Is niet verstandig om te zeggen dat je alles weet over de bewoners. Bij eerdere BB'S leverde dat gelijk een zooi nominaties opquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Patrick heeft ze nu al door![]()
" Ge weet nixs? Ik snap da nie"
Ik heb liever een kaassouflequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zal ik die bloemkool soufle nog dr in doen?
Dus dat. Maar gaat hij echt rellen, dan mag hij blijven, maar dan wel met ducktape op zijn smoelwerkquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb ook niets tegen Gay hoor als het een hetro was geweest had ik hem ook zo relnicht kunnen noemen
zo waar heb jij last van?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet meer. Simpel zat
Dan ga je nog vaak naar de keuken moeten komende tijd met Jerrelquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef suzi1 het volgende:
ik was even naar de keuken gegaan, word stapelgek van ze
De helft hier luistert sowieso maar half volgens mij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hi zegt dat dat op de socials wordt gedeeld. Niet dat hij er ook zo over denkt
Had ze alquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef Sestra666 het volgende:
jill heeft nu een britt accent .. faker
Dan zijn zijn batterijen wel op..Wedden die kan morgen niet opstaan, ik hoor het hem zo al jammeren"ik sta nooit zo vroeg op..."quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:41 schreef Keep_on_Track het volgende:
Geef m een uurtje en hij heeft zichzelf compleet de tent uitgewerkt.
nou omdat er ook 1 persoon hier zit die rené leuk vindtquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]nee, waarom mag ik iemand niet geinig vinden zonder gelijk familie of vriend te zijn.
Echt he......ga me steeds meer ergeren aan haar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef Sestra666 het volgende:
jill heeft nu een britt accent .. faker
Smaken verschillen. Gelukkig maar toch.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Jawel, alleen in dit geval heeeel raaaaaarrr
Idd. Manmanman....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |