Inderdaad nog wat hooligans erbij en het recept voor een complete chaos is daar.quote:
Zo noemen Groningers doorgaans de stad Groningen.quote:
Lukt de politie/ME ook wel aardig op het moment.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volksmilities![]()
Nee. Ben ik helemaal niet blij mee. Handhaving bij rellen is aan politie / me, niet aan harde kernen/hooligans.
Grootste gemeente in Drenthe allenquote:
Het is allemaal tuig.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:20 schreef Harlekien2 het volgende:
Mensen zijn banger voor voetbalsupporters dan voor de daadwerkelijke plunderaars
Ik moet van allebei niks hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:20 schreef Harlekien2 het volgende:
Mensen zijn banger voor voetbalsupporters dan voor de daadwerkelijke plunderaars
Eerst de plunderaars versus de hooligans en dan wat er nog over is van de winnaar tegen de MEquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Inderdaad nog wat hooligans erbij en het recept voor een complete chaos is daar.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zullen we dit maar even niet doen? Je moet dit soort knokploegen niet gaan legitimeren. Dat kan alleen maar mis gaan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zullen we dit maar even niet doen? Je moet dit soort knokploegen niet gaan legitimeren. Dat kan alleen maar mis gaan.
Ik snap ook echt niet dat de politie hierin mee gaat, zo geef je die hooligans alleen maar het idee dat ze goed bezig zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Oh god, kan je tere zieltje het niet aan dat daar enige nuance in zitquote:
Dat is toch wel een enorm zwaktebod...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
ook niet handig als de paarden er doorheen knallen omdat ze ze niet herkennenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Er zitten er al bijna 500 vast te wachten op een rechtzaak.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:19 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Lukt de politie/ME ook wel aardig op het moment.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eerst de plunderaars versus de hooligans en dan wat er nog over is van de winnaar tegen de ME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |