Voor de funquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Als de mol dit al vooraf weet, hoeft hij/zij eerder niet echt te mollen. Dus heb ik de vorige afleveringen voor niets gekeken.
Ja maar de fun is juist grotendeels de mol zoeken ook.quote:
Geld is niet het doel van het spel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Als de mol dit al vooraf weet, hoeft hij/zij eerder niet echt te mollen. Dus heb ik de vorige afleveringen voor niets gekeken.
Of je hoort als mol dat er door 2 anderen 5000 is geboden en biedt hetzelfde. Als mol weet je de oplossing van die deelopdrachten al, dus dan zorg je in ieder geval dat er 1 vrijstelling minder effectief in het spel is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit. De mol zal als een van de laatsten naar binnen gegaan zijn. Als er dan al 5k is geboden kan de mol gewoon lekker laag bieden.
Wij weten de volgorde van bezoek niet, allemaal afhankelijk van de montage.
Klopt. Betekend eigenlijk vooral dat uit de keuze voor hoeveel geld in te zetten, niet te halen is wie de mol is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je hoort als mol dat er door 2 anderen 5000 is geboden en biedt hetzelfde. Als mol weet je de oplossing van die deelopdrachten al, dus dan zorg je in ieder geval dat er 1 vrijstelling minder effectief in het spel is.
Het doel van de mol is zo weinig mogelijk geld in de pot. De mol weet dus waarschijnlijk al dat hij/zij met zo'n bod veel geld eruit kan spelen.quote:
Ik heb alleen naar het **** van **** gekekenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja maar de fun is juist grotendeels de mol zoeken ook.
De mol moet geld uit de pot halen het zal hem een worst zijn wie er uit gaatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je hoort als mol dat er door 2 anderen 5000 is geboden en biedt hetzelfde. Als mol weet je de oplossing van die deelopdrachten al, dus dan zorg je in ieder geval dat er 1 vrijstelling minder effectief in het spel is.
Wat maakt het je als mol uit hoeveel vrijstellingen er in het spel zijn?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de helft van de pit wordt geboden is dat niet meer belangrijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:11 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Het doel van de mol is zo weinig mogelijk geld in de pot. De mol weet dus waarschijnlijk al dat hij/zij met zo'n bod veel geld eruit kan spelen.
Yoloquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:12 schreef Legoblokje het volgende:
Last minute al mijn punten op Renée gezet. Ik stap van Marije af.
Nu maar hopen dat ik straks niet puntloos ben...
Deze post snap ik nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb alleen naar het **** van **** gekeken
Roep maar een alternatiefquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef KaBuf het volgende:
Goeie TTwilde je zo graag het topic openen?
5K. En die is er al vanaf gehaald.quote:
Ja daarom, de vorige opdrachten waren dus minder belangrijk. Dus daar een mol zoeken de afgelopen weken had minder nut.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als de helft van de pit wordt geboden is dat niet meer belangrijk.
Ik had "Dag geldquote:
5kquote:
Spannend dus!quote:
''Eindbestemming''quote:
De mol zoeken staat los van het geld. Geld is maar een ruilmiddel. Deze shoe heet wie is de mol. Niet verdien zo veel mogelijk geld.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:13 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja daarom, de vorige opdrachten waren dus minder belangrijk. Dus daar een mol zoeken de afgelopen weken had minder nut.
Post is wel toepasselijk bij de opdracht.quote:
Lange TTquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
De mol zoeken staat los van het geld. Geld is maar een ruilmiddel. Deze shoe heet wie is de mol. Niet verdien zo veel mogelijk geld.
Dat zou een mooie TT zijn.quote:
Nee want de mol heeft als doel zo weinig mogelijk geld verdienen. Dus het hangt wel degelijk samen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
De mol zoeken staat los van het geld. Geld is maar een ruilmiddel. Deze shoe heet wie is de mol. Niet verdien zo veel mogelijk geld.
quote:
Goede TTquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |