Nee ik ook niet, ook niet als 'voice-over' van de tv-uitzendingen. Ze zegt ook altijd BIG brother, met de klemtoon zo op BIG.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:54 schreef danilel het volgende:
[..]
ja dat dus, voor life uitzendingen vind ik haar niet echt geschikt
Jeroen is acteur .. draait ie z'n hand niet voor omquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had John de Mol niet ergens nog een straaljagerpiloot in zijn kaartenbak?
Keihard in de doofpot gestoptquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:55 schreef aswesleep het volgende:
Ik loop echt zo hard achter. Had wel liever de ontploffing nog is gezien in plaats van Zoey.
Nee die wilden alleen meedoen aan UTOquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had John de Mol niet ergens nog een straaljagerpiloot in zijn kaartenbak?
ja daar ben ik het ook wel mee eens iddquote:
Beter waxen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja btw ik ga zo mijn ballen schoren
ben ik ook bang voor, hopelijk krijgen ze immuniteitquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:57 schreef odie22 het volgende:
mona kan er wel in, die ligt gelijk op de strafbank maandag met nomineren
Een van de nieuwe zal wel huismeester wordenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:57 schreef odie22 het volgende:
mona kan er wel in, die ligt gelijk op de strafbank maandag met nomineren
Vraag me we; af hoe hij zijn rug geschoren heeft??quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ga me benen scheren. En ik doe dat in de woonkamer
Toen ik erachter kwam waar gelatine van gemaakt werd heb ik wel een hele tijd geen snoep kunnen eten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:59 schreef waxmask het volgende:
ik hou ook van dieren maar veggie snoep
Ik hou ook van dieren, ook op mijn bordquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:59 schreef waxmask het volgende:
Hopelijk niet.. meteen die prutsers eruitquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:59 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ben ik ook bang voor, hopelijk krijgen ze immuniteit
Wat is er nou weer mis mee?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:59 schreef waxmask het volgende:
of allebei 2 weken uitgesloten, wel lullig dat ze wel allebei kans maken op dezelfde prijs ipv gereduceerd naar lengte verblijf, 1k per verbleven dagquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Een van de nieuwe zal wel huismeester worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |