wtf is stad?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben benieuwd of het Noorden ook vanavond buiten schot blijft.
Volgens mij waren er oproepen om vanavond te gaan rellen in Stad.
Volksmilitiesquote:
Hoe zou het komen denk je? Lijken wel Neanderthalers.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mensen zijn bang voor voetbalsupporters, ook al lekker door media gedaan.
Inderdaad nog wat hooligans erbij en het recept voor een complete chaos is daar.quote:
Zo noemen Groningers doorgaans de stad Groningen.quote:
Lukt de politie/ME ook wel aardig op het moment.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volksmilities![]()
Nee. Ben ik helemaal niet blij mee. Handhaving bij rellen is aan politie / me, niet aan harde kernen/hooligans.
Grootste gemeente in Drenthe allenquote:
Het is allemaal tuig.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:20 schreef Harlekien2 het volgende:
Mensen zijn banger voor voetbalsupporters dan voor de daadwerkelijke plunderaars
Ik moet van allebei niks hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:20 schreef Harlekien2 het volgende:
Mensen zijn banger voor voetbalsupporters dan voor de daadwerkelijke plunderaars
Eerst de plunderaars versus de hooligans en dan wat er nog over is van de winnaar tegen de MEquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Inderdaad nog wat hooligans erbij en het recept voor een complete chaos is daar.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zullen we dit maar even niet doen? Je moet dit soort knokploegen niet gaan legitimeren. Dat kan alleen maar mis gaan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zullen we dit maar even niet doen? Je moet dit soort knokploegen niet gaan legitimeren. Dat kan alleen maar mis gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |