dan is het weer een hoop gejank hierquote:Op maandag 25 januari 2021 19:04 schreef TLC het volgende:
Naja als ik die beelden zo zie, ik zie tokkies die rellen, ik zie ME met busjes... je zou kunnen denken rij er nou gewoon overheen maar dat denk ik maar he
en dan later nog ontkennen ookquote:Op maandag 25 januari 2021 19:05 schreef miss_sly het volgende:
Net zo min als de rellen zijn om te genieten en popcorn bij te eten, is het redelijk idioot om te wensen dat ze overreden worden of anderszins overdreven 'sancties'.
Niet doen.quote:
is dit een gok of is daar ook bewijs voor ?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Big pharma heeft ons wel echt genaaid.
Eerst pfizer die minder leveren omdat we meer eruit halen.
En nu Astrazeneca die productieproblemen heeft voor de EU maar voor de rest kan gewoon geleverd worden zoals afgesproken.
Gewoon een kapitaalinjectie gekregen en onze vaccins aam de hoogste bieder verkocht.
Astrazeneca verkoopt tegen kostprijs.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
En nu Astrazeneca die productieproblemen heeft voor de EU maar voor de rest kan gewoon geleverd worden zoals afgesproken.
Gewoon een kapitaalinjectie gekregen en onze vaccins aam de hoogste bieder verkocht.
Als dit soort middeleeuwse wraakideeėn gemeengoed gaan worden hier, dan ben ik snel weg. Stelletje toetsenbordheldenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:05 schreef miss_sly het volgende:
Net zo min als de rellen zijn om te genieten en popcorn bij te eten, is het redelijk idioot om te wensen dat ze overreden worden of anderszins overdreven 'sancties'.
Het zal wel illegaal zijn. Alle horeca is dicht. Thuis en buiten mag je maar met 1 persoon van buiten je eigen huishouden samenkomen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:56 schreef THEFXR het volgende:
vrijdag een bruiloftsfeest, mensen hebben gouden bruiloft, bizar dat je nog een feest gaat houden in deze tijden.
Nou, 52% wil niet verlengen en 71% wil niet aanscherpenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:00 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Weer zo'n onderzoeksbericht om een maatregel niet zo erg te laten klinken. Laat ze eens vragen of men de avondklok weg wilt hebben.
Enkel die vraag, en dan onder verschillende leeftijdscategorien.
Zou me benieuwen wat daar uit komt.
Zo lekker gekleurd weer.
"48 procent wil de lockdown verlengen en 29 procent wil die zelfs aanscherpen."
En die andere 52% en 71%.
Dat worden ze niet, want dat heeft weinig meer met beschaving en redelijkheid te maken.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:09 schreef galantis het volgende:
[..]
Als dit soort middeleeuwse wraakideeėn gemeengoed gaan worden hier, dan ben ik snel weg. Stelletje toetsenbordhelden
Als ze aan iedereen kunnen leveren behalve aan de EU, dan hebben ze wel wat uit te leggen.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Persoonlijk krijg ik het gevoel dat bij elkaar op bezoek gaan überhaupt wordt afgeraden. Die aantallen zeggen me niet zoveel, of het nou een, twee of zes mensen zijn, ik doe het gewoon helemaal niet als het even kan.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:59 schreef miss_sly het volgende:
Of het betreft mensen die zich gewoon aan de geldende dringende adviezen willen houden, en het dus een beperking is dat de bezoeken nu beperkt worden tot 1 persoon.
Dat is in ieder geval voor mij zo.
Als nog maar 10% is voor verlengen is, schrijven ze dat bijna 2 miljoen mensen voor verlenging is. That's how they rollquote:Op maandag 25 januari 2021 19:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, 52% wil niet verlengen en 71% wil niet aanscherpen
tuurlijk, maar niet inzien dat dit soort feesten, leiden tot lockdowns en avondklok.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:09 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het zal wel illegaal zijn. Alle horeca is dicht. Thuis en buiten mag je maar met 1 persoon van buiten je eigen huishouden samenkomen.
Er is op dit moment geen hard bewijs, maar het is wel een feit dat de EC het niet vertrouwd. En dat er aanwijzingen zijn voor contractbreuk.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is dit een gok of is daar ook bewijs voor ?
Vreselijk hč, alleen al de manier waarop het gebracht wordt. Onze betrouwbare en ongekleurde mediaquote:Op maandag 25 januari 2021 19:00 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Weer zo'n onderzoeksbericht om een maatregel niet zo erg te laten klinken. Laat ze eens vragen of men de avondklok weg wilt hebben.
Enkel die vraag, en dan onder verschillende leeftijdscategorien.
Zou me benieuwen wat daar uit komt.
Zo lekker gekleurd weer.
"48 procent wil de lockdown verlengen en 29 procent wil die zelfs aanscherpen."
En die andere 52% en 71%.
Yep, hier heb ik een half jaar geleden al aan gedacht, WW3 kan wel eens over het vaccin gaan..quote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik zie ook weinig mensen, inderdaad. Enige die we nog wel eens zagen, waren mijn ouders. En die wonen ruim anderhalf uur rijden bij ons vandaan. Dan gingen we met ons gezin, drie personen waarvan 1 onder de 12 en hielden uiteraard afstand. En dan zal ik wel het braafste meisje van de klas zijn, maar als ze dan als dringend advies nog maar 1 persoon geven, dan gaan wij dus niet meer, want we zijn met 2 volwassenen. En ik vind het te ver om in mijn eentje te rijden en na een kop koffie weer terug.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Persoonlijk krijg ik het gevoel dat bij elkaar op bezoek gaan überhaupt wordt afgeraden. Die aantallen zeggen me niet zoveel, of het nou een, twee of zes mensen zijn, ik doe het gewoon helemaal niet als het even kan.
Juist. Het gaat gewoon om gezond verstand. Vandaag met 2 mensen afspreken en de rest van de week met niemand is vermoedelijk minder gevaarlijk dan 7 dagen met iedere dag met iemand anders afspreken.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Persoonlijk krijg ik het gevoel dat bij elkaar op bezoek gaan überhaupt wordt afgeraden. Die aantallen zeggen me niet zoveel, of het nou een, twee of zes mensen zijn, ik doe het gewoon helemaal niet als het even kan.
Tsja ik had het gisteren over een cd van Blof afspelen maar toen ging ik te verquote:Op maandag 25 januari 2021 19:05 schreef miss_sly het volgende:
Tsja, die hebben inderdaad wel een plaat voor hun hoofd. Ik zou zelf nooit ingaan op zo'n uitnodiging. Ten eerste omdat ik zoiets onacceptabel vind. Ten tweede omdat je als feestganger ook gewoon een boete krijgt als je gaat.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk, maar niet inzien dat dit soort feesten, leiden tot lockdowns en avondklok.
Bild mooie krant wel, zo betrouwbaar als een wappie.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:16 schreef Sfancta het volgende:
BILD leerde uit de kringen van de federale politie: Ondertussen zouden ook Duitse hooligans op weg zijn naar Nederland en van plan zijn deel te nemen aan de rel. De Duitse autoriteiten vrezen dat de rel naar Duitsland zou kunnen overslaan. Onlangs waren hooligans in demo's geļnfiltreerd door corona-ontkenners en complottheoretici. Een officier die de scčne kent, vertelt BILD: “De hooliganscene herbergt een groot potentieel voor geweld. Eigenlijk zijn het vijanden, maar opeens zijn ze over bepaalde onderwerpen samen onderweg. "
Dan kunnen de oostelijke steden zich schrap zetten. Snel grenscontroles invoeren.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:16 schreef Sfancta het volgende:
BILD leerde uit de kringen van de federale politie: Ondertussen zouden ook Duitse hooligans op weg zijn naar Nederland en van plan zijn deel te nemen aan de rel. De Duitse autoriteiten vrezen dat de rel naar Duitsland zou kunnen overslaan. Onlangs waren hooligans in demo's geļnfiltreerd door corona-ontkenners en complottheoretici. Een officier die de scčne kent, vertelt BILD: “De hooliganscene herbergt een groot potentieel voor geweld. Eigenlijk zijn het vijanden, maar opeens zijn ze over bepaalde onderwerpen samen onderweg. "
Volgens mij is dat gewoon blijven staan. Ondanks natuurlijk wel echt veeeel te ver gaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Tsja ik had het gisteren over een cd van Blof afspelen maar toen ging ik te ver
Voor Big Pharma zijn vaccins nauwelijks interessant, maar goed, jij bent waarschijnlijk zo 1 die ook roept: DE MSM HEEFT ONS IN DE MACHT!!!!quote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Want jij denkt dat het voor de meeste mensen echt een probleem is dat ze op dit moment niet na 9 uur na buiten mogen? Er is niets te doen, dus het zal me reet roesten.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dit is gewoon propaganda om onze meningen te beļnvloeden. Dit niet zien. Dit gebeurt constant.
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:59 schreef Noek het volgende:
Dat onderzoek moeten ze in juno doen.
Heel veel mensen zitten toch binnen dus het zal ze jeuken. Wat ik echt bizar vind.
Nu ben ik na de 4e melding deze gecontroleerde en beperkende maatregels ook echt spuugzat.
Als mn leven vrij chill was, zou ik het misschien wel anders voelen. Geen idee.
De avondklok is nog niet eens in gegaan, maar jij bent waarschijnlijk zo een ****: ZE LOKKEN HET UIT!!!!quote:Op maandag 25 januari 2021 19:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Goed idee, zo'n avondklok. Rutte wilde dit heel graag. De rekening kan verstuurd worden naar de MinPres dus?
Als onze flesjes in britse armen blijken te zitten, moet de eu (het is immers een zweeds bedrijf) gewoon alle dosissen verschil *opeisen* voor ze naar een of ander verweggieland gaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:50 schreef trein2000 het volgende:
Dat AstraZeneca verhaal is ook wel heel erg dubieus aan het worden.
Ik denk dat @:fred gelijk heeft en “onze” flesjes in Britse armen zitten. Maar een ander scenario is dat tegen de afspraken in de boel al dan niet deels in die afgefikte fabriek in India werd gemaakt.
Hoe dan ook. Ze hebben wat uit te leggen en slagen daar vooralsnog niet in als we de berichten uit Brussel mogen geloven.
Daar gaat het niet om. Het gaat om het principe waar het op rust; namelijk zeer gebrekkige en twijfelachtige onderbouwing gevoed door angst.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Want jij denkt dat het voor de meeste mensen echt een probleem is dat ze op dit moment niet na 9 uur na buiten mogen? Er is niets te doen, dus het zal me reet roesten.
Dat is nog geen excuus om je als volslagen debiel te gedragen. Begin eens om massaal de verantwoordelijken weg te stemmen. Daarnaast was je ook zo ontzet toen deze zomer mensen zich massaal niet meer aan de regels hielden? En dan heb ik het niet alleen over individuen, maar ook een groot deel van de Horeca die weer massaal de regels negeerden, of sportscholen gewoon weer alles lieten doen zonder de regels in acht te nemen.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het principe waar het op rust; namelijk zeer gebrekkige en twijfelachtige onderbouwing gevoed door angst.
Voorts stel ik voor dat iedereen die wil protesteren eerst het woord principe moet kunnen spellen, dan ga ik helemaal met je mee.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het principe waar het op rust; namelijk zeer gebrekkige en twijfelachtige onderbouwing gevoed door angst.
Al 5 keer gepostquote:Op maandag 25 januari 2021 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)abase-coronit-hpzone
Ik weet niet of dit al gepost is
Het lijkt me niet heel verstandig om het woord burgeroorlog in deze context te gebruiken. Kennelijk zoekt men superlatieven om duidelijk te maken hoezeer men dit afkeurt en er een gevaar in ziet.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:38 schreef JosMert het volgende:
Bij M een uur lang over de rellen gister. De media stookt de vlam in de pan nog wat verder op. Typisch.
En het woord burgeroorlog al paar keer genoemd.
Ik was nog bezig met mijn avondeten te verorberenquote:
Ja, al 6 keer het woord genoemt door de AD hoofdbaas Hans Nijenhuis.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het lijkt me niet heel verstandig om het woord burgeroorlog in deze context te gebruiken. Kennelijk zoekt men superlatieven om duidelijk te maken hoezeer men dit afkeurt en er een gevaar in ziet.
Nee, maar had mij 10 minuten naar dit systeem laten kijken en ik had het waarschijnlijk al kunnen afschieten.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)abase-coronit-hpzone
Ik weet niet of dit al gepost is
Gouden tijden voor de media.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:38 schreef JosMert het volgende:
Bij M een uur lang over de rellen gister. De media stookt de vlam in de pan nog wat verder op. Typisch.
En het woord burgeroorlog al paar keer genoemd.
Klopt. Zijn mooie kijkcijfers iedere avond.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Gouden tijden voor de media.
Dat corona maar voor altijd mag blijven bestaan!
Er wordt vooral benoemd dat de term burgeroorlog juist niet gebezigd moet worden, maar dat vergeet JosMert even te melden.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het lijkt me niet heel verstandig om het woord burgeroorlog in deze context te gebruiken. Kennelijk zoekt men superlatieven om duidelijk te maken hoezeer men dit afkeurt en er een gevaar in ziet.
Ik zit het niet te kijken, dus geen idee.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Er wordt vooral benoemd dat de term burgeroorlog juist niet gebezigd moet worden, maar dat vergeet JosMert even te melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |