PLOTWENDINGquote:
Hij doet volgens de vriendin van @TARDIS niets meer dan de melodielijn spelen en dat is heulegaar niet moeilijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dan is hij hier wel beter in dan in muziek maken
Ekte kenner jijquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:28 schreef Fugue het volgende:
[..]
Merk je toch aan dat hij boos wordt en dan weer als zichzelf begint te typen
Wat als hij maar 2 shirts heeft? misschien was hij z'n shirts wel om en omquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:32 schreef HermieHermann het volgende:
oke mysterie opgelost, ik ga weer verder met totoro
p.s. draag eens meer dan 2 shirts per week, elke avond douchen heeft geen nut als je weer hetzelfde shirt aantrekt
Dit is waarom je infiltratiepogingen bij de Looitjes telkens mislukten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wat als hij maar 2 shirts heeft? misschien was hij z'n shirts wel om en om
dag of 12quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:43 schreef Moira het volgende:
Ging trouwens wel goed na dat laatste eeuwige afscheidstopic!
Misschien moet je mij dan eens ontvolgen op YouTubequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Probeer hem al maanden te ghosten maar hij duikt overal weer op.
Wie zegt dat ze je volgt? Dat hoop jij gewoon.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Misschien moet je mij dan eens ontvolgen op YouTubeEn als je ziet dat ik ergens reageer gewoon denken "Adem in adem uit" en niet happen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:31 schreef Chia het volgende:
Ik vermoed toch een beetje dat dit Braddie is die zegt dat het niet Braddie is maar dan toch Braddie is
ik ben zo in de war jonge met braddiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:48 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dat hij constant in omvang toeneemt maakt hem nog geen kanker
Ja want door de avondklok moet je 's middags achter je pc zittenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
En verrek, je kreeg nog gelijk ook
Moet toch wat tijdens die fucking avondklok, sorry
geeft niet, braddie zelf oogt ook flink in de warquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben zo in de war jonge met braddie
Wel als je klok verkeerd staatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:49 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ja want door de avondklok moet je 's middags achter je pc zitten
Heb ik van jou geleerd Isax.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:49 schreef isax het volgende:
Dit is een uitermate trieste vertoning Braddie
oja dat daglicht heb je deze tijd ook na negenenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wel als je klok verkeerd staat
zou hij harder aan het sjorren zijn dan een kleine 2 jaar terug toen hij een check-up had, en blijkbaar zonder dat hij het door heeft gehad een hele lichte hartaanval kreeg?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:39 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Braddie zit waarschijnlijk flink aan zijn 11,5 cm te sjorren nu hij ons even heeft kunnen doen vermoeden dat er toch echt iemand anders achter het vloggendevetzak-account zat.
Denken dat mijn gordijnen open zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:50 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
oja dat daglicht heb je deze tijd ook na negenen
heb laatst gehoord dat hij een maand lang niet meer live zou gaan, dus wss morgen een keertjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
wanneer gaat braddie weer live
ga ik ff wat bestellingen doen
bleven de gordijnenbeefs van je moeder maar gesloten voor je paquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denken dat mijn gordijnen open zijn
Gaat nog wel ff duren flip.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
wanneer gaat braddie weer live
ga ik ff wat bestellingen doen
meeste gordijnen houden echt niet ieder teken van daglicht buiten maar isgoed braddie is goedquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denken dat mijn gordijnen open zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |