hahahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:05 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jerrel draagt een geheime zender, zie dat antennetje op z'n hoofd.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Patje is een Baas.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:07 schreef TB-Spoelie het volgende:
Pat toen die dat Antwerpen lied weer begon te zingen: "Ik zit op een baaaaaank" hahahah
Hij heeft ook iets meisjesachtig in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die jarige doet me op een bepaalde manier denken aan die rooie uit Utopia die steeds kwam sporten.
andere stream opgevangen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel heeft hem al door die ratel.
Heel fijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel is precies stil gevallen
gelukkig
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die jarige doet me op een bepaalde manier denken aan die rooie uit Utopia die steeds kwam sporten.
Had je gedacht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel is precies stil gevallen
gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |