Yea vrij veel haha, reposts galore op twitter ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
https://twitter.com/zwollenieuwsnl/status/1354128335270522880
Was dit al geplaatst?
Dat was in Amerika.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ twitter ]
Was dit al geplaatst?
Kinderen en vrouwen zijn altijd veilig.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mensen zijn bang voor voetbalsupporters, ook al lekker door media gedaan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja lekker met bier en drugs, totdat het daar ook fout gaat
Jullie zijn ook in Maastricht op het moment?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor... iets zegt mij dat een groep als dit zich (bij het uitblijven van relschoppers) net zo makkelijk tegen de ME keert als er (in hun ogen) een aanleiding toe is.
Neus volgeschept, paar blikken bier achter de kiezen...
Je kunt ook beter een kopje t drinken dan een kopje k, een kopje t brengt namelijk al dan niet gewilde rust in de tent.quote:
Voor mij is het een grote groep schreeuwende mannen, betekent vaak weinig goeds.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
Totdat de eerste 'hooligan' een boete krijgt voor het overtreden van de avondklok en de vlam in de pan slaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:09 schreef vipergts het volgende: [..] Ik heb daar ook grote moeite mee dat juist die groep “meehelpt” vraag dan een paar peletons mariniers.
Vooral ook niet doen rutte, vooral ook absoluut niet doen.quote:Rutte na rellen in Schilderswijk
Demissionair premier Rutte heeft de
Haagse Schilderswijk bezocht,waar de
afgelopen avonden rellen waren na de
invoering van de avondklok.Hij sprak
met het personeel van een instelling
voor verstandelijk gehandicapten,waar
zondagavond de ramen werden ingeslagen.
De premier heeft ook contact gehad met
ondernemers in Rotterdam en Den Bosch,
waar winkels zijn geplunderd.Ook sprak
hij met politiemensen.
Rutte zei dat hij zich niet verdiept in
wat er mogelijk achter de rellen zit.
"Ik ga niet zoeken naar sociologische
oorzaken ,dit is puur crimineel gedrag.
Daar gaan we een einde aan maken."
Of door hun eigen gedrag?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
Blijft de grootste partij ook nogquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral ook niet doen rutte, vooral ook absoluut niet doen.
Volgend jaar weer feest.
Let it snow, let it snow, let it snowquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben benieuwd of het Noorden ook vanavond buiten schot blijft.
Volgens mij waren er oproepen om vanavond te gaan rellen in Stad.
wtf is stad?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben benieuwd of het Noorden ook vanavond buiten schot blijft.
Volgens mij waren er oproepen om vanavond te gaan rellen in Stad.
Volksmilitiesquote:
Hoe zou het komen denk je? Lijken wel Neanderthalers.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
Inderdaad nog wat hooligans erbij en het recept voor een complete chaos is daar.quote:
Zo noemen Groningers doorgaans de stad Groningen.quote:
Lukt de politie/ME ook wel aardig op het moment.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volksmilities![]()
Nee. Ben ik helemaal niet blij mee. Handhaving bij rellen is aan politie / me, niet aan harde kernen/hooligans.
Grootste gemeente in Drenthe allenquote:
Het is allemaal tuig.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:20 schreef Harlekien2 het volgende:
Mensen zijn banger voor voetbalsupporters dan voor de daadwerkelijke plunderaars
Ik moet van allebei niks hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:20 schreef Harlekien2 het volgende:
Mensen zijn banger voor voetbalsupporters dan voor de daadwerkelijke plunderaars
Eerst de plunderaars versus de hooligans en dan wat er nog over is van de winnaar tegen de MEquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Inderdaad nog wat hooligans erbij en het recept voor een complete chaos is daar.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zullen we dit maar even niet doen? Je moet dit soort knokploegen niet gaan legitimeren. Dat kan alleen maar mis gaan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zullen we dit maar even niet doen? Je moet dit soort knokploegen niet gaan legitimeren. Dat kan alleen maar mis gaan.
Ik snap ook echt niet dat de politie hierin mee gaat, zo geef je die hooligans alleen maar het idee dat ze goed bezig zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Oh god, kan je tere zieltje het niet aan dat daar enige nuance in zitquote:
Dat is toch wel een enorm zwaktebod...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
ook niet handig als de paarden er doorheen knallen omdat ze ze niet herkennenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Er zitten er al bijna 500 vast te wachten op een rechtzaak.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:19 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Lukt de politie/ME ook wel aardig op het moment.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eerst de plunderaars versus de hooligans en dan wat er nog over is van de winnaar tegen de ME
Voor een plunderaar hoef je ook niet bang te zijn die slopen de boel toch, de hooligan komt als de boel weer op gang komt naar de winkel om korting te eisen, anders.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:20 schreef Harlekien2 het volgende:
Als ze de politie helpen, krijgen ze uiteraard ontheffing.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:19 schreef jameshond7 het volgende:
Hopen dat de politie deze Hooligans na 9 uur ook wegstuurt
Het is ook al 4 avonden rustig inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:22 schreef halfway het volgende:
[..]
Er zitten er al bijna 500 vast te wachten op een rechtzaak.
Ik zeg #Avond_Kokkerellenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:20 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom eigenlijk #avondklokkerellen ipv #avondklokrellen?
Nee. Ook niet van voetbal trouwens.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:22 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Jij moet niets van voetbalsupporters hebben?
Oh wat slecht.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik zou er nog een kaartje voor kopen ookquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Roep het maar niet de hard, anders maat Sjon de Mol er nog een tv formatie van ook.
In Maastricht is de politie op de markt ook weggegaan omdat MVV daar de boel al aan het beschermen isquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze de politie helpen, krijgen ze uiteraard ontheffing.
Vind dat wel slim van Den Bosch. Voetbalhooligans willen knokken, kun je ze beter aan de kant van de politie hebben. Plus, zij krijgen niet de schuld. Win/win.
Ja dit. Nooit doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Sowiesoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou er nog een kaartje voor kopen ook
Wat willen ze gaan doen dan, naar de kroeg ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja dit. Nooit doen.
Vrijbrief om avondklok te omzeilen onder mom van stad beschermen?
"De politie helpen" doe je door thuis te blijven. Als er aangifte door een relschopper gedaan wordt tegen een hooligan, mag hij dan zeggen dat zijn geweld legitiem is omdat hij de politie hielp? Grenzen zijn hier ver te zoekenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind dat wel slim van Den Bosch. Voetbalhooligans willen knokken, kun je ze beter aan de kant van de politie hebben. Plus, zij krijgen niet de schuld. Win/win.
Idd. En niemand zal erover vallen dat de politie toevallig net even de andere kant opkijkt als ze zo’n relschopper te grazen nemenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Bij diverse voetbalwedstrijden beuken ze normaalgesproken maar al te graag in op de politie en nu zouden ze in een keer zij aan zij staan. Die zien een mooie kans de avondklok te omzeilen en lekker te rellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh god, kan je tere zieltje het niet aan dat daar enige nuance in zit
Voetbalsupporters zijn ratten?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
De ratten zijn ingesloten
lijkt me een prima reden om iemand een vrijbrief om de avondklok te omzeilen te geven tbhquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja dit. Nooit doen.
Niks aan de hand.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:25 schreef Jimbo het volgende:
heb ik al wat gemist? ergens nog rellen of oproepen?
Wat als zo’n hulpsherrif iemand het ziekenhuis in slaat? Of andersom? Niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:25 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
"De politie helpen" doe je door thuis te blijven. Als er aangifte door een relschopper gedaan wordt tegen een hooligan, mag hij dan zeggen dat zijn geweld legitiem is omdat hij de politie hielp? Grenzen zijn hier ver te zoeken
Oh, die is alweer door na een rondje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In Alkmaar hangt al een politieheli
Ben je ooit ook maar in de buurt van een stadion geweest?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Bij diverse voetbalwedstrijden beuken ze normaalgesproken maar al te graag in op de politie en nu zouden ze in een keer zij aan zij staan. Die zien een mooie kans de avondklok te omzeilen en lekker te rellen.
Goed gedrag kun je beter belonen. Op zich niet een heel verkeerde keuze.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Bij diverse voetbalwedstrijden beuken ze normaalgesproken maar al te graag in op de politie en nu zouden ze in een keer zij aan zij staan.
Wel tegen Ratten uit Bredaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
Mensen die nu tegen voetbalsupporters zijn. Man man man
Gisteravond in diverse steden hebben ze voor absolute rust gezorgd.
mehquote:
New Kids genotquote:
Wat omzeilen ze precies, zo veel meer dan op straat staan kunnen ze niet. nou nou wat een winstquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Bij diverse voetbalwedstrijden beuken ze normaalgesproken maar al te graag in op de politie en nu zouden ze in een keer zij aan zij staan. Die zien een mooie kans de avondklok te omzeilen en lekker te rellen.
Laten we hopen dat het ook blijft. Wederzijds respect en geen geknok met elkaar. Wees dan een harde kern zonder geweld, is voor iedereen leukerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:26 schreef StateOfMind het volgende:
Bizarre tijden, dat voetbalhooligans sámen met de politie gaan strijden ipv tegen de politie.
Ratten is een geuzennaam voor NACsupporters.quote:
Ik vind het maar link. Misschien hebben hooligans van een andere club nu juist wel zin om Maastricht of Breda een bezoekje te brengen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:26 schreef StateOfMind het volgende:
Bizarre tijden, dat voetbalhooligans sámen met de politie gaan strijden ipv tegen de politie.
niet te vroeg juichenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:25 schreef K21 het volgende:
Ze zijn hier in Haarlem-Noord wel goed preventief bezig, qua groepjes jeugd die toch nog een poging wagen in de buurt van het winkelcentrum te komen naar huis trappen (en ook wat lui mee het busje in nemen).
Lijkt dus goed af te lopen.
Ik ben niet tegen voetbalsupporters, ik ben wel tegen voetbalsupporters die eigen rechtertje gaan spelen omdat ze niks anders te doen hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
Waarom profileren die motorclubs zich nu niet. Die doen zich altijd voor alsof ze zo positief bezig zijn; dit lijkt mij een prima kans om dat eens te laten zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:22 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat de politie hierin mee gaat, zo geef je die hooligans alleen maar het idee dat ze goed bezig zijn
Ga toch weg manquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het maar link. Misschien hebben hooligans van een andere club nu juist wel zin om Maastricht of Breda een bezoekje te brengen.
Dit is geen goed gedrag. Dit is voor eigen rechter/politie spelen. Of denk je dat deze mannen netjes voor de winkelramen blijven staan en niet terug zullen slaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Goed gedrag kun je beter belonen. Op zich niet een heel verkeerde keuze.
Als je de plunderaars nou 25% extra uitkering geeft als ze thuisblijven zou dat wss ook gunstig uitpaken.
Is voor ons alleen maar leuk toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:29 schreef sp3c het volgende:
ik neem aan dat de heren gewoon op de achtergrond blijven zodat de politie het echte werk op kan knappen
niet dat zo'n agent daar met een megafoon gaat staan roepen in welke straat het knokken is ofzo
Als je aan de stad komt wel ja, wat dat betreft is die reflex ook zo oud als de weg naar Rome.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die zijn uit op knokken, alleen noemen ze het niet zo
vaak?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ondanks de goede bedoeling lopen dit soort initiatieven vaak uit in ellende en eigenrichting. Of het nou voetbalsupporters zijn of burgerwachten, het het pakt vaak slecht uit.
Het is ook helemaal niet dat politie het niet aan kon ofzo.
Nee, de afgelopen vier avonden hadden ze het prima in de hand.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ondanks de goede bedoeling lopen dit soort initiatieven vaak uit in ellende en eigenrichting. Of het nou voetbalsupporters zijn of burgerwachten, het het pakt vaak slecht uit.
Maar aan steden van anderen komen is geen probleem.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je aan de stad komt wel ja, wat dat betreft is die reflex ook zo oud als de weg naar Rome.
Correct. En ook in die steden heb je dan weer hooligangroepen die dat gaan proberen te verhinderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar aan steden van anderen komen is geen probleem.
Dirk Kuijtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:31 schreef Chia het volgende:
Waarom hebben we nog niets gehoord van de harde kern van SV Urk?
Harde kern. Dat was al duidelijk met de KOZP demonstratie.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
In Maastricht is de politie op de markt ook weggegaan omdat MVV daar de boel al aan het beschermen is
Om de rust te bewaren kun je het beter goedkeuren. Goed gedrag belonen, wat iemand al zei.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:30 schreef PzKpfw het volgende:
Mensen die toejuichen dat een stel hooligans zich gaan bemoeien met het handhaven van de orde
Ja, eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
Met al die beschermgroepen is het overal nu onderhand drukker dan dat het ooit geweest is voor de avondklok![]()
Haha wat een land, naar buiten mogen als hooliganquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Intussen zijn ze wel allemaal buiten tijdens de avondklok ....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wow, rustigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:32 schreef Harlekien2 het volgende:
Deze hooligans & voetbalsupporters hebben meer principes in hun linker teen dan het gros hier.
relschoppers nadat ze gepakt zijn, zeggen dat ze buiten waren om de stad te beschermen tegen relschoppersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja dit. Nooit doen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:32 schreef Harlekien2 het volgende:
Deze hooligans & voetbalsupporters hebben meer principes in hun linker teen dan het gros hier.
Zijn deze mensen gewoon om 21:00 netjes binnen??????????quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik mag toch hopen dat we het geweldsmonopolie van de overheid niet gaan loslaten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:29 schreef sp3c het volgende:
ik neem aan dat de heren gewoon op de achtergrond blijven zodat de politie het echte werk op kan knappen
niet dat zo'n agent daar met een megafoon gaat staan roepen in welke straat het knokken is ofzo
De avondklok was dan ook koren op de molen van de relschoppers omdat sociale controle ontbrak. En wie het in het zijn hoofd haalde om zijn hebben en houden te beschermen werd zonder pardon op de bon geslingerdquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
Met al die beschermgroepen is het overal nu onderhand drukker dan dat het ooit geweest is voor de avondklok![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:30 schreef PzKpfw het volgende:
Mensen die toejuichen dat een stel hooligans zich gaan bemoeien met het handhaven van de orde
het is half 8quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Intussen zijn ze wel allemaal buiten tijdens de avondklok ....
Inschattingsfoutje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:33 schreef PippenScottie het volgende:
Het is dus drukker dan het in maanden is geweest ‘s avonds op straat?
Mooi he, die avondklokquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:33 schreef PippenScottie het volgende:
Dan rent iedereen weg, inclusief politiequote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Zou de Rotterdamse denker al op patrouille zijn?
En niemand heeft het meer over de toeslag affaire!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:33 schreef PippenScottie het volgende:
0 likes, 0 reacties, niemand boeit het. Zit je je eigen tweetje nou te pluggen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:33 schreef JDx het volgende:
https://twitter.com/jaynl82/status/1354133566158942215
Wordt niet erg gewaardeerd
lijkt me niet neequote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:33 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we het geweldsmonopolie van de overheid niet gaan loslaten.
als je uit den haag kom, ben je voor ado, kankerlulquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Zou de Rotterdamse denker al op patrouille zijn?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Waarom zijn het trouwens alleen de voetbalsupporters? Waar zijn de turnfans, de damclubhooligans en de lacrossesupporters?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is Amsterdam. Daar is het niet zo erg.
Voetbalclubs zijn vaak verbonden aan hun stad, stad en club gaan vaak hand in hand. Kom je aan hun stad, dan kom je aan hun.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Waarom zijn het trouwens alleen de voetbalsupporters? Waar zijn de turnfans, de damclubhooligans en de lacrossesupporters?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
0 likes, 0 reacties, niemand boeit het. Zit je je eigen tweetje nou te pluggen?
al 3 dagen, wilde eerst nog reageren dat ik niet wist wie deze klapjosti was en dat ik niet snap waarom deze tweets langskwamenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
0 likes, 0 reacties, niemand boeit het. Zit je je eigen tweetje nou te pluggen?
Jawel, jij.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:34 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
En niemand heeft het meer over de toeslag affaire!
Precies, merkte je gisteren hier ook (Nijmegen)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:35 schreef skysherrif het volgende:
Vooralsnog werken die groepen vooral preventief enorm goed. Er is geen tussenkomst nodig of geweld van die partij, want de relschoppers gaan de straat niet eens op daar.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoop stiekem al jaren dat ze de boel daar bombarderen eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je principes hebt blijf je gewoon binnen na 9 uur. De overheid heeft die regels ingesteld en zal deze handhaven.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:32 schreef Harlekien2 het volgende:
Is toch een prachtig boek aan het worden zo?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:36 schreef Pvt.Webster het volgende:
Haha ja die drukte werkt averechts. Maar de politie kan beter dit doen dan die lui gaan oppakken. Kost ook weer mankracht en dat heb je juist nodig tegen die plunderaars.
Gaan die oranje hesjes tegen 21hr naar huis of hebben ze vrijstelling? Een werkgeversverklaring van de politie
in principe heb je gelijk, maar toch ook weer niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als je principes hebt blijf je gewoon binnen na 9 uur.
Tilburg zelfde hoorde ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, merkte je gisteren hier ook (Nijmegen)
Wie zegt dat een paar van de hooligans ook niet bij de lokale damclub zitten?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Precies, lekker filmpjes van de rellen kijken en daar dan veilig over posten op FOK!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die oproepjes zijn sowieso nogal project X achtig volgens mij. Heel veel dooft vanzelf al uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Alkmaar. Zegt ook wel iets dat het tuig banger is voor voetbalsupporters dan voor politie.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel apart dat mensen kennelijk het gevoel hebben dat de overheid niet voldoende bescherming biedt. Geen compliment dat zoveel mensen het heft in eigen nemen,dat is dramatisch voor het imago van de politie.quote:
Niet zo gek ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:38 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Alkmaar. Zegt ook wel iets dat het tuig banger is voor voetbalsupporters dan voor politie.
Dat ligt eraan wat voor principes je hebt. Maar de meesten hebben geen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Emmen supporters die gaan slopen kan ik dan wel weer begrijpen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is toch mooi voor die groepen. Je beukt even je agressie eruit vanwege het feit dat je club op degradatie staat je de wedstrijden van je cluppie niet kunt bezoeken en tegelijkertijd houd je de winkels heel. Win win
Oranje hesjes staatsgevaarlijk, ik wens de schoffelaars van de gemeente veel sterkte en wijsheid toe.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:38 schreef maan_man het volgende:
Het is wachten op de eerste relschoppers met een hesje, dan is echt echt chaos.
Dat is wel een bijkomend voordeel inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies, lekker filmpjes van de rellen kijken en daar dan veilig over posten op FOK!
Achraf van 16 weet ook wel dat ze het altijd afleggen tegen georganiseerde groepen gespecialiseerd in straatvechten. Toch iets minder aantrekkelijk dan steentjes gooien naar ME met een pakkans van 1%quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:38 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Alkmaar. Zegt ook wel iets dat het tuig banger is voor voetbalsupporters dan voor politie.
Politie faciliteert het in dit geval zelfs, in 's Hertogenbosch ten minste.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toch wel apart dat mensen kennelijk het gevoel hebben dat de overheid niet voldoende bescherming biedt. Geen compliment dat zoveel mensen het heft in eigen nemen,dat is dramatisch voor het imago van de politie.
Waar? Ik hoor hem nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In Alkmaar hangt al een politieheli
Ik ben dan ook voornemens om het kunstgras er uit te slopen en vervolgens een mooie nieuwe mat in te zaaien.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Emmen supporters die gaan slopen kan ik dan wel weer begrijpen.
Dan zijn het ineens geen strijders meerquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Achraf van 16 weet ook wel dat ze het altijd afleggen tegen georganiseerde groepen gespecialiseerd in straatvechten. Toch iets minder aantrekkelijk dan steentjes gooien naar ME met een pakkans van 1%
Waar?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:33 schreef leolinedance het volgende:
De heli is weer paraat. Weer de hele avond herrie
Bof jij even. Schalkwijk ligt bij Houten. /flauwquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:39 schreef Ellatjuh het volgende:
Jumbo is uit voorzorg in Haarlem al dicht..
Woon in Schalkwijk...
In het stukje wijk waar ik woon waren geen rellen.
Hoop dat het zo blijft en ik mn auto heel aantref.
Is wel zo makkelijk, moet vroeg werken morgen
lijkt me wat vergezochtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:40 schreef PippenScottie het volgende:
Als we nu hooligans als informeel gezag gaan gedogen, houdt het na vandaag niet op.
Dan ga je naar een situatie waar hooligans gaan beslissen wie wel en niet waar mogen demonstreren en het gevoel dat de politie hen iets verschuldigd is.
Topshow
Nou, dat heb ik totaal nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:41 schreef theNull het volgende:
Doet me denken denken aan de film "I am legend" als het donker is komen de zombies naar buiten.
Hey we zijn het zowaar nog een keer eensquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:40 schreef PippenScottie het volgende:
Als we nu hooligans als informeel gezag gaan gedogen, houdt het na vandaag niet op.
Dan ga je naar een situatie waar hooligans gaan beslissen wie wel en niet waar mogen demonstreren en het gevoel dat de politie hen iets verschuldigd is.
Topshow
Ik wist het wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hey we zijn het zowaar nog een keer eens
Behalve dat het drukker dan ooit is 's avonds op straat?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Aan diverse oproepen van veel verschillende clubs is juist een grote hereniging te zien. Ongekend, nooit vertoond dit
Dit is in alle opzichten positief.
Dit zijn nogal veel alsen, aannames en psychologie van de koude grond.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:40 schreef PippenScottie het volgende:
Topshow
Wat snap je niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:41 schreef deedeetee het volgende:
https://www.1limburg.nl/m(...)ht?context=section-1
Interessant.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit in zon telegramgroep, man man je krijgt er spontaan aids van.
De avond is nog jong...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef mrevil1337 het volgende:
De oproep aan ouders om zijn kinderen thuis te houden lijkt dus effect te hebben het blijft redelijk rustig.
ze gaan ook echt niet voor de politie uit ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit zijn nogal veel alsen, aannames en psychologie van de koude grond.
Vooralsnog heeft het een direct gevolg dat het in veel steden die toch vantevoren werden aangemerkt als mogelijk target voor onrust, nu rustig is.
Bovendien is er echt geen enkele van de ME die straks met enig schuld gevoel zo een hooligan een knuppel in de nek legt als ze bij de volgende wedstrijd zich weer misdragen.
Het is als fok, maar dan 7 jaar terugquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ga er dan niet inzitten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
Normaal was het tegen deze tijd toch al goed raak? Denk dat velen het risico ook niet meer willen nemen. Het zal je met de dag namelijk lastiger worden gemaakt en met de dag wordt de pakkans groter.quote:
Woonde ik daar maar was rustiger volgens mijquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Bof jij even. Schalkwijk ligt bij Houten. /flauw
quote:Rotterdamse politiechef over dreigende rellen: ‘Vanavond drie keer zoveel ME’ers op de been als maandag’
https://www.ad.nl/rotterd(...)ls-maandag~a20456f1/
Dit lijkt nu dus gezellig, maar door al die rellen vergeet je eigenlijk dat dit soort samenkomsten gewoon nog steeds niet mag. De politie doet daar nu niets tegen omdat die groep goede bedoelingen lijkt te hebben en ze anders die lui tegen zich krijgen en het hek van de dam is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:41 schreef deedeetee het volgende:
https://www.1limburg.nl/m(...)ht?context=section-1
Mij vooral aan la haine heel erg. Alleen staat niet op netfkix dus denk dat de meeste relschoppers em niet eens kennen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:41 schreef theNull het volgende:
Doet me denken denken aan de film "I am legend" als het donker is komen de zombies naar buiten.
Dat is waar, het is ook niet gezegd dat het vanavond op zo'n grote schaal uit de hand gaat lopen als eerdere avonden. Al zou er in één stad al maar worden gereld/geplunderd is dat al triest genoeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Normaal was het tegen deze tijd toch al goed raak? Denk dat velen het risico ook niet meer willen nemen. Het zal je met de dag namelijk lastiger worden gemaakt en met de dag wordt de pakkans groter.
Lekker alles naar de tering hebben kunnen slaan, misschien nog het e.e.a. gejat en het is wel weer even genoeg tot de volgende keer dat er een excuus is.
Vertelquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Inderdaad, keihard aanpakken die overtreders.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:48 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dit lijkt nu dus gezellig, maar door al die rellen vergeet je eigenlijk dat dit soort samenkomsten gewoon nog steeds niet mag. De politie doet daar nu niets tegen omdat die groep goede bedoelingen lijkt te hebben en ze anders die lui tegen zich krijgen en het hek van de dam is.
Ondertussen zijn het wel 100 man bij elkaar, op geen 1.5 meter.
FCDBquote:
Ja lekker fijn die 1,5mtr regel werkt super zo te zien het aantal contactmomenten nemen echt af met de avondklok regeling.quote:
Maar het lijkt wel de rellende plunderaars op een afstand te houden, dat is toch een pluspunt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:48 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dit lijkt nu dus gezellig, maar door al die rellen vergeet je eigenlijk dat dit soort samenkomsten gewoon nog steeds niet mag. De politie doet daar nu niets tegen omdat die groep goede bedoelingen lijkt te hebben en ze anders die lui tegen zich krijgen en het hek van de dam is.
en met scherp schieten aubquote:
Er is best wel wat onderzoeken geweest.quote:
ZIJN WE ER TOCH INGETUINDquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:53 schreef Stupidisco het volgende:
19:48:14 26-01-21 melding: DEMONSTRATIE HUGO DE GROOTPLEIN 5652LK EINDHOVEN
regio: Brabant-Zuidoost
eenheden: 1133888 Persinformatie Politie Veiligheidseregio Brabant-Zuidoost
Eerste melding op p2000 die ik zie vanavond m.b.t. 'demonstratie'.
Gister (rond deze tijd) stond het al vol van soortgelijke meldingen.
Het lijkt met een sisser af te lopen vanavondquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:53 schreef Stupidisco het volgende:
Is ook, maar je ziet hoe snel je het voor lief neemt. Maar wel grotere kans op besmettingen zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar het lijkt wel de rellende plunderaars op een afstand te houden, dat is toch een pluspunt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:53 schreef Stupidisco het volgende:
Het laatste wat je moet doen is nu ingrijpen natuurlijk, duh!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:48 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Hesjes en coke voor wie wilquote:
Ja want dan gaan ze rellen en plunderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het laatste wat je moet doen is nu ingrijpen natuurlijk, duh!
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:55 schreef PippenScottie het volgende:
2020: grootste kutjaar ooit
2021: houd mijn Jupiler even vast
Ik denk niet dat het types zijn die braaf naar huis gaan dan. Denk jij van wel?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:55 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja want dan gaan ze rellen en plunderen.
Goh....quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het laatste wat je moet doen is nu ingrijpen natuurlijk, duh!
gaat weer finaal uit de klauwen lopen vanavond.....en dat kutvolk heeft nu gezien dat er makkelijk spullen te jatten op deze manier.quote:
Volle treinen straks vlak voor 9 uur zo te zien.quote:
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het types zijn die braaf naar huis gaan dan. Denk jij van wel?
lijkt wel mollenjachtquote:
quote:Politie massaal aanwezig op Markt in Breda
BREDA - De politie is massaal op de been in het centrum van Breda. Het zou gaan om NAC-supporters van Vak G die de stad willen beschermen.
Je zal maar iemand moeten verplegen die nog eerst het ziekenhuis wou slopen...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:57 schreef Caland het volgende:
Mooi man
Je mag ze wel aanpakken maar niet het ziekenhuis inslaan graag
Den BoschGoden
ik zou gelijk pauze gaan houdenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zal maar iemand moeten verplegen die nog eerst het ziekenhuis wou slopen...
Groepjes met en groepjes zonder hesje... Zo blijft het wel lekker overzichtelijk.quote:
Ik rel niet, ik heb een voorbeeldfunctie als modquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:paul krijgt vast weer een mental breakdown waar je u tegen zegt dus die kans zit er dik in.
Godver, ze hebben net de tekst geupdate.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:57 schreef Salina het volgende:
Je zult maar journalistje zijn en alles nu bij moeten houden in deze drukke tijden. Dan gaat er wel eens wat mis.
Politie massaal aanwezig op Markt
[..]![]()
![]()
![]()
Had een screenshot moeten maken.quote:Politie massaal aanwezig op Markt in Breda
BREDA - De politie is dinsdag in het begin van de avond massaal op de been in het centrum van Breda. NAC-supporters van Vak G hadden zich op de Grote Markt verzameld. De reden: ze willen ‘hun’ stad beschermen tegen relschoppers.
neeee dit is wel echt heel erg bizar met die mokerhamer, wtfquote:
Net de gymles in groep 5.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Groepjes met en groepjes zonder hesje... Zo blijft het wel lekker overzichtelijk.
Inderdaad, Mijn man kreeg net een heel verhaal toegestuurd. Ik weet niet hoe te delen, dus zo maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze gaan ook echt niet voor de politie uit ofzo
die krijgen gewoon een blok aangewezen waar ze voor de deuren mogen staan oid
dikkevoor iedereen die meehelpt
kunnen ze die zonder hesje helemaal de vernieling in meppen en laten liggen op straat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Groepjes met en groepjes zonder hesje... Zo blijft het wel lekker overzichtelijk.
Tering zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |