Hallo Guus Geluk!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:52 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ah, toch nog een leuke trollactie in dit topic.
Goed dat je het aantal nog even tussen haakjes zet, anders snapt hij het weer nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Van mij kun je één (1) upvote krijgen.
Het is me niet helemaal duidelijk hoeveel upvotes je nu bedoeltquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Van mij kun je één (1) upvote krijgen.
je bent wel nog voor reden vatbaar had ik niet gedacht.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:53 schreef Fugue het volgende:
[..]
Snap ik, is ook niet leuk als je zo je best doet. Misschien heb je volgende keer een leukere tekst.
Meestal krijgt ze na drie reacties in een topic een zenuwinzinkingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
je bent wel nog voor reden vatbaar had ik niet gedacht.
Kende lezen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:59 schreef phoenyx het volgende:
Ik zie in 1 keer 60 updates.. wat is er gaande?
ik weet niet eens wat een zenuwinzinking is wajoo.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Meestal krijgt ze na drie reacties in een topic een zenuwinzinking
Ach welnee, nog een uur tot de avondklok.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:00 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat een zenuwinzinking is wajoo.
tis laat ja.
Meestal open jij na drie reacties met een nieuw account weer een afscheidstopic maar here we arequote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Meestal krijgt ze na drie reacties in een topic een zenuwinzinking
Na regen komt weer zonneschijn zegt menquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Meestal open jij na drie reacties met een nieuw account weer een afscheidstopic maar here we are
@Monopolyquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:06 schreef Chia het volgende:
Oké een kloon van een best wel oude user dus.
Was je er weer ouwe gerookte palingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:47 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Nooit verwacht inderdaad. Abonneer even https://www.youtube.com/channel/UCn5hcSjbmtuPD5KseWJo9JQ
Dank je wel
Wat is dit een scam?quote:
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Die is al actief onder een andere username
Nee ben de Hollandse garnaal, het lekkerste van allemaalquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was je er weer ouwe gerookte paling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |