Ik weet gewoon niet wat ik er op moet zeggen..Je probeert steeds te prvocerenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:56 schreef 20100 het volgende:
[..]
nichten zijn sowieso niet te vertrouwen, alle minpunten van een vrouw zonder de positieve punten
Ja, maar heeft ze geweigerd omdat ze het niet eerlijk vond.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:58 schreef engine het volgende:
Zei Jill dat ze haar moeder mocht spreken?
ik vindt ze leuk met z'n drietjes. Klikt ook wel met Thomas denk ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
Driehoeksverhouding dadelijk, jaloerse thomas enz enz, goed script wel.
lieveling weet ik niet, maar kan hem beter hebben dan jerrelquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die matt gaat een publiekslieveling worden
Dankquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:58 schreef Shenti het volgende:
[..]
Ja, maar heeft ze geweigerd omdat ze het niet eerlijk vond.
Als ze echt met zijn 3en gaan lijkt me dat wel leuk. We wachten af en zien het de komende tijd. Leuk hoor weer gedoe in het huis, ik vind het geinig iig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:58 schreef cheanny het volgende:
[..]
ik vindt ze leuk met z'n drietjes. Klikt ook wel met Thomas denk ikMaar we gaan het zien of hij jaloers wordt. Zijn we meteen verlost van de discussie Thomas -> Jill / Friends or more..
Graag gedaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn favoriete gerecht. Lief van je
die komt niet met zijn hoofd boven het waterquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel is de nieuwe Hottubmaffia
Het schijnt Ferrel te zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Jerrel vindt zichzelf bijzonder grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |