Niet... echt waar..quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill wilt een kip als huisdier
beter als de panda van thomas hahhahaquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill wilt een kip als huisdier
Ja inderdaad, dat past totaal niet bij dit soort concepten, het wordt ook te zoetsappig allemaal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Eigenlijk is het natuurlijk van de zotte dat de bewoners hun eigen medebewoners kunnen kiezen.
Ja want die is ook op stream dus mag dat ook hier besproken worden, vind ik dan.quote:
ik kijk stream en post hierquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
tehchnisch gezien is het ook stream discussie
Gewoon stream 1 dus..quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
tehchnisch gezien is het ook stream discussie
Ja, maakt me ook niet uit, maar 2 verschillende topics heeft geen zin dan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja want die is ook op stream dus mag dat ook hier besproken worden, vind ik dan.
het is ook stream 1 toch? en het is hier stream chatquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, maakt me ook niet uit, maar 2 verschillende topics heeft geen zin dan.
quote:
Wel als het niet de live is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Voor de life uitzending maakt het denk ik niet zo uit, de reguliere uitzending is het andere topic wel handig voor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
wat mij betreft mag alles hier in de cos, slowchat, commentaar en live, gooi alles maar in 1 topic reeksquote:
Al komt daar 'ander volk' op afquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor de life uitzending maakt het denk ik niet zo uit, de reguliere uitzending is het andere topic wel handig voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |