Hij heeft z’n lollie net opquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:19 schreef lonneberga het volgende:
Lijkt alsof Matt lippenstift op heeft.
Eens. Werd net leukquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Gewoon alle vijf naar huis sturen, met de huidige groep verder.
Ik denk het wel...quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Alweer jerrel het gaat toch niet gebeuren toch? Zeg mij dat het niet zo is zeg mij dat het niet waar is.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk wisten we dat natuurlijk al
Dat is waar....quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik kan je wel zeggen dat dat echt veranderd zodra ze kinderen heeft neem dat maar van mijn aan ze loopt er nu toch ook niet iedere dag bij zoals nu
Ben er ook bang voor,2e Joeyquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Alweer jerrel het gaat toch niet gebeuren toch? Zeg mij dat het niet zo is zeg mij dat het niet waar is.
Wie?😉quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat Tarrel al zeker is van een plek in het huis.
Zeg me.. dat het niet zo is.. zeg me dat het niet zo is... zeg me dat het niet waar isquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Patje heeft een buitenlandse vriendin die hij heel lief vind , heeft hij al een paar x verteldquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Alleen nog de vraag wat Patje zijn seksuele voorkeur is
Ach, het is in ieder geval weer een extra vrouw erbij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:12 schreef Clasientje het volgende:
Kookt niemand anders daar in het huis dan alleen Nick🤨
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |