lijkt wel mollenjachtquote:
quote:Politie massaal aanwezig op Markt in Breda
BREDA - De politie is massaal op de been in het centrum van Breda. Het zou gaan om NAC-supporters van Vak G die de stad willen beschermen.
Je zal maar iemand moeten verplegen die nog eerst het ziekenhuis wou slopen...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:57 schreef Caland het volgende:
Mooi man
Je mag ze wel aanpakken maar niet het ziekenhuis inslaan graag
Den BoschGoden
ik zou gelijk pauze gaan houdenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zal maar iemand moeten verplegen die nog eerst het ziekenhuis wou slopen...
Groepjes met en groepjes zonder hesje... Zo blijft het wel lekker overzichtelijk.quote:
Ik rel niet, ik heb een voorbeeldfunctie als modquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:paul krijgt vast weer een mental breakdown waar je u tegen zegt dus die kans zit er dik in.
Godver, ze hebben net de tekst geupdate.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:57 schreef Salina het volgende:
Je zult maar journalistje zijn en alles nu bij moeten houden in deze drukke tijden. Dan gaat er wel eens wat mis.
Politie massaal aanwezig op Markt
[..]![]()
![]()
![]()
Had een screenshot moeten maken.quote:Politie massaal aanwezig op Markt in Breda
BREDA - De politie is dinsdag in het begin van de avond massaal op de been in het centrum van Breda. NAC-supporters van Vak G hadden zich op de Grote Markt verzameld. De reden: ze willen ‘hun’ stad beschermen tegen relschoppers.
neeee dit is wel echt heel erg bizar met die mokerhamer, wtfquote:
Net de gymles in groep 5.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Groepjes met en groepjes zonder hesje... Zo blijft het wel lekker overzichtelijk.
Inderdaad, Mijn man kreeg net een heel verhaal toegestuurd. Ik weet niet hoe te delen, dus zo maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze gaan ook echt niet voor de politie uit ofzo
die krijgen gewoon een blok aangewezen waar ze voor de deuren mogen staan oid
dikkevoor iedereen die meehelpt
kunnen ze die zonder hesje helemaal de vernieling in meppen en laten liggen op straat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Groepjes met en groepjes zonder hesje... Zo blijft het wel lekker overzichtelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |