Gedaanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Nooit verwacht inderdaad. Abonneer even https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ
Dank je wel
Kneusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Nooit verwacht inderdaad. Abonneer even https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ
Dank je wel
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dank je wel
Weer genoeg aan jezelf gewerkt?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dank je wel
Waarom zou je naar deze dikke idioot kijken als je naar Braddie kan kijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gedaan![]()
![]()
![]()
Na Jan Roos ga jij ook nog even de chips reviewen?
lol_O-quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gedaan![]()
![]()
![]()
Na Jan Roos ga jij ook nog even de chips reviewen?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:56 schreef Amarantha het volgende:
Waarom trappen mensen hier nou weer in.
Eerst kijken dan oordelen. Jan Roos blijkt een ware review god te zijn, ik ben fanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je naar deze dikke idioot kijken als je naar Braddie kan kijken
Triest dat deze gek probeert mee te liften op het succes van BradgeTV
Alsof je anders gewend bent, doe toch eens niet zo gekquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:56 schreef Fugue het volgende:
Dit is wel weer next level aandachtshoerderij
Minder idioot ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Eerst kijken dan oordelen. Jan Roos blijkt een ware review god te zijn, ik ben fan![]()
En over dik gesproken, Jan Roos is een mager ventje vergeleken met Bradge
Nee, in tegendeel het werken aan mezelf begint pas netquote:
Aandachtshoeren kan ook anoniem hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:07 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, in tegendeel het werken aan mezelf begint pas net
Maar ik kan niet zonder aandachtshoereren en slap lullen over BB.
Klopt. Maar zo werk ik niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Aandachtshoeren kan ook anoniem hoor
Weet iedereen hier. Het was ook geen vraag.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:07 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, in tegendeel het werken aan mezelf begint pas net
Maar ik kan niet zonder aandachtshoereren en slap lullen over BB.
Laat het afscheidstopic deze keer achterwege idiootquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:12 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Klopt. Maar zo werk ik niet.
Is goed, mafkees.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Laat het afscheidstopic deze keer achterwege idioot
Maar er stond duidelijk een vraagteken achter.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Weet iedereen hier. Het was ook geen vraag.
Jij noemt mij debiel. Dan is mafkees ook wel duidelijk lijkt mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo mafkees? Ik voer geen achterlijk toneelstuk met afscheidstopics op.
Retorische vragen zijn jou vreemd?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Maar er stond duidelijk een vraagteken achter.
Dan is het geen constatering.
Ja vanwege dat achterlijke toneelstuk met afscheidstopics.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Jij noemt mij debiel. Dan is mafkees ook wel duidelijk lijkt mij.
Retorische vragen zijn mij zeker niet vreemd. Maar als een echte klassieke autist reageer ik er toch op.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Retorische vragen zijn jou vreemd?
Hint: dit is er eentje.
Hahahaha ja echt he, lijkt wel alsof je niet helemaal 100 bentquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja vanwege dat achterlijke toneelstuk met afscheidstopics.
sommige dingen zijn zeker in het leven: Tong, Sanasoufi en brad kunnen niet van fok weg blijvenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo mafkees? Ik voer geen achterlijk toneelstuk met afscheidstopics op.
Als dit hem ook echt is. Dat weten we niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige dingen zijn zeker in het leven: Tong, Sanasoufi en brad kunnen niet van fok weg blijven
Je weet kanjergoed dat Ad dat niet wil!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Retorische vragen zijn mij zeker niet vreemd. Maar als een echte klassieke autist reageer ik er toch op.
Wordt hier nog wel eens over Ad gesproken of mag dat niet meer van Het Looij Kartel?
TOP LIJST.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:16 schreef Modus het volgende:
GC / Fok verlaten
KLB / Ik ga FOK! verlaten.
ONZ / Ik ga julie verlaten
KLB / Dag allen.
KLB / Ik ga weg van FOK!
KLB / Voorlopig maar écht weg van FOK!
KLB / Braddie gaat alweer weg?
KLB / Geen zin meer in een aandachtsgeil bestaan.
GC / Berichtje aan Fok.
KLB / Geef me maar een ban.
KLB / Ik zou weggaan.
KLB / Na alle reacties in het R&P topic
KLB / Ik ben Braddie
KLB / Wegens Succes Verlengd
KLB / Mensen die
KLB / Heb het gehad...
KLB / Het is helaas voorbij.
ONZ / Vaarwel lieve FOK!kers
JUI / Ik stop voorgoed met FOK!
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:17 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
TOP LIJST.
Dan kan dit topic erbij in de reeks met "Braddie is terug" topics.Wat een onbetwistbare anti-held is het toch ook
Oh dat is dan erg jammerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Je weet kanjergoed dat Ad dat niet wil!
Jij misbruikt hem gewoon voor je eigen aandachtshoereren.
Omdat hem dat aandachtstechnisch even niet goed uitkomt?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:17 schreef Modus het volgende:
Ergens denk ik dat het hem toch niet is.
Zo werkt het brein van de gemiddelde FOK!ker standaard lijkt het wel. Iemand komt op een forum, doet zich voor als iemand OH HET IS HEM ECHT HOOR, DIT IS KLOON 450 FANTASTISCH.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:19 schreef Fugue het volgende:
Krijgt niet de gewenste reacties dus nu is het hem ineens niet meer
Oke kreephoenyxquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Oh dat is dan erg jammer
Ad is laatst wel viraal gegaan op TikTok mede door TeubenTV en dus de mannen van Het Looij Kartel heeft hem ruim 1500 abonnees in amper 2 weken opgeleverd en recentelijk is hij ook bij Milan Knol geweest, dus vandaar de vraag of hij hier nog besproken mag worden.
Maar als dat niet mag houden we er over op, Van der Zande erover oke?
En doe de groetjes aan die goede Kanjer.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat hem dat aandachtstechnisch even niet goed uitkomt?
quote:
Schijnt dat hij ook maar 1.68 isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik vond de oude bradge leuker.![]()
Heb hem maar kort gekend.
Echt of nep, de dommigheid spat wel echt op z'n braddies van je comments af.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zo werkt het brein van de gemiddelde FOK!ker standaard lijkt het wel. Iemand komt op een forum, doet zich voor als iemand OH HET IS HEM ECHT HOOR, DIT IS KLOON 450 FANTASTISCH.
Diegene zegt dat hij het is, JAWEL NU DOET HIJ NET ALSOF HIJ HET NIET IS.
Vervolgens zegt diegene dat hij het niet is, JA DIT IS EEN ACT. IK WEET HET NU EGT NIET MEER
Enige schijn waar ik mee deal is de doorschijn van vrouwelijke kleding.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Schijnt dat hij ook maar 1.68 is
Wat heeft onze vleesgeworden hoop te maken met doorschijn van vrouwelijke kreeding? is niet iets waar je hem in wilt zien tochquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Enige schijn waar ik mee deal is de doorschijn van vrouwelijke kleding.
Waarom doe jij je voor als een ander habib? Triest.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wat heeft onze vleesgeworden hoop te maken met doorschijn van vrouwelijke kreeding? is niet iets waar je hem in wilt zien toch
Misschien is dat mijn fetisj wel. Braddie zijn fetisj is overduidelijk fastfood, mijn fetisj is het komen op FOK! en het nadoen van andere individueueueueuenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:25 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Waarom doe jij je voor als een ander habib? Triest.
Oeiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Alsof je anders gewend bent, doe toch eens niet zo gek
zoek hulp habib.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:26 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Misschien is dat mijn fetisj wel. Braddie zijn fetisj is overduidelijk fastfood, mijn fetisj is het komen op FOK! en het nadoen van andere individueueueueuen
Wat is een habib.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zoek hulp habib.
dat geldt voor de echte en voor jou
ruim je het wel zelf op dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:26 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
mijn fetisj is het komen op FOK!
Nog ¤ 12635 te gaan tot 1 januari 2021quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee misschien knappen de servers er wel van op
Oh als er eindelijk eens teruggeteld gaat worden moet dat haalbaar zijn hahahaatjesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nog ¤ 12635 te gaan tot 1 januari 2021
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nog ¤ 12635 te gaan tot 1 januari 2021
Die HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH WEERRRUUUKKK? is een soort van inside joke, dus wel heel knappe fake dan.quote:
Nou zijn er natuurlijk ook buitenstaanders die niet meer meedoen met het lolletje maar het wel gebruiken. Net zoals er ook meer hondjes zijn die Fikki heten of gestoorde mensen met de naam Cynthia of Inge.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Die HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH WEERRRUUUKKK? is een soort van inside joke, dus wel heel knappe fake dan.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:16 schreef Modus het volgende:
GC / Fok verlaten
KLB / Ik ga FOK! verlaten.
ONZ / Ik ga julie verlaten
KLB / Dag allen.
KLB / Ik ga weg van FOK!
KLB / Voorlopig maar écht weg van FOK!
KLB / Braddie gaat alweer weg?
KLB / Geen zin meer in een aandachtsgeil bestaan.
GC / Berichtje aan Fok.
KLB / Geef me maar een ban.
KLB / Ik zou weggaan.
KLB / Na alle reacties in het R&P topic
KLB / Ik ben Braddie
KLB / Wegens Succes Verlengd
KLB / Mensen die
KLB / Heb het gehad...
KLB / Het is helaas voorbij.
ONZ / Vaarwel lieve FOK!kers
JUI / Ik stop voorgoed met FOK!
Dan zal het Tardis wel zijn ofzo. Of Herman.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Die HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH WEERRRUUUKKK? is een soort van inside joke, dus wel heel knappe fake dan.
Had al van een andere ex-mod ooit eens begrepen dat de TR overuren draaide bij de WEB reeks die helaas ten zielen is geraakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:36 schreef Leonos het volgende:
De ekte bradgod had al 1000 topicreports gemaakt, fake dus.
Eerder Blaadjes of zoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan zal het Tardis wel zijn ofzo. Of Herman.
Nicequote:
Oké dit zou de eckte nooit zeggenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Had al van een andere ex-mod ooit eens begrepen dat de TR overuren draaide bij de WEB reeks die helaas ten zielen is geraakt.
Enige manier om erachter te komen is als hij kan vertellen wat de aankomende vlog gaat worden. Welke kleding hij zal dragen etc. Dan geloof ik hem wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit is geen braddie tekst, verdiep je een beetje als je mee wilt doen met de top boys...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Had al van een andere ex-mod ooit eens begrepen dat de TR overuren draaide bij de WEB reeks die helaas ten zielen is geraakt.
Hoor ik bij de top boys?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dit is geen braddie tekst, verdiep je een beetje als je mee wilt doen met de top boys...
Vindt het wel een mooie tekst.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dit is geen braddie tekst, verdiep je een beetje als je mee wilt doen met de top boys...
Je moeder is mooiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Vindt het wel een mooie tekst.
Wacht maar tot ze d'r Make-up Remover Pads gebruikt. Dan is hetgeen water op die pads komt mooier dan wat er naast je ligt.quote:
Isax?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Vindt het wel een mooie tekst.
Verwacht dat het weer een vreetsessie zal zijn verscholen achter het woord smaaktestquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Enige manier om erachter te komen is als hij kan vertellen wat de aankomende vlog gaat worden. Welke kleding hij zal dragen etc. Dan geloof ik hem wel.
Verkeerde account?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:43 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Verwacht dat het weer een vreetsessie zal zijn verscholen achter het woord smaaktest
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
dan hoor jij ook niet bij mijn lijstje topboys.
Oh, is dat een gayclub?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik noem het werl de top dawgs niet boys
Ben jij een NEET die pretendeert te werken?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:44 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe codewoord voor Wajongs-Uitkering
Alleen jammer dat als je zo duur praat je alsnog taalvouten maakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Oké dit zou de eckte nooit zeggenEcht goed gedaan.
Deze kloon evenaart bijna @:DeBraadt
Hoor ik bij de top dawgs?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik noem het werl de top dawgs niet boys
Grapje ik ben geen homo kijk maar:quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:22 schreef puddingman het volgende:
jij bent geen homo ik herhaal geen homo
Jij en ik heb kwaad bloed tussen ons.quote:
Is die zakchips de ekte ekte braddie?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry
Hoe kan ik je van dienst zijn, Leonos?
Ik moet je teleurstellen vriend, kan niet bannen dus die melding was niet van mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Grapje ik ben geen homo kijk maar:
[..]
[..]
Jij en ik heb kwaad bloed tussen ons.
Baal nog altijd van die saaie ban vermelding.
Een kleptoparasiet bedoel je?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben jij een NEET die pretendeert te werken?
Weet niet wie het dan was, maar is wel saai.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen vriend, kan niet bannen dus die melding was niet van mij.
De kloonscan is een serieuze tool die enkel in uiterste nood gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is die zakchips de ekte ekte braddie?
Boh, stuur maar tikkie danquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kloonscan is een serieuze tool die enkel in uiterste nood gebruikt wordt.
Niet om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen
En die van mij?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kloonscan is een serieuze tool die enkel in uiterste nood gebruikt wordt.
Niet om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen
Snap ik, is ook niet leuk als je zo je best doet. Misschien heb je volgende keer een leukere tekst.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Weet niet wie het dan was, maar is wel saai.
Ben teleurgesteld.
Hallo Guus Geluk!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:52 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ah, toch nog een leuke trollactie in dit topic.
Goed dat je het aantal nog even tussen haakjes zet, anders snapt hij het weer nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Van mij kun je één (1) upvote krijgen.
Het is me niet helemaal duidelijk hoeveel upvotes je nu bedoeltquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Van mij kun je één (1) upvote krijgen.
je bent wel nog voor reden vatbaar had ik niet gedacht.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:53 schreef Fugue het volgende:
[..]
Snap ik, is ook niet leuk als je zo je best doet. Misschien heb je volgende keer een leukere tekst.
Meestal krijgt ze na drie reacties in een topic een zenuwinzinkingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
je bent wel nog voor reden vatbaar had ik niet gedacht.
Kende lezen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:59 schreef phoenyx het volgende:
Ik zie in 1 keer 60 updates.. wat is er gaande?
ik weet niet eens wat een zenuwinzinking is wajoo.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Meestal krijgt ze na drie reacties in een topic een zenuwinzinking
Ach welnee, nog een uur tot de avondklok.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:00 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat een zenuwinzinking is wajoo.
tis laat ja.
Meestal open jij na drie reacties met een nieuw account weer een afscheidstopic maar here we arequote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Meestal krijgt ze na drie reacties in een topic een zenuwinzinking
Na regen komt weer zonneschijn zegt menquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Meestal open jij na drie reacties met een nieuw account weer een afscheidstopic maar here we are
@Monopolyquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:06 schreef Chia het volgende:
Oké een kloon van een best wel oude user dus.
Was je er weer ouwe gerookte palingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dank je wel
Wat is dit een scam?quote:
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Die is al actief onder een andere username
Nee ben de Hollandse garnaal, het lekkerste van allemaalquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was je er weer ouwe gerookte paling
Jonguh die is toch allang niet meer bezig met FOK! Die laat nu toch katten stikken in een kamer van 3x3?quote:
ik weet ook niet wat hij duidelijk probeerde te makenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Echt hč, beetje zo'n open deur intrappen alsof ik dat niet weet.
Was een erg onhandige actie inderdaad. Alsof wij niet weten hoe het zit, zoals het gaspedaal rechts zit in een auto.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat hij duidelijk probeerde te maken
Is een meme op VBLquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat hij duidelijk probeerde te maken
Je kan het goed maken met een felicitatie in mijn felicitatietopic.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is een meme op VBL
Ik vergat even dat ik daar nu niet ben.
Sorry voor de onduidelijkheid @:chia!
Ik ga hier gelijk werk van maken!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Je kan het goed maken met een felicitatie in mijn felicitatietopic.
ONZ / Chia is jarig *O*
Zucht er tenminste nog iets, misschien zijn anus na het nuttigen van de 2e kapsalon in 1 week tijdquote:
Braddie van Wish.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:27 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Overduidelijk een fake. Topic kan op slot.
Wie verdenk jij? Heb nog geen CH keelklanken gehoord en een zeurende BRAADDIIIEEE. Dus Isax valt afquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wie verdenk jij? Heb nog geen CH keelklanken gehoord en een zeurende BRAADDIIIEEE. Dus Isax valt af
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:16 schreef Chia het volgende:
*verplaatst muntjes naar een gok op Mono*
Hee je typte behoorlijk sneu verkeerdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Toch wel mooi hoe dit zich ontwikkelt
Hee dat klopt niet want anders had ik wel behoorlijk sneu getyptquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hee je typte behoorlijk sneu verkeerd
Daar woont niemand meer om neer te willen stekenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wanneer ga je weer met een mes naar Groningen toe?
Jaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:44 schreef isax het volgende:
[..]
Moet ik hier ook mijn boodschappen posten?
Pics van wat er in je koelkast staatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:44 schreef isax het volgende:
[..]
Moet ik hier ook mijn boodschappen posten?
Is niet van mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:49 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ik zie een zak chips, dat is toch wel vereist om te roleplayen als braddie
Oh wacht is Mono verhuisd?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Daar woont niemand meer om neer te willen steken
wel het risico dat je 's avonds dan weer naar de avondwinkel moet rijden voor een nieuwe zak chips als de supermarkt dicht isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:50 schreef Chia het volgende:
Wisten jullie dat het eigenlijk heel handig is om een zak chips in 1x op te eten? De zak neemt dan geen ruimte meer in de kast in en de chips wordt niet oud
Boeien is toch lachenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:51 schreef phoenyx het volgende:
Wel raar dat dit topic wel weer open mag blijven en alle andere topics eerder direct dichtgingen. Of is er nieuw beleid?
dan koop ik vanaf nu geen pittige chips meer, die moet ik altijd wegleggen na 2 handjes volquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:50 schreef Chia het volgende:
Wisten jullie dat het eigenlijk heel handig is om een zak chips in 1x op te eten? De zak neemt dan geen ruimte meer in de kast in en de chips wordt niet oud
als dit al iemand die ooit op de Discordtrein gezeten heeft is dat van voor maart 2019 dusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:52 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Oh wacht is Mono verhuisd?
Peking is letterlijk de NLse benaming voor Beijing, Xi Jinpingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:43 schreef Fugue het volgende:
Hee Braddie hoe ver ligt Peking van Beijing
Of een heel egocentrisch persoon die dat soort dingen niet meekrijgt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:53 schreef Moira het volgende:
[..]
als dit al iemand die ooit op de Discordtrein gezeten heeft is dat van voor maart 2019 dus
Nou mooiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:53 schreef Moira het volgende:
[..]
als dit al iemand die ooit op de Discordtrein gezeten heeft is dat van voor maart 2019 dus
hey ik heb het nooit meegekregenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Of een heel egocentrisch persoon die dat soort dingen niet meekrijgt.
oefquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Of een heel egocentrisch persoon die dat soort dingen niet meekrijgt.
Zeker te druk met de HHtjesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:54 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hey ik heb het nooit meegekregen
is goed aberisaxquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:56 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zeker te druk met de HHtjes
Totoro zeker, weebquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is goed aberisax
ga je nog bekendmaken wie je bent of kan ik verder met mijn japanse tekenfilm
alleswetende vlieginstructeurquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee die is te druk met vliegles
die is aan het werkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Zal ik er een nog grotere spin aangeven @:Treinhoer
Ik ben het wel
Da's toch al aanzienlijk beter gepresteerd dan alle voorgaande kloontjes!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:06 schreef Chia het volgende:
Het is Braddie die zegt dat het niet Braddie is maar dan toch Braddie is
Nee dat zijn 2019 vibesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:07 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nog steeds pompbediende?
Egocentrisch persoon die wel inside zaken die hem interesseren onthoudt, maar alles over anderen gaat langs hem heen confirmed.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:07 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nog steeds pompbediende?
Maar straks is het Monopoly die zegt dat het Braddie is terwijl Moira in het complot zit samen met Superdonald die niets anders doet dan Fall Guys spelenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:06 schreef Chia het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:38 schreef Chia het volgende:
De usual suspects waar Braddie mee is geobsedeerd passeren wel weer de revue. Alleen de TR opmerking blijft zeer opmerkelijk.
Goed punt het is dus een aristocratische kloonquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:51 schreef phoenyx het volgende:
Wel raar dat dit topic wel weer open mag blijven en alle andere topics eerder direct dichtgingen. Of is er nieuw beleid?
Maar wat als hij superdonald weer uit de kast heeft getrokken, voor 5 euro die naar de server toegaat bij Danny een naamswijziging heeft ondergaan en nu onder de naam VloggendeChipsZak doet alsof hij Baddie is die doet alsof hij Monopoly is die Tardis gewoon mee trekt in dit complot?!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:08 schreef Moira het volgende:
Superdonald bestaat ook al niet meer, het is gewoon @:TARDIS die doet alsof hij Braddie is die doet alsof hij Monopoly is die doet alsof Superdonald nog bestaat
Sorry, hij kan je niet horen. De Bassie en Adriaan intro staat te hard.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef Chia het volgende:
TARDIS speelt al maanden geen Fall Guys meer. Niet iedereen valt zo erg in herhaling als jij.
Ok dus eigenlijk is het gewoon @TARDIS?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Maar wat als hij superdonald weer uit de kast heeft getrokken, voor 5 euro die naar de server toegaat bij Danny een naamswijziging heeft ondergaan en nu onder de naam VloggendeChipsZak doet alsof hij Baddie is die doet alsof hij Monopoly is die Tardis gewoon mee trekt in dit complot?!
Dan was zijn account niet vandaag gecreėerd. Drukt het vet nu ook al op je hersenpan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Maar wat als hij superdonald weer uit de kast heeft getrokken, voor 5 euro die naar de server toegaat bij Danny een naamswijziging heeft ondergaan en nu onder de naam VloggendeChipsZak doet alsof hij Baddie is die doet alsof hij Monopoly is die Tardis gewoon mee trekt in dit complot?!
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:06 schreef Chia het volgende:
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Ok dus eigenlijk is het gewoon @:Tardis?
Nee ik denk dan eerder dat het @HRC2020 is die dit inzet als manipulatietactiek voor de great reset.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:12 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
Zou @:Crack dan ook in het complot zitten? Samen met @:Fokker89
Ik wist het @Braddie is een verzinsel van @yvonne die samen met @kdaalder en @2NutZ op hun zolderkamer zitten te ginnegappenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien is het @:yvonne die doet alsof ze @:kdaalder is die @:braddie speelt
@HRC2020 is ook een erg goede kandidaat. Kan natuurlijk ook @Aberella zijn die na transgendergate met @Braddie nu na jaren wraak pakt door dit spelletje te spelenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee ik denk dan eerder dat het @:HRC2020 is die dit inzet als manipulatietactiek voor de great reset.
als die hankypanky weer inlogt voor de eerste keer sinds 2004 zal hij wel denken waar heb ik die mention aan te danken en wie is braddiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:14 schreef InstortendeSter het volgende:
Braddie op Discord(@:HankyPanky) zegt dat hij deze Braddie(@:VloggendeChipsZak) niet is.
Dan heb ik hem toch mooi te pakken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als die hankypanky weer inlogt voor de eerste keer sinds 2004 zal hij wel denken waar heb ik die mention aan te danken en wie is braddie
AL DEZE BRADDIESquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:14 schreef InstortendeSter het volgende:
Braddie op Discord(@:HankyPanky) zegt dat hij deze Braddie(@:VloggendeChipsZak) niet is.
Knew itquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik wist het @:Braddie is een verzinsel van @:Yvonne die samen met @:Kdaalder en @:2NutZ op hun zolderkamer zitten te ginnegappen
Pakte je maar eens iemand, drekzwijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:17 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Dan heb ik hem toch mooi te pakken.
weetnie dat zou je even aan forum@fok.nl moeten vragenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als we ja zeggen krijgt braddie dan gelijk een permban als hij terugkomt als kvg?
dat is me te veel werk zusterquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:23 schreef Moira het volgende:
[..]
weetnie dat zou je even aan forum@fok.nl moeten vragen
PLOTWENDINGquote:
Hij doet volgens de vriendin van @TARDIS niets meer dan de melodielijn spelen en dat is heulegaar niet moeilijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dan is hij hier wel beter in dan in muziek maken
Ekte kenner jijquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:28 schreef Fugue het volgende:
[..]
Merk je toch aan dat hij boos wordt en dan weer als zichzelf begint te typen
Wat als hij maar 2 shirts heeft? misschien was hij z'n shirts wel om en omquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:32 schreef HermieHermann het volgende:
oke mysterie opgelost, ik ga weer verder met totoro
p.s. draag eens meer dan 2 shirts per week, elke avond douchen heeft geen nut als je weer hetzelfde shirt aantrekt
Dit is waarom je infiltratiepogingen bij de Looitjes telkens mislukten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wat als hij maar 2 shirts heeft? misschien was hij z'n shirts wel om en om
dag of 12quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:43 schreef Moira het volgende:
Ging trouwens wel goed na dat laatste eeuwige afscheidstopic!
Misschien moet je mij dan eens ontvolgen op YouTubequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Probeer hem al maanden te ghosten maar hij duikt overal weer op.
Wie zegt dat ze je volgt? Dat hoop jij gewoon.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Misschien moet je mij dan eens ontvolgen op YouTubeEn als je ziet dat ik ergens reageer gewoon denken "Adem in adem uit" en niet happen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:31 schreef Chia het volgende:
Ik vermoed toch een beetje dat dit Braddie is die zegt dat het niet Braddie is maar dan toch Braddie is
ik ben zo in de war jonge met braddiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:48 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dat hij constant in omvang toeneemt maakt hem nog geen kanker
Ja want door de avondklok moet je 's middags achter je pc zittenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
En verrek, je kreeg nog gelijk ook
Moet toch wat tijdens die fucking avondklok, sorry
geeft niet, braddie zelf oogt ook flink in de warquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben zo in de war jonge met braddie
Wel als je klok verkeerd staatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:49 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ja want door de avondklok moet je 's middags achter je pc zitten
Heb ik van jou geleerd Isax.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:49 schreef isax het volgende:
Dit is een uitermate trieste vertoning Braddie
oja dat daglicht heb je deze tijd ook na negenenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wel als je klok verkeerd staat
zou hij harder aan het sjorren zijn dan een kleine 2 jaar terug toen hij een check-up had, en blijkbaar zonder dat hij het door heeft gehad een hele lichte hartaanval kreeg?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:39 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Braddie zit waarschijnlijk flink aan zijn 11,5 cm te sjorren nu hij ons even heeft kunnen doen vermoeden dat er toch echt iemand anders achter het vloggendevetzak-account zat.
Denken dat mijn gordijnen open zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:50 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
oja dat daglicht heb je deze tijd ook na negenen
heb laatst gehoord dat hij een maand lang niet meer live zou gaan, dus wss morgen een keertjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
wanneer gaat braddie weer live
ga ik ff wat bestellingen doen
bleven de gordijnenbeefs van je moeder maar gesloten voor je paquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denken dat mijn gordijnen open zijn
Gaat nog wel ff duren flip.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
wanneer gaat braddie weer live
ga ik ff wat bestellingen doen
meeste gordijnen houden echt niet ieder teken van daglicht buiten maar isgoed braddie is goedquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denken dat mijn gordijnen open zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |