PLOTWENDINGquote:
Hij doet volgens de vriendin van @TARDIS niets meer dan de melodielijn spelen en dat is heulegaar niet moeilijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dan is hij hier wel beter in dan in muziek maken
Ekte kenner jijquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:28 schreef Fugue het volgende:
[..]
Merk je toch aan dat hij boos wordt en dan weer als zichzelf begint te typen
Wat als hij maar 2 shirts heeft? misschien was hij z'n shirts wel om en omquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:32 schreef HermieHermann het volgende:
oke mysterie opgelost, ik ga weer verder met totoro
p.s. draag eens meer dan 2 shirts per week, elke avond douchen heeft geen nut als je weer hetzelfde shirt aantrekt
Dit is waarom je infiltratiepogingen bij de Looitjes telkens mislukten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wat als hij maar 2 shirts heeft? misschien was hij z'n shirts wel om en om
dag of 12quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:43 schreef Moira het volgende:
Ging trouwens wel goed na dat laatste eeuwige afscheidstopic!
Misschien moet je mij dan eens ontvolgen op YouTubequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Probeer hem al maanden te ghosten maar hij duikt overal weer op.
Wie zegt dat ze je volgt? Dat hoop jij gewoon.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Misschien moet je mij dan eens ontvolgen op YouTubeEn als je ziet dat ik ergens reageer gewoon denken "Adem in adem uit" en niet happen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |