar.
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:51:10 #91
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_197825196
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Had ze al :+
als ze 'normaal' doet valt t mee en nu heel overdreven
pi_197825199
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef Flory het volgende:

[..]

Jawel, alleen in dit geval heeeel raaaaaarrr :D
Smaken verschillen. Gelukkig maar toch.
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:51:23 #93
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197825200
Moeten ze al slapen?
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_197825202
wat lult die jerrul nou, ik weet niks, maar heeft wel alles gezien
Jolientje
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:51:37 #95
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_197825203
die gaat echt nooit zwijgen, gooi zo een sm bal over het hek voor in zijn mond.
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:51:44 #96
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_197825205
jill:ik houw gewoon van vrienden
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:51:45 #97
494390 Keep_on_Track
Houd je roer recht...
pi_197825206
quote:
Idd. Manmanman....

Hij weet niks, maar dan weer, dit wel uitgezonden, dat ook, dat zag ik ook, etc.
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 23:51:50 #98
18653 crew  D.
pi_197825207
Ik kan Ferrel nu ietsje beter hebben :Y

Het het geluid uitgezet :P
pi_197825208
Ow m'n stream valt hier uit,
dit is de eerste keer dat ik er blij om ben *O* *O* *O*
Hoi ik ben Miep
pi_197825209
Julie blijf bij die gozer uit de buurt. Stoker is het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')