Die Jerrel moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef Whuzz het volgende:
Ach, laten we eerlijk zijn. Die Jerrel is zo'n zeiknicht die gaat bonden met Zoey, overal over roddelen. Men weet inmiddels hoe je dat soort lui wegwerkt, dus die gaat samen met Zoey dezelfde richting op als Snapjuh en MijnKindjus.
Manquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, het is in ieder geval weer een extra vrouw erbij.
Omg hij zit nog niet in het huis en heeft nu al de beste naamquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat Tarrel al zeker is van een plek in het huis.
Wordt weer net als Jowi en Zoey, dat gefluister.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef Whuzz het volgende:
Ach, laten we eerlijk zijn. Die Jerrel is zo'n zeiknicht die gaat bonden met Zoey, overal over roddelen. Men weet inmiddels hoe je dat soort lui wegwerkt, dus die gaat samen met Zoey dezelfde richting op als Snapjuh en MijnKindjus.
Dat weet ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Patje heeft een buitenlandse vriendin die hij heel lief vind , heeft hij al een paar x verteld
Dan zet ik me keuze om van jerrel naar jeroen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:22 schreef cvketeltje89 het volgende:
Die Jeroen irriteert me tot dusver het meest dus ik denk dat hij voor het meeste vuurwerk kan zorgen.
Ik vind er weinig mannelijks aan.quote:
geppenkop zegquote:
1 iemand is er eigenlijk niet overtuigd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ikToch is niet iedereen overtuigd.
Verschrikkelijk vind ik die TV aandacht nichtenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:24 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Hij lijkt me nog een stuk erger dan Jowi. Zo'n irritante relnicht type.
Kun je zo toch helemaal niks van zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:24 schreef aswesleep het volgende:
Die Jeroen is echt helemaal niks, zie er ook geen relschopper in
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:25 schreef aswesleep het volgende:
[..]
1 iemand is er eigenlijk niet overtuigd.
Alleen al de manier waarop hij praat krijg ik rillingen doorquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:24 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Hij lijkt me nog een stuk erger dan Jowi. Zo'n irritante relnicht type.
Dit inderdaad. Gezien z'n CV is dat z'n bedoeling ook. Beetje vol van zichzelf-type. Jeroen van der Boom-vibes werd het hier al genoemd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |