Ik luister mee, dus daarom vul ik het commentaar even aanquote:Op maandag 25 januari 2021 19:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zit het niet te kijken, dus geen idee.
Van de andere kant is vele malen benoemen dat je het vooral niet zo moet noemen, is ook niet heel slim. Zelfde effect, immers.
Dat is gestaag toch flink opgelopen in een jaar.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef Anton91 het volgende:
Wereldwijd 100 miljoen bevestigde gevallen van corona op worldometer...
Wordt over niet al te lange tijd ingehaald door aantal gevaccineerdenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef Anton91 het volgende:
Ja alleen nog geen fractie van het werkelijk aantal besmettingen...quote:Op maandag 25 januari 2021 20:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is gestaag toch flink opgelopen in een jaar.
In het begin bekeek ik die kaart van JH regelmatig, nu al een tijdje niet bekeken.
Als je een demonstratie verbiedt kun je een groep al tegenhouden, voordat het überhaupt een groep is. Bij het Museumplein is het eerst een uur pappen en nathouden en ondertussen staat het Museumplein alweer vol.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat denk je dat zo’n demoverbod uithaalt? Ze komen toch wel. Politie moet gewoon scherp optreden.
Dat zou echt top zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt over niet al te lange tijd ingehaald door aantal gevaccineerden
Tijd voor een standbeeld.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef Anton91 het volgende:
Proost jongens, hebben we toch mooi voor elkaar gekregen met elkaar.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef Anton91 het volgende:
Geloof dat er nu iets van 3 miljoen vaccinaties per dag bijkomen gemiddeld wereldwijd. Zijn er nu ongeveer 65 miljoen totaal.quote:
Zo snel mogelijk erop en erover!quote:Op maandag 25 januari 2021 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geloof dat er nu iets van 3 miljoen vaccinaties per dag bijkomen gemiddeld wereldwijd. Zijn er nu ongeveer 65 miljoen totaal.
Waarvan in Israel men bijna op 50% zit, daar weten ze dat je dit soort zaken niet aan amateurs op clown schoenen moet overlaten maar aan kerels die kogels om de oren hebben gehad.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geloof dat er nu iets van 3 miljoen vaccinaties per dag bijkomen gemiddeld wereldwijd. Zijn er nu ongeveer 65 miljoen totaal.
Ja, neem gewoon de hond meequote:Op maandag 25 januari 2021 19:17 schreef Bocaj het volgende:
Nou, de 3e avondklok avond komt er aan... Kunnen we het nog een beetje aan zo?
Dan ga jij toch in dat andere topic posten?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:18 schreef leolinedance het volgende:
Kan er niet een apart vaccin topic komen?
Edit: oh wacht dat is er al. Waarom posten we dan hier over de vaccins? Moet dan toch ook daar...
Die zijn nu hard online bezig, begreep dat ze nu een belangrijke verdachte hebben die opereert vanaf het IP adres: 127.0.0.1quote:Op maandag 25 januari 2021 20:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Hoe kijkt pedo-huntend Nederland eigenlijk tegen deze avondklok aan?
Ik neem aan dat zo'n hinderlaag meestal na 21.00 wordt georganiseerd. Worden er nog speciale ontheffingen verleend?
Wordt een groot pedo-schandaal!quote:Op maandag 25 januari 2021 20:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die zijn nu hard online bezig, begreep dat ze nu een belangrijke verdachte hebben die opereert vanaf het IP adres: 127.0.0.1
Je lacht erom maar van de week was een man in het nieuws wiens huis exact midden in Nederland lag en dat dit zo ook staat aangegeven in een GEO-IP database, deze man had nu last van allerlei van dit soort idioten die zonder enige kennis van security zelf op onderzoek gaan.quote:
Doet me denken aan dat bericht van de persoon die op postcode 1234 ab woont, ook al een en al ellendequote:Op maandag 25 januari 2021 20:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je lacht erom maar van de week was een man in het nieuws wiens huis exact midden in Nederland lag en dat dit zo ook staat aangegeven in een GEO-IP database, deze man had nu last van allerlei van dit soort idioten die zonder enige kennis van security zelf op onderzoek gaan.
Ik ken dat, toen ik het las dacht ik dat het een artikel van de speld wasquote:Op maandag 25 januari 2021 20:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat bericht van de persoon die op postcode 1234 ab woont, ook al een en al ellende
Dat bericht is gelul, want die postcode bestaat helemaal niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ken dat, toen ik het las dacht ik dat het een artikel van de speld was
https://www.vice.com/nl/a(...)sche-hel-vol-neppost
We stonden erbij en keken er naar 🎶quote:Op maandag 25 januari 2021 18:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden. Helemaal gestoord.
klopt postcode 1232 t/m 1239 bestaan niet in NL.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat bericht is gelul, want die postcode bestaat helemaal niet.
Wellicht dat het gebied nu niet meer bestaat, zou ik even moeten zoeken in oude postcode databasequote:Op maandag 25 januari 2021 20:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat bericht is gelul, want die postcode bestaat helemaal niet.
postcode 1234ab is hetzelfde niveau als het broodje aap van de vrouw die haar kat in de magnetron deed om te drogen na een wasbeurt.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wellicht dat het gebied nu niet meer bestaat, zou ik even moeten zoeken in oude postcode database
Wat een hel... Woon je gewoon ergens waarvan de stroom om de paar maanden afgesloten wordt omdat je in een numerieke Bermudadriehoek woont per ongelukquote:Op maandag 25 januari 2021 20:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ken dat, toen ik het las dacht ik dat het een artikel van de speld was
https://www.vice.com/nl/a(...)sche-hel-vol-neppost
Maar ik las ook weer dat neit een persoon ermee in het ziekenhuis kwam?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
We kunnen AstraZeneca voorzichtig gaan afvoeren...
En terecht, dat is in strijd met het Verdrag van Genèvequote:Op maandag 25 januari 2021 19:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Tsja ik had het gisteren over een cd van Blof afspelen maar toen ging ik te ver
Laten we hopen van niet, zou ook nog eens enorm slecht nieuws kunnen zijn voor de vaccinatiebereidheid.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
In het artikel hebben ze het ook over een fictieve postcode volgens mij, wellicht dat het een andere generieke poscode betreft. Overigens zelf genoeg software getest om te weten dat dit gezeik kan geven. Een collega van me was een keer een bestel systeem aan het testen, toen hij de volgende dag naar huis reed zag hji de postbode met een enorme kar met boeken lopenquote:Op maandag 25 januari 2021 20:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
postcode 1234ab is hetzelfde niveau als het broodje aap van de vrouw die haar kat in de magnetron deed om te drogen na een wasbeurt.
Lekker voor al die Britten die die rommel hebben opgekocht 😂quote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
...of de 65+ersquote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
ByeBye 2021quote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Mijn Duits is niet zo sterk. Waar is die 8% op gebaseerd?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit vaccin zou niet eens toegediend worden bij oudere mensen en mensen met onderliggend lijden.quote:
"Nach Informationen des Handelsblatts aus Koalitionskreisen rechnet die Bundesregierung nur mit einer Wirksamkeit von acht Prozent bei den über 65-Jährigen."quote:Op maandag 25 januari 2021 20:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mijn Duits is niet zo sterk. Waar is die 8% op gebaseerd?
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dit vaccin zou niet eens toegediend worden bij oudere mensen en mensen met onderliggend lijden.
https://www.rijksoverheid(...)accinatie-en-wanneerquote:Vanaf medio februari
Thuiswonende 60-plussers met het vaccin van BioNTech/Pfizer en indien mogelijk ook het vaccin van AstraZeneca.
Ja, maar ik bedoel, waar doelen ze op met effectiviteit?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
"Nach Informationen des Handelsblatts aus Koalitionskreisen rechnet die Bundesregierung nur mit einer Wirksamkeit von acht Prozent bei den über 65-Jährigen."
Dus op bronnen vanuit coaltie kringen, dit is een serieuze krant volgens mij vegelijkbaar met een krant als het FD , dus niet 1 of ander sensatie blaadje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |