abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2021 @ 14:16:43 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197631405
quote:
Laten we er alles aan doen om de regering duidelijk te maken dat onze grens bereikt is. Zeg NEE tegen de spoedwet, zeg JA tegen het normaal zoals we dat kenden. En laten we dit oude normaal een betere invulling geven.
Laat je horen, sluit je aan, zorg dat je erbij bent, zodat we dit samen tot een onvergetelijke samenkomst maken voor onze toekomst!

DIT WILLEN WE
DIT NIET
X GEEN spoedwet
X GEEN inperking van grondwettelijke vrijheden
X GEEN 1,5 meter samenleving
X GEEN gebruik van de term ‘het nieuwe normaal’
X GEEN maatregelen zonder wetenschappelijke basis buiten
crisissituaties
X GEEN censuur
DIT WEL
V Per direct stopzetten van huidige maatregelen
V Het normale leven weer oppakken
V De economie weer maximaal aan de gang krijgen
V 100% transparante informatievoorziening van RIVM & overheid
V Een open debat over het gevoerde en te voeren beleid
V Een parlementaire enqute
V Een optimale voorbereiding op een eventuele nieuwe

Kom op voor je vrijheid, je rechtenen het leven
Uit angst voor het nog onbekende Covid-19 virus ging Nederland medio maart in lockdown. De maatregelen zorgden voor ingrijpende beperkingen van onze vrijheden. Ook al waren ze minder zwaar dan in sommige andere landen. Met de beelden uit Bergamo en Spanje op het netvlies, offerden we onze vrijheid tijdelijk op om overbelasting van de IC’s te voorkomen. En om verdere verspreiding van het virus in te dammen.
Vraagtekens aanpak
Sindsdien is er veel gebeurd; de druk op de IC’s is er al weken niet meer, de termen ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter maatschappij’ zijn gentroduceerd, complete sectoren dreigen te verdwijnen, de minister spreekt over een vaccin als enige oplossing en nog veel meer. Ook zijn er verschillende maatregelen genomen die ondanks een gebrek aan wetenschappelijke onderbouwing zijn doorgevoerd en verplicht gesteld. Het omgekeerde is zelfs het geval; er stapelt zich meer en meer bewijs op waardoor er grote vraagtekens geplaatst mogen worden bij de gekozen aanpak en de bijbehorende maatregelen.
Geen spoedwet met maatregelen zonder onderbouwing effectiviteit
De maatregelen en richtlijnen – ZONDER wetenschappelijke onderbouwing van de effectiviteit – dreigen een permanent karakter te krijgen nu het kabinet werkt aan een spoedwet om deze maatregelen wettelijk te verankeren. Dit kunnen we en zullen we NIET laten gebeuren.
Het nieuwe normaal = NIET Normaal
Hoe serieus het virus ook genomen dient te worden; aan onze grondrechten mag en kan niet getornd worden. Deze mogen NIET structureel worden aangetast. Bovendien is er niets normaals aan ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter samenleving’. Het druist volledig in tegen de menselijke natuur.
En daarom komen we, hopelijk ook met jou, op 21 juni bij elkaar om de overheid te laten weten dat we de wetswijziging en het ‘nieuwe normaal’ NIET accepteren. In plaats daarvan gaan we SAMEN TERUG NAAR NORMAAL.

Niet alleen omdat we dit willen. Ook omdat er geen onderbouwde reden is om dit niet te doen.

https://viruswaanzin.nl/

Live

https://www.facebook.com/(...)1¬if_t=live_video

Terugkijken?

NH Nieuws:

NN (Eindhoven)

Highlights

https://twitter.com/i/status/1353373855805534208

https://twitter.com/i/status/1353369412489912321

https://twitter.com/cwbbakker/status/1353362190615638016

https://twitter.com/TheTechSavyGuyx/status/1353378478310256641
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 25 januari 2021 @ 14:17:47 #2
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_197631420
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:16 schreef Scrummie het volgende:
Dit topic is bevolkt door net zulk droevig tuig als wat straks weer de straat op gaat. Zonde zeg.
Zolang ze hier zitten gaan ze iig niet de straat op.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:18:06 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197631423
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

alsof zij zoveel aan zou richten met haar sprietarmpjes en beentjes. die meid trapt nog geen bierglas kapot laat staan een jumboruit
Had ze maar wat steviger moeten zijn. Dan was ze ook niet omver geblazen door een straaltje water :T
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197631426
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:14 schreef Leandra het volgende: [..] Ik vraag me zelfs af wat de reactie was geweest als het waterkanon een 20-jarige Mohammed tegen de muur had geknald ipv een blank Nederlands meisje.
Dan had Mohammed hoofdpijn en niet Blank Nederlands Meisje. Het is allemaal zo simpel.
Dit, dus.
pi_197631439
quote:
84s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') ;( :') ;(
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_197631449
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:14 schreef Dven het volgende:

[..]

En wat ongelukkige uitkomst waar ze wat hoofdpijn aan overgehouden heeft maar ze had dit heel gemakkelijk kunnen voorkomen. Haar vriendje was op den duur ook drukker met tegen de ME te schreeuwen en zn middelvinger the op te steken dan z'n vriendinnetje te verzorgen.

Tsja. Ik kan me er niet druk om maken nee. En het groepje is wel iets groter dan 3.
Het ging mij erop dat @Glazenmaker claimde dat dit topic bewijst er een enorm grote groep zou zijn die vindt dat de politie alles maar moet mogen. En als voorbeeld noemde hij het waterkanonincident. Nou ja die paar users die dat proportioneel vinden zijn al geen grote groep. :')

Bovendien is geen moeite hebben met het waterkanonincident nog wel even iets heel anders dan vinden dat de politie alles maar moet mogen. _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2021 14:20:57 ]
pi_197631471
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:06 schreef FYazz het volgende:

[..]

Kom op, de politie hoeft toch geen rekening te houden met mensen die daar niet horen te zijn.
Het is op dat moment niet de taak van de politie om iedereen rustig te ondervragen over zijn/haar beweegredenen om daar te zijn, de politie is daar om de orde te herstellen.
Dus als je zelf geen onderdeel van de wanorde bent, moet je daar niet zijn.

En tuurlijk, je hebt er altijd ME'ers bij die even al hun frustratie eruit meppen en die mogen ook best aangepakt worden. In het algemeen is toch wel van toepassing dat als je geen klappen wilt krijgen en geen waterkanon tegen je hoofd dat je dan rustig de demonstratie kunt verlaten nog voor de vlam in pan slaat.
Die wappies begrijpen gewoon niet dat ze straattuig aan te trekken en ze vinden het eigenlijk wel best want zij zitten tussen de me en het straattuig aan het picknicken en van wie de steen of kogel ook komt, zij zijn onschendbaar want zij houden 'vreedzaam protest' en het 'lijkt' alsof er heel veel mensen zijn die het met hunnie eens zijn.

Zijn er trouwens al wappies die de vernielingen en aanvallen op bedrijven en instellingen die niks met de avondklok te maken hebben veroordeeld hebben?
  maandag 25 januari 2021 @ 14:21:32 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197631478
quote:
84s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Had ze maar wat steviger moeten zijn. Dan was ze ook niet omver geblazen door een straaltje water :T
ja slecht gericht hoor, als ze op haar vriend hadden gericht was het gevaar wat week groter geweest
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 25 januari 2021 @ 14:21:41 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197631483
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:19 schreef Chia het volgende:

[..]

Het ging mij erop dat Glazenmaker claimde dat dit topic bewijst er een enorm grote groep zou zijn die vindt dat de politie alles maar moet mogen. En als voorbeeld noemde hij het waterkanonincident. Nou ja die paar users die dat proportioneel vinden zijn al geen grote groep.

Als klap op de vuurpijl is geen moeite hebben met het waterkanonincident nog wel even iets heel anders dan vinden dat de politie alles maar moet mogen.
Oh nee, dan zit ik er naast, dacht dat het enkel om dit incident ging. Ik vind absoluut niet dat de politie alles maar zou moeten mogen :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_197631491
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Die wappies begrijpen gewoon niet dat ze straattuig aan te trekken en ze vinden het eigenlijk wel best want zij zij tussen de me en het straattuig aan het picknicken en van wie de steen of kogel ook komt, zij zijn onschendbaar want zij houden 'vreedzaam protest'.

Zijn er trouwens al wappies die de vernielingen en aanvallen op bedrijven en instellingen die niks met de avondklok te maken hebben veroordeeld hebben?
En een deel van de wappies is natuurlijk ook gewoon straattuig. Zie Tinus Koops.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:21:58 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197631492
quote:

[..]

Die wappies begrijpen gewoon niet dat ze straattuig aan te trekken en ze vinden het eigenlijk wel best want zij zij tussen de me en het straattuig aan het picknicken en van wie de steen of kogel ook komt, zij zijn onschendbaar want zij houden 'vreedzaam protest'.

Tinus. Maar die mongool was zelf een van de gewelddadige figuren daar :')
pi_197631497
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:09 schreef Dven het volgende:

[..]

Vergeet mij niet. Ook wel eens een waterkanon op me gehad en nee. Dat gebeurt niet als toevallige passant. Dan heb je jezelf namelijk al lang en breed uit de voeten gemaakt.

Dat desbetreffende mevrouw een liefhebster van activisme is, samen met haar vriendje anti-maatregelen en anti-rutte is n haar reactie 'laten we het er op houden dat ik toevallig in de buurt was' is maken het helemaal af _O_
Precies. Het is ook niet dat zo'n waterkanon ineens uit het niets daar staat of uit het niets spuit.
Ziet deze wagens lang en breed aankomen, ingreep volgt altijd nadat de politie al herhaaldelijk heeft gesommeerd weg te gaan en als mensen dat dan niet doen dan weet je wat er kan gebeuren.
pi_197631510
quote:

[..]

Dat is ongeveer hetzelfde als kleuters die de Relativiteitstheorie kunnen onderbouwen.
Dit, dus.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:22:55 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197631514
quote:
84s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Straaltje water tegen een waterkanon zeggen is van hetzelfde denkniveau als mensen die denken dat je een politiehond wel van je af kan houden want het is maar een hond _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 25 januari 2021 @ 14:23:29 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197631523
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:19 schreef Chia het volgende:

[..]

Het ging mij erop dat @:Glazenmaker claimde dat dit topic bewijst er een enorm grote groep zou zijn die vindt dat de politie alles maar moet mogen. En als voorbeeld noemde hij het waterkanonincident. Nou ja die paar users die dat proportioneel vinden zijn al geen grote groep. :')

Bovendien is geen moeite hebben met het waterkanonincident nog wel even iets heel anders dan vinden dat de politie alles maar moet mogen. _O-
De agenten gebruiken dat waterkanon proportioneel. Als je mij achter de knoppen van dat ding zou zetten, dan waren er heel wat gewonden gevallen _O-
pi_197631526
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:21 schreef mootie het volgende:

[..]

En een deel van de wappies is natuurlijk ook gewoon straattuig. Zie Tinus Koops.
Dat is een watje vergeleken met de echte hardliners.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:23:44 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197631528
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:22 schreef FYazz het volgende:

[..]

Precies. Het is ook niet dat zo'n waterkanon ineens uit het niets daar staat of uit het niets spuit.
Ziet deze wagens lang en breed aankomen, ingreep volgt altijd nadat de politie al herhaaldelijk heeft gesommeerd weg te gaan en als mensen dat dan niet doen dan weet je wat er kan gebeuren.
wel raar blijf ik het vinden dat die gast in dat bruine berenpak en haar vriend, die allebei veel bedreigender zijn dan mevrouw sprietje, niet weg werden gespoten
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_197631531
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Oh nee, dan zit ik er naast, dacht dat het enkel om dit incident ging. Ik vind absoluut niet dat de politie alles maar zou moeten mogen :)
Dat vermoedde ik al. :)
  maandag 25 januari 2021 @ 14:24:06 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197631537
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Straaltje water tegen een waterkanon zeggen is van hetzelfde denkniveau als mensen die denken dat je een politiehond wel van je af kan houden want het is maar een hond _O-
Blijkbaar dacht ze dat het maar een straaltje water was, anders liep ze daar niet :T
  maandag 25 januari 2021 @ 14:24:09 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197631540
quote:
84s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Tinus. Maar die mongool was zelf een van de gewelddadige figuren daar :')
Tinus praat een beetje alsof z'n paar laatste overgebleven hersencellen vaak ruzie hebben met elkaar.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:24:27 #21
319979 Fok-it
All is well
pi_197631546
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wel raar blijf ik het vinden dat die gast in dat bruine berenpak en haar vriend, die allebei veel bedreigender zijn dan mevrouw sprietje, niet weg werden gespoten
Wat zullen we dit deeltje erbij gaan verzinnen? Dat diegene van de politie die het waterkanon activeerde een vrouwenhater was?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197631552
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vraag me zelfs af wat de reactie was geweest als het waterkanon een 20-jarige Mohammed tegen de muur had geknald ipv een blank Nederlands meisje.
Dat hoef je je niet af te vragen. :')
pi_197631560
Schattig ook dat men het altijd heeft over de rechten die men heeft, nooit over de plichten. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_197631562
@Starhopper

Die TT. _O_
  maandag 25 januari 2021 @ 14:26:06 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197631569
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Tinus praat een beetje alsof z'n paar laatste overgebleven hersencellen vaak ruzie hebben met elkaar.
:T
  maandag 25 januari 2021 @ 14:26:26 #26
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197631571
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:25 schreef Smack10 het volgende:
@:Starhopper

Die TT. _O_
*O*
pi_197631589
Meerdere oproepen tot rellen in Rotterdam, maar worden snel van internet verwijderd.
pi_197631590
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat haar vriend het doel was (die stak een hand of middelvinger op), maar ze liepen net door en de ME'er was denk ik iets te laat. Vandaar ook dat de straal vol tegen haar hoofd kwam en niet tegen de borst van haar vriend.

De man in het berenpak was niet agressief richting de ME volgens mij en hij werd door een ander waterkanon in de gaten gehouden. Op een ander filmpje/foto zie je dat achter de bewuste kanonwagen nog een tweede waterkanon staat en die richt op de man in het berenpak.
pi_197631593
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:27 schreef Smack10 het volgende:
Meerdere oproepen tot rellen in Rotterdam, maar worden snel van internet verwijderd.
Ook op apps als telegram?
Twiddel
pi_197631607
twitter

In Arnhem willen ze gemeentehuis en politiebureau aanvallen. 8)7
pi_197631611
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:27 schreef Smack10 het volgende:
Die groepen weten elkaar ook zonder internet wel te vinden.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:29:59 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197631618
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:27 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat haar vriend het doel was, maar ze liepen net door en de ME'er was denk ik iets te laat. Vandaar ook dat de straal vol tegen haar hoofd kwam en niet tegen de borst van haar vriend.

De man in het berenpak was niet agressief richting de ME volgens mij en hij werd door een ander waterkanon in de gaten gehouden. Op een ander filmpje/foto zie je dat achter de bewuste kanonwagen nog een tweede waterkanon staat en die richt op de man in het berenpak.
zo moeilijk is het niet om te richten met het waterkanon de straal is zo hard dat ie instant op de plek is waar ie moet zijn en er zitten camera's in het kanon waarmee je exact kunt richten. deze camera's staan ook in verbinding met de meldkamer.
Dus dat zij beschoten was was bewust. En ik ben benieuwd waarom dat was. Kregen ze opdracht van de meldkamer om deze dame juist specifiek neer te schieten? Want als het over mensen die weg moeten gaat dan hadden ze haar vriend en meneer berenpak ook weggespoten.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 januari 2021 @ 14:30:02 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197631621
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:27 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat haar vriend het doel was (die stak een hand of middelvinger op), maar ze liepen net door en de ME'er was denk ik iets te laat. Vandaar ook dat de straal vol tegen haar hoofd kwam en niet tegen de borst van haar vriend.

Oh, ze wilden middelvingermeneer het ziekenhuis in spuiten? Nee, dan is het wel proportioneel geweld.
Huilen dan.
pi_197631628
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:23 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Dat is een watje vergeleken met de echte hardliners.
Heeft hij niet al eens iemand doodgereden uit wraak?
pi_197631630
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:29 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]

Verwarring stichten is dat.
pi_197631632
  Moderator / Redactie FP maandag 25 januari 2021 @ 14:30:53 #37
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_197631637
quote:
[ twitter ]

En een parkeerautomaat!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 januari 2021 @ 14:31:04 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197631641
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:30 schreef Chia het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ga ik stelen _O- .
Huilen dan.
pi_197631645
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Heeft hij niet al eens iemand doodgereden uit wraak?
Heb geen idee?
pi_197631648
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oh, ze wilden middelvingermeneer het ziekenhuis in spuiten? Nee, dan is het wel proportioneel geweld.
Doe niet zo trollig-lollig als mod.

Andere mening prima, maar ga niet een normale uitleg over wat mogelijk aan de hand was gebruiken om er een grapje van te maken.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:32:11 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197631654
Oksorry.
Huilen dan.
pi_197631659
quote:
[ twitter ]

En telkens maar weer dat debiele onze vrijheid wordt afgepakt. Echt, hoe dom zijn deze lui. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_197631663
quote:
[ twitter ]

Meneer of mevrouw ‘snelle dingen’ kan die tijd beter besteden aan een lesje Nederlands.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:32:48 #44
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197631664
:') :') :') :')
twitter
  maandag 25 januari 2021 @ 14:33:13 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197631675
quote:
[ afbeelding ]
_O-
  maandag 25 januari 2021 @ 14:33:32 #46
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197631678
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik ben vredig aan het protesteren dus ik ga na een demonstratieverbod, een noodverordening en meerdere waarschuwingen binnen 20 meter van een waterkanon staan...

geen medelijden mee eerlijk gezegd.
Waarom doordiscussieren daarover? Je bent op de verkeerde plaats, op het verkeerde moment en omdat je ongehoorzaam bent krijg je terecht op je donder....
pi_197631687
quote:
[ afbeelding ]
Ow heerlijk deze.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197631700
En ik zie nu dat Overvecht zaterdag aan de beurt is, verzamelen in het Gagelpark, dat is mijn achtertuin, kan ik met een bak popcorn vanaf het balkon alles zien.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:35:53 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197631707
Oh.... rwnr.... ruwinere.... runeren?
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 25 januari 2021 @ 14:37:01 #50
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_197631724
Wel beetje vreemd dat ze alles zo openlijk aankondigen en de politie al die sociale media ook gewoon netjes in het vizier heeft.

Dat wordt dus niks vanavond. Mooi, eindelijk rust :)
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_197631734
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:32 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Meneer of mevrouw ‘snelle dingen’ kan die tijd beter besteden aan een lesje Nederlands.
En ze gaan ook 'brande vaggels' gooien.
Geen idee wat dat zijn overigens.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:37:59 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197631735
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:35 schreef Hathor het volgende:
En ik zie nu dat Overvecht zaterdag aan de beurt is, verzamelen in het Gagelpark, dat is mijn achtertuin, kan ik met een bak popcorn vanaf het balkon alles zien.
ik hoop dat je filmt :)
Een gedicht over Maanvis
pi_197631747
quote:
Je bedoelt: kan ik vanaf mijn balkon alles streamen voor Fok! ;)
  maandag 25 januari 2021 @ 14:39:00 #54
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197631749
quote:
Doe ff livestream vanaf het balkon :T
pi_197631751
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:37 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wel beetje vreemd dat ze alles zo openlijk aankondigen en de politie al die sociale media ook gewoon netjes in het vizier heeft.

Er is een grote groep die onder de radar blijft en in hun eigen wijk de avondklok negeert en politie gaat uitdagen
pi_197631752
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik hoop dat je filmt :)
Dat zullen ze vast zelf ook wel doen, staat het nog dezelfde dag op Dumpert oid.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:39:45 #57
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_197631754
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:37 schreef Pvt.Webster het volgende:

Rust?

pi_197631758
quote:
Hopelijk gaan ze weer verspreiden naar dezelfde locaties als afgelopen zomer. Kan ik weer wakker worden van een baksteen tegen een politieauto en vanaf het balkon genieten van stadsbussen die bekogeld worden.
pi_197631766
quote:
[ twitter ]

Wat een mongolen :X
Twiddel
pi_197631772
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:35 schreef Leandra het volgende:
quote:
Het betekent chaos of rotzooi en wordt vaak als startschot gebruikt om de boel op zijn kop te zetten. Rwina kan zowel positieve als negatieve gevolgen hebben.
pi_197631794
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:40 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Of juist slim, staat de politie massaal daar en hebben ze op andere plekken vrij spel.
pi_197631795
quote:
9s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:40 schreef Chia het volgende:

[..]

Hopelijk gaan ze weer verspreiden naar dezelfde locaties als afgelopen zomer. Kan ik weer wakker worden van een baksteen tegen een politieauto en vanaf het balkon genieten van stadsbussen die bekogeld worden.
Verzamelen in Overvecht om dan vervolgens te gaan rellen in Kanaleneiland? Lijkt me nogal omslachtig, dat is letterlijk van het meest noordelijke punt naar het meest zuidelijke deel van de stad.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:42:57 #63
319979 Fok-it
All is well
pi_197631799
quote:
3s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:42 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Of juist slim, staat de politie massaal daar en hebben ze op andere plekken vrij spel.
Je hebt ervaring?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197631808
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je hebt ervaring?
Ja
  maandag 25 januari 2021 @ 14:44:24 #65
319979 Fok-it
All is well
pi_197631817
quote:
2s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:43 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Ja
Verrassend
pi_197631829
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Verzamelen in Overvecht om dan vervolgens te gaan rellen in Kanaleneiland? Lijkt me nogal omslachtig, dat is letterlijk van het meest noordelijke punt naar het meest zuidelijke deel vand de stad.
Afgelopen zomer verliep dat wel zo. Geen idee of het dezelfde waren als in Overvecht, maar het leek wel als startschot ervaren te worden. In theorie kan het logistiek wel met al die scootertjes en auto's waar al het tuig plotseling uit vandaan kwam en op een gegeven moment weer razendsnel in verdween.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:45:13 #67
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197631841
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Verzamelen in Overvecht om dan vervolgens te gaan rellen in Kanaleneiland? Lijkt me nogal omslachtig, dat is letterlijk van het meest noordelijke punt naar het meest zuidelijke deel van de stad.
Kunnen ze treincoupe's slopen en zwartrijden.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:47:46 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197631883
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:35 schreef Leandra het volgende:
Herstel: het was rwina, dat zou dan rune maken.
Wullie bin KOEL Soneal
  maandag 25 januari 2021 @ 14:49:40 #69
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197631910
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

http://ballinnn.com/marokkaanse-straattaal-woorden/
Een gedicht over Maanvis
pi_197631911
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Verrassend
Jij zat waarschijnlijk veel binnen.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:49:56 #71
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197631919
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee, wees dan eens gewoon eerlijk en beken dat je daarin met 2 maten meet.
Als Mohammed verboden demonstraties bezoekt waarbij hij waarschuwingen negeert mag hij net zo hard aangepakt imho, dat heeft nl niks te maken met de naam van het beestje.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:50:02 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197631920
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ander topic en niet relevant hier.
Tuurlijk wel, als je meent dat de inzet van een waterkanon op die manier buitenproportioneel is dan moet het toch niet heel moeilijk zijn omdat ook te vinden als het om een 20-jarige Mohammed gaat?

Het is of wel, of niet buitenproportioneel, daarbij maakt de afkomst van het doel van het waterkanon niet uit.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_197631926
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Totaal niet. Maar hier de criticaster uithangen terwijl je andersgekleurden die slachtoffer worden van een waterkanon met gejuich zou begroetten is redelijk hypocriet
Het jeukt nu wel om even een paar quotes te zoeken te zoeken waarin iig ten aanzien van relevantie en 'er een huidskleur ding van maken' met verschillende maten wordt gemeten, maar ik moet helaas echt weer even iets voor werk doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2021 14:50:30 ]
  maandag 25 januari 2021 @ 14:50:42 #74
319979 Fok-it
All is well
pi_197631936
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als Mohammed verboden demonstraties bezoekt waarbij hij waarschuwingen negeert mag hij net zo hard aangepakt imho.
Uiteraard.
  maandag 25 januari 2021 @ 14:51:41 #75
319979 Fok-it
All is well
pi_197631949
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:50 schreef Chia het volgende:

[..]

Het jeukt nu wel om even een paar quotes te zoeken te zoeken waarin iig ten aanzien van relevantie en 'er een huidskleur ding van maken' met verschillende maten wordt gemeten, maar ik moet helaas echt weer even iets voor werk doen.
Niet nodig. Hij weet het zelf ook wel
  maandag 25 januari 2021 @ 14:52:44 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197631965
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, als je meent dat de inzet van een waterkanon op die manier buitenproportioneel is dan moet het toch niet heel moeilijk zijn omdat ook te vinden als het om een 20-jarige Mohammed gaat?

Het is of wel, of niet buitenproportioneel, daarbij maakt de afkomst van het doel van het waterkanon niet uit.
misschien was dat wel de achterliggende gedachte van de meldkamer: "zie je wel dat we niet alleen op marokkaanse capuchonpareljongens spuiten maar ook op 15-jarige blonde Nederlandse meisjes?"
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 januari 2021 @ 14:54:07 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197631989
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:41 schreef Chia het volgende:

[..]

[..]

Ah thnx.
Overigens zou het me niets verbazen als het wel z'n oorsprong zou hebben in "rune" of "runeren".
Wullie bin KOEL Soneal
  Moderator / Redactie FP maandag 25 januari 2021 @ 14:54:59 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_197632005
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij snappen ze het zelf niet eens :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197632012
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Niet nodig. Hij weet het zelf ook wel
Kreeg gisteren ook boze DM's toen ik er een mooie oude quote van een user bijhaalde die zijn selectiviteit aantoonde. :) Daar doe ik het voor. Oh en het is voor in het topic ook leuk.
pi_197632020
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Snap niet wat je wil doen met deze post. Beetje raar eerlijk gezegd.
Tuurlijk weet je dat wel, hij wil jou uit de tent lokken, omdat jij uitgesproken bent als het wel om huidskleurtjes gaat en dat zou dan hypocriet zijn.
Jij weet dat dit zo is, dus laat jij je op jouw beurt niet uit de tent lokken om zo geen uitspraken te hoeven doen over huidskleurtjes, zodat je niet hypocriet lijkt.

Uiteindelijk weten we allemaal hoe door beide kanten de spelletjes gespeeld worden O-)
  maandag 25 januari 2021 @ 14:55:55 #81
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197632024
WTF het gerucht gaat dat ze na Stein vanavond in Geleen gaan samenkomen. Zou al om 400 man gaan. :X
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 25 januari 2021 @ 14:56:28 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197632035
quote:
Kijk mij gevoel voor straattaal hebben dan :D
Oma in de bocht :')
Wullie bin KOEL Soneal
  maandag 25 januari 2021 @ 14:56:58 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197632044
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Leandra51stBday.png
Een gedicht over Maanvis
pi_197632047
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het topic ontregelen, om vervolgens in FB te kankeren dat die tering racisten de boel weer verpest hebben.
Dat gezoek van hem wordt ook irritant inderdaad.
Voordat ik weer een ban krijg wegens een ruzie negeer ik hem maar.
1947-2016
  maandag 25 januari 2021 @ 14:57:24 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197632053
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tazz
  maandag 25 januari 2021 @ 14:57:44 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197632058
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

misschien was dat wel de achterliggende gedachte van de meldkamer: "zie je wel dat we niet alleen op marokkaanse capuchonpareljongens spuiten maar ook op 15-jarige blonde Nederlandse meisjes?"
Nah, die was geen 15 hoor.... eerder 25 dan 15.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_197632076
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op die afstand met een muur er achter vind ik het wel excessief inderdaad. Of het moet een last resort of zelfbescherming zijn omdat hij met een molotov cocktail/granaat/bom/wat dan ook die truck wil opblazen.

Maar daar had het alle schijn niet van zeg maar.

En dan nog stap ik de link niet van om er een huidskleur dingetje van te maken.
1947-2016
  maandag 25 januari 2021 @ 14:59:22 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197632082
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, die was geen 15 hoor.... eerder 25 dan 15.
ze had ook net zo goed 15 kunnne zijn gezien haar bouw
Een gedicht over Maanvis
pi_197632087
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:55 schreef deedeetee het volgende:
WTF het gerucht gaat dat ze na Stein vanavond in Geleen gaan samenkomen. Zou al om 400 man gaan. :X
Er gaan hier ook geruchten rond dat er vanavond gereld gaat worden. Zal wel meevallen denk ik.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  maandag 25 januari 2021 @ 15:01:34 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197632125
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Op die afstand met een muur er achter vind ik het wel excessief inderdaad. Of het moet een last resort of zelfbescherming zijn omdat hij met een molotov cocktail/granaat/bom/wat dan ook die truck wil opblazen.

Maar daar had het alle schijn niet van zeg maar.

En dan nog stap ik de link niet van om er een huidskleur dingetje van te maken.
Ze liepen op de ME linie af dus een mogelijk gevaar.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:02:01 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197632132
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah, de boosrechts opmerking kon niet uitblijven.

Maar ja, het zijn die vieze rechtse populisten die NWS verpesten hoor.
Het is gewoon vrij grappig inderdaad.

Rellen er negers in Amerika omdat er voor de zoveelste keer nogal onhandig wordt opgetreden door politie, er zelfs doden vallen in een maatschappij waar daadwerkelijk institutioneel racisme al eeuwen een dingetje is, dan komen al snel onze Hollandse huisantroplogen de zaak duiden met ras en IQ-statistiekjes, antifa, van google geplukte cijfers over BLACK ON WHITE crime, Zuid-Afrika, Democratische puinsteden etcetera en vervolgens enkele oproepen om KEI- EN KEIHARD tegen die apen mensen op te treden; Play stupid games enzo.

Relt er in Nederland overwegend roomblanke jeugd omdat het 's avonds binnen moet blijven wegens een pandemie, dan moeten we nagaan of bepaalde zaken wel 'proportioneel' zijn en ook begrijpen dat deze enorme vrijheidsberoving tot frustratie kan leiden.

Negers moeten verder hun bek houden over onderdrukking en onrecht; valt best mee met discriminatie in de VS. En houden ze niet hun bek? Marine, leger, NASA en nucleaire wapens inzetten, svp. Tuig.

Dat, dat is een beetje wat best wel grappig is nu.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 25 januari 2021 @ 15:02:02 #92
78780 deedeetee
pi_197632133
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Er gaan hier ook geruchten rond dat er vanavond gereld gaat worden. Zal wel meevallen denk ik.
Waar is hier ?
Ik vind t maar eng worden. Rellen in kleine steden is toch wat anders als in de grote steden.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:02:39 #93
319979 Fok-it
All is well
pi_197632141
quote:
Waarom allemaal in Limburg vraag je je dan af. Je zou in eerste instantie denken achtergesteldheid en een calimero-gevoel richting de Randstad / Den Haag die niks voor ze doet en ze niet op dezelfde voet zet als andere provincies maar dan zou je in Drenthe en Groningen ook zulke geluiden moeten horen.
pi_197632155
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Ondertussen is het meer de vraag waar die geruchten niet rond gaan.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:04:07 #95
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197632162
Maar op telegram etc. is waarschijnlijk wel het IP adres te achterhalen van die gasten?
  maandag 25 januari 2021 @ 15:04:13 #96
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197632166
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom allemaal in Limburg vraag je je dan af. Je zou in eerste instantie denken achtergesteldheid en een calimero-gevoel richting de Randstad / Den Haag die niks voor ze doet en ze niet op dezelfde voet zet als andere provincies maar dan zou je in Drenthe en Groningen ook zulke geluiden moeten horen.
Na de mijnen en industrie word het carnaval ook nog afgepakt.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:04:37 #97
78780 deedeetee
pi_197632172
quote:

[..]

Nee dat heeft er volgens mij niks mee te maken. Geen idee wat de jeugd hier bezielt.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:04:58 #98
269692 Divje
brr brr patapim
pi_197632179
quote:

[..]

Hier in Groningen stad zijn er ook wel zulke oproepjes :r
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 25 januari 2021 @ 15:05:30 #99
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197632190
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:03 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik hoop dat de boeren gaan beslissen te tegendemonstreren, staan de snelwegen iig dicht.
pi_197632191
twitter

Dit kan erg leuk worden. Kingside en vak E die gaan matten met tuig en Marokkaantjes.

Hoop op live verslag.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:05:42 #101
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197632192
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:55 schreef FYazz het volgende:

[..]

Tuurlijk weet je dat wel, hij wil jou uit de tent lokken, omdat jij uitgesproken bent als het wel om huidskleurtjes gaat en dat zou dan hypocriet zijn.
Jij weet dat dit zo is, dus laat jij je op jouw beurt niet uit de tent lokken om zo geen uitspraken te hoeven doen over huidskleurtjes, zodat je niet hypocriet lijkt.

Uiteindelijk weten we allemaal hoe door beide kanten de spelletjes gespeeld worden O-)
Tuurlijk ben ik daar uitgesproken over. Alleen dat heeft niets te zoeken hier. En zal ik ook per gebeurtenis bekijken.
1947-2016
  maandag 25 januari 2021 @ 15:05:48 #102
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197632195
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:04 schreef Momo het volgende:
Maar op telegram etc. is waarschijnlijk wel het IP adres te achterhalen van die gasten?
nee telegram is juist ontraceerbaar
Een gedicht over Maanvis
pi_197632199
quote:

[..]

Je ziet de plaatselijke rellen eigenlijk in van oudsher katholieke delen in Nederland lijkt het. En Urk. Uiteraard is er in de steden ook wel wat relgraag tuig op te trommelen, dus daar gaan dan ook geruchten rond.
pi_197632207
quote:
6s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik hoop dat de boeren gaan beslissen te tegendemonstreren, staan de snelwegen iig dicht.
Moeten ze ook even bij de spoorwegovergangen doen dan.
pi_197632215
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:03 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja dat was mijn punt eigenlijk. :P
  maandag 25 januari 2021 @ 15:07:08 #106
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197632223
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:06 schreef Chia het volgende:

[..]

Moeten ze ook even bij de spoorwegovergangen doen dan.
Een station kun je sluiten...
pi_197632239
dat de jongste hiervan 14 is

maar ja zoals ik kon zien meeste relschoppers niet veel ouder dan 25 waarschijnlijk

sorry voor mijn comment over Wilders, erbij betrekken, maar ja dit gedrag walgelijk, ik schaam me voor dit land met van die nutteloze rellen, plunderingen, vernielingen
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_197632260
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:09 schreef Smack10 het volgende:
Hengelo of gewoon stoerdoenerij?

[ twitter ]
''Herres''.

Dit doet mij, gezien onze multi culti samenleving, wel deugd.
Immers, ''herres'' is Deens voor ''mijne heren''.

Netjes hoor! ^O^
pi_197632264
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:40 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dit is wel de extreemste die ik heb gezien.

Praten openlijk over moord etc.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:09:20 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197632268
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:06 schreef Chia het volgende:

[..]

Je ziet de plaatselijke rellen eigenlijk in van oudsher katholieke delen in Nederland lijkt het. En Urk. Uiteraard is er in de steden ook wel wat relgraag tuig op te trommelen, dus daar gaan dan ook geruchten rond.
Dus wel gebieden waar men gewend is naar de dominee of meneer pastoor te luisteren.
Misschien is dat het punt dan wel, dat het ze ingefluisterd wordt door iemand die kennis lijkt te hebben.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_197632276
quote:
3s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:42 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Denk echt dat je ze te hoog inschat. :')
pi_197632279
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:08 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Willem II hooligans zijn het lachertje van de eredivisie.
Zou wel geinig als die reloproep nep blijkt te zijn. Staan straks de ME tegenover die hooligans. Wedden dat ze dan bij gebrek aan beter maar met elkaar gaan matten :D
pi_197632287
quote:
Ohnee, de mensen in Geleen zijn gemiddeld gezien nog 3 keer minder ontwikkeld.

Dat gaat wat worden.
pi_197632292
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Waar is hier ?
Ik vind t maar eng worden. Rellen in kleine steden is toch wat anders als in de grote steden.
Chicago aan de Maas :P
pi_197632295
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:09 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Denk echt dat je ze te hoog inschat. :')
We gaan het zien.
pi_197632301
Ja jongens, ik gooi hem er toch maar weer in:

maandag 25 januari 2021 @ 15:12:06 #117
78780 deedeetee
pi_197632312
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:10 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Chicago aan de Maas :P
Stein ligt aan de Maas, Geleen niet hoor. :P
pi_197632323
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:09 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dit is wel de extreemste die ik heb gezien.

Praten openlijk over moord etc.
Oh dat heb ik op YT ook weleens gezien, maar die twee waren niet voornemens het uit te voeren vanwege hun karma.
pi_197632331
quote:

[..]

Kom vanavond naar de heuvel dan. :(
  maandag 25 januari 2021 @ 15:13:21 #120
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197632336
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 14:52 schreef Maanvis het volgende:
spuiten maar ook op 15-jarige blonde Nederlandse meisjes
Wilde de me'er dat ook eens doen maar kreeg de kans nooit thuis?

Verzachtende omstandigheden?
1947-2016
pi_197632340
quote:

[..]

Komt omdat men niks met Holland heeft, meer eigen cultuur.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:13:41 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197632344
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Als ze maar van die kerk daar afblijven, tuig
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197632350
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Stein ligt aan de Maas, Geleen niet hoor. :P
Google maar :+ Nee niet Steyn of Geleen
  maandag 25 januari 2021 @ 15:15:02 #124
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197632370
Ironisch dat een groep als dat zich ook "Defend Arnhem" noemen. De burgers moeten zich eerder defenden tegen deze proleten. :')
  maandag 25 januari 2021 @ 15:16:11 #125
319979 Fok-it
All is well
pi_197632393
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:15 schreef Momo het volgende:
Ironisch dat een groep als dat zich ook "Defend Arnhem" noemen. De burgers moeten zich eerder defenden tegen deze proleten. :')
Hetzelfde als dat ze met zijn allen WIJ ZIJN NEDERLAND lopen te roepen terwijl het gros van de Nederlanders zich openlijk distantieert van ze
  maandag 25 januari 2021 @ 15:16:37 #126
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197632400
quote:

[..]

Wat wil je ook met zo'n stadion.
pi_197632412
#jesuisEindhoven
  maandag 25 januari 2021 @ 15:17:44 #128
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197632428
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:17 schreef Fugue het volgende:
#jesuisEindhoven
Wazeddegij?
Huilen dan.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:17:52 #129
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197632435
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:15 schreef Momo het volgende:
Ze hadden zich zelf beter Market Garden kunnen noemen, hadden ze zich meteen in het been geschoten.
pi_197632451
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wazeddegij?
Dat is Frans
pi_197632461
Ik dacht even dat Wendy het omvergeblazen meisje was, maar die blijkt Denisa te heten en uit Tsjechi te komen:
linkje

[ Bericht 14% gewijzigd door kitano op 25-01-2021 15:20:45 (url fix) ]
  maandag 25 januari 2021 @ 15:19:29 #132
319979 Fok-it
All is well
pi_197632472
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:18 schreef Fugue het volgende:

[..]

Dat is Frans
Kende gij niet lezen ofwa? Dit is Broabant verrekte kut
pi_197632484
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik heb zoals de meeste Tilburgers helemaal niets met die voetbalclub.
pi_197632489
https://nos.nl/artikel/23(...)en-in-nederland.html
WIJ ZIJN NEDERLAND WIJ ZIJN NEDERLAND
  maandag 25 januari 2021 @ 15:20:15 #135
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197632491
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:18 schreef Fugue het volgende:

[..]

Dat is Frans
Zo wordt er op Frans gereageerd in Eindhoven.
Huilen dan.
pi_197632492
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kende gij niet lezen ofwa? Dit is Broabant verrekte kut
OKE SORRY HOOR :(
pi_197632499
quote:
9s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:20 schreef Chia het volgende:
Als dat Nederland is doe ik niet meer mee
  maandag 25 januari 2021 @ 15:21:00 #138
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197632508
quote:
#TROTS.
Huilen dan.
pi_197632518
Nijmegen verwacht ook gedoe. Coronawappies komen daar de stad “slopen” maar de fanatieke aanhang van NEC, komt de stad en de ondernemers “beschermen”... @Caland
zie email 27 oktober
pi_197632529
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:21 schreef trein2000 het volgende:
Nijmegen verwacht ook gedoe. Coronawappies komen daar de stad “slopen” maar de fanatieke aanhang van NEC, komt de stad en de ondernemers “beschermen”... @:caland
What could possibly go wrong :D
  maandag 25 januari 2021 @ 15:22:53 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197632540
Een gedicht over Maanvis
pi_197632541
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

What could possibly go wrong :D
https://www.gelderlander.(...)gn=socialsharing_web
zie email 27 oktober
  maandag 25 januari 2021 @ 15:23:02 #143
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197632545
quote:
Kunnen we die mensen niet aanmoedigen om naar canada te emigreren, dat is in de jaren 50 ook gelukt.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:23:03 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197632546
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:19 schreef kitano het volgende:
Ik dacht even dat Wendy het omvergeblazen meisje was, maar die blijkt Denisa te heten en uit Tsjechi te komen:
linkje
Oh, ik dacht even dat het een grapje van Dven was dat het een Tsjechische was, maar dat was dus gewoon waar....
Wat doet iemand uit Tsjechi hier in godsnaam bij rellen, behalve beroepsmatig rellen???
Wullie bin KOEL Soneal
pi_197632549
Washington Post gehaald. Zou Biden ons nu ook sterkte toetweeten
pi_197632558
quote:
Waarom is de Nederlandse media toch zo geobsedeerd met hoe de buitenlandse media over Nederland denkt :')

Tenenkrommend
  maandag 25 januari 2021 @ 15:24:16 #147
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_197632575
Er circuleert nu ook een oproep om vanavond om 21.00 uur in Utrecht te verzamelen om te gaan rellen. Op krap 600 meter van mijn huis :X
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_197632586
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:24 schreef Ireth het volgende:
Er circuleert nu ook een oproep om vanavond om 21.00 uur in Utrecht te verzamelen om te gaan rellen. Op krap 600 meter van mijn huis :X
Nee niet Uutje ;(
pi_197632587
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:21 schreef trein2000 het volgende:
Nijmegen verwacht ook gedoe. Coronawappies komen daar de stad “slopen” maar de fanatieke aanhang van NEC, komt de stad en de ondernemers “beschermen”... @:caland
Ik lees dat juist alle hooligans naar Nijmegen gaan.

Heeft NEC nog supporters eigenlijk? :D
  maandag 25 januari 2021 @ 15:25:27 #150
319979 Fok-it
All is well
pi_197632598
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:23 schreef Fugue het volgende:
Washington Post gehaald. Zou Biden ons nu ook sterkte toetweeten
Make no mistake, we will nuke the city centre of Eindhoven if we really have to. #MAGA
  maandag 25 januari 2021 @ 15:26:08 #151
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197632612
quote:
Parkeer je auto 20 kilometer verderop en probeer met OV terug te komen voor het 'protest' begint. ;(
  maandag 25 januari 2021 @ 15:26:15 #152
78780 deedeetee
pi_197632616
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:14 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Google maar :+ Nee niet Steyn of Geleen
Google gekeken, munt valt :@ :D
pi_197632620
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Make no mistake, we will nuke the city centre of Eindhoven if we really have to. #MAGA
when the looting starts, the shooting starts ja
pi_197632624
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:23 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Waarom is de Nederlandse media toch zo geobsedeerd met hoe de buitenlandse media over Nederland denkt :')

Tenenkrommend
Oh vond het wel informatief. Plaatst de rellen ook in een bepaald perspectief.
pi_197632625
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef Fugue het volgende:

[..]

when the looting starts, the shooting starts ja
In Nederland niet, dan trekken we ons terug. :')
pi_197632627
quote:
Nu al? Ik had wel een oproep gezien voor zaterdag, maar niks voor vandaag.
pi_197632628
quote:
4s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Parkeer je auto 20 kilometer verderop en probeer met OV terug te komen voor het 'protest' begint. ;(
Dit zou ik denk ik ook doen uit voorzorg
  maandag 25 januari 2021 @ 15:27:01 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197632630
quote:
In en om Utrecht ook genoeg tuig voor een feestje der democratie ja. Viel me mee dat het er gister rustig bleef.
Huilen dan.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:27:05 #159
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197632631
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:24 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik lees dat juist alle hooligans naar Nijmegen gaan.

Heeft NEC nog supporters eigenlijk? :D
Alleen als het ze uitkomt, als ze wappies kunnen wappen staan ze natuurlijk op voor de locale horeca.
pi_197632640
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Heeft eentje de datum verkeerd, die is voor zaterdag.

Staat die daar dadelijk alleen. -O-
pi_197632651
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:27 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Heeft eentje de datum verkeerd, die is voor zaterdag.

Staat die daar dadelijk alleen. -O-
WIJ ZIJN NE.. uh
pi_197632652
quote:
zorg voor veel verlichting.
probeer de straat vol te zetten met honden- of liever nog paarden uitwerpselen.
hang bordjes op "Ga niet naar het julianapark"
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 25 januari 2021 @ 15:29:07 #163
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197632662

"Er moeten doden vallen vandaag"

Venlo :')
  maandag 25 januari 2021 @ 15:29:32 #164
319979 Fok-it
All is well
pi_197632672
Para Lowlen is GTA een beetje zat aan het worden
pi_197632684
Alphen aan den Rijn maakt zich op voor mogelijke demonstraties
quote:
ALPHEN AAN DEN RIJN - Op sociale media gaat een oproep rond om maandagmiddag om 16.00 uur naar het Rijnplein in Alphen aan den Rijn te komen. Na de onrust zondagavond in de Haagse Schilderswijk en in een aantal andere steden, nemen ondernemers in Alphen het zekere voor het onzekere. 'Wij gaan de gasflessen weghalen en het zeil halen we naar binnen,' zegt de eigenaar van de oliebollenkraam op het Rijnplein.

Bij de oliebollenkraam maken ze zich zorgen over de mogelijke demonstratie: 'We bereiden ons voor en we zijn van plan hier te blijven en de boel in de gaten te houden.' De McDonald's iets verderop gaat eerder dicht en neemt maatregelen. 'We zetten allerlei dingen boven en we vergrendelen de boel.' Bij de bakkerij op het plein in het centrum van Alphen hebben ze niets gehoord over een demonstratie.

De gemeente Alphen aan den Rijn laat weten dat de demonstratie niet formeel is aangekondigd bij de gemeente. 'Het is een goed gebruik om de demonstratie vooraf te melden, zodat we kunnen komen tot goede afspraken over veiligheid en een goed verloop,' zegt een woordvoerder. 'Wij hebben de aankondiging van de demonstratie van vanavond gezien en blijven de organisatoren uitnodigen om zich bij ons te melden, zodat we in gesprek kunnen gaan.'
bron: https://www.omroepwest.nl(...)gelijke-demonstratie
  maandag 25 januari 2021 @ 15:30:39 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197632686
Een gedicht over Maanvis
pi_197632688
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, ik dacht even dat het een grapje van Dven was dat het een Tsjechische was, maar dat was dus gewoon waar....
Wat doet iemand uit Tsjechi hier in godsnaam bij rellen, behalve beroepsmatig rellen???
Woont al wel een paar jaar in Nederland zo te zien. Verder lijkt het me een soort antifa/krakerstype. Verhaal "we lopen toevallig langs" trapt niemand in natuurlijk.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:30:57 #168
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_197632691
Er circuleert nu ook een oproep om vanavond om 21.00 uur in Utrecht te verzamelen om te gaan rellen. Op krap 600 meter van mijn huis
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zaterdag overvecht, vandaag ASW.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 25 januari 2021 @ 15:31:05 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197632694
quote:
Ik heb geen Facebook, ik vind op hun beide namen alleen wel dat ze "Yesterday" om 08.39 PM bij Radio Kootwijk waren....
Maar ook dat zie ik weer niet terug op de FB-pagina van Radio Kootwijk, dus of dat werkelijk gisteren was of een ander moment waarop ze zelf gesteld hebbend op dat moment gisteren was is me niet duidelijk.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_197632698
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

Als je kapot met drie t's schrijft op het eind, maakt het dan meer indruk of zo?
pi_197632699
twitter
  maandag 25 januari 2021 @ 15:31:47 #172
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197632709
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:28 schreef Fugue het volgende:

[..]

WIJ ZIJN NE.. uh
WIJ ZIJN NEE, JULLIE ZIJN JA, DAT IS NIET EERLIJK!
pi_197632715
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

"Er moeten doden vallen vandaag"

Daar is God geboren, spaar Venlo.

Geert, stay safe. w/
pi_197632720
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:19 schreef kitano het volgende:
linkje
quote:
Het stel is vastberaden om stappen te ondernemen tegen de politie. "Wij waren nooit uit op geweld," zegt Michael. "Het doet pijn dat we worden weggezet als raddraaiers, hooligans of aanhangers van Pegida Antifa."
:')

En wij motten godverdomme voor die domme Tsjechische relsnol ziekenpremie betalen.
pi_197632728
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alphen aan den Rijn maakt zich op voor mogelijke demonstraties
[..]

bron: https://www.omroepwest.nl(...)gelijke-demonstratie
Waarom worden dit soort artikelen gepubliceerd? Trekt alleen nog maar meer relschoppers aan.
pi_197632734
quote:
8s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

WIJ ZIJN NEE, JULLIE ZIJN JA, DAT IS NIET EERLIJK!
Tijd om iets te slopen!!
  maandag 25 januari 2021 @ 15:35:12 #177
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197632751
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:33 schreef Fugue het volgende:

[..]

Tijd om iets te slopen!!
pi_197632756
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

In en om Utrecht ook genoeg tuig voor een feestje der democratie ja. Viel me mee dat het er gister rustig bleef.
Elke gemeente heeft wel een aantal wijken met dat soort bewoners en ik vrees dat die avondklok de druppel was en deze toestanden zich als een olievlek gaan verspreiden.
pi_197632764
Iedereen genoeg popcorn in huis
pi_197632793
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee kut even een Jumbo plunderen
  maandag 25 januari 2021 @ 15:38:25 #181
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197632798
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je kapot met drie t's schrijft op het eind, maakt het dan meer indruk of zo?
Ik denk dat je vooral geen moeite moet willen doen om het te analyseren. Scheelt weer een paar hersencellen.
pi_197632816
In enschede zijn ze zich alweer aan het verzamelen, tuig van de richel.

https://www.tubantia.nl/d(...)n-enschede~a7d28d1e/
pi_197632826
Lekker ook hoe Nederland er weer op staat in het Buitenland _O- _O-
Nederland het afvoerputje van Europa waar alle tokkies en wappies gedumpt zijn.
pi_197632828
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:39 schreef theNull het volgende:

Gelukkig grijpt de politie massaal in met meerdere auto's en wel n busje _O-
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_197632832
Hebben ze eerst gevraagd of Wendy nog wel een relavond aan kan? :'(
  maandag 25 januari 2021 @ 15:40:41 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197632848
quote:
''RWINA'' in Nijmegen.

Ook alweer zo multi culti. Toenstraks nog ''Herres'' voorbij zien komen, wat Deens blijkt te zijn voor ''mijne heren''. ''Rwina'' is marrokaans voor puinhoop/chaos.

Je leert weer eens wat bij zo. ^O^
pi_197632862
quote:
Goed idee ja. Kunnen we gelijk controleren of er geen mensen mee mishandeld worden zoals gisteren.
pi_197632870
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  FOK!fotograaf maandag 25 januari 2021 @ 15:42:53 #192
842 Zorro
Z
pi_197632881
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 25 januari 2021 @ 15:43:03 #193
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197632885

Een gedicht over Maanvis
pi_197632894
quote:
Heb gisteren de hele middag van streams lopen switchen voor het beste beeld, dus ik heb uiteraard getekend.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:43:49 #195
319979 Fok-it
All is well
pi_197632897
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:43 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]

Tering :')
pi_197632898
quote:
[ afbeelding ]

Wel goede instructie. _O-
pi_197632905
De helft van de gearresteerden zit nu nog vast.
Zou leuk zijn als ze op de dag dat ze vrijkomen, om 20:59 vrijkomen.
pi_197632906
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:40 schreef bianconeri het volgende:
In Parijs zijn er al twee jaar lang elke zaterdag rellen, in Wit-Rusland ook al 10 weken elke zondag rellen.
pi_197632908
Ik wil ook graag Go Pro's op de hoofden van de politiepaarden.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:44:46 #200
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197632910
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:42 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Goed idee ja. Kunnen we gelijk controleren of er geen mensen mee mishandeld worden zoals gisteren.
Als je op plekken komt waar je niet moet wezen zit er nou eenmaal een grote kans in dat het je eigen schuld is dat je een klap krijgt.

Maar hee ik heb maar 41 jaar levenservaring, mssn dat jij dat beter weet.
pi_197632917
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Heb gisteren de hele middag van streams lopen switchen voor het beste beeld, dus ik heb uiteraard getekend.
En keer tekenen, elk weekend plezier van
pi_197632924
quote:
[ afbeelding ]

Wat?! :')
pi_197632940
Als ze al deze relschoppers zouden afschieten als eenmalige actie, dan zou Nederland zoveel fijner worden.
pi_197632948
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:44 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wel goede instructie. _O-
Niet echt.

Zul je zien dat er toch een paar kneusjes om 5 uur sochtend paraat gaan staan. :|W
  maandag 25 januari 2021 @ 15:47:11 #205
319979 Fok-it
All is well
pi_197632949
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:46 schreef Cockwhale het volgende:
Als ze al deze relschoppers zouden afschieten als eenmalige actie, dan zou Nederland zoveel fijner worden.
Maar dan zou Nederland ook officieel een bananenrepubliek zijn geworden
  maandag 25 januari 2021 @ 15:48:00 #206
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_197632960
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:40 schreef bianconeri het volgende:
Volgens mij valt het wel mee. Heb op CNN niks kunnen vinden vanmorgen.
Het is niet zoals in de USA, met rellen waar duizenden personen bij betrokken zijn, en doden vallen. Laten we hopen dat het ook zover niet komt.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 25 januari 2021 @ 15:48:44 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197632972
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:39 schreef theNull het volgende:

Ik hoop dat het ziekenhuis deze keer wel beschermd wordt.
Zet het leger maar in, laat ze maar een cordon rond ziekenhuizen en andere gebouwen vormen die men wil aanvallen.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_197632991
Deventer vanavond ook

Corona-demonstratie vanavond in Deventer: ‘Vandaag is de dag dat we opstaan tegen alle regels en de orde’

Op sociale media wordt voor vanavond een demonstratie op de Brink in Deventer aangekondigd tegen de corona-maatregelen. De gemeente en de politie onderzoeken op dit moment hoe serieus de oproep is en bekijken of er maatregelen nodig zijn.

‘Vandaag is de dag dat we opstaan tegen alle regels en de orde’, is onder meer te lezen op Instagram. Onder de hashtag #volkinopstand wordt opgeroepen vanavond naar het centrum van Deventer te komen. De demonstratie zou tegen negen uur beginnen, vlak voordat de avondklok ingaat.

https://www.destentor.nl/(...)de-orde-br~a37c32ba/
pi_197633010
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:44 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

In Parijs zijn er al twee jaar lang elke zaterdag rellen, in Wit-Rusland ook al 10 weken elke zondag rellen.
Nergens in de mate zoals Nederland.
En in Wit-Rusland is wel even wat meer aan de hand dan alleen dit lol.
pi_197633028
Hopelijk pakt de politie vanavond dan wel een keer aan.
Gewoon direct bij het verzamelen optreden, iedere aanwezige direct wegstoppen en bekeuren.
Aanklacht indienen en opsluiten voor een week minstens.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:52:26 #211
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197633038
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:50 schreef myShizzle het volgende:
Deventer vanavond ook

Corona-demonstratie vanavond in Deventer: ‘Vandaag is de dag dat we opstaan tegen alle regels en de orde’

Op sociale media wordt voor vanavond een demonstratie op de Brink in Deventer aangekondigd tegen de corona-maatregelen. De gemeente en de politie onderzoeken op dit moment hoe serieus de oproep is en bekijken of er maatregelen nodig zijn.

‘Vandaag is de dag dat we opstaan tegen alle regels en de orde’, is onder meer te lezen op Instagram. Onder de hashtag #volkinopstand wordt opgeroepen vanavond naar het centrum van Deventer te komen. De demonstratie zou tegen negen uur beginnen, vlak voordat de avondklok ingaat.

Dus Deventer word de anarchistische gemeente van nederland, mssn moeten ze boekenmarkt toch eens verplaatsen.
pi_197633047
Russische media hebben het ook al over een burgeroorlog na de uitlatingen van de Burgemeester van Eindhoven.
twitter
  maandag 25 januari 2021 @ 15:54:04 #213
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197633060
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Russische media hebben het ook al over een burgeroorlog na de uitlatingen van de Burgemeester van Eindhoven.
[ twitter ]
Russische media willen alles afleiden van de protestanten die ze naar werkkampen hebben afgevoerd.
  maandag 25 januari 2021 @ 15:54:46 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197633074
In nijmegen bereiden ondernemers zich voor op vanavond

twitter
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 januari 2021 @ 15:56:35 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197633106
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:54 schreef Maanvis het volgende:

[ twitter ]
Is toch goddomme dieptriest als je je bedrijf (dat toch al weken dicht is vanwege de lockdown) ook nog eens moet barricaderen tegen plunderend tuig omdat dat tuig de avondklok zo zwaar vindt?!
Wullie bin KOEL Soneal
  maandag 25 januari 2021 @ 15:57:13 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197633118
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is toch goddomme dieptriest als je je bedrijf (dat toch al weken dicht is vanwege de lockdown) ook nog eens moet barricaderen tegen plunderend tuig omdat dat tuig de avondklok zo zwaar vindt?!
ho ho ho dat plunderend tuig is er alleen om te rellen ze demonstreren nergens tegen
Een gedicht over Maanvis
pi_197633119
quote:
[ twitter ]
Alles om de aandacht af te leiden van de praktijken van Putin
  maandag 25 januari 2021 @ 15:57:27 #218
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197633120
quote:

[ twitter ]
Tja... als je tent de eerstkomende tijd toch niet open mag en je zit in het centrum van een stad... dan snap ik het wel.
Dan uit voorzorg maar die paar euro uitgeven aan wat lawaaihout.
pi_197633131
quote:
6s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dus Deventer word de anarchistische gemeente van nederland, mssn moeten ze boekenmarkt toch eens verplaatsen.
Op de hashtag #volkinopstand kom ik alleen een oproep tegen voor een vreedzame demonstratie (om 20.30 uur waxinelichtjes plaatsen op een bepaalde locatie en dan weer naar huis).
pi_197633135
twitter
pi_197633150
Jammer dat ze geen kleine dorpjes pakken om te 'demonstreren'. Zoals het mijne.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:00:05 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197633153
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ho ho ho dat plunderend tuig is er alleen om te rellen ze demonstreren nergens tegen
Ja, ik klikte deze pagina weg en realiseerde me wat er niet klopte aan die zin....

Het is geen plunderend tuig dat de avondklok zo zwaar vindt, het is plunderend tuig omdat ze met de avondklok weer een excuus hebben om te plunderen.
Wullie bin KOEL Soneal
  maandag 25 januari 2021 @ 16:00:39 #223
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197633159
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:58 schreef FYazz het volgende:

[..]

Op de hashtag #volkinopstand kom ik alleen een oproep tegen voor een vreedzame demonstratie (om 20.30 uur waxinelichtjes plaatsen op een bepaalde locatie en dan weer naar huis).
quote:
‘Vandaag is de dag dat we opstaan tegen alle regels en de orde’
Is dat dan niet een verkeerde spreuk om een vreedzaam protest aan te kondigen?
  maandag 25 januari 2021 @ 16:00:41 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197633160
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik klikte deze pagina weg en realiseerde me wat er niet klopte aan die zin....

Het is geen plunderend tuig dat de avondklok zo zwaar vindt, het is plunderend tuig omdat ze met de avondklok weer een excuus hebben om te plunderen.
Precies goed verwoord
Een gedicht over Maanvis
pi_197633162
quote:
[ twitter ]
Het was ook een onnozele uitspraak ook.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:02:46 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197633192
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat ze het in een dorp inderdaad niet in hun hoofd hoeven te halen om de lokale winkels te slopen (kans van 9 op 10 dat de supermarkt ook een franchiser is, en dus ook gewoon een dorpsbewoner), want dan staat er zo een bataljon boeren klaar om ze weg te werken.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_197633207
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het in een dorp inderdaad niet in hun hoofd hoeven te halen om de lokale winkels te slopen (kans van 9 op 10 dat de supermarkt ook een franchiser is, en dus ook gewoon een dorpsbewoner), want dan staat er zo een bataljon boeren klaar om ze weg te werken.
Daarom, ik sta te popelen.
  † In Memoriam † maandag 25 januari 2021 @ 16:04:35 #228
88815 The_Emotion
98.3
pi_197633227
quote:
En Urk dan?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 25 januari 2021 @ 16:05:25 #229
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197633241
quote:
Het heeft geen zin om durpjes aan te pakken want die hebben maar twee of drie vluchtroutes, in een stad kan men zich versprieden als het te heet onder de voeten word.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:05:29 #230
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197633245
De waterkanon mevrouw is de Tsjechische Denisa.

Ze gaat aangifte doen wegens poging tot doodslag. Terecht.

Ze deed helemaal niks verkeerd. Heb haar met de mensen met wie zij was een paar minuten daarvoor nog gezien. Waren rustige, geweldloze mensen.

Meisjes van 50 kilo op 10 meter afstand tegen betonnen muren schieten is ziekelijk. Als je dat zonder gevoel kunt doen mag je zelf ook naar het ziekenhuis. De psychiatrische afdeling in dit geval.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:05:31 #231
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_197633246
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar lenen de boeren zich echt niet voor.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_197633256
/sarcasme aan
Nou, als de politie met de rellen bezig is, dan is er waarschijnlijk geen mankracht om de avondklok te handhaven in de Vinexwijken en buitenbuurten.

Snel, pak je kans, mensen!
pi_197633271
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:06 schreef Morri2 het volgende:
/sarcasme aan
Nou, als de politie met de rellen bezig is, dan is er waarschijnlijk geen mankracht om de avondklok te handhaven in de Vinexwijken en buitenbuurten.

Snel, pak je kans, mensen!
Ik zou niet weten wat ik buiten te zoeken heb, veel te koud.
pi_197633272
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

[..]

Is dat dan niet een verkeerde spreuk om een vreedzaam protest aan te kondigen?
Die spreuk staat niet in de oproep waar ik aan refereer.
Wellicht is de bewuste oproep al verwijderd, onder de genoemde hashtag is deze in ieder geval niet meer te vinden.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:07:29 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197633274
  maandag 25 januari 2021 @ 16:08:37 #236
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197633290
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:05 schreef Ixnay het volgende:

Ze deed helemaal niks verkeerd. Heb haar met de mensen met wie zij was een paar minuten daarvoor nog gezien. Waren rustige, geweldloze mensen.

Meisjes van 50 kilo op 10 meter afstand tegen betonnen muren schieten is ziekelijk. Als je dat zonder gevoel kunt doen mag je zelf ook naar het ziekenhuis. De psychiatrische afdeling in dit geval.
Jij stond er ook tussen gisteren?
  maandag 25 januari 2021 @ 16:10:14 #237
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197633309
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:07 schreef FYazz het volgende:

[..]

Die spreuk staat niet in de oproep waar ik aan refereer.
Wellicht is de bewuste oproep al verwijderd, onder de genoemde hashtag is deze in ieder geval niet meer te vinden.
pi_197633310
Is Mita alweer live of zit die weer in Duitsland en Frankrijk
pi_197633319
Als we hier toch constant de boel in een links/rechts discussie omvormen, is dit ook wel een leuke gezien alle aandacht voor bepaalde jongeren afdelingen.

De jongeren afdeling van Bij1 heeft ook zo zijn mening:

(Screenshot want uiteraard inmiddels weg)
  maandag 25 januari 2021 @ 16:11:48 #240
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197633335
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:10 schreef Fugue het volgende:
Ws ondergedoken vw de vrienden van die man die gisteren is opgepakt vw haar filmpje.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:12:51 #241
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197633352
Ondertussen gisteravond in Kopenhagen:

Massive anti-lockdown rally in Copenhagen Denmark
pi_197633364
quote:

_O- Als ze vanavond weer gaan rellen,dan hoop ik op veel meer geweld vanuit de politie. Oprotten met het tuig. Als je niet goed om kan gaan met je gevoelens, dan ga je maar bij je mammie thuis alles kort en klein slaan.
pi_197633371
quote:

[ twitter ]
Die kunnen ze de komende 2 weken laten hangen.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:14:43 #244
438527 MissButterflyy
pi_197633379
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ondertussen gisteravond in Kopenhagen:

[ afbeelding ]
Massive anti-lockdown rally in Copenhagen Denmark

Dat ziet er heftiger uit eerlijk gezegd.
pi_197633383
quote:
3s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:14 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Die kunnen ze de komende 2 weken laten hangen.
Och hele jaar nog wel.
pi_197633394
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat ziet er heftiger uit eerlijk gezegd.
Gepost door een rus, ga dan meteen weer de feiten bekijken, low-res ook, lijkt wel van jaren geleden.
pi_197633409
quote:

Ramptoeristen die leuk staan te filmen hoe het waterkanon rijdt en spuit. Zelf zeggen ze dat ze pas laat het waterkanon zagen, maar op een filmpje dat de 'voorgeschiedenis' laat zien, is te zien dat dat vriendje gewoon leuk staat te filmen en helemaal niet weg probeert te komen. Relschoppers of niet: als je dit soort dingen wil gaan filmen als ramptoerist, dan kun je verwachten dat je ook klappen krijgt als je tussen de relschoppers staat.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:16:19 #248
438527 MissButterflyy
pi_197633412
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:15 schreef JDx het volgende:

[..]

Gepost door een rus, ga dan meteen weer de feiten bekijken, low-res ook, lijkt wel van jaren geleden.
Ohhhh ok.
Vond het al gek dat het niet in het nieuws was.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:17:17 #249
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197633426
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:16 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Ramptoeristen die leuk staan te filmen hoe het waterkanon rijdt en spuit. Zelf zeggen ze dat ze pas laat het waterkanon zagen, maar op een filmpje dat de 'voorgeschiedenis' laat zien, is te zien dat dat vriendje gewoon leuk staat te filmen en helemaal niet weg probeert te komen. Relschoppers of niet: als je dit soort dingen wil gaan filmen als ramptoerist, dan kun je verwachten dat je ook klappen krijgt als je tussen de relschoppers staat.
waarom spuiten ze niet op berenpak en vriendje? Die wegen beiden boven de 80kg en zijn een veel grotere bedreiging dan dat 50kg meisje.
Een gedicht over Maanvis
pi_197633432
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:13 schreef The_End het volgende:

[..]

_O- Als ze vanavond weer gaan rellen,dan hoop ik op veel meer geweld vanuit de politie. Oprotten met het tuig. Als je niet goed om kan gaan met je gevoelens, dan ga je maar bij je mammie thuis alles kort en klein slaan.
Iedereen die opgepakt wordt een maand de cel in, dan weten ze daarna wat vrijheid is. w/
pi_197633437
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:14 schreef JDx het volgende:

[..]

Och hele jaar nog wel.
Hangt er vanaf hoe lang ze de avondklok nog in stand willen houden.
pi_197633446

dat poppetje rechts heet zorg
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_197633447
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

waarom spuiten ze niet op berenpak en vriendje? Die wegen beiden boven de 80kg en zijn een veel grotere bedreiging dan dat 50kg meisje.
Geen idee. Maar die hadden er ook niks meer te zoeken nee.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:18:45 #254
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_197633454
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:10 schreef Fugue het volgende:
Na een dag de MSM aangehoord te moeten hebben is het wel tijd voor een stukje onafhankelijke journalistiek.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 25 januari 2021 @ 16:19:00 #255
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197633455
quote:

[..]

Misschien schoten ze wel op die knaap. Liep ook maar net voor de straal weg. Dat broddelwerkje dat jij in elkaar hebt gezet over het gemakkelijk en exact kunnen mikken is ook maar een verzinsel nadat je snel even op Wikipedia gekeken hebt.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:19:06 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197633460
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:18 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Geen idee. Maar die hadden er ook niks meer te zoeken nee.
ja tenzij je graag meisjes tegen fietsenstallngen aan spuit
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 januari 2021 @ 16:19:34 #257
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197633467
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Misschien schoten ze wel op die knaap. Liep ook maar net voor de straal weg. Dat broddelwerkje dat jij in elkaar hebt gezet over het gemakkelijk en exact kunnen mikken is ook maar een verzinsel nadat je snel even op Wikipedia gekeken hebt.
nee dat zeiden de wappies
Een gedicht over Maanvis
pi_197633470
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoe lang ze de avondklok nog in stand willen houden.
Als je het toch dichtgetimmerd hebt, kan je het mooi laten zitten tot de winkels weer open mogen toch.
pi_197633471
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:10 schreef Scrummie het volgende:
Als we hier toch constant de boel in een links/rechts discussie omvormen, is dit ook wel een leuke gezien alle aandacht voor bepaalde jongeren afdelingen.

De jongeren afdeling van Bij1 heeft ook zo zijn mening:

[ afbeelding ]

(Screenshot want uiteraard inmiddels weg)
Doet me denken aan die ene keer dat de Project X-rellen in Haren door sommige van dit soort clubjes werden gezien als startschot voor de revolutie tegen het kapitalisme. :D
pi_197633481
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:19 schreef JDx het volgende:

[..]

Als je het toch dichtgetimmerd hebt, kan je het mooi laten zitten tot de winkels weer open mogen toch.
Ja op zich wel verstandig.
pi_197633511

Vanavond deel 3.
pi_197633513
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Iedereen die opgepakt wordt een maand de cel in, dan weten ze daarna wat vrijheid is. w/
Beter nog; tot alle corona maatregelen voorbij zijn.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:22:29 #263
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197633521
In nijmegen gaan de NEC hooligans het centrum verdedigen tegen noord afrikaanse plunderaars.
Dus dat worden mooie streams en een echte burgeroorlog :Y
Een gedicht over Maanvis
pi_197633550
quote:
Excuus, we praten langs elkaar.
Ik snap je link en het artikel.
Maar mogelijk is de oproep dus al verwijderd. Onder de hashtags #volkinopstand of #Deventer is deze oproep niet meer te vinden.

Wel staan er dus andere posts die juist oproepen voor vreedzaam protest (waarschijnlijk weer in reactie op de bewuste oproep die nu verwijderd lijkt te zijn).

Of met het verwijderen van de oproep ook de demonstratie is afgelast weet ik uiteraard niet. Laten we het hopen dat Deventer niet zo anarchistisch is als je opperde.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:25:40 #265
438527 MissButterflyy
pi_197633567
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:22 schreef Maanvis het volgende:
In nijmegen gaan de NEC hooligans het centrum verdedigen tegen noord afrikaanse plunderaars.
Ohhh wat leuk toch.
Echt, doe normaal. :{
pi_197633570
https://fb.watch/3eD5HjCn9l/

Beelden los geslagen van Politiepaard die een vrouw omver loopt _O- :{w
  maandag 25 januari 2021 @ 16:25:59 #267
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197633578
quote:

[..]

Voorbeeld stellen, dat het ze niks uitmaakt of je een knuffelwappie of een relturk bent, weten de demonstranten iig waar ze mee te maken hebben, want die beer staat er volgende week, ondergespoten of niet, weer, maar die sensatiezoekers stellen het denk ik een paar weekjes uit.
pi_197633593
quote:
Ik weet niet welke beelden jij hebt bekeken, maar er was nogal wat FvD aanhang bij om het zo maar te zeggen. Niemand wordt er vrolijk van als tuig tuig gaat aanvallen uh 'verdedigen'

Edit: Moest een F zijn uiteraard

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2021 16:34:57 ]
pi_197633613
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:26 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik weet niet welke beelden jij hebt bekeken, maar er was nogal wat PvD aanhang bij om het zo maar te zeggen. Niemand wordt er vrolijk van als tuig tuig gaat aanvallen uh 'verdedigen'
Die "hooligans" hopen ook alleen maar dat er wat te klappen valt :')
pi_197633619
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:26 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik weet niet welke beelden jij hebt bekeken, maar er was nogal wat PvD aanhang bij om het zo maar te zeggen. Niemand wordt er vrolijk van als tuig tuig gaat aanvallen uh 'verdedigen'
Na 21:00u is die PvdD aanhang wel verdwenen.
pi_197633635
quote:
3s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:28 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Na 21:00u is die PvdD aanhang wel verdwenen.
Wat dan, moeten ze hun wollen sjaal nog afbreien voor aankomend weekend?
  maandag 25 januari 2021 @ 16:29:55 #272
319979 Fok-it
All is well
pi_197633640
quote:
Jij bent ook niet helemaal 100 he
  maandag 25 januari 2021 @ 16:31:32 #273
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197633664
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ach kom die rellen komen toch wel, dan kunnen we net zo goed met popcorn klaar gaan zitten toch
Een gedicht over Maanvis
pi_197633693
quote:

[..]

Waarom stel je steeds dezelfde vraag?
Op pagina 1 van dit topic heb je deze vraag ook al gesteld.

Precies kunnen we het niet zeggen (dan moet je de vraag stellen aan de ME en niet hier op Fok!).
Maar een mogelijke verklaring kan zijn:
Op meneer berenpak stond al een ander kanon gericht en die stond wellicht ook te dichtbij.
Vriendlief was eigenlijk het target, die maakt een handgebaar, vervolgens bewegen ze beide, ME raakt meisje.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:33:25 #275
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197633699
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:08 schreef Momo het volgende:

[..]

Jij stond er ook tussen gisteren?
Ja. Ik ben vrij lang gebleven.

Politie handelde onnodig gewelddadig. Ik denk dat als zij niet zo intimiderend hadden gedaan dat het allemaal rustig verlopen was.

Dit was olie op het vuur gooien.

Door het politiegeweld werd het een dag die ging om geweld en niet om protest.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:33:39 #276
438527 MissButterflyy
pi_197633706
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:25 schreef StephanL het volgende:
https://fb.watch/3eD5HjCn9l/

Beelden los geslagen van Politiepaard die een vrouw omver loopt _O- :{w
Ik vind het eigenlijk zielig voor die dieren. Wat is het grote voordeel paarden en honden in te zetten?
Is het nog van deze tijd?
  maandag 25 januari 2021 @ 16:33:57 #277
319979 Fok-it
All is well
pi_197633710
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ach kom die rellen komen toch wel, dan kunnen we net zo goed met popcorn klaar gaan zitten toch
Ik kijk liever naar andere dingen dan een real life veldslag maar ieder zijn ding
pi_197633717
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Iets met pot en ketel.
pi_197633720
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:33 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ja. Ik ben vrij lang gebleven.

Politie handelde onnodig gewelddadig. Ik denk dat als zij niet zo intimiderend hadden gedaan dat het allemaal rustig verlopen was.

Dit was olie op het vuur gooien.

Door het politiegeweld werd het een dag die ging om geweld en niet om protest.
Misschien moeten jij en je vriendjes zich gewoon gedragen.
  maandag 25 januari 2021 @ 16:34:38 #280
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197633729
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 16:13 schreef The_End het volgende:

[..]

Politie begon met geweld. Een klein groepje beantwoordde dat met geweld.

Het doel was een vreedzaam protest en dat was ook vreedzaam gebleven.
pi_197633742
#JeSuisHorlogeDuSoir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')