Terecht!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:34 schreef danilel het volgende:
"dat ene moment dat alles weer juist zette"
oehhhh sneer naar de vertrekkers
Ja, alleen dat over dat wij kiezen hoorde ik ze nu niet zeggenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
[..]
2 via de bewoners, 1 via ons... Dat zijn er 3
Goed bezig, ik maar even niks vandaag!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:27 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zin inKomt zo een pizzaatje aan en Ben & Jerrys. Helemaal ready
Ik vermoed inderdaad het laatste, want dat werd wel gezegdquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, alleen dat over dat wij kiezen hoorde ik ze nu niet zeggen
Ik zal wel weer niet goed opletten
Stream 1 kijk ik. Das volgens mij hetzelfde als de live show.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
ik weet niet waar te kijken nu waar kijken jullie naar tv of streams en nog beter luister je naar ?
stream 1 is tv uitzending .. dus stream 1 ... en soms switchen naar stream 2quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
ik weet niet waar te kijken nu waar kijken jullie naar tv of streams en nog beter luister je naar ?
Is BLM/KOZP, dus wat mij betreft NEEquote:
Vandaar dequote:
nee dit keer is de tv anders als streamquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Stream 1 kijk ik. Das volgens mij hetzelfde als de live show.
Ik ook, standaard met die mayo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
verslaafd aan die kickn chicken, bestel ik altijd bij de pizza
Ow, dan log ik ook ff in bij Z iggoquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dit keer is de tv anders als stream
Nee, die middelste nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:37 schreef danilel het volgende:
de linker 3 mogen naar binnen de rechter 2 naar huis
Hij is acteur, dus ik vertrouw hem niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb qua mannen misschien niet de smaak van de gemiddelde vrouw, maar volgens mij is die Jeroen, die ze te oud vonden, de best-uitziende van die 4.
uh even hoor wat is BLM KOZP?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is BLM/KOZP, dus wat mij betreft NEE
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:37 schreef danilel het volgende:
de linker 3 mogen naar binnen de rechter 2 naar huis
Die heb ik gemist 🤔quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Die sneren richting Snapjuh en DaanLove it
Huh? Had toch een sportschool ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is acteur, dus ik vertrouw hem niet.
Volgens mij nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:39 schreef suzi1 het volgende:
is het serieus anders op tv dan op stream?
Nee, hetzelfde. Loopt alleen niet synchroomquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:39 schreef suzi1 het volgende:
Die krijgen meer betaald als ze er warrig uit zien.. psyche.. weet je...quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:38 schreef D. het volgende:
Je kunt wel zeggen, de kappers zijn dicht, maar een scheerapparaat heeft die psycholoog toch wel?
Nee stream 1 is de tv uitzendingquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:39 schreef suzi1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |