Haha, met zijn gesnurk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
komen standaard bij thomas op de kamer, niet?
Sowiesoquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:47 schreef engine het volgende:
Ik vind dit één van de betere live uitzendingen tot nu toe
ja maar ik vrees niet het soort drama dat we willenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:47 schreef Juan_Roman het volgende:
Die make up artist gaat sowieso voor drama tv zorgen als hij er in komt.
Ik HOOP ZO dat hij er dan in komtquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:47 schreef Juan_Roman het volgende:
Die meerderjarige gast moet zich ook even achter de oren krabbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zij was met de trein naar hem toegegaan (voor de eerste keer).
Hij haalde die slurf uit zijn broek en ze dacht:"What the fuck".
aannamequote:Op donderdag 4 februari 2021 21:48 schreef NickTheBomb het volgende:
Ze zullen er weer vlug uitgekegelt worden door de Belgen (de dappersten der Galliërs)
natte lie laten zien maar geen woord laten spreken, helemaal topquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:47 schreef engine het volgende:
Ik vind dit één van de betere live uitzendingen tot nu toe
Ik vind dat soort dramaquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:47 schreef Juan_Roman het volgende:
Naomi en Liesequote:Op donderdag 4 februari 2021 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
De enige in dat huis die ik zou doen is Julie
Geen een.. Michel is wel aardig qua lijf.. maar verder 0.0quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Mooie capquote:
ja vreselijk en maar niet luisteren en in de badkamer doenquote:
Allemaal de moeite nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
ja lekker sociaal, tis maar goed dat niet iedereen dat doetquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vreselijk en maar niet luisteren en in de badkamer doen
Op tv?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:52 schreef Flory het volgende:
Eeej NL tv loopt voor![]()
Zie nu pas dat scheren
ja dat dus, voor life uitzendingen vind ik haar niet echt geschiktquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Je benen gescheerd, goedzo Geraldine
Das wel heel ernstig op live tvquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Je benen gescheerd, goedzo Geraldine
Ja tv begon te laat hierquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Op tv?
Dan zijn zelfs mijn trage streams nog sneller
Komen er mensen bij vandaagquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:53 schreef Sangha het volgende:
Voor iedereen die hier nog wil vragen hoeveel mensen er vandaag bijkomen; lees even terug in de vorige COS of wacht effe af.
ja btw ik ga zo mijn ballen schorenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das wel heel ernstig op live tv
*eensquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb qua mannen misschien niet de smaak van de gemiddelde vrouw, maar volgens mij is die Jeroen, die ze te oud vonden, de best-uitziende van die 4.
Had John de Mol niet ergens nog een straaljagerpiloot in zijn kaartenbak?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dit echt wel het meest hopeloze groepje van 5 die ze hadden kunnen uitzoeken
ja het speelt de hele tijd al door niets zo als eerst dat de tv naar stream gaat ookquote:
Nee ik ook niet, ook niet als 'voice-over' van de tv-uitzendingen. Ze zegt ook altijd BIG brother, met de klemtoon zo op BIG.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:54 schreef danilel het volgende:
[..]
ja dat dus, voor life uitzendingen vind ik haar niet echt geschikt
Jeroen is acteur .. draait ie z'n hand niet voor omquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had John de Mol niet ergens nog een straaljagerpiloot in zijn kaartenbak?
Keihard in de doofpot gestoptquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:55 schreef aswesleep het volgende:
Ik loop echt zo hard achter. Had wel liever de ontploffing nog is gezien in plaats van Zoey.
Nee die wilden alleen meedoen aan UTOquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had John de Mol niet ergens nog een straaljagerpiloot in zijn kaartenbak?
ja daar ben ik het ook wel mee eens iddquote:
Beter waxen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja btw ik ga zo mijn ballen schoren
ben ik ook bang voor, hopelijk krijgen ze immuniteitquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:57 schreef odie22 het volgende:
mona kan er wel in, die ligt gelijk op de strafbank maandag met nomineren
Een van de nieuwe zal wel huismeester wordenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:57 schreef odie22 het volgende:
mona kan er wel in, die ligt gelijk op de strafbank maandag met nomineren
Vraag me we; af hoe hij zijn rug geschoren heeft??quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ga me benen scheren. En ik doe dat in de woonkamer
Toen ik erachter kwam waar gelatine van gemaakt werd heb ik wel een hele tijd geen snoep kunnen eten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:59 schreef waxmask het volgende:
ik hou ook van dieren maar veggie snoep
Ik hou ook van dieren, ook op mijn bordquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:59 schreef waxmask het volgende:
Hopelijk niet.. meteen die prutsers eruitquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:59 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ben ik ook bang voor, hopelijk krijgen ze immuniteit
Wat is er nou weer mis mee?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:59 schreef waxmask het volgende:
of allebei 2 weken uitgesloten, wel lullig dat ze wel allebei kans maken op dezelfde prijs ipv gereduceerd naar lengte verblijf, 1k per verbleven dagquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Een van de nieuwe zal wel huismeester worden
23 uurquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:02 schreef odie22 het volgende:
hoe lang zou het duren voordat jerrul een dag niet heeft gelachen
welke dag veranderd dat ook al weerquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Een van de nieuwe zal wel huismeester worden
In de tuin. Ik heb het gezienquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me we; af hoe hij zijn rug geschoren heeft??
Zondag/Maandagquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welke dag veranderd dat ook al weer
Wij hebben alleen de audio gehoordquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:02 schreef engine het volgende:
Zijn die filmpjes ook op de stream geweest?
Ah bedanktquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wij hebben alleen de audio gehoord
ja dat vind ik dus ook erg kromquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
of allebei 2 weken uitgesloten, wel lullig dat ze wel allebei kans maken op dezelfde prijs ipv gereduceerd naar lengte verblijf, 1k per verbleven dag
Echt, knap hoor .....quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
In de tuin. Ik heb het gezien
Bij albert heijn wel ja.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:05 schreef waxmask het volgende:
geheim: er bestaan geen brabantse worstenbroodjes, zijn overal hetzelfde
Ik hoop nog steeds dat ze alle vijf in het huis komenquote:
Hij lijkt op die van de nespresso reclame George Clooneyquote:
Nathalie + Naomi combiquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het is echt een Nat 2, hele slinkse achterbakse uitstraling
van houben ook, niks bijzonders aanquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij albert heijn wel ja.
Haren geverfd?quote:
Filtertjequote:
ik kan je wel zeggen dat dat echt veranderd zodra ze kinderen heeft neem dat maar van mijn aan ze loopt er nu toch ook niet iedere dag bij zoals nuquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:04 schreef zodeju het volgende:
Zoey wil op zijn minst 4kinderen.....beseft nog niet dat het het heel veel tijd met zich mee brengt zeker, als ze voor haar zelf al uren nodig heeft.
denk ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Denk dat Matt en Jeroen er in komen
Eensch.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Eigenlijk is het natuurlijk van de zotte dat de bewoners hun eigen medebewoners kunnen kiezen.
Ja, dit is wel een leuke groepquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:11 schreef danilel het volgende:
toch vind ik de groepsdynamiek zoals vandaag super fijn
Niet... echt waar..quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill wilt een kip als huisdier
beter als de panda van thomas hahhahaquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill wilt een kip als huisdier
Ja inderdaad, dat past totaal niet bij dit soort concepten, het wordt ook te zoetsappig allemaal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Eigenlijk is het natuurlijk van de zotte dat de bewoners hun eigen medebewoners kunnen kiezen.
ik kijk stream en post hierquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
tehchnisch gezien is het ook stream discussie
Gewoon stream 1 dus..quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
tehchnisch gezien is het ook stream discussie
Ja, maakt me ook niet uit, maar 2 verschillende topics heeft geen zin dan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja want die is ook op stream dus mag dat ook hier besproken worden, vind ik dan.
het is ook stream 1 toch? en het is hier stream chatquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, maakt me ook niet uit, maar 2 verschillende topics heeft geen zin dan.
quote:
Wel als het niet de live is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Voor de life uitzending maakt het denk ik niet zo uit, de reguliere uitzending is het andere topic wel handig voor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
wat mij betreft mag alles hier in de cos, slowchat, commentaar en live, gooi alles maar in 1 topic reeksquote:
Al komt daar 'ander volk' op afquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor de life uitzending maakt het denk ik niet zo uit, de reguliere uitzending is het andere topic wel handig voor.
Ja, geinig vind ik dat wel maar is altijd zo geweest, verschil tussen de tv kijkers en de rls kijkers.quote:
Mooi tochquote:
Wie niet?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zoëy is de favoriet van jerrel
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:18 schreef greysbones het volgende:
Zou mona een nichtje zijn van merel??
Zeg dan 'mijn familie', of 'ons gezin'quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:18 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Hij bedoelt zijn ouders en zusje.
die heeft hier al gelezenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mona dekt haarzelf al in.
Ik zit te wachten op haar 1e snapjuh...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:19 schreef danilel het volgende:
mona; Ze durven misschien mijn pittigheid niet aan
Abidquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:19 schreef BasEnAad het volgende:
Matt en Jerrel worden het denk ik, jammer voor Abid.
Mensen die roepen hoe ze zijn....quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:19 schreef spapaars het volgende:
Zijn Brabantse gezelligheid is een terugkerende verhaal.
Dat is ie ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:19 schreef Kinga het volgende:
Jeroen komt als een acteur over op mij.
Kan ie 2 maanden acteren dat ie een leuke bewoner isquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:19 schreef Kinga het volgende:
Istie ook. Onder andere.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:19 schreef Kinga het volgende:
Hij heeft z’n lollie net opquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:19 schreef lonneberga het volgende:
Lijkt alsof Matt lippenstift op heeft.
Eens. Werd net leukquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Gewoon alle vijf naar huis sturen, met de huidige groep verder.
Ik denk het wel...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Alweer jerrel het gaat toch niet gebeuren toch? Zeg mij dat het niet zo is zeg mij dat het niet waar is.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk wisten we dat natuurlijk al
Dat is waar....quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik kan je wel zeggen dat dat echt veranderd zodra ze kinderen heeft neem dat maar van mijn aan ze loopt er nu toch ook niet iedere dag bij zoals nu
Ben er ook bang voor,2e Joeyquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Alweer jerrel het gaat toch niet gebeuren toch? Zeg mij dat het niet zo is zeg mij dat het niet waar is.
Wie?😉quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat Tarrel al zeker is van een plek in het huis.
Zeg me.. dat het niet zo is.. zeg me dat het niet zo is... zeg me dat het niet waar isquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Patje heeft een buitenlandse vriendin die hij heel lief vind , heeft hij al een paar x verteldquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Alleen nog de vraag wat Patje zijn seksuele voorkeur is
Ach, het is in ieder geval weer een extra vrouw erbij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:12 schreef Clasientje het volgende:
Kookt niemand anders daar in het huis dan alleen Nick🤨
Die Jerrel moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef Whuzz het volgende:
Ach, laten we eerlijk zijn. Die Jerrel is zo'n zeiknicht die gaat bonden met Zoey, overal over roddelen. Men weet inmiddels hoe je dat soort lui wegwerkt, dus die gaat samen met Zoey dezelfde richting op als Snapjuh en MijnKindjus.
Manquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, het is in ieder geval weer een extra vrouw erbij.
Omg hij zit nog niet in het huis en heeft nu al de beste naamquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat Tarrel al zeker is van een plek in het huis.
Wordt weer net als Jowi en Zoey, dat gefluister.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef Whuzz het volgende:
Ach, laten we eerlijk zijn. Die Jerrel is zo'n zeiknicht die gaat bonden met Zoey, overal over roddelen. Men weet inmiddels hoe je dat soort lui wegwerkt, dus die gaat samen met Zoey dezelfde richting op als Snapjuh en MijnKindjus.
Dat weet ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Patje heeft een buitenlandse vriendin die hij heel lief vind , heeft hij al een paar x verteld
Dan zet ik me keuze om van jerrel naar jeroen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef cvketeltje89 het volgende:
Die Jeroen irriteert me tot dusver het meest dus ik denk dat hij voor het meeste vuurwerk kan zorgen.
Ik vind er weinig mannelijks aan.quote:
geppenkop zegquote:
1 iemand is er eigenlijk niet overtuigd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ikToch is niet iedereen overtuigd.
Verschrikkelijk vind ik die TV aandacht nichtenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:24 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Hij lijkt me nog een stuk erger dan Jowi. Zo'n irritante relnicht type.
Kun je zo toch helemaal niks van zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:24 schreef aswesleep het volgende:
Die Jeroen is echt helemaal niks, zie er ook geen relschopper in
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:25 schreef aswesleep het volgende:
[..]
1 iemand is er eigenlijk niet overtuigd.
Alleen al de manier waarop hij praat krijg ik rillingen doorquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:24 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Hij lijkt me nog een stuk erger dan Jowi. Zo'n irritante relnicht type.
Dit inderdaad. Gezien z'n CV is dat z'n bedoeling ook. Beetje vol van zichzelf-type. Jeroen van der Boom-vibes werd het hier al genoemd.quote:
Er zijn er ook die denken dat Zoey en Liese bouwpakketten zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ikToch is niet iedereen overtuigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |