SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, voor een realiteitszin van kansen in de huidige maatschappij, Conjio!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
voor een meisje uit de congo vergat je nog
Precies en een prachtig lichaam zonder al die opsmuk .....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dan lees je het verkeerd.
Ik heb juist uitermate respect.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:43 schreef Kinga het volgende:
Ze mogen duidelijk NIETS zeggen over wat er op tv uitgezonden wordt. En vooral hoe ze neergezet worden![]()
Goh, hoe zou dat toch komen.
Dan kijk je toch niet meer. Simpel zatquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:39 schreef Joyce-43 het volgende:
als die relnicht er niet uit gaat vind ik er niets meer aan !
Uiteindelijk valt hij morgen keihard door de mand.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef Hitchslap het volgende:
De man die niks gevolgd heeft weet exact te melden hoeveel Instagram-volgers iedereen heeft.
Is goed, denk dat je er niet ver vanaf zit maar voor nu is ie leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik spreek je over een week nog wel
Hier hoef ik geen 24 uur voor te wachtenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk moeten we 24 uur wachten voor we een oordeel kunnen zeggen
hahaha.. we worden hier weer wakkergeschudquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel: "De belgen hebben de nederlanders weggepest"
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Bez jij één van zijn vrienden op de socials?
Blijft maar tetteren iddquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik wordt gewoon moe van dat gastje, mijn oren maken overuren.
Hij weet niks, hij heeft niks gezien, maar geeft wel ff verkeerde info....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit op de andere stream, zei hij dat echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij zei dat de Nederlandse pers dit zegtquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hou nu al van hemquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Iedereen is druk nu. Is logischquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik wordt gewoon moe van dat gastje, mijn oren maken overuren.
Hmmm tweespalt zaaienquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:46 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hij zei dat de Nederlandse pers dit zegt
Nou, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:46 schreef Juan_Roman het volgende:
Jerrel al aan het stoken.
Die weet heel goed waar hij mee bezig is.
Ja toch, was best wel saai, wel gemoedelijk maar vooral saai en nu weer wat reuring.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:45 schreef cheanny het volgende:
[..]
hahaha.. we worden hier weer wakkergeschud![]()
waren al helemaal ingekakt door al die puZzzzelzzZzz enzZzz
en toen kwam Jarrel
Dit heeft niets met gay te maken, want ik hebben vrienden die gay zijn, maar dit ventje trek ik niet en dan bedoel ik niet zijn penis..Het is een rattelslangquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet meer. Simpel zat
Andere persoonlijkheid morgenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Hoop echt dat hij morgenochtend rustiger is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |