Komen er mensen bij vandaagquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:53 schreef Sangha het volgende:
Voor iedereen die hier nog wil vragen hoeveel mensen er vandaag bijkomen; lees even terug in de vorige COS of wacht effe af.
ja btw ik ga zo mijn ballen schorenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das wel heel ernstig op live tv
*eensquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb qua mannen misschien niet de smaak van de gemiddelde vrouw, maar volgens mij is die Jeroen, die ze te oud vonden, de best-uitziende van die 4.
Had John de Mol niet ergens nog een straaljagerpiloot in zijn kaartenbak?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dit echt wel het meest hopeloze groepje van 5 die ze hadden kunnen uitzoeken
ja het speelt de hele tijd al door niets zo als eerst dat de tv naar stream gaat ookquote:
Nee ik ook niet, ook niet als 'voice-over' van de tv-uitzendingen. Ze zegt ook altijd BIG brother, met de klemtoon zo op BIG.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:54 schreef danilel het volgende:
[..]
ja dat dus, voor life uitzendingen vind ik haar niet echt geschikt
Jeroen is acteur .. draait ie z'n hand niet voor omquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had John de Mol niet ergens nog een straaljagerpiloot in zijn kaartenbak?
Keihard in de doofpot gestoptquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:55 schreef aswesleep het volgende:
Ik loop echt zo hard achter. Had wel liever de ontploffing nog is gezien in plaats van Zoey.
Nee die wilden alleen meedoen aan UTOquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had John de Mol niet ergens nog een straaljagerpiloot in zijn kaartenbak?
ja daar ben ik het ook wel mee eens iddquote:
Beter waxen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja btw ik ga zo mijn ballen schoren
ben ik ook bang voor, hopelijk krijgen ze immuniteitquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:57 schreef odie22 het volgende:
mona kan er wel in, die ligt gelijk op de strafbank maandag met nomineren
Een van de nieuwe zal wel huismeester wordenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:57 schreef odie22 het volgende:
mona kan er wel in, die ligt gelijk op de strafbank maandag met nomineren
Vraag me we; af hoe hij zijn rug geschoren heeft??quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ga me benen scheren. En ik doe dat in de woonkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |