dan is het weer een hoop gejank hierquote:Op maandag 25 januari 2021 19:04 schreef TLC het volgende:
Naja als ik die beelden zo zie, ik zie tokkies die rellen, ik zie ME met busjes... je zou kunnen denken rij er nou gewoon overheen maar dat denk ik maar he
en dan later nog ontkennen ookquote:Op maandag 25 januari 2021 19:05 schreef miss_sly het volgende:
Net zo min als de rellen zijn om te genieten en popcorn bij te eten, is het redelijk idioot om te wensen dat ze overreden worden of anderszins overdreven 'sancties'.
Niet doen.quote:
is dit een gok of is daar ook bewijs voor ?quote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Big pharma heeft ons wel echt genaaid.
Eerst pfizer die minder leveren omdat we meer eruit halen.
En nu Astrazeneca die productieproblemen heeft voor de EU maar voor de rest kan gewoon geleverd worden zoals afgesproken.
Gewoon een kapitaalinjectie gekregen en onze vaccins aam de hoogste bieder verkocht.
Astrazeneca verkoopt tegen kostprijs.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
En nu Astrazeneca die productieproblemen heeft voor de EU maar voor de rest kan gewoon geleverd worden zoals afgesproken.
Gewoon een kapitaalinjectie gekregen en onze vaccins aam de hoogste bieder verkocht.
Als dit soort middeleeuwse wraakideeën gemeengoed gaan worden hier, dan ben ik snel weg. Stelletje toetsenbordheldenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:05 schreef miss_sly het volgende:
Net zo min als de rellen zijn om te genieten en popcorn bij te eten, is het redelijk idioot om te wensen dat ze overreden worden of anderszins overdreven 'sancties'.
Het zal wel illegaal zijn. Alle horeca is dicht. Thuis en buiten mag je maar met 1 persoon van buiten je eigen huishouden samenkomen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:56 schreef THEFXR het volgende:
vrijdag een bruiloftsfeest, mensen hebben gouden bruiloft, bizar dat je nog een feest gaat houden in deze tijden.
Nou, 52% wil niet verlengen en 71% wil niet aanscherpenquote:Op maandag 25 januari 2021 19:00 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Weer zo'n onderzoeksbericht om een maatregel niet zo erg te laten klinken. Laat ze eens vragen of men de avondklok weg wilt hebben.
Enkel die vraag, en dan onder verschillende leeftijdscategorien.
Zou me benieuwen wat daar uit komt.
Zo lekker gekleurd weer.
"48 procent wil de lockdown verlengen en 29 procent wil die zelfs aanscherpen."
En die andere 52% en 71%.
Dat worden ze niet, want dat heeft weinig meer met beschaving en redelijkheid te maken.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:09 schreef galantis het volgende:
[..]
Als dit soort middeleeuwse wraakideeën gemeengoed gaan worden hier, dan ben ik snel weg. Stelletje toetsenbordhelden
Als ze aan iedereen kunnen leveren behalve aan de EU, dan hebben ze wel wat uit te leggen.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Persoonlijk krijg ik het gevoel dat bij elkaar op bezoek gaan überhaupt wordt afgeraden. Die aantallen zeggen me niet zoveel, of het nou een, twee of zes mensen zijn, ik doe het gewoon helemaal niet als het even kan.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:59 schreef miss_sly het volgende:
Of het betreft mensen die zich gewoon aan de geldende dringende adviezen willen houden, en het dus een beperking is dat de bezoeken nu beperkt worden tot 1 persoon.
Dat is in ieder geval voor mij zo.
Als nog maar 10% is voor verlengen is, schrijven ze dat bijna 2 miljoen mensen voor verlenging is. That's how they rollquote:Op maandag 25 januari 2021 19:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, 52% wil niet verlengen en 71% wil niet aanscherpen
tuurlijk, maar niet inzien dat dit soort feesten, leiden tot lockdowns en avondklok.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:09 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het zal wel illegaal zijn. Alle horeca is dicht. Thuis en buiten mag je maar met 1 persoon van buiten je eigen huishouden samenkomen.
Er is op dit moment geen hard bewijs, maar het is wel een feit dat de EC het niet vertrouwd. En dat er aanwijzingen zijn voor contractbreuk.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is dit een gok of is daar ook bewijs voor ?
Vreselijk hè, alleen al de manier waarop het gebracht wordt. Onze betrouwbare en ongekleurde mediaquote:Op maandag 25 januari 2021 19:00 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Weer zo'n onderzoeksbericht om een maatregel niet zo erg te laten klinken. Laat ze eens vragen of men de avondklok weg wilt hebben.
Enkel die vraag, en dan onder verschillende leeftijdscategorien.
Zou me benieuwen wat daar uit komt.
Zo lekker gekleurd weer.
"48 procent wil de lockdown verlengen en 29 procent wil die zelfs aanscherpen."
En die andere 52% en 71%.
Yep, hier heb ik een half jaar geleden al aan gedacht, WW3 kan wel eens over het vaccin gaan..quote:Op maandag 25 januari 2021 19:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik zie ook weinig mensen, inderdaad. Enige die we nog wel eens zagen, waren mijn ouders. En die wonen ruim anderhalf uur rijden bij ons vandaan. Dan gingen we met ons gezin, drie personen waarvan 1 onder de 12 en hielden uiteraard afstand. En dan zal ik wel het braafste meisje van de klas zijn, maar als ze dan als dringend advies nog maar 1 persoon geven, dan gaan wij dus niet meer, want we zijn met 2 volwassenen. En ik vind het te ver om in mijn eentje te rijden en na een kop koffie weer terug.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Persoonlijk krijg ik het gevoel dat bij elkaar op bezoek gaan überhaupt wordt afgeraden. Die aantallen zeggen me niet zoveel, of het nou een, twee of zes mensen zijn, ik doe het gewoon helemaal niet als het even kan.
Juist. Het gaat gewoon om gezond verstand. Vandaag met 2 mensen afspreken en de rest van de week met niemand is vermoedelijk minder gevaarlijk dan 7 dagen met iedere dag met iemand anders afspreken.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Persoonlijk krijg ik het gevoel dat bij elkaar op bezoek gaan überhaupt wordt afgeraden. Die aantallen zeggen me niet zoveel, of het nou een, twee of zes mensen zijn, ik doe het gewoon helemaal niet als het even kan.
Tsja ik had het gisteren over een cd van Blof afspelen maar toen ging ik te verquote:Op maandag 25 januari 2021 19:05 schreef miss_sly het volgende:
Tsja, die hebben inderdaad wel een plaat voor hun hoofd. Ik zou zelf nooit ingaan op zo'n uitnodiging. Ten eerste omdat ik zoiets onacceptabel vind. Ten tweede omdat je als feestganger ook gewoon een boete krijgt als je gaat.quote:Op maandag 25 januari 2021 19:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk, maar niet inzien dat dit soort feesten, leiden tot lockdowns en avondklok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |