Het lijkt me niet heel verstandig om het woord burgeroorlog in deze context te gebruiken. Kennelijk zoekt men superlatieven om duidelijk te maken hoezeer men dit afkeurt en er een gevaar in ziet.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:38 schreef JosMert het volgende:
Bij M een uur lang over de rellen gister. De media stookt de vlam in de pan nog wat verder op. Typisch.
En het woord burgeroorlog al paar keer genoemd.
Ik was nog bezig met mijn avondeten te verorberenquote:
Ja, al 6 keer het woord genoemt door de AD hoofdbaas Hans Nijenhuis.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het lijkt me niet heel verstandig om het woord burgeroorlog in deze context te gebruiken. Kennelijk zoekt men superlatieven om duidelijk te maken hoezeer men dit afkeurt en er een gevaar in ziet.
Nee, maar had mij 10 minuten naar dit systeem laten kijken en ik had het waarschijnlijk al kunnen afschieten.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)abase-coronit-hpzone
Ik weet niet of dit al gepost is
Gouden tijden voor de media.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:38 schreef JosMert het volgende:
Bij M een uur lang over de rellen gister. De media stookt de vlam in de pan nog wat verder op. Typisch.
En het woord burgeroorlog al paar keer genoemd.
Klopt. Zijn mooie kijkcijfers iedere avond.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Gouden tijden voor de media.
Dat corona maar voor altijd mag blijven bestaan!
Er wordt vooral benoemd dat de term burgeroorlog juist niet gebezigd moet worden, maar dat vergeet JosMert even te melden.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het lijkt me niet heel verstandig om het woord burgeroorlog in deze context te gebruiken. Kennelijk zoekt men superlatieven om duidelijk te maken hoezeer men dit afkeurt en er een gevaar in ziet.
Ik zit het niet te kijken, dus geen idee.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Er wordt vooral benoemd dat de term burgeroorlog juist niet gebezigd moet worden, maar dat vergeet JosMert even te melden.
Ik luister mee, dus daarom vul ik het commentaar even aanquote:Op maandag 25 januari 2021 19:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zit het niet te kijken, dus geen idee.
Van de andere kant is vele malen benoemen dat je het vooral niet zo moet noemen, is ook niet heel slim. Zelfde effect, immers.
Dat is gestaag toch flink opgelopen in een jaar.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef Anton91 het volgende:
Wereldwijd 100 miljoen bevestigde gevallen van corona op worldometer...
Wordt over niet al te lange tijd ingehaald door aantal gevaccineerdenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef Anton91 het volgende:
Ja alleen nog geen fractie van het werkelijk aantal besmettingen...quote:Op maandag 25 januari 2021 20:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is gestaag toch flink opgelopen in een jaar.
In het begin bekeek ik die kaart van JH regelmatig, nu al een tijdje niet bekeken.
Als je een demonstratie verbiedt kun je een groep al tegenhouden, voordat het überhaupt een groep is. Bij het Museumplein is het eerst een uur pappen en nathouden en ondertussen staat het Museumplein alweer vol.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat denk je dat zo’n demoverbod uithaalt? Ze komen toch wel. Politie moet gewoon scherp optreden.
Dat zou echt top zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt over niet al te lange tijd ingehaald door aantal gevaccineerden
Tijd voor een standbeeld.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:53 schreef Anton91 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |