Voor de funquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Als de mol dit al vooraf weet, hoeft hij/zij eerder niet echt te mollen. Dus heb ik de vorige afleveringen voor niets gekeken.
Ja maar de fun is juist grotendeels de mol zoeken ook.quote:
Geld is niet het doel van het spel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Als de mol dit al vooraf weet, hoeft hij/zij eerder niet echt te mollen. Dus heb ik de vorige afleveringen voor niets gekeken.
Of je hoort als mol dat er door 2 anderen 5000 is geboden en biedt hetzelfde. Als mol weet je de oplossing van die deelopdrachten al, dus dan zorg je in ieder geval dat er 1 vrijstelling minder effectief in het spel is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit. De mol zal als een van de laatsten naar binnen gegaan zijn. Als er dan al 5k is geboden kan de mol gewoon lekker laag bieden.
Wij weten de volgorde van bezoek niet, allemaal afhankelijk van de montage.
Klopt. Betekend eigenlijk vooral dat uit de keuze voor hoeveel geld in te zetten, niet te halen is wie de mol is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je hoort als mol dat er door 2 anderen 5000 is geboden en biedt hetzelfde. Als mol weet je de oplossing van die deelopdrachten al, dus dan zorg je in ieder geval dat er 1 vrijstelling minder effectief in het spel is.
Het doel van de mol is zo weinig mogelijk geld in de pot. De mol weet dus waarschijnlijk al dat hij/zij met zo'n bod veel geld eruit kan spelen.quote:
Ik heb alleen naar het **** van **** gekekenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja maar de fun is juist grotendeels de mol zoeken ook.
De mol moet geld uit de pot halen het zal hem een worst zijn wie er uit gaatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je hoort als mol dat er door 2 anderen 5000 is geboden en biedt hetzelfde. Als mol weet je de oplossing van die deelopdrachten al, dus dan zorg je in ieder geval dat er 1 vrijstelling minder effectief in het spel is.
Wat maakt het je als mol uit hoeveel vrijstellingen er in het spel zijn?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de helft van de pit wordt geboden is dat niet meer belangrijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:11 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Het doel van de mol is zo weinig mogelijk geld in de pot. De mol weet dus waarschijnlijk al dat hij/zij met zo'n bod veel geld eruit kan spelen.
Yoloquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:12 schreef Legoblokje het volgende:
Last minute al mijn punten op Renée gezet. Ik stap van Marije af.
Nu maar hopen dat ik straks niet puntloos ben...
Deze post snap ik nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb alleen naar het **** van **** gekeken
Roep maar een alternatiefquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef KaBuf het volgende:
Goeie TTwilde je zo graag het topic openen?
5K. En die is er al vanaf gehaald.quote:
Ja daarom, de vorige opdrachten waren dus minder belangrijk. Dus daar een mol zoeken de afgelopen weken had minder nut.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als de helft van de pit wordt geboden is dat niet meer belangrijk.
Ik had "Dag geldquote:
5kquote:
Spannend dus!quote:
''Eindbestemming''quote:
De mol zoeken staat los van het geld. Geld is maar een ruilmiddel. Deze shoe heet wie is de mol. Niet verdien zo veel mogelijk geld.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:13 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja daarom, de vorige opdrachten waren dus minder belangrijk. Dus daar een mol zoeken de afgelopen weken had minder nut.
Post is wel toepasselijk bij de opdracht.quote:
Lange TTquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
De mol zoeken staat los van het geld. Geld is maar een ruilmiddel. Deze shoe heet wie is de mol. Niet verdien zo veel mogelijk geld.
Dat zou een mooie TT zijn.quote:
Nee want de mol heeft als doel zo weinig mogelijk geld verdienen. Dus het hangt wel degelijk samen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
De mol zoeken staat los van het geld. Geld is maar een ruilmiddel. Deze shoe heet wie is de mol. Niet verdien zo veel mogelijk geld.
quote:
Goede TTquote:
quote:
Dat is Rusisch voor ja, geen Tsjechischquote:
Dat heeft de mol ook gedaan die afleveringen dus dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nee want de mol heeft als doel zo weinig mogelijk geld verdienen. Dus het hangt wel degelijk samen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:18 schreef Pino112 het volgende:
Triomfantelijk elke keer vertellen dat ze het al weten
Vooral die grijns is irritant. Met je kutvragen op de persconferentie.
'Ja maar dat staat niet op Rijksoverheid.nl!11'
Echt he.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:18 schreef Pino112 het volgende:
Triomfantelijk elke keer vertellen dat ze het al weten
Vooral die grijns is irritant. Met je kutvragen op de persconferentie.
'Ja maar dat staat niet op Rijksoverheid.nl!11'
Ja. Dit seizoen was tot nu toe erg leuk. Maar vandaag is het drie keer niks.quote:
Hij faalt hardquote:
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
Ik wil helemaal niet dat het groepje met het hoogste bod wint
Daar zat een code in die ze nodig hadden ofzoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:21 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb even gemist wat er met die postzak was?
Ja ik zag hetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Daar zat een code in die ze nodig hadden ofzo
Nee, dan moet degene met de een na laagste score naar huisquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:22 schreef Moira het volgende:
Nou hopen dat één van die 3 dames dus de test het slechtste heeft gemaakt want dan hoeft er niemand naar huis?
oh dus sowieso iemand naar huis dusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:23 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Nee, dan moet degene met de een na laagste score naar huis
100 toch? Volgens mij stond die op 850 euro toen ze de bel luidden.quote:
ohquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
100 toch? Volgens mij stond die op 850 euro toen ze de bel luidden.
Jep ik ook.. dus alleen als Joshua naar huis gaat hou ik alle puntenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Kutzooi, mijn punten staan gesplitst over Renee en Splinter, dus de kans dat ik nu punten ga verliezen is wel weer heel groot
Ik zou er ook 5000 euro van de pot voor over hebben om de kans te vergroten dat dat lelijke jasje mee naar huis moetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:24 schreef Moira het volgende:
wel echt een teringlelijk jasje van die Splinter zeg
Er zijn er meer met een aparte kledingsmaak, Marije bijvoobeeld.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:24 schreef Moira het volgende:
Ik zou hem wel aan doen, met carnavalquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:24 schreef Moira het volgende:
Ja, Joshua verdacht ik helemaal nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:26 schreef DaMart het volgende:
De meest verdachte nepmol dit seizoen eruit dus.
Waarom?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:27 schreef Nielsch het volgende:
Renee is niet meer mijn mol, Charlotte is mijn mol.
Of te traag ingevuld?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:26 schreef Moira het volgende:
HUH JOSHUA ZAT TOCH OP RENEE?
Oh wacht splinter ook
Dus beiden op de goede mol, maar Joshua net een fout meerwat lullig dat je op die manier dan er lang voor de finale uit moet
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:26 schreef tompsv18 het volgende:
Man man man wat kut, alle leuke deelnemers er wel uit nu.
Ik ook niet. Lag er veel te dik bovenop.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, Joshua verdacht ik helemaal niet
Dat jaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:27 schreef Moira het volgende:
Ik vind het niet erg dat iemand die zo nep aan het mollen is eruit moet, maar Joshua zelf vind ik wel een toffe kandidaat om er langer in te houden
ORDERRRRRquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:27 schreef JohnBercow het volgende:
Knuffel mag niet. Kijkt Hugo de Jonge even mee?
Scheelt ons belastinggeldquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:28 schreef svann het volgende:
Kan niet echt enthousiast worden van die cluster van drie vrijstellingen.
Een quilt deken...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:29 schreef essnhills het volgende:
Wtf heeft Splinter daar nou weer aan
Ze zitten toch allemaal in een bubbel en worden regelmatig getest, dus ach.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:27 schreef JohnBercow het volgende:
Knuffel mag niet. Kijkt Hugo de Jonge even mee?
Maar misschien blijkt dat we uiteindelijk gewoon al die tijd de mol/winnaar/verliezer goed haddenquote:
Compleet OP om in game termen te blijvenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:28 schreef svann het volgende:
Kan niet echt enthousiast worden van die cluster van drie vrijstellingen.
De helft van de groep vrijstellingen geven gaat echt nergens over inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:31 schreef RedFever007 het volgende:
Echt fucking kansloos dit....![]()
Als de mol in de groep Joshua/Splinter/Fokker zit, dan hebben twee van de drie een 50/50 om eruit te vliegen. Terwijl ze test als besten gemaakt zouden kunnen hebben.
Dit heeft niets meer met een eerlijk spel te maken
Kutprogramma
Charlotte kan niet weg, Rik zegt ook altijd 'behalve de mol, die gaat nooit naar huis'quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:28 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had liever Charlotte of Marije zien vertrekken.
Het kan zelfs nog erger... Als Renee de mol is, dan zaten Joshua, Splinter en Rocky (deels) op haar. Het kan dus best zijn dat Splinter en Joshua de test beter gemaakt hebben dan Rocky, Charlotte en Marije. Deze exit voelt, als Renee echt de mol is, dan nog oneerlijker.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:31 schreef RedFever007 het volgende:
Als de mol in de groep Joshua/Splinter/Fokker zit, dan hebben twee van de drie een 50/50 om eruit te vliegen. Terwijl ze test als besten gemaakt zouden kunnen hebben.
Kutprogramma
Mwah dat verbleekt nog bij het jubileum seizoen. Waar twee van de zes een vrijstelling kregen en er twee mensen uit moestenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:31 schreef RedFever007 het volgende:
Kutprogramma
Je had toen idd 66% kans om eruit te gaan, nu (als we er vanuit gaan dat het Renee is) 50%, maar wel extra lullig dat je er dan al ver voor de finale uit moet terwijl je op de goede mol zitquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah dat verbleekt nog bij het jubileum seizoen. Waar twee van de zes een vrijstelling kregen en er twee mensen uit moestenEn de Mol ook nog eens bij de overgebleven vier zat.
Weliswaar is de kans mogelijk net zoals toen 50/50 was. Maar daar was de kans twee keer dat je eruit ging.
Ja dat was ook oneerlijk. Er moet gewoon nooit meer dan één vrijstelling per keer uitgedeeld worden. Schermen niet hoeven zien is wat anders, want dan kan de afvaller alsnog bij dat groepje zitten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah dat verbleekt nog bij het jubileum seizoen. Waar twee van de zes een vrijstelling kregen en er twee mensen uit moestenEn de Mol ook nog eens bij de overgebleven vier zat.
Weliswaar is de kans mogelijk net zoals toen 50/50 was. Maar daar was de kans twee keer dat je eruit ging.
Volledig eens. Als die eerste opdracht nou nog fatsoenlijk was, had het nog iets gescheeld. Maar nu is het alles bij elkaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:32 schreef alopio het volgende:
Minste aflevering dit seizoen. Opdracht 1 was weer een ouderwetse onmogelijke opdracht, waar sowieso geen geld te halen viel. Dan weer een kansloze “geld uit de pot voor een voordeel” actie, waar dus de mol niks hoeft te doen omdat er altijd iemand mega veel biedt. En als laatste een hele toffe opdracht, maar helaas verpest omdat 1 team al zoveel voordeel had dat het onmogelijk spannend kon worden. En dan als klap op de vuurpijl dus 3! vrijstellingen
Idem, maar ik zat nog deels op Splinter. Ik ga vanaf nu sowieso 100% op Renée aangezien dat de enige manier is om te winnen in de app 😂quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:33 schreef Legoblokje het volgende:
Ik ben er nu wel uit. Renée is de mol. Twijfelde nog tussen haar en Marije, maar Marije gaat definitief van mijn lijst af.
Ja, dat vond ik toch echt een stuk minder.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Nu dus twee seizoenen achter elkaar dat een kandidaat genaaid wordt. Dit moeten ze echt niet meer zo doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Je had toen idd 66% kans om eruit te gaan, nu (als we er vanuit gaan dat het Renee is) 50%, maar wel extra lullig dat je er dan al ver voor de finale uit moet terwijl je op de goede mol zit
Ook hier eens. Dit is gewoon niet zoals het zou moeten. Als het dan nog zo is dat er niemand uit was gegaan omdat die drie niet de zwakste waren, dan was het nog wat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja dat was ook oneerlijk. Er moet gewoon nooit meer dan één vrijstelling per keer uitgedeeld worden. Schermen niet hoeven zien is wat anders, want dan kan de afvaller alsnog bij dat groepje zitten.
De reden dat ik geen moltalk kijk...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:40 schreef Moira het volgende:
Daar is de rotsen Rocky hint in Moltalk
Dat was ook verschrikkelijk inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo kansloos. En dat is het ook als het een officiële hint zou zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:40 schreef Moira het volgende:
Snap ik. Ik kijk het vooral om nog wat opdrachten even terug te kunnen kijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:41 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
De reden dat ik geen moltalk kijk...
Ik ben helemaal klaar met deze shitshowquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:41 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
De reden dat ik geen moltalk kijk...
Nog ff volhouden, straks begint de Vlaamse weerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met deze shitshow![]()
Het kan mij geen fuck meer boeien eerlijk gezegd.
Waarom zou er een aflevering moeten zijn zonder afvaller ???quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:37 schreef Legoblokje het volgende:
Die dubbele executie sloeg inderdaad nergens op. 66% kans om af te vallen...
Dit voelde ook niet eerlijk aan. Ik had het beter gevonden als de resultaten van alle 6 telden, en hier dan de mogelijkheid was dat niemand af ging vallen. Nu zitten we nog steeds te wachten op de afvallerloze aflevering terwijl we halverwege zijn, meh
Omdat je anders niet aan 3 finalisten komt in aflevering 9quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom zou er een aflevering moeten zijn zonder afvaller ???
Nou ja. Tot nu toe was het een vrij leuk seizoen met vrij overzichtelijke opdrachten. Maar vandaag was wel heel erg kansloos.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Nog ff volhouden, straks begint de Vlaamse weer
Ik kan me een finale van WIDM voor de geest halen met 4 finalisten, ik zou moeten opzoeken welk seizoen want zo uit het hoofd weet ik t niet meerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat je anders niet aan 3 finalisten komt in aflevering 9.
Omdat ik ervan uit ga dat er 3 finalisten zijn. De finale is doorgaans aflevering 9, dus dan zouden er in de aankomende 3 afleveringen nog 2 moeten afvallen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Omdat er tien afleveringen zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Meerdere keren voorgekomenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kan me een finale van WIDM voor de geest halen met 4 finalisten, ik zou moeten opzoeken welk seizoen want zo uit het hoofd weet ik t niet meer
Ja maar dit is andersom. Er is eerder een aflevering teveel dan te weinig.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kan me een finale van WIDM voor de geest halen met 4 finalisten, ik zou moeten opzoeken welk seizoen want zo uit het hoofd weet ik t niet meer
Klopt. Maar er zijn nog vijf afleveringen. Dat is teveel om de opdrachten met afvallers te vullen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Meerdere keren voorgekomenSeizoen 2020 met Miljuschka en Nathan die beiden als 'verliezend finalist' in de finale eindigden.
En in 2007 hetzelfde met Renate en Eva als 2 verliezend finalisten.
Dat is inderdaad wel een potentiële hint.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:50 schreef svann het volgende:
Charlotte zei dus "ja" op de vraag of ze wist wie de mol is.
Ja is tjechisch voor ik.
Weer een mind fuck extra. Lijkt WIDM wel.
Oh wowquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:40 schreef Moira het volgende:
Ja, Freek had een vrijstelling voor de finale en zat verkeerd. Het ging toen tussen Tygo en Sofie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:55 schreef AgnesGru het volgende:
Was Tygo destijds niet door naar de finale vanwege een vrijstellingen en toen had Freek de verkeerde mol geraden als finalist toch?
Kloptquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:55 schreef AgnesGru het volgende:
Was Tygo destijds niet door naar de finale vanwege een vrijstellingen en toen had Freek de verkeerde mol geraden als finalist toch?
Het zegt nog niet direct wat. Ze zou het ook niet kunnen zijn. Maar ze heeft wel verdachte dingen. Waarbij ze dan nog kan doen dat ze bij de Escape room geld pakt omdat het er nu toch uitging...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:54 schreef Moira het volgende:
Scheisse zou het dan toch Charlotte zijn? Ik vond die bij de intro waar gezegd werd dat ze mol zichzelf al kenbaar had gemaakt het verdachtst (want zij is de enige die zegt 'of ik de mol ben? ja'). Maar daarna werd ze zo verdacht gemaakt dat ik d'r juist van m'n lijstje heb gestreept.
Dat wordt wel vaak gezegd ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:55 schreef AgnesGru het volgende:
Dat was ook niet eerlijk neequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:55 schreef AgnesGru het volgende:
Nou moet nog iemand een van de schilderijen van Charlotte erin photoshoppenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:55 schreef TLC het volgende:
Even kuddos voor Rik om Bob Ross te eren![]()
Happy Little Trees
[ afbeelding ]
Dat was wel mooi jaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:56 schreef Moira het volgende:
[..]
KloptTygo was toen ook uit z'n finaleplek genaaid door een vrijstelling. Maar dat was maar één aflevering voor de finale en niet 4 afleveringen voor de finale
En Tygo heeft daarna de finale nog wél kunnen halenen dat keer zelf op de verkeerde mol
Ditquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:00 schreef TLC het volgende:
Al dat geklaag over dat het 'niet eerlijk is' ....![]()
![]()
Het is gewoon een onderdeel van het spel, de kandidaten die door zijn spelen het spel gewoon goed en zijn schijnbaar bereid om meer te doen om verder te komen
Hier merk je het de laatste paar jaar idd. Opvallend vooral dat 2018 en 2019 hier vrij succesvolle (relatief drukbezochte) jaren waren, en dat bij het kutseizoen van begin 2020 helemaal is ingekaktquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:00 schreef Dazalbest het volgende:
Heb wel het idee dat steeds meer mensen minder enthousiast zijn over WIDM....... ook op Twitter en proef het hier ook een beetje. Heb het zelf ook al een paar seizoenen....
Gewoon een erg goed seizoen, de beste blijft voor mij het seizoen met Yvon Jaspers als mol, met een goede tweede plek voor WIDM in Zuid-Afrikaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:01 schreef Koen66 het volgende:
Maar toch over het geheel gezien zeker geen slecht seizoen
Op wie zat joshua? Marije toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Joshua geeft in zijn dagboek (op de site) aan dat hij helemaal niet heeft lopen spreiden (tijdens dit seizoen). Dus ik kan in elk geval 1 iemand afstrepen als mol.
Verder heeft hij ook toegegeven dat hij na 10 seconden al wist dat hij de porto's had omgewisseldWel grappig, aangezien juist Florentijn de andere nepmol van de groep was.
Moet ik allemaal nog eens terugkijken, 2015 grotendeels gezien, pas vanaf 2016 niks meer gemistquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Gewoon een erg goed seizoen, de beste blijft voor mij het seizoen met Yvon Jaspers als mol, met een goede tweede plek voor WIDM in Zuid-Afrika
Denk ook wel dat echt het pure van de het spel eraf is. Teveel gemonteerd en gestuurd door de makers. Daarnaast met de social media van tegenwoordig ook bijna onmogelijk de originele opzet te behouden.....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Hier merk je het de laatste paar jaar idd. Opvallend vooral dat 2018 en 2019 hier vrij succesvolle (relatief drukbezochte) jaren waren, en dat bij het kutseizoen van begin 2020 helemaal is ingekakt
Maar toen we nog in RLS zaten heb ik nog wel eens drukkere jaren meegemaakt dan we hebben gehad sinds we een eigen forum zijn
Ik heb alleen WIDM in Mexico gemist, verder alles vanaf het begin gekekenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet ik allemaal nog eens terugkijken, 2015 grotendeels gezien, pas vanaf 2016 niks meer gemist
Plus dat zij van de drie de boel nog het meest vertraagde bij de treinopdracht.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:00 schreef golfer het volgende:
Charlotte als de mol bij de groep van 5.000 zou zitten en vanwege het vergeten de klok op tijd uit te zetten en in het strategisch midden zitten bij het doorgeven van de schilderopdrachten en anders Renée als het iemand van de andere groep moet zijn waarom weet ik niet, een soort gutfeeling.
Voor zover ik de afgelopen 3 afleveringen heb meegekregen hebben zowel Joshua, Splinter als Charlotte (het merendeel van) de test op Renée ingevuld. Maar je kan dat niet altijd helemaal goed achterhalen in de afleveringen zelfquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:13 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Op wie zat joshua? Marije toch?
Absoluut 2013 Zuid Afrika terugkijken iigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet ik allemaal nog eens terugkijken, 2015 grotendeels gezien, pas vanaf 2016 niks meer gemist
Zou zomaar kunnen. De kijkcijfers zijn nog steeds wel erg goed. Maar denk dat vooral er procentueel steeds meer casual kijkers zijn. Natuurlijk zijn er nog steeds wel de echte molloten. Maar hoor in mijn omgeving ook steeds minder reacties erover, terwijl ze dan wel nog steeds kijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:00 schreef Dazalbest het volgende:
Heb wel het idee dat steeds meer mensen minder enthousiast zijn over WIDM....... ook op Twitter en proef het hier ook een beetje. Heb het zelf ook al een paar seizoenen....
Nee klopt. Buiten deze aflevering prima.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:01 schreef Koen66 het volgende:
Maar toch over het geheel gezien zeker geen slecht seizoen
Oei dan ga ik daar even kijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:20 schreef Legoblokje het volgende:
De sfeer op het .com forum![]()
Normaal hoor je daar amper kritiek maar daar brandt het nu volledig los
Ik was eerst ook mega fanatiek! Keek minstens 2 keer de aflevering. Las alles op het forum van WIDM en hier keek moltalk.....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. De kijkcijfers zijn nog steeds wel erg goed. Maar denk dat vooral er procentueel steeds meer casual kijkers zijn. Natuurlijk zijn er nog steeds wel de echte molloten. Maar hoor in mijn omgeving ook steeds minder reacties erover, terwijl ze dan wel nog steeds kijken.
En ook hier merk je dat het rondom de aflevering nog druk is, maar daarbuiten gebeurd er nog weinig helaas.
Ok dacht dat Marije zei dat Joshua op haar zat maar waarschijnlijk heb ik gewoon niet goed opgeletquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Voor zover ik de afgelopen 3 afleveringen heb meegekregen hebben zowel Joshua, Splinter als Charlotte (het merendeel van) de test op Renée ingevuld. Maar je kan dat niet altijd helemaal goed achterhalen in de afleveringen zelf
oh eindelijk, werd ook een keer tijdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:20 schreef Legoblokje het volgende:
Dat afstrepen is toch ook nog niet zeker? Misschien zaten ze alle 3 wel goed, maar was hij het langzaamste en er moest er 1 van hun 3 af vallen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Joshua geeft in zijn dagboek (op de site) aan dat hij helemaal niet heeft lopen spreiden (tijdens dit seizoen). Dus ik kan in elk geval 1 iemand afstrepen als mol.
Verder heeft hij ook toegegeven dat hij na 10 seconden al wist dat hij de porto's had omgewisseldWel grappig, aangezien juist Florentijn de andere nepmol van de groep was.
Zou zeggen, kijk naar de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:00 schreef Dazalbest het volgende:
Ja, dat bedacht ik me net ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat afstrepen is toch ook nog niet zeker? Misschien zaten ze alle 3 wel goed, maar was hij het langzaamste en er moest er 1 van hun 3 af vallen.
Dit seizoen is echt alles behalve een misserquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:20 schreef zorro28 het volgende:
Ja hopen dat dit een eenmalige misser was dit seizoen.
Afgelopen seizoenen ook voldoende kritiek daar hoor (vooral ivm het China seizoen, toen waren er een aantal behoorlijk zuur).quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:20 schreef Legoblokje het volgende:
Jammer!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:10 schreef Peter het volgende:
k vond het een leuke aflevering. Jammer alleen dat mijn mol wegviel. Alle punten weg.
App gelijk maar weer verwijderd, op naar volgend jaar.
Ik vond de promo toch niet op een afvallerloze aflevering duiden. Er stonden immers duidelijk twee groepjes van drie stoelen bij de executie. Al is het wel vervelend dat er nu alsnog één moet komen bovenop deze aflevering, tenzij ze ineens maar negen afleveringen doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Afgelopen seizoenen ook voldoende kritiek daar hoor (vooral ivm het China seizoen, toen waren er een aantal behoorlijk zuur).
Maar dit heeft ook voornamelijk te maken met het feit dat 95% daar uitging van een aflevering zonder afvaller. Ze hadden het de hele week er al over (op het forum) dat de pot naar beneden zou (kunnen) gaan ivm een veiling. Dus apart dat daar zo extreem op gereageerd wordt. En de stoeltjes stonden er al, dus was vrij duidelijk dat er iets van een executie zou plaatsvinden?
Wel denk ik dat de makers een probleem hebben mocht bv. een Renée de mol zijn. Dan is Joshua zeer waarschijnlijk wel heel goed genaaid. Benieuwd dan ook of die klik die dat team heeft met deze aflevering te maken heeft of met het mogelijke vervolg in de finale.
Had ze bij de introductieaflevering ook al niet zo'n actie met een zin dat ze de Mol wasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:50 schreef svann het volgende:
Charlotte zei dus "ja" op de vraag of ze wist wie de mol is.
Ja is tjechisch voor ik.
Weer een mind fuck extra. Lijkt WIDM wel.
Is voor het eerst sinds het seizoen van Oregon dat ze weer zo'n opdracht deden volgens mij, en dat was nog een soort van veiling waarbij je als kandidaat De Mol sterk maakte door mee te blijven bieden. Nu was er gewoon een cart blanche voor De Mol om een belachelijk hoog bedrag te bieden....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Jammer van Jos. Alle leuke kandidaten vliegen eruit na mijn gevoel. Ook belachelijk om zoveel geld uit de pot te halen.
Ben zelf geen fan van die veilingopdrachten, omdat je dan eigenlijk het halve seizoen voor niets zit te kijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is voor het eerst sinds het seizoen van Oregon dat ze weer zo'n opdracht deden volgens mij, en dat was nog een soort van veiling waarbij je als kandidaat De Mol sterk maakte door mee te blijven bieden. Nu was er gewoon een cart blanche voor De Mol om een belachelijk hoog bedrag te bieden....
Ja volgens mij ook daarna niet meer. Waarbij wat je al zegt er toen ook daadwerkelijk invloed van de mol was en die zelfs nog best ontmaskerd had kunnen worden. Hier heeft de Mol echt helemaal niks hoeven doen en poef 5000 uit de pot.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is voor het eerst sinds het seizoen van Oregon dat ze weer zo'n opdracht deden volgens mij, en dat was nog een soort van veiling waarbij je als kandidaat De Mol sterk maakte door mee te blijven bieden. Nu was er gewoon een cart blanche voor De Mol om een belachelijk hoog bedrag te bieden....
Goed, kort daarvoor was er toen een aflevering waar er niemand uitging, en kon je de vrijstellingen verdienen door goed te spelen. Dat kan ik dan wat beter hebben dan nu een aflevering waar je in feite je vrijstelling gewoon kunt kopen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was gewoon een mooie aflevering joh.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutaflevering eigenlijk en die geld uit de potactie heeft het seizoen voor mij wel echt om zeep geholpen... het kan haast niet anders dan dat het Charlotte, Rocky of Marije is nu, en zoals Marije hysterisch werd van het vinden van die sleutels en op basis van eerdere afleveringen ga ik dan nu maar voor Charlotte.
Splinter had vanavond ook zo'n opmerking dat er gelukkig geen geld verdiend werd toen ie met Renee stond, maar hij kan het nu haast niet meer zijn als je kijkt hoe weinig hij heeft geboden op de pot.
quote:Op zondag 31 januari 2021 02:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat bieden vond ik maar niks. Als mol heb je in feite nog geen fuck hoeven te doen tot nu toe.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:10 schreef Dave het volgende:
Ben zelf geen fan van die veilingopdrachten, omdat je dan eigenlijk het halve seizoen voor niets zit te kijken.
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:11 schreef Dave het volgende:
Betekent dit dat ik alsnog de Renée of Splinter tunnel in moet..?
Ik slaap er nog wel even 6 dagen over.
5k is wel veel, maar dan nog het is wel voor een vrijstelling.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:04 schreef Platinumgoat het volgende:
Hoe haal je het als kandidaat in je hoofd om 5k te bieden voor voorkennis bij 1 opdracht=
Dit is geen serieuze vraag toch?quote:Op zondag 31 januari 2021 09:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heeft rotsen met Rocky te maken?
Rock is het Engelse woord voor rots.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heeft rotsen met Rocky te maken?
Als de een na hoogste wint zit er helemáál geen rem meer op. Want dan weet je altijd dat er 1 is die de pot nog verder wou leeg roven.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:49 schreef molloot200 het volgende:
Dat bieden vond ik helemaal niks. Al was het alleen maar omdat er geen “rem” op zat. Al hadden ze verteld dat het een-na-hoogste bod het bod was wat won, dan ga je toch anders naar het aanbod kijken denk ik. In dat geval had de ¤1000 van Renee dus gewonnen trouwens
Dat had een leuke twist kunnen zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:49 schreef molloot200 het volgende:
Dat bieden vond ik helemaal niks. Al was het alleen maar omdat er geen “rem” op zat. Al hadden ze verteld dat het een-na-hoogste bod het bod was wat won, dan ga je toch anders naar het aanbod kijken denk ik. In dat geval had de ¤1000 van Renee dus gewonnen trouwens
Eén na hoogste unieke bod dan. Maar dan zou je alsnog kunnen stellen dat de mol dan gewoon de hele pot opschrijft. De tweede schrijft dan eventueel 10000 op.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat had een leuke twist kunnen zijn.
Maar goed dit valt ook nog wel mee en brengt ook wel wat moois.
Het op 1 na hoogste bod is in principe ook 5000? En het 3e ook.
Uiteraard wist de mol wat de andere kandidaten hadden genoemd bij Rik. In dit soort opdrachten gaat de mol altijd als laatste zodat de makers (en de mol) hun tactiek daarop kunnen bepalen.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eén na hoogste unieke bod dan. Maar dan zou je alsnog kunnen stellen dat de mol dan gewoon de hele pot opschrijft. De tweede schrijft dan eventueel 10000 op.
Ik hoop gewoon heel erg dat de mol niet wist wat de rest op had geschreven, dat zou voor mij echt een dooddoener zijn.
Hé Mol, er hebben 2 kandidaten precies hetzelfde bod gedaan. Als jij dan ook 5.000 biedt dan hebben we het team van 3 personen compleet en hebben we geen problemen met kiezen of bieden tussen 2 kandidaten.quote:Op zondag 31 januari 2021 14:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Uiteraard wist de mol wat de andere kandidaten hadden genoemd bij Rik. In dit soort opdrachten gaat de mol altijd als laatste zodat de makers (en de mol) hun tactiek daarop kunnen bepalen.
100% mee eens, maar ik vrees dat er geen twist komt. Joshua komt in elk geval niet terug, want bij de waarschijnlijk laatste opdracht van volgende week zijn ze met zijn vijven. En hij heeft al een rood scherm gehad...quote:Op zondag 31 januari 2021 14:27 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb nog wel een bittere nasmaak hoor, eigenlijk wordt asociaal en egocentrisch gedrag dus ontzettend beloond. De voorkennis van de opdracht was al dermate groot, ook dat er een test kwam (waardoor de rest niet had kunnen studeren) dat de rest weinig kans had.
Een vrijstelling voor drie deelnemers kan toch niet in dit stadium?
Ik blijf het zuur vinden dat een van de drie pipo's sowieso zou afvallen, het was eerlijker geweest dat de testresultaten van de drie geiten ook hadden meegenomen. Nu is er een mogelijk potentiele finalis afgevallen.
Ik zat trouwens te wachten op een twist, dat de pipo's ook vrijstellingen konden krijgen of terugkopen ofzo.
Hopelijk komt die twist volgende week, want hier kunnen de geiten toch niet mee wegkomen?
Idd, dan hadden de andere maar 'gierig' moet zijn en hoger moeten bieden, speel het spel goed of speel het niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:33 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een gezever over eerlijk en oneerlijk...
Ik vermoed ¤5050,-quote:Op zondag 31 januari 2021 18:39 schreef Redefine het volgende:
Het grote punt bij deze opdracht blijft toch vooral dat de Mol hier helemaal geen invloed heeft gehad op hoeveel geld eruit de pot ging. Ik vind dat als je zo'n opdracht doet de Mol ook wel echt aan het werk gezet wordt. Dat is nu totaal niet het geval.
quote:Op zondag 31 januari 2021 18:39 schreef Redefine het volgende:
Het grote punt bij deze opdracht blijft toch vooral dat de Mol hier helemaal geen invloed heeft gehad op hoeveel geld eruit de pot ging. Ik vind dat als je zo'n opdracht doet de Mol ook wel echt aan het werk gezet wordt. Dat is nu totaal niet het geval.
Hoezo denk je dat?quote:Het grote punt bij deze opdracht blijft toch vooral dat de Mol hier helemaal geen invloed heeft gehad op hoeveel geld eruit de pot ging.
Oeh, nu je het zegt, interessant. Daarbij genomen dat ze 'ja' zei op de vraag wie de Mol is en dat Já in het Tsjechisch ik betekent... Zou wel weer zo'n Ego/Edo hint zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 16:42 schreef TLC het volgende:
[..]
(...)
Bij de test wel opvallend dat Charlotte als mogelijke verdachten Joshua, Splinter en Marije noemt maar vervolgens bij de vraag 'wie is de mol' Rocky aanvinkt, terwijl ze die helemaal niet noemde.
En slaat dat tot 3 tellen op de verfstrepen op haar gezicht ? eerst zie je er een, een seconde later zijn het er ineens twee en wat later zijn het er drie
Er ging sowieso 5000 euro uit de pot. De mol hoefde daar niets voor te doen.quote:
Hoe zie jij een manier waarop de Mol hier wel invloed op heeft gehad?quote:
Dat had eigenlijk wel bij dit seizoen gepast jaquote:Op maandag 1 februari 2021 11:25 schreef AgnesGru het volgende:
Het was wel de ultieme twist geweest als er ipv de drie vrijstellingen er drie jokers (die uit het kaartspel) hadden gelegen trouwens
Er zijn op deze wereld mensen die wel geld willen verdienen/winnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:48 schreef xzaz het volgende:
Waarom is die pot zo belangrijk? Ik had als kandidaat gewoon alles geboden.
Als je voor het geld wie is de mol speelt zal je het nooit winnen en dus geen geld verdienen. Het spel heet wie is de mol niet. Je wint niet als je het meeste geld in het laatje brengt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn op deze wereld mensen die wel geld willen verdienen/winnen.
Hoezo? Ze heeft het goed gespeeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:19 schreef AgnesGru het volgende:
De extra video na de exit van Joshua, wat is die Marije toch vreselijk onsympathiek![]()
https://wieisdemol.avrotr(...)-gemengde-gevoelens/
Ik neem ook aan dat men gewoon een dagvergoeding krijgt voor het meedoen.. zo'n potje is voor deze deelnemers bijzaak. Exposure lijkt me de belangrijkste winst..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:48 schreef xzaz het volgende:
Waarom is die pot zo belangrijk? Ik had als kandidaat gewoon alles geboden.
De pot is sinds dat er met BN'ers gespeeld wordt niet meer belangrijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat men gewoon een dagvergoeding krijgt voor het meedoen.. zo'n potje is voor deze deelnemers bijzaak. Exposure lijkt me de belangrijkste winst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |